|
|
Y'all know who dis is 29 Actief
| |
| Onderwerp: Algemene Onzin Topic zo 6 mei 2018 - 8:14 | |
| Zo, maar liefst 15 nieuwe topics aangevraagd voor Shark/Duskkit. Tijd om weer een beetje actiever te worden <3 |
|
| |
ryan ! 380 Actief In a state of emergency
Who was I trying to be?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 mei 2018 - 8:26 | |
| - Duskkit. schreef:
- Zo, maar liefst 15 nieuwe topics aangevraagd voor Shark/Duskkit. Tijd om weer een beetje actiever te worden <3
Omf een Butterbaby |
|
| |
Nyn 129 Actief And honey, you should see me in a CROWN
| CAT'S PROFILEAge: ♔ 18 moonsGender: Tomcat ♂Rank: Coolest member of Bloodclan |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 mei 2018 - 9:48 | |
| Goedemorgeeeen ^^
Zo, deze jongen gaat ergens in de nabije toekomst eindelijk beginnen met praten jaaj |
|
| |
Who was I trying to be?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 mei 2018 - 9:50 | |
| Ik wil zo graag een topicje met Jim but like No BloodClanners ;-;
Also yeet Water heeft een playlist |
|
| |
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 mei 2018 - 9:51 | |
| |
|
| |
Nyn 129 Actief And honey, you should see me in a CROWN
| CAT'S PROFILEAge: ♔ 18 moonsGender: Tomcat ♂Rank: Coolest member of Bloodclan |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 mei 2018 - 9:52 | |
| - Waterkit schreef:
- Ik wil zo graag een topicje met Jim but like
No BloodClanners ;-;
Also yeet Water heeft een playlist Well, misschien dat Jim wel eens een bordertje overgaat of een bezoekje brengt aan de fourtrees als ie wat ouder is dus we zullen zien :p |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 mei 2018 - 9:54 | |
| W A T I S D E Z E ? |
|
| |
Who was I trying to be?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 mei 2018 - 9:55 | |
| - Jim schreef:
- Waterkit schreef:
- Ik wil zo graag een topicje met Jim but like
No BloodClanners ;-;
Also yeet Water heeft een playlist Well, misschien dat Jim wel eens een bordertje overgaat of een bezoekje brengt aan de fourtrees als ie wat ouder is dus we zullen zien :p Moet nog eventjes 6 maanden wachten met deze whahah Also heeey Juul @Inge, niet zo gemeen doen, ze wilt ook een kijkje nemen |
|
| |
Y'all know who dis is 29 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 mei 2018 - 10:12 | |
| - Waterkit schreef:
- Duskkit. schreef:
- Zo, maar liefst 15 nieuwe topics aangevraagd voor Shark/Duskkit. Tijd om weer een beetje actiever te worden <3
Omf een Butterbaby Yes ik wilde dat Butter kits zou hebben en de kansen dat hij met z'n mentale toestand een partner zou krijgen, waren vrij klein dus hier een kitten uit een verboden liefde xD Als hij echt bevriend zou raken met iemand kan het zo'n schatje zijn <" |
|
| |
Inge 497 Actief Fire on fire, we're normally killers
With this much desire, together, we're winners
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 mei 2018 - 10:18 | |
| Haha, Glaze wil ook kinderen |
|
| |
Who was I trying to be?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 mei 2018 - 10:28 | |
| - Duskkit. schreef:
- Waterkit schreef:
- Duskkit. schreef:
Omf een Butterbaby Yes ik wilde dat Butter kits zou hebben en de kansen dat hij met z'n mentale toestand een partner zou krijgen, waren vrij klein dus hier een kitten uit een verboden liefde xD
Als hij echt bevriend zou raken met iemand kan het zo'n schatje zijn <" Oh boi Shadow gaat er niet blij mee zijn |
|
| |
WazBeer 438 Actief "Many of the truths we cling to depend greatly on our own point of view."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 mei 2018 - 10:49 | |
| - Bronzemask schreef:
W A T I S D E Z E ?
Deze is dat ik weer 20 euro moet uitgeven om de reclame van de site af te kopen .. |
|
| |
your special someone 106 Actief My ghost,
where'd you go?
what happened to the soul
that you used to be?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 mei 2018 - 10:50 | |
| - Skyteller schreef:
- Bronzemask schreef:
W A T I S D E Z E ?
Deze is dat ik weer 20 euro moet uitgeven om de reclame van de site af te kopen .. Zoveel geld?? Oef |
|
| |
WazBeer 438 Actief "Many of the truths we cling to depend greatly on our own point of view."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 mei 2018 - 10:51 | |
| - Badland schreef:
- Skyteller schreef:
- Bronzemask schreef:
W A T I S D E Z E ?
Deze is dat ik weer 20 euro moet uitgeven om de reclame van de site af te kopen .. Zoveel geld?? Oef Jep |
|
| |
where'd you go?
that you used to be?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 mei 2018 - 10:58 | |
| - Skyteller schreef:
- Badland schreef:
- Skyteller schreef:
- Bronzemask schreef:
W A T I S D E Z E ?
Deze is dat ik weer 20 euro moet uitgeven om de reclame van de site af te kopen .. Zoveel geld?? Oef Jep En dat is per maand of? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 mei 2018 - 11:04 | |
| - Badland schreef:
- Skyteller schreef:
- Badland schreef:
- Skyteller schreef:
- Bronzemask schreef:
W A T I S D E Z E ?
Deze is dat ik weer 20 euro moet uitgeven om de reclame van de site af te kopen .. Zoveel geld?? Oef Jep En dat is per maand of? Nee per jaar, maar ze veranderen t ook per jaar hoeveel t is. Want vorig jaar had k bijvoorbeeld 37 euro betaald. |
|
| |
where'd you go?
that you used to be?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 mei 2018 - 11:08 | |
| - Skyteller schreef:
- Badland schreef:
- Skyteller schreef:
- Badland schreef:
- Skyteller schreef:
- Bronzemask schreef:
W A T I S D E Z E ?
Deze is dat ik weer 20 euro moet uitgeven om de reclame van de site af te kopen .. Zoveel geld?? Oef Jep En dat is per maand of? Nee per jaar, maar ze veranderen t ook per jaar hoeveel t is. Want vorig jaar had k bijvoorbeeld 37 euro betaald. Ai dat is nog steeds best wel veel, maar als je het vergelijkt met per maand ben ik toch wat minder geschrokken Ga je het betalen or nah? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 mei 2018 - 11:09 | |
| - Badland schreef:
- Skyteller schreef:
- Badland schreef:
- Skyteller schreef:
- Badland schreef:
- Skyteller schreef:
- Bronzemask schreef:
W A T I S D E Z E ?
Deze is dat ik weer 20 euro moet uitgeven om de reclame van de site af te kopen .. Zoveel geld?? Oef Jep En dat is per maand of? Nee per jaar, maar ze veranderen t ook per jaar hoeveel t is. Want vorig jaar had k bijvoorbeeld 37 euro betaald. Ai dat is nog steeds best wel veel, maar als je het vergelijkt met per maand ben ik toch wat minder geschrokken Ga je het betalen or nah? 20 euro per maand zou k echt nie doen. En k heb al betaald lol x'D |
|
| |
where'd you go?
that you used to be?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 mei 2018 - 11:12 | |
| Ja zou ik ook niet doen, daarom vroeg ik het ook voor de zekerheid :p Kuddo’s to you dat je wel betaald, tho. Je kan vet veel nuggets kopen met zoveel geld |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 mei 2018 - 11:17 | |
| Ahahahahaha nuggets Mn lieve team betaald ook mee tho, dus uiteindelijk is t meegevallen. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|