Sometimes you have to make a choice... [TS]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Sometimes you have to make a choice... [TS]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Shark
Member
Sometimes you have to make a choice...  [TS] Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Sometimes you have to make a choice... [TS]   Sometimes you have to make a choice...  [TS] Icon_minitimedo 26 okt 2017 - 14:39

Dag jongens c:

Dit topic is er om twee dingen te doen: één om topics te zoeken en als tweede om iets aan te kondigen. Zoals jullie misschien al wel weten, werk ik vijf dagen in de week en de vrije tijd die ik heb, wil ik natuurlijk aan dingen besteden die ik leuk vind. Ik heb nu bijna elke keer wel iets als ik een vrije dag heb waardoor er niet super veel tijd overblijft om te posten en om deze reden heb ik een paar accounts uitgekozen waar ik actief mee blijf. Diegenen die niet vermeld staan onder in het lijstje worden inactief en aan de kant gezet. Ik ga het door niemand laten overnemen of zo, want misschien wil ik er ooit wel weer actief mee worden en dan heb ik ze in elk geval nog. De accounts die ik actief wil houden zijn:

Butterpact
Crowfur
Shark
Razor
Dazzlestrike


De andere accounts vallen dus af. Ferndust ging normaal gezien dood en er werd een nieuwe kitten in de plaats geboren, maar dat idee gaat dus niet door. Thornfang zal uiteindelijk ook sterven aan de ziekte. Mensen die hem betrekken in hun post, mogen aangeven dat hij het niet gehaald heeft.

Het spijt me dat dit weer zo plots gebeurt, maar ik ben de laatste tijd heel erg moe en als ik al 's avonds op bed kan lezen, houd ik dat niet lang vol omdat ik zo moe ben. Ik hoop dat jullie het een beetje kunnen begrijpen.

Bij deze zoek ik dus ook topics voor de boven genoemden.

Shark || BC || Enkel BC'ers, rogues en kittypets
Razor || BC || Enkel BC'ers
Crowfur || WC || Enkel Clan cats en Tribe cats
Butterpact || RC || Enkel Clan cats en Tribe cats
Dazzlestrike || TC || Enkel Clan cats en Tribe cats


Groetjes
Freedje


Laatst aangepast door Shark op vr 27 okt 2017 - 17:38; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Deerpaw
Member
Sometimes you have to make a choice...  [TS] Tumblr_mpq8lqp_TGC1srpqijo1_400
D*ne
75
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Deerpaw
BerichtOnderwerp: Re: Sometimes you have to make a choice... [TS]   Sometimes you have to make a choice...  [TS] Icon_minitimedo 26 okt 2017 - 15:21

Cosmo kan wel een ontmoeting met Shark hebben? Hij is een kittypet, btw.


Sometimes you have to make a choice...  [TS] Kgvs0xy Sometimes you have to make a choice...  [TS] 2z6trhy Sometimes you have to make a choice...  [TS] K1t180l4ug
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
Sometimes you have to make a choice...  [TS] Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Sometimes you have to make a choice... [TS]   Sometimes you have to make a choice...  [TS] Icon_minitimevr 27 okt 2017 - 17:39

Is goed! Zal ik 'm maken of maak jij 'm? c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cosmo
Member
Sometimes you have to make a choice...  [TS] DPKsfdL
Arrow of Lucy
67
Actief
One of the greatest victories you can gain over someone is to beat him at politeness.

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cosmo
BerichtOnderwerp: Re: Sometimes you have to make a choice... [TS]   Sometimes you have to make a choice...  [TS] Icon_minitimema 30 okt 2017 - 17:23

Maakt mij eigenlijk niet uit.



Sometimes you have to make a choice...  [TS] Oie_3d10

Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
Sometimes you have to make a choice...  [TS] Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Sometimes you have to make a choice... [TS]   Sometimes you have to make a choice...  [TS] Icon_minitimedi 31 okt 2017 - 14:35

Ik maak wel c:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sometimes you have to make a choice... [TS]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Topic search-
Ga naar: