[watermeloons] kittens!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [watermeloons] kittens!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Kumeza
Member
[watermeloons] kittens! Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: [watermeloons] kittens!   [watermeloons] kittens! Icon_minitimema 26 maa 2018 - 21:29

[watermeloons] kittens! Cute-sleepy-kittens

Hey daar, en welkom watermeloons!

Misschien zagen jullie het al een beetje aankomen, misschien ook niet. Maar wat doet het er ook toe; Herondulcet en Swallowflight zijn zo ontzettend verliefd op elkaar dat ze -vooral Heron tbh- dit willen uitbreiden met kleine stuiterballen. De gelukkige vader zal Flameleap zijn.

Mama I ; Herondulcet

Herondulcet is lid van de Glow x Snow familie en is dus het zusjes van Redpetal, Ra, Sandflower en Snowdance. Ze is een witte poes met helder blauwe ogen.
Voor Herondulcet zoeken wij één of twee kittens.

Mama II ; Swallowflight

Swallowflight is een mengelmoesje van Skyclan en Bloodclan, en is dus een beetje een vreemde eend in Thunderclan. Zij is lid van de Hate x Light familie en is daarbij de zus van Cole en Blurpaw. Zij is een zwarte poes met helder blauwe ogen.
Voor Swallowflight zoeken we drie kittens. Zij krijgen ook nog een sib, Watermelon, die bespeelt gaat worden door Hannah. Ook lijkt het ons leuk als één van de kits Coalkit zal heten.

Papa ; Flameleap

Heron en Swallow waren erg wanhopig naar het zoeken van een geschikte papa voor hun toekomstige kittens, en zo hebben ze per ongeluk een Shadowclankater uit de kandidatenlijst geplukt. Plus het feit dat Swallow en Flame goed bevriend met elkaar zijn hihi
Flameleap is een oranje tabby met licht groene ogen. Flame heeft ook zeggenschap over de naamkeuze, en daarom zou het ons erg leuk lijken als één kitten van Heron en Swallow Swiftkit gaat heten

Eigenlijk is alles wel mogelijk qua vacht- en oogkleuren, we zouden het echter wel leuk vinden om trekjes terug te zien uit de families. Ook letten wij ook op de naam, omdat voor Swallowflight en Flameleap vooral iets is om hun kittens naar gebeurtenissen en andere katten te vernoemen.

De kittens worden door beide mama's opgevoed, maar papa zal niet veel in beeld zijn gezien hij aan de andere kant van de Tc/Sc-grens woont. (A)

Een deadline is nog niet bekend.

lots of love,
Beertje, Hannah en Nynke



[watermeloons] kittens! Swallo12
[watermeloons] kittens! G3K5gZvO_o[watermeloons] kittens! XehOIgmF_o[watermeloons] kittens! POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenfall
StarClan
[watermeloons] kittens! Mr3jh3
M
828
Actief
"I swear I heard demons yelling"

CAT'S PROFILE
Age: Endless †
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenfall
BerichtOnderwerp: Re: [watermeloons] kittens!   [watermeloons] kittens! Icon_minitimedi 27 maa 2018 - 9:16

Hier komt een aanmelding for sure o;



The world around us is burning
[watermeloons] kittens! Glxhq910
But we're so cold

:::::

Terug naar boven Ga naar beneden
Flameleap
Member
[watermeloons] kittens! Tumblr_o1p5d0Xg181sidwdbo9_250
|-/annah
962
Actief
Cause I, used to believe in justice

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flameleap
BerichtOnderwerp: Re: [watermeloons] kittens!   [watermeloons] kittens! Icon_minitimedi 27 maa 2018 - 13:42

Oooh ben benieuwdd


I wouldn't hesitate,
[watermeloons] kittens! YcchNZp
To smile while you suffocate

Terug naar boven Ga naar beneden
Herondulcet
StarClan
[watermeloons] kittens! Kyf79qR
Beertje
205
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ❁ Endless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Herondulcet
BerichtOnderwerp: Re: [watermeloons] kittens!   [watermeloons] kittens! Icon_minitimedi 27 maa 2018 - 21:37

Hier is mama 1 Very Happy


the only true wisdom is knowing that you know nothing.
[watermeloons] kittens! XwlFjWG
[watermeloons] kittens! Unknown
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
[watermeloons] kittens! BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: [watermeloons] kittens!   [watermeloons] kittens! Icon_minitimewo 28 maa 2018 - 13:18

ah de laatste zus moest ofc ook nog kits krijgen haha :')
goed dat het niet van branch is lol

ik ga me niet aanmelden though, maar ik denk wel dat het een leuk nestje gaat worden ^^


[watermeloons] kittens! BEqxnb
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenfall
StarClan
[watermeloons] kittens! Mr3jh3
M
828
Actief
"I swear I heard demons yelling"

CAT'S PROFILE
Age: Endless †
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenfall
BerichtOnderwerp: Re: [watermeloons] kittens!   [watermeloons] kittens! Icon_minitimevr 30 maa 2018 - 13:06

F R A Y K I T




» G E N E R A L «


Name: Fraykit
Future names: Fraypaw - Fraybattle
Why: Fraykit krijgt haar naam als aandenker en eerbetoon van Herondulcet broer, Hazelfray die nu de naam Ra draagt. Hij heeft misschien Thunderclan verlaten hij blijft voor altijd familie.
Age: Unborn
Gender: She-cat
Sexuality: gaygaygaygay
Bloodline: 100% mengelmoes
Living style: (Thunderclan) clan cat


» F A M I L Y // OTHER «


Mother(s): Swallowflight ♡ Herondulcet
Father [Unknown]: Flamepath
Siblings: Unknown
Uncle's: Cole, Blurpaw, Ra (Hazelfray)
Aunt's: Sandflower, Redpetal & Snowdance
Other Family: Lionkit  [unknown. Daughter from Flamepath]


» OUTSIDE «


Fur color: Rood, zwart en wit
Fur pattern: calico/tort
Fur length: Halflang/lang
Type of body: Fraykit heeft een typische stevige Shadowclan bouw meekregen. Haar poten zijn extra sterk en lang door haar moeders Thunderclan bloed waardoor ze goed in bomen kan klimmen.
Eye color(s): Mintgroen
Nose & pawpads: Zwart en zalmroze
Ears: lang en puntig
Tail: Normale lengte, dik en pluizig
Whiskers: Lang
Paws: Groot en stevig
Legs: Normaal/lang
Claws: Lang en scherp
Teeth: Sterk en scherp
Scars: nog niet

» PERSONALITY «


Kleine Fraykit is een kitten die niet onder het kopje 'vrouwelijk' valt. Haar Shadowclan bouw maakt haar groot en sterk wat haar op oudere leeftijd tot een grote kattin maakt. Ze is niet al te groot en te breed waardoor ze op een kater lijkt maar er is duidelijk verschil. Haar achterpoten zijn sterk en lang waardoor ze graag de bomen in klimt. Iets wat ze graag doet. Ravotten met vrienden en klimmen in de allerhoogste bomen. Hoe ouder ze word hoe duidelijker het word dat Fray erg veel met katers optrekt en erg dominant kan verkomen bij haar siblings en andere katten. Ze gedraagt zich dus als een typische jongen, wat ze ook voor altijd zal blijven doen. Ze houd ontzettend veel van stoeien en gevechten uitdagen. Met trainingen is ze op haar aller best want Fray wilt graag laten zien dat ook al ben je geboren als 'vrouw' dat je net zo sterk en goed kan zijn als een kater. Natuurlijk ook omdat ze graag haar moeders wil laten zien dat ze ooit op een dag een goeie warrior zal zijn want dat is haar grote droom! Haar nieuwsgierigheid helpt haar om veder te komen maar brengt haar ook vaak in de problemen. Ze kan wel is te nieuwsgierig zijn waardoor ze de regels nog wel eens kan breken.

Fraykit is kort gezegd in het verkeerde lichaam geboren. Ze gedraagt zich dus meer als een kater dan als een poes waar sommige raar van opkijken. Men zegt dat het komt omdat ze twee moeders heeft en hierdoor een vaderfiguur mist en dus zo gaat gedragen. Echter is dit helemaal niet zo, Fray voelt zich gewoon meer jongen dan meisje. Daarom is ze ook zo blij dat ze een stoere naam gekregen heb. Want Bloemkit zou nou echt niet bij haar passen.

In haar puberfase zal het ook duidelijk worden dat enorm geïnteresseerd is in she-cats en totaal niet in katers. Flirten is iets waar ze goed in is en ze is totaal niet bang om haar charms te gebruiken bij de poezen.

Als volwassen is Fray opgegroeid tot een sterke kattin. En word ze blij met het helpen van ander. Als je goed bevriend bent met haar gaat ze voor het vuur voor je maar kan ze bij vreemde of katten die ze niet mag wat scherp zijn. Soms wel eens gemeen. Iets waar ze wel moeite mee heeft contact leggen met andere katten. Dit was in haar tienermanen niet van toepassing. Ze voelt zich anders dan de rest en is dus erg bang om haar gevoelens open te laten staan voor andere. Ze is meer geïnteresseerd in poezen en ziet mannelijke katten meer als een vijand terwijl ze toen ze jonger was juist graag met katers omging.


» M O T I V A T I O N «


Hey, hoi it's M! Voor als jullie me niet kennen (maar dat lijkt me onwaarschijnlijk) ik hang hier nu al weer eens zien.. al bijna 3 jaar lang al rond. Nog niet z'n enorme lange tijd, want ja sommige mensen zijn hier echt al vanaf het hele begin. Nouja jullie kennen me voor de rest volgens mij al, Hannah sowieso haha en Beertje heb ik ook wel eens zo nu en dan gestalked. Voor als jullie het willen weten ik ben 17 jaar bijna en uh mijn leven is ongeveer enkel Warrior cats want ja no life. Hiermee kan ik wel zeggen dat ik zeker 100% actief ben xD Ik zit vol motivatie voor Fraykit en haar karakter. Ik heb me wel eens een keer eerder aangemeld met het idee om een tomboyish achtige char te maken maar de familie raakte al snel inactief en had eigenlijk zelf toen op dat moment erg druk. Deze kitten search geeft me dan ook een boost om weer aan de slag te gaan met dit idee en ik hoop dat ik dat kan gaan doen in deze leuke familie. Want zeg nou zelf, wie wilt er nou geen twee mama's?

Een kitten bespelen en laten opgroeien van het begin tot het einde in de RPG is iets wat ik nog niet vaak gedaan heb omdat ik me niet snel aanmeld bij search. Enkel als ik echt een leuke char in zie. Ravenfall is wel mijn actiefste account die ik echt al vanaf het hele begin heb haha, maar dat weet Nynke wel want die bespeelde de mama ♡ Ik kan hier wel beloven met woorden dat ik actief zou zijn maar acties laten meer zien. Ravenfall is dan echt mijn bewijs hiervoor. Ondanks dat de familie conpleet verdwenen is onder een stoflaag ben ik dol geljkkig dat ik deze grumpy blinde elder heb haja.

Maae goed: kortom lijkt me dit dus een interessante en erg leuke familie en lijkt het me super leuk om met Fraykit te mogen delen aan de drama sqaud en haar helemaal te bespelen vwaar ik me volledig voor inzet!

Liefs, M




The world around us is burning
[watermeloons] kittens! Glxhq910
But we're so cold

:::::

Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
[watermeloons] kittens! 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: [watermeloons] kittens!   [watermeloons] kittens! Icon_minitimevr 30 maa 2018 - 16:27

Coalkit
n a m e Coalkit
f u t u r e n a m e s Coalpaw, Coal[?]
r e a s o n Coal - als ze geboren wordt lijkt ze bijzonder veel op Swallowflight, met haar pikzwarte donkere vacht. Hierdoor doet ze denken aan de broer van haar die dezelfde naam droeg voordat hij zijn plek innam in de Bloodclan.
a g e Unborn
g e n d e r Female - Shecat
s e x u a l i t y Hetero
b l o o d l i n e 25% Skyclan, 25% Bloodclan en 50% Shadowclan - 12,5 % Kittypet, 37,5% Thunderclan en 50% Shadowclan
l i v i n g s t y l e Clankat [Thunderclan]


m o t h e r [s] Swallowflight & Herondulcet
f a t h e r Flameleap [unknown]
s i b l i n g s Waterkit - Unknown
u n c l e s Cole, Blurpaw, Ra [Hazelfray]
a u n t s Sandflower, Redpetal, Snowdance
g r a n d m o t h e r s Lightleaf - Snowblossom - Cloverblossom [unknown]
g r a n d f a t h e r s Hate - Glowstick - Rustscar [unknown]
o t h e r Lionkit [daughter Flameleap - unknown], Moonpaw [sister Flameleap - unknown]


f u r c o l o r Zwart
f u r p a t t e r n Geen
f u r l e n g t h Kort - halflang
b o d y t y p e Coalkit is een voor Thunderclan gemiddelde grote kattin. Er is niets speciaals aan haar slanke lichaam. Door haar relatief dunne vacht zijn door haar energieke karakter de spieren goed te zien, zeker als ze de kans heeft gekregen om te trainen. Haar poten zijn een tikkeltje aan de lange kant, en ze heeft ietwat brede schouders. Haar staart is lang en slank, waardoor het haar houding wat vrouwelijker maakt. Ondanks dat ze niet moeders mooiste is, is ze zeker niet lelijk. Vaak draagt Coalkit onbewust een statige houding.
e y e c o l o r Ijzig/koud blauw
n o s e Glanzend zwart
p a w p a d s Dof zwart of zeer donkergrijs
e a r s Klein tot gemiddeld van grootte, met een licht afgeronde punt
t a i l Lang en slank
w h i s k e r s Normaal
p a w s Slank maar stevig
l e g s Een tikkeltje aan de lange kant
c l a w s Scherp, normaal
t e e t h Helderwitte kleur, sterk
s c a r s Nog niet

p e r s o n a l i t y
good traits loyal - helpful - confident - curious - humorous
neutral traits protective - playful - calm - stern
bad traits weird - closed - sarcastic - irrational

Coalkit kan beschreven worden als een aparte eend in de bijt. Zo denkt ze vaak hardop, waardoor ze haar mening iets te luid kan verkondigen. Iemand moet haar maar nemen zoals ze is, wat betekend dat ze genoeg katten op hun teentjes kan trappen. Dit doet ze echter onbewust. Ook heeft de kleine dame een goed gevoel voor sarcasme, zodra ze weet wat het is gebruikt ze het graag. Niet om anderen te beledigen maar gewoon om nadruk te leggen op situaties die ze eigenlijk niet vindt kunnen. Zo is ze best beschermend naar haar familie toe, en weigert ze anderen de mogelijkheid te geven haar moeders af te kraken. Ook is deze jonge meid soms een tikkeltje irrationeel aangelegd, vaak denkt ze met haar gevoel in plaats van met haar hoofd. Wat haar nog best wel eens in onbehaaglijke situaties kan brengen. Verder staat ze bekend om haar gesloten karakter, ze schreeuwt haar mening niet graag van de daken naar onbekende katten toe en zal vaak enkel erg open zijn richting haar directe familie. Coalkit is erg loyaal naar haar familie en vrienden toe, nadat ze meer clangenoten leert kennen en een band met ze aan gaat zal ze dat ook naar de clan worden. Ze helpt graag andere katten, en zal dan ook al snel gezien worden als de kitten die een muisje of wat naar de Elders brengt. Al doet ze het niet voor niets, graag wordt ze dan wel op een verhaaltje of wat getrakteerd. Coalkit heeft een goed gevoel van humor die ze gebruikt wanneer iemand verdrietig is of een van haar siblings gewond is geraakt, ze kan namelijk totaal niet tegen huilende of sterk emotionele katten. Al met al is ze behoorlijk zelfverzekerd, en laat ze zich niet snel onderuit halen door anderen, al blijft ze af en toe ook nog wel het kleine meisje en vindt ze het dus niet erg om vertroeteld te worden door haar ouders. Net zoals Swallowflight is ze een redelijk goede denker en kan ze hierdoor kalm overkomen. Later zal blijken dat ze af en toe streng uit de hoek kan komen, ze laat niet graag over zich heen lopen.


m o t i v a t i o n
Hey hey, ik vindt Swallowflight en Herondulcet zo schattig samen dat ik het niet kon laten mij aan te melden. Ze zijn een leuk stel met enkele topics die ik stiekem gevolgd heb haha. Ik heb het drama van beide gezinnen ook gevolgd en het leek mij dan ook erg leuk om daar iets mee te doen. Aangezien ik wist dat jullie een Coalkit zochten, besloot ik die naam te gebruiken. Immers wou ik een zwarte kitten en anders kwam ik niet veel verder dan Blackkit of iets in die trant. Helemaal niet origineel dus. Ik heb van alle ouders wat karaktereigenschappen genomen om daarmee het karakter te creëren al gebruik ik ze wel op zo'n manier dat het een totaal andere kat is dan de ouders. Ik hoop natuurlijk gekozen te worden. Maar hoe dan ook blijf ik jullie in de gaten houden.

♥ Isa


Postding voor Coalkit


[watermeloons] kittens! Oceano10
[watermeloons] kittens! LcrIgCQ[watermeloons] kittens! JwNO92g[watermeloons] kittens! EjrsROF[watermeloons] kittens! UK1ajoI[watermeloons] kittens! 3qCkg2fp_o[watermeloons] kittens! 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
[watermeloons] kittens! Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: [watermeloons] kittens!   [watermeloons] kittens! Icon_minitimeza 31 maa 2018 - 19:46

Oeeh wat een leuke aanmeldingen c:

Ergens op 25 april zullen wij de aanmeldingen sluiten, dus zorg ervoor dat je je voor die dag hebt aangemeld/jouw aanmelding af hebt!



[watermeloons] kittens! Swallo12
[watermeloons] kittens! G3K5gZvO_o[watermeloons] kittens! XehOIgmF_o[watermeloons] kittens! POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Jinglebells
Member
[watermeloons] kittens! Giphy10
Jacqueline
517
Actief
what is done is done
now that i'm the only one

CAT'S PROFILE
Age: Nineteen moons young ☼
Gender: She-cat ♀
Rank:
Jinglebells
BerichtOnderwerp: Re: [watermeloons] kittens!   [watermeloons] kittens! Icon_minitimedi 3 apr 2018 - 9:30



Name: Hastykit
Reason: Hasty |ˈheɪsti| done with excessive speed or urgency; hurried: a hasty attempt to defuse the situation | hasty decisions.
Dit poesje wordt vernoemd naar Swiftclaw, als eerbetoon aan de overleden Shadowclanner waar Flameleap zoveel van hield.
Gender: Female
Sexuality: Pansexual
Based on: Bella Hadid, Abel Tesfaye [In a strange way]


Mommies: Swallowflight and Herondulcet
Daddy: Flameleap
Siblings: Waterkit, and more unknown
Step-siblings: Lionkit
Aunties: Blurpaw, Sandflower, Redpetal, Snowdance, Moonpaw
Uncles: Coalkit [Cole], Hazelfray [Ra]
Grandmama: Snowblossom, Lightleaf,
Granddaddy: Glowstick, Hate,
Cousins: Jinglebells, Bloomburrow, Twigkit, Avidpaw, Bunnypaw, Cedarpaw, Boarkit, Whirlkit, Pipkit, Snowykit

Fur: White with brown tabby spots, average length
Eyes: Orange– and goldenlike
Build: Feminine, tall
Legs: Tall and strong
Summary: Hasty is een witte poes met bruine cyperse vlekken over haar hele lichaam. Haar ogen zijn een mix van oranje en goud in een zachte tint, ookal schuilt er een gevaarlijk fiere glans in die kijkers. Ze lijkt meer van haar ShadowClan kant gekregen te hebben als je kijkt naar haar, maar dit is echter helemaal niet waar; haar grootte is voornamelijk een illusie gecreëerd door haar dikke middellange vacht. Je zou haar lichaamstype beter als lang kunnen beschrijven, helemaal als je kijkt naar het feit dat de poes bijna altijd zelfverzekerd hoog op haar sterke poten staat.  Haar hele bouw schreeuwt vrouwelijkheid, en dat weet ze zelf ook. Wat Hasty ook weet is dat ze erg afgesloten en intimiderend over kan komen, iets wat haar persoonlijkheid helemaal niet matcht.


good girls go to heaven,
and bad girls go everywhere

MADE BY MINNIE OF BTN



WIP ♡


pretty things don't last
Terug naar boven Ga naar beneden
Firespirit
Member
[watermeloons] kittens! J4HLYIo
»Quinty«
241
Actief
"I often feel like a failure and a success withing the same hour"

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Young Warrior
Firespirit
BerichtOnderwerp: Re: [watermeloons] kittens!   [watermeloons] kittens! Icon_minitimevr 20 apr 2018 - 7:18

*bump*
Jullie hebben nog vijf dagen om jullie aan te melden en om je aanmelding af te krijgen!


[watermeloons] kittens! IRHE0xw
"Oh, why are we so sad? Are we feeling hurt by their evil lies. And all those empty words?
We are thirsty for payback? What would we like to do with the town? Would we like to make it dance?
With the Animal? Would we? WOULD WE? Tell us what we would like to do. Burn it, burn it all"
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
[watermeloons] kittens! Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: [watermeloons] kittens!   [watermeloons] kittens! Icon_minitimedi 24 apr 2018 - 22:05

Na overleg hebben Hannah, Beertje en ik toch besloten om de aanmeldingen nog een week open te houden. Jullie hebben dus nog tot 2 mei de tijd om jullie aanmeldingen af te werken/ te maken! ^^



[watermeloons] kittens! Swallo12
[watermeloons] kittens! G3K5gZvO_o[watermeloons] kittens! XehOIgmF_o[watermeloons] kittens! POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Burningbreath
Member
[watermeloons] kittens! IbbuWxb
Ghost
50
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Burningbreath
BerichtOnderwerp: Re: [watermeloons] kittens!   [watermeloons] kittens! Icon_minitimevr 27 apr 2018 - 17:11

Motivation
Hallo daar! Ik ben... wel Ghost. Een naam die hier net erg bekend is- en ik kan me voorstellen dat jullie wat sceptisch over mij zijn. Wat ik zeker kan begrijpen- aangezien het wel leuk is om een ACTIEF nest te hebben. En daarvoor mensen te kiezen waarvan je wel uitgaat die daar voor kunnen zorgen. Toch ga ik proberen om jullie een beetje te overtuigen Wink) ( dus sorry als het een beetje lang word x3) Maar goed zoals ik al zei; ik ben Ghost. een redelijk nieuw persoon hier op het forum zou je denken- niet helemaal waar! ik ben wel eens op warrior cats geweest echter door omstandigheden niet voor een lange tijd- maar ik ben zeker niet nieuw met rpg'en ik heb op diverse site's gezeten. Al wil ik het echt weer proberen op Wc- aangezien ik het concept en alles er omheen echt zo leuk vind. En nu alles rustig is in me leven er ook tijd voor heb. Ik zou graag een kitten willen spelen omdat - ten eerste een kitten bespelen erg leuk is! en ik vind zeker voor mij een goed om er weer in te komen. Veder vind ik de karkaters ook echt geweldig~ ik voorzie veel drama xD En ik ken meer van ze dan je zou denken- heb wc wel ook wel een tijdje gestalkt hehe. En vooral swallow al een hele lange tijd gevolgd- Daarom lijkt het me ook zo leuk om een kitten van haar te bespelen. ^^ En natuurlijk zijn de andere cats ook geweldig- een erg interessante familie. Als er veder nog vragen zijn hoor ik het graag!
General

Name: Swift (love) Reason? : Door de vele snelle liefdes die de ouders in hun leven hebben gekend. Gender: Female  Sexuality ; Hetro FAMILY Mothers; HerondulcetxSwallowflight Daddy; Flameleaps siblings Waterkit (watermelon)
Uncles Cole, Blurpaw, Ra
Aunts Sandflower, Redpetal, Snowdance.
SKILLS
Speed and agility■■■■□
Hunting ■■■□□
Climbing ■■■□□
Fighting ■□□□□
Swimming ■□□□□
Fishing■□□□□
Appearance
Fur: Brown (Tabby), short
Eyes: Blue
Nose: Black
Pawpads: Black
Fur Pattern:  Tabby (Brown)
Scars: None
Swift is een bruine tabby- die veel weg heeft van Swallows moeder lightleaf- Haar ogen zijn een lichte kleur van blauw veder naarmate ze ouder word zal haar korte bruine vacht steeds donkerde worden.  
Character
Swift is een slimme en leergierige poes- die graag bij haar geliefde is maar moeite heeft met nieuwe connecties maken, en word daarom gezien als een verlegen iemand. Of in de ergste gevallen gewoon weg vreemd. Swift is een poes die van jongs af aan al een grote liefde voor regels en duidelijkheid heeft- ze het dan ook nooit in haar hoofd halen om regels te breken. En kan er niet tegen als katten niet duidelijk tegen haar zijn- structuur is erg belangrijk voor haar. En daarom bedenkt ze ook een dagelijkse routine die ze elke dag stap voor stap volgt. Door haar liefde voor regels is erg loyale poes- tegen over haar familie de warrior code en natuurlijk haar clan. Echter heeft Swift een hekel en is erg slecht in kiezen- waardoor ze als besluiteloos word gezien, dit komt doordat ze niemand wilt teleurstellen- hierdoor kan ze zich ook buiten haar limieten duwen. Swift is een rustige poes die niet snel boos word en veel van andere pikt, maar wanneer het voor haar echt te ver gaat bijt ze wel van zich af. Tot hoe verre ze in staat is.


[watermeloons] kittens! Vb9pGf
x:

Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
[watermeloons] kittens! Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: [watermeloons] kittens!   [watermeloons] kittens! Icon_minitimedo 3 mei 2018 - 7:53

De aanmeldingen zijn inmiddels al een dagje gesloten! De kittenvolgorde wordt zsm bekend gemaakt ^^



[watermeloons] kittens! Swallo12
[watermeloons] kittens! G3K5gZvO_o[watermeloons] kittens! XehOIgmF_o[watermeloons] kittens! POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenfall
StarClan
[watermeloons] kittens! Mr3jh3
M
828
Actief
"I swear I heard demons yelling"

CAT'S PROFILE
Age: Endless †
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenfall
BerichtOnderwerp: Re: [watermeloons] kittens!   [watermeloons] kittens! Icon_minitimedo 3 mei 2018 - 9:55

Oeh ik ben zo benieuwd ;D



The world around us is burning
[watermeloons] kittens! Glxhq910
But we're so cold

:::::



Laatst aangepast door Ravenfall op vr 4 mei 2018 - 0:38; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Herondulcet
StarClan
[watermeloons] kittens! Kyf79qR
Beertje
205
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ❁ Endless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Herondulcet
BerichtOnderwerp: Re: [watermeloons] kittens!   [watermeloons] kittens! Icon_minitimedo 3 mei 2018 - 22:28

wind on my soaked skin

"A dancing puppet doll made of wood. I bet he'd run away one day if he could choose to leave or stay. He's got a string attached to every bone. She's got him round her little finger so she'll never feel alone. Oh sometimes I wonder, did it go. But not the man, of course his soul. Dreaming of a wonderland. Wakes up and he's a man"
Jullie zien het goed!

Mama Herondulcet zal twee kittens dragen. Haar buikje is dan nog wel niet bol, maar de kittens zullen al snel groeien.

Al snel zal een van de kittens ontwikkelen tot een meisje. Haar persoonlijkheid heeft ze van mama, haar bouw ook. Ze lijkt erg veel op haar, wat alle harten zal doen smelten, vooral die van andere mama. Gefeliciteerd “Hastykit”.

Er is nog veel plek, plek genoeg voor meerdere kittens, maar er komt nog maar eentje. Gefeliciteerd “Waterkit”.

De tweeling zal iets vroeger geboren worden dan hun andere siblings (swallows kittns), maar door de veilige warmte van hun mama en de ruimte kunnen ze goed groeien.

Tot snel!

ahum I didn't see that 3th one coming XD
herondulcet 170 words for Beampaw nd open omdat het donderd nu


the only true wisdom is knowing that you know nothing.
[watermeloons] kittens! XwlFjWG
[watermeloons] kittens! Unknown
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
[watermeloons] kittens! Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: [watermeloons] kittens!   [watermeloons] kittens! Icon_minitimevr 4 mei 2018 - 10:16

Maar dat is nog niet alles!

Want mama Swallowflight zal in totaal van drie kittens bevallen. Deze drieling zal een dag later geboren worden dan hun broertje en zusje.

Als eerste zal een mooi meisje geboren worden, vernoemd naar een goede vriend van Swallow die ze altijd dierbaar had. Een stoere vrouw, of is het toch eerder een man?

Welkom “Fraykit”.

Vervolgens zal de volgende geboren worden. Eveneens een meisje. Deze zal vernoemd worden naar de beste vriendin van de vader van de kittens. Dit zal een rustig, slim meisje zijn, die zich (hopelijk c;) goed aan de regels zal houden.

Welkom  “Swiftkit”.

En tot slot, komen we bij dit meisje aan. Bijna een kopie van Swallowflight, maar dat is niet aan wie ze denkt als deze geboren wordt. Een plek in haar hart dat voorheen leeg was, wordt gevuld bij deze look-a-like van Cole, haar broer.

Welkom “Coalkit”.

Tot snel!

whahah water is de enige guy poor boy xD
swallowflight



[watermeloons] kittens! Swallo12
[watermeloons] kittens! G3K5gZvO_o[watermeloons] kittens! XehOIgmF_o[watermeloons] kittens! POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Flameleap
Member
[watermeloons] kittens! Tumblr_o1p5d0Xg181sidwdbo9_250
|-/annah
962
Actief
Cause I, used to believe in justice

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flameleap
BerichtOnderwerp: Re: [watermeloons] kittens!   [watermeloons] kittens! Icon_minitimevr 4 mei 2018 - 14:15

Helaaa dat jullie papa alleen aan de andere kant van de grens gaan zien. Maar hij is evenveel trots op al zijn kittos <3


I wouldn't hesitate,
[watermeloons] kittens! YcchNZp
To smile while you suffocate

Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
[watermeloons] kittens! 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: [watermeloons] kittens!   [watermeloons] kittens! Icon_minitimeza 5 mei 2018 - 16:30

Ahh thanks!! Zal Coal aanmaken zodra ik terug ben van vakantie.


[watermeloons] kittens! Oceano10
[watermeloons] kittens! LcrIgCQ[watermeloons] kittens! JwNO92g[watermeloons] kittens! EjrsROF[watermeloons] kittens! UK1ajoI[watermeloons] kittens! 3qCkg2fp_o[watermeloons] kittens! 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
[watermeloons] kittens! Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: [watermeloons] kittens!   [watermeloons] kittens! Icon_minitimezo 6 mei 2018 - 12:14

Beertje, Hannah en ik hebben besloten dat het geboortetopic pas eind mei zal plaatsvinden!
Zo heeft iedereen nog alle tijd om hun kitten aan te maken en klaar te maken voor de rpg ^^



[watermeloons] kittens! Swallo12
[watermeloons] kittens! G3K5gZvO_o[watermeloons] kittens! XehOIgmF_o[watermeloons] kittens! POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Jinglebells
Member
[watermeloons] kittens! Giphy10
Jacqueline
517
Actief
what is done is done
now that i'm the only one

CAT'S PROFILE
Age: Nineteen moons young ☼
Gender: She-cat ♀
Rank:
Jinglebells
BerichtOnderwerp: Re: [watermeloons] kittens!   [watermeloons] kittens! Icon_minitimema 7 mei 2018 - 4:47

Had het al wel gezien x gefeliciteerd iedereen hehe. Was alleen vergeten Hasty aan te maken doordat ik setjes struggles had (omfg nog steeds geen setje rip) en nu kennelijk email problemen heb oof


pretty things don't last
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[watermeloons] kittens!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: