Blue neighbourhood



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Blue neighbourhood

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Leo
Member
Rebecca / Lion
226
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♚25 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Leo
BerichtOnderwerp: Blue neighbourhood    Blue neighbourhood  Icon_minitimedo 14 sep 2017 - 23:50


Het was een nogal winderige dag toen Leo zijn twolegnest besloot uit te gaan. Hij was zonet wakker geworden van een kort dutje en had maar voorgenomen zijn poten wat te strekken voordat hij terug ging. Zijn blauwe ogen waren gericht  op een paar bomen dat heen en weer met de wind gingen. Zijn staart zelf ging diezelfde kant op. En toen kwam Leo erachter dat het waarschijnlijk geen goed idee was om naar buiten te gaan. Maar hey, hij was hier al buiten, dus wat rondlopen kon geen kwaad. De rode kater was zijn weg aan het maken door de straten. De donkere wolken boven hem zeiden al genoeg dat hij vroeg of laat ergens zou moeten schuilen. Of het bij de buren was of onder een boom. Zolang hij maar droog was.

+Tag Ruki
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruki
Member
Blue neighbourhood  DPKsfdL
M
59
Actief
"As they croak, I see myself in the pistol smoke"

CAT'S PROFILE
Age: Rest in Peace ass†
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ruki
BerichtOnderwerp: Re: Blue neighbourhood    Blue neighbourhood  Icon_minitimeza 16 sep 2017 - 12:35

Ryuk stak zijn neus in de lucht, hopend een geur te vinden van wat eetbaars in de buurt maar de harde wind blies alle geuren weg. G*dverdomme. Hij had net zo trek in een sappige rat of iets dergelijks maar de stormachtige dag verneukte het weer. Dat werd waarschijnlijk rotzooien in de containers. Ryuk bracht een geïrriteerd zucht uit en trok zijn ijzeren halsband goed voor hij zijn pad veder bewandelde. De wind werd met het minuut erger en na een kwartiertje wandelen brak de hel los. Een waterval viel uit de lucht maar voordat de elite kat zijn schuilplaats gevonden had bij een boom was zijn gestreepte donker bruine vacht doorweekt. De tom gromde, terwijl hij de druppels van zijn witte snorharen trok. Wat een Foxdung weer was het. Hij had een grofhekel aan regen en als dat niet het ergste was; er zat een andere kat mee te schuilen.


Kort ;w;
Terug naar boven Ga naar beneden
Leo
Member
Rebecca / Lion
226
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♚25 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Leo
BerichtOnderwerp: Re: Blue neighbourhood    Blue neighbourhood  Icon_minitimeza 16 sep 2017 - 12:46


De rode kater was al meteen rennend naar een boom gegaan toen opeens een enorme bak naar beneden viel. Zijn halsband maakte een rinkelend geluid samen met zijn licht gehijg toen hij de grote boom bereikte. Al was zijn vacht al doorweekt geraakt en kon hij niets anders doen dan maar dicht bij de boomstam zitten en zijn vacht alvast droog likken. Al was zijn concentratie op zijn korte vacht snel kwijt in het niets toen een andere kat  naar hem toe kwam. Een kater. Met brede schouders, een bruine, natte vacht en de mooiste, gele ogen die Leo ooit had gezien. En al meteen was er een soort vibe in de lucht. Alsof de kittypet zich al meteen thuis voelde ondanks de ijzeren halsband om de nek van de onbekende kat. Net zoals zijn moeder hem voor gewaarschuwd had. Maar Leo's blauwe ogen waren alleen gericht op de knappe gezicht van de ander en zijn hart kon hij sneller voelen kloppen. "Hoi." Zei hij dus meteen, hij schraapte snel zijn keel. Nee, dat was niet bepaald soepel. Hij schoof even opzij om hem wat meer ruinte te gunnen. Of ook niet...
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruki
Member
Blue neighbourhood  DPKsfdL
M
59
Actief
"As they croak, I see myself in the pistol smoke"

CAT'S PROFILE
Age: Rest in Peace ass†
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ruki
BerichtOnderwerp: Re: Blue neighbourhood    Blue neighbourhood  Icon_minitimeza 16 sep 2017 - 16:46

Regenspetters vielen als bakken uit de hemel zodat er kleine druppels door de bladerdak heen spatte. Geïrriteerd schudde hij zijn donker gekleurde tabby vacht uit, en trok met zijn oor toen er een druppel op viel zijn amberkleurige ogen gericht op de kat die er maar stilletjes bijstond. Great. Had hij weer. Ryuk snoof en bekeek de rode tom eens goed. Hij was kleiner dan hem, niet bepaald gespierd en de stomme belletje aan zijn nek gaf hem aan dat hij een kittypet was. Nog erger, hij deelde liever de schuilplaats met een dode karkas dan met een poesiepoes. "Hoi." Begroette de tom hem. De elite member kneep zijn ogen tot spleetjes, duidelijk latend ziend dat hij niet bepaald vrolijk was. "Wat moet je hier kittypet?" Vroeg hij, zijn nekharen licht overeind terwijl hij zijn gespierde lijf aanspande. "Heb je geen twolegs waar je warm tegen aan kan liggen?" Gromde hij, zijn staart een zwiep gevend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leo
Member
Rebecca / Lion
226
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♚25 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Leo
BerichtOnderwerp: Re: Blue neighbourhood    Blue neighbourhood  Icon_minitimeza 16 sep 2017 - 17:03


Hij was nog steeds de kater aan het checken. Zijn blauwe ogen keken van de kater's gezicht naar de poten en naar de staart. Nee, totaal geen slecht uitzicht. Alhoewel Leo nog erg gefascineerd was van hoe... Goed gestrucuteerd zijn achterwerk wel niet was. "Wat moet je hier kittypet?" Vroeg de kater in een niet-zo-vriendelijke toon. Great. Waarom waren alle knappe katers assholes? "Heb je geen twolegs waar je warm tegen aan kan liggen?" Diezelfde vraag. Steeds diezelfde vraag dat iedere non-kittypet hem stelde. Het leek wel alsof ze jaloers waren van zo'n luxe lifestyle. En nog steeds weigerden ze om een kittypetleven aan te gaan. Wat was hun probleem dan? She-cats waren te pittig en dan waren er katers die alleen erg edgy waren. "Ik denk dat ik nu wel wat meer... geïnteresseerd ben. Ik bedoel... Wat is het punt om nu naar mijn twolegs te gaan als jij mij ook warm kan houden?" Hij knipperde even schijnheilig met zijn ogen. Oké, dat was iets te... gay. Maar katers die op poezen vielen bloosden meestal wanneer een kater zo straight to the point (get it?) was. Dus dit was gewoon een beetje testen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruki
Member
Blue neighbourhood  DPKsfdL
M
59
Actief
"As they croak, I see myself in the pistol smoke"

CAT'S PROFILE
Age: Rest in Peace ass†
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ruki
BerichtOnderwerp: Re: Blue neighbourhood    Blue neighbourhood  Icon_minitimezo 17 sep 2017 - 18:39

Na zijn woorden richtte de gespierde tom zijn doordringende gele ogen op de tom die verassend erg dicht bij hem kwam richtte. Hij was dan niet zo knap als hij, hij had wel iets wat hem aantrok. Nee, Ruki gadverdamme. Ik denk dat ik nu wel wat meer... geïnteresseerd ben. Ik bedoel... Wat is het punt om nu naar mijn twolegs te gaan als jij mij ook warm kan houden?" De gestreepte member trok zijn lip op, zijn tanden laten ziend. Maar trok kort zijn brede massieve kop naar links, om oogcontact te vermijden voor enkele secondes. "Pardon?" Gromde hij. Wat zijn reactie serieus bedoeld of zat de rossige tom hem in de zeik te nemen? Hij hoopte allebei van niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leo
Member
Rebecca / Lion
226
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♚25 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Leo
BerichtOnderwerp: Re: Blue neighbourhood    Blue neighbourhood  Icon_minitimezo 17 sep 2017 - 18:54


Oké, het was duidelijk dat de vreendeling geen idee had wat Leo met die zin bedoelde. "Pardon?" Kreeg hij in een grom te horen. Waardoor de kittypet het niet precies meer wist of dit wel zo'n goed idee was. Normaal werkte het maar deze kater leek net zo sterle emoties te hebben als zijn lichaam. Waardoor hij maar besloot het wat langzamer aan te pakken. A push in the right direction. Ja. "Je hebt een dikke vacht." Begon hij maar gewoonweg. Zo simpel als dat. "Plus erg comfortabel, in mijn erg 'luie kittypetleven' heb ik nooit zoiets zachts gezien." Ondanks het feit dat deze kater waarschijnlijk zo'n 100% hetero was dat alleen maar naar poezen durfde te knipogen kon Leo niet ontkennen dat dit best wel grappig was. Hij schuurde zijn dunne staart tegen de onderkin van de ander aan. Fast-forwarded. Maar het was niet bedreigend genoeg. Tenzij dit de ego van de hetero zou beschaden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruki
Member
Blue neighbourhood  DPKsfdL
M
59
Actief
"As they croak, I see myself in the pistol smoke"

CAT'S PROFILE
Age: Rest in Peace ass†
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ruki
BerichtOnderwerp: Re: Blue neighbourhood    Blue neighbourhood  Icon_minitimezo 17 sep 2017 - 19:14

Het feit dat hij hier nog stond was omdat de hemel aan het los barsten was anders had hij hem allang gepeerd. Er waren maar een paar dingen waar de grote tom een hekel aan had en deze rode tom leek nu in de top te staan. Ryuk kneep zijn wenkbrauwen samen toen hij over zijn vacht begon en toen plots zijn staart onder zijn kin liet glijden. Was dit serieus? Zat de kittypet nou hem te versieren? "Plus erg comfortabel, in mijn erg 'luie kittypetleven' heb ik nooit zoiets zachts gezien." De tom stapte naar voren, met zijn brede borstkast duwde hij de kleinere tom een stuk naar achteren voor hij zonder pardon de rode kittypet een duw gaf en hem op de grond nagelde. "Iemand zoals mij kan je niet eens in je 'wilde kittypet dromen' bedenken" Mauwde hij sissend. Zijn staart zwiepend voor hij de tom weer los liet. Het was geen tijd voor kinky stuff.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leo
Member
Rebecca / Lion
226
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♚25 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Leo
BerichtOnderwerp: Re: Blue neighbourhood    Blue neighbourhood  Icon_minitimezo 17 sep 2017 - 19:32


Leo was voor even in de war toen de kater naar voren liep. Waardoor de kittypet een stap naar achteren deed. Al hielp dat niet veel want voordat hij het wist was hij tegen de grond genageld. "Iemand zoals mij kan je niet eens in je 'wilde kittypet dromen' bedenken." Siste hij vervolgens voordat hij Leo losliet. Al weigerde de kater terug op te staan. Een wenkbrauw uitdagend opgetild. "Daarom ben ik juist 'geïntrigeerd' met jouw uiterlijk." Zei hij op een mysterieuze, maar toch flirterige toon. Nu pas besloot hij weer op te staan. "En ik moet natuurlijk jouw naam zien te weten voor je in mijn 'wilde kittypet dromen' langskomt." Hij grinnikte zachtjes. Dit kon nog wel is de goede kant op gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruki
Member
Blue neighbourhood  DPKsfdL
M
59
Actief
"As they croak, I see myself in the pistol smoke"

CAT'S PROFILE
Age: Rest in Peace ass†
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ruki
BerichtOnderwerp: Re: Blue neighbourhood    Blue neighbourhood  Icon_minitimezo 17 sep 2017 - 19:45

De rode tom leek niet erg bang voor zijn actie te zijn, het leek hem juist meer op te peppen. What the hell? Dit was hij niet gewend. Hij was altijd de gene die achter de poezen aan ging maar dit keer leek hij het slachtoffer maar dan bij een.. tom. Het was vreemd, heel vreemd. Maar aan de andere kant ook wel entertainment. Sure hij snapte wel dat de tom zo als een blok voor zijn poten viel, hij zag er dahm goed uit. Toch was hij het niet gewend dat er geflirt werd met hem inplaats hij met de ander. "Daarom ben ik juist 'geïntrigeerd' met jouw uiterlijk. En ik moet natuurlijk jouw naam zien te weten voor je in mijn 'wilde kittypet dromen' langskomt." Ryuk keek hoe de kittypet opstond voor hij antwoord gaf. "Ryuk" Mauwde hij met zijn zwarte stem. "En wat moet jij voorstellen aanbidder?" Eens kijken hoe deze charmeur heette.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leo
Member
Rebecca / Lion
226
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♚25 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Leo
BerichtOnderwerp: Re: Blue neighbourhood    Blue neighbourhood  Icon_minitimezo 17 sep 2017 - 20:14


Dit ging de goede kant op. Nu had Leo hem tenminste goed genoeg overtuigd om meer over zichzelf te vertellen. "Ryuk" Miauwde hij vervolgens. Ryuk. Geen slechte naam. Het ging mooi mee met de klank en bovendien was het een goede passende naam voor de knappe kater. "En wat moet jij voorstellen aanbidder?" Leo moest een grinnik inhouden bij dat. "Nu al bijnamen?" Zei hij licht grappend voordat hij zijn gezicht dichter bij dat van de kater bracht. "Leo is de naam." Zei hij als volgt met een brede glimlach. Toen gleden zijn blauwe ogen omlaag naar de nek van de kater. Waar de ijzeren halsband eromheen zat. "Zeg, zit je ook in die kattengang?" Vroeg hij met een opgetilde wenkbrauw terwijl hij naar de hondentandhalsbend wees met een grijns. "Spannend, hoor. Ik hou wel van gevaarlijke jongens."
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruki
Member
Blue neighbourhood  DPKsfdL
M
59
Actief
"As they croak, I see myself in the pistol smoke"

CAT'S PROFILE
Age: Rest in Peace ass†
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ruki
BerichtOnderwerp: Re: Blue neighbourhood    Blue neighbourhood  Icon_minitimezo 17 sep 2017 - 20:39

Leo? Was dat zijn naam? Voor iemand die zulke ballen had om een Elite kat te fixen had hij wel een ander soort naam in gedachten gehad maarja het hielp hem wel weer herinneren dat deze kat een kittypet was. Zulke katten hadden nou eenmaal rare snoezige naampjes. "Zeg, zit je ook in die kattengang?" Vroeg Leo, de tabby tom kneep zijn ogen voor een paar seconde's tot spleetjes voor hij met zijn brede kop knikte. "Spannend, hoor. Ik hou wel van gevaarlijke jongens." Oh really? Ryuk liet een lach horen. "Oh is dat zo Leo-tje?" Vroeg hij duister, maar toch lichtelijk charmant voor hij weer een stap naar voren nam. "Maargoed dat ik dan z'n badass ben dan eh, niet?" Hij gaf de rossige tom een zetje. "Zeg eens, hoeveel hou je van 'gevaarlijke boys' misschien kan ik je dan eens wat spannends laten zien" Agh, waarom ook niet terug flirten? Het regende en het zag er uit dat het de komende tijd door bleef gaan dus waarom niet wat vermaken, niemand zag het en daarnaast verveelde hij zich nu ter pletter. Een goeie wip zou wel wat tijd doven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leo
Member
Rebecca / Lion
226
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♚25 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Leo
BerichtOnderwerp: Re: Blue neighbourhood    Blue neighbourhood  Icon_minitimezo 17 sep 2017 - 21:51


Leo keek terug in die prachtige gele ogen van de kater terwijl hij het gesprek maar verder liet sturen. "Oh is dat zo Leo-tje? Maargoed dat ik dan z'n badass ben dan eh, niet?" Zei hij terug met een duistere maar aardig charmante stem. Waardoor Leo hem even zelfverzekerd aankeek. Kijk, zelfs de meest hetero's kon hij de andere kant laten zwaaien. "Zeg eens, hoeveel hou je van 'gevaarlijke boys' misschien kan ik je dan eens wat spannends laten zien." Met dat trok de rode kater even met zijn oren. Interessant. Hij bracht zijn lippen dicht bij de oren van de bruine kater. "Ik zou het zo graag willen uitleggen maar..." Hij daalde even af met zijn woorden en deed al een stap naar achteren. "Dat is niet voor iedereens oren bestemd." Alhoewel er vast geen ander ziel hier in zo'n wild weer was, leek dat al wel intimiderend genoeg voor de 'hetero'.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruki
Member
Blue neighbourhood  DPKsfdL
M
59
Actief
"As they croak, I see myself in the pistol smoke"

CAT'S PROFILE
Age: Rest in Peace ass†
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ruki
BerichtOnderwerp: Re: Blue neighbourhood    Blue neighbourhood  Icon_minitimezo 17 sep 2017 - 23:01

Leo kwam dacht bij hem, fluisterend in zijn oor dat het niet bestemd was voor andermans oren. Ryuk trok zijn wenkbrauw op toen de rode tom weer een stap naar achteren zette. Al vanaf het moment dat hij hier stond wou de rossige tom hem bespringen maar nu hij mee speelde met zijn spelletje haakte die af? Was die nu bang? Misschien schoot het hem nu te binnen dat er geen poeslieve kittypet hier stond maar een hardhandige -kinky- moordmachine. "Der is geen levend ziel hier te bekennen, kom op tell daddy what's in your mind" Hij duwde Leo tegen zichzelf aan. Zijn koude ijzeren halsband rinkelend met de scherpe hondentanden er aan die licht in de toms rode vacht prikte. "Of word je nu bang hm?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Leo
Member
Rebecca / Lion
226
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♚25 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Leo
BerichtOnderwerp: Re: Blue neighbourhood    Blue neighbourhood  Icon_minitimema 18 sep 2017 - 7:06


Het ging net zoals gepland. Precies op zo'n punt dat de kater nu meer van hem wou. Dat was zeker. "Der is geen levend ziel hier te bekennen, kom op tell daddy what's in your mind." De rode kater kon de hitte op zijn wang niet tegenhouden. Gelukkig dat zijn vacht een goede camouflage was. Plotseling werd hij tegen hem aangeduwd. Waardoor het belletje van zijn rode halsband samen met de ijzeren halsband van de ander een rinkelend geluid maakte. "Of word je nu bang hm?" De blauwe kater keek terug op naar de ogen van de ander. "Wat als ik dat was?" Zei hij terug in een zachte, maar intimiderende toon. "Ik denk dat we daarvoor een wat meer drogere plek moeten hebben." Hij liet een zacht gesnor horen terwijl hij zijn vacht tegen dat van Ryuk schuurde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruki
Member
Blue neighbourhood  DPKsfdL
M
59
Actief
"As they croak, I see myself in the pistol smoke"

CAT'S PROFILE
Age: Rest in Peace ass†
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ruki
BerichtOnderwerp: Re: Blue neighbourhood    Blue neighbourhood  Icon_minitimedi 19 sep 2017 - 16:37

Ryuk grijnsde. De warme lichaam van de oranje tom voelend tegen de zijne. Het gaf hem een adrenaline kick, iets waarvan zijn huid van begon te gloeien. "Laten we iets beschutters gaan vinden dan hm? Mauwde hij met een grimas op zijn lippen gekruld voor hij zijn pluizige staart onder de kin van Leo heen liet strijken. Hij keek even snel omzich heen. Zijn gele ogen duister op een ouwe schuurtje gericht voor hij de ander tom wenkte om hem te volgen. De gespierde tabby legde zijn oren in zijn nek en begon door de regen heen te rennen tot hij bij het beschutten plek kwam iets veder op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leo
Member
Rebecca / Lion
226
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♚25 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Leo
BerichtOnderwerp: Re: Blue neighbourhood    Blue neighbourhood  Icon_minitimedi 19 sep 2017 - 17:33


Zijn grote, blauwe ogen keken schijnheilig in de gele van de ander. "Laten we iets beschutters gaan vinden dan hm?" Mauwde Ryuk vervolgens. Waardoor Leo even net zijn oren spitste toen de kater zijn pluizige staart onder zijn kin liet glijden. Een kleine snor ontsnapte maar de kittypet kon het net inhouden. "Een slimme keuze." Miauwde hij terug met een speelse grijns. "Misschien ietsjes drogers, meer comfortabel..." Begon hij weer terwijl hij een lik over de kater's wang gaf. Hij zei verder niets en keek toe hoe Ryuk al snel een schuurtje in het oog kreeg. En voor hij het wist waren de twee in de regen aan het rennen. De rode kater sprong al meteen door het grote gat in de schuur en verstopte zich snel in de bergen hooi om de ander speels aan te vallen.

[timeskip?]
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruki
Member
Blue neighbourhood  DPKsfdL
M
59
Actief
"As they croak, I see myself in the pistol smoke"

CAT'S PROFILE
Age: Rest in Peace ass†
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ruki
BerichtOnderwerp: Re: Blue neighbourhood    Blue neighbourhood  Icon_minitimedi 26 sep 2017 - 15:57

De rossige tom was hem gevolgd en de Elite member kon het niet tegen houden om vals te grijnzen. Deze poesje zou goed van bil krijgen en dan zou hij weglopen alsof er niks gebeurd was tussen hen. Dat was het leukst, katten vielen als een blok voor hem en wanneer die eenmaal in hun broek geweest was ging die ervandoor. Dan braken hun kleine hartjes altijd in kleine stukjes. Dat was geinig. Ryuk duwde zichzelf de hooibalen in en ontmoette Leo die daar verstopt zat. De member lachte en drukte zichzelf tegen hem aan. “Today is your lucky day” Mauwde hij rasperig in zijn oor voor zachtjes aan zijn oor trok en... timeskip-
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Blue neighbourhood
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: