Legends never die



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Legends never die

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Shade
Deceased
Legends never die Ukp3iK
Kiek
142
Actief
If I'm crazy, I'm on my own
If I'm waitin', it's on my throne
If I sound lazy, just ignore my tone

CAT'S PROFILE
Age: dead
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shade
BerichtOnderwerp: Legends never die   Legends never die Icon_minitimema 21 mei 2018 - 20:16


Al weken, maanden had ze niets meer vernomen van haar moeder. Woord ging rond dat ze dood zou zijn. Maar huiskatten roddelde, dat wist ze zelf ook wel. Genoeg roddels die ook over haar te ronde gingen. Het was nieuws geweest toen haar moeder verdwenen was en gezien was met de leider van de Bloodclan. Haar moeder had haar één keer opgezocht in die tijd, had haar uitgelegd waarom ze niet meer naar haar toe kon komen en dat ze verder weg ging wonen. Angel had haar verboden haar ooit op te zoeken. Toen had was Shade misschien bang geweest voor de enge katten die daar zouden wonen, ze was ook maar een paar maanden oud geweest in die tijd. Maar nu boeide het haar vrij weinig wat die katten allemaal deden en konden. Ze wou bij haar moeder zijn, waar ze ook was. Na lang wikken en wegen had ze haar huis vaarwel gezegd en ging ze op zoek naar de plek waar deze Elite zou wonen.

Het was een eind lopen geweest, maar een aantal angstige katten hadden haar in de goede richting gewezen. Vaak met waarschuwingen dat het haar dood zou worden, maar daar was ze niet zo bang voor. Ze sloeg af, de plek waar het moest zijn bruiste inderdaad van de katten. Veel keken haar raar aan terwijl ze binnen kwam lopen met haar knalroze halsband om haar nek. Ze haatte het ding. De kleur was lelijk, maar haar verzorgers hadden het helemaal geweldig gevonden. De zwarte poes hield halt, haar blauwe ogen scande het gebied kort. "Oké, luister goed! Ik zoek mijn moeder en ze moet hier zijn. Haar naam is Howl!" schreeuwde ze toen over het terrein. Ze trok zo alle aandacht, dat wist ze wel. Maar ze wou gewoon weten hoe het met haar moeder ging.

{Open voor heel BC!}
Terug naar boven Ga naar beneden
Cobra
Deceased
Legends never die 20f8kWD
»Quinty«
778
Actief
Like some kind of madness

CAT'S PROFILE
Age: ♕ Ageless | [38 moons]
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cobra
BerichtOnderwerp: Re: Legends never die   Legends never die Icon_minitimema 21 mei 2018 - 20:24

Net terug komend van de jacht, deed Cobra een poging om een rustig plekje te vinden om zijn prooi op te eten. Sadly enough, werd deze rust al snel weer verstoord toen de geur van een onbekende langs hem gleed. De zwarte kater keek op, zijn felgroene ogen zoekend naar de geur. Al snel viel zijn blik op een zwarte kattin, die eventjes doodleuk het kamp binnen was komen banjeren. Zijn oren gleden in zijn nek op het moment dat hij haar hoorde praten, of eigenlijk schreeuwen. De naam van Howl viel en een zacht gesis gleed over zijn lippen heen. Hij vroeg zich af of het een pijnlijk onderwerp zou worden, de dood van Howl had bij vele iets los gemaakt.
Kalmpjes strompelde de zwarte kater in de richting van de kattin, waar hij zo te zien iets boven uit stak. "Howl is dood," gromde hij naar de kattin toe. "En het feit dat jij misschien haar dochter bent, betekend niet dat je zo maar het kamp binnen mag komen, Kittypet," kwam er daarna met een dreigend gesis achteraan. "Haal Shark," gromde hij daarna naar een van de Bloodclan katten die het dichtste bij hem stond. Cobra was niet de Commander van Bloodclan, maar als zoon van de oude Leader, mocht hij wel iets van reputatie over houden hieraan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Summer
Member
Legends never die DPKsfdL
Rebecca
661
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Summer
BerichtOnderwerp: Re: Legends never die   Legends never die Icon_minitimema 21 mei 2018 - 20:24



De jonge kattin had zich buiten de Barn begeven om te gaan jagen voor de BloodClan. Iets wat ze nu meer deed dan voorheen omdat ze voorheen meer patrols deed. Zo wisselde ze het een beetje af en bleef het interessant. Terwijl haar poten haar door het hoge gras voerden rook ze een vreemde geur. Kittypet? Hier? Die had lef. "Oké, luister goed! Ik zoek mijn moeder en ze moet hier zijn. Haar naam is Howl!" schreeuwde de kat. Zonder dat ze er erg in had liep ze naar de schreeuwende Kittypet toe. "Jij durft. Je zomaar hier begeven. En wat heb jij met Howl te maken?" vroeg ze alsof ze een verklaring eiste.

I was made for sunny day's
Terug naar boven Ga naar beneden
Tornado
Member
Legends never die Tumblr_inline_ogekyjkriN1smr9mv_500
Empress H
894
Actief
That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tornado
BerichtOnderwerp: Re: Legends never die   Legends never die Icon_minitimema 21 mei 2018 - 20:27


De kater was net terug van de training met April, de kattin leek zeker aandacht te hebben voor haar trainingen. En daar was Tornado wel opgelucht over. Het was zijn eerste Young One waar hij echt tot haar ceremonie wou trainen. Dat was zeker. En hij was blij dat ze niet zo moeilijk was geweest als Jackdaw had laten zien. Dus het zou een makkie zijn om van haar een waardevolle Member te maken.
Nu was hij naast Barn Three zijn poten aan het schoonmaken. Deze Barn had dan ook meer schaduw dan de andere barns. Dus was het ook al rustiger voor de jonge kater. Althans, dat duurde maar een paar minuten. Want plotseling liep er een zwarte kattin het kamp binnen. De geur van kittypet was niet te missen. Meteen stond Tornado op. Wat deed zij nou weer hier? Had ze de hersenen van een muis?
"Oké, luister goed! Ik zoek mijn moeder en ze moet hier zijn. Haar naam is Howl!" Brulde ze door het kamp heen. Gelijk sprong de bruine kater op haar af. Hij zou haar is laten zien waar haar moeder was. Maar haar aanvallen deed hij niet. Het enige wat hij deed was een poging haar tegen de grond aan te duwen. Zodat ze geen kans had iemand aan te vallen, als ze zo dom was. “Besef je wel waar je bent?” Siste hij koud. Summer en Conra kwamen er ook al bij. En gelijk voegde de zwarte kater het nieuws toe. Dat Howl er niet meer was. “Dus je gaat terug, of we zorgen ervoor dat je terug gaat.” Hij wou niet bedreigen. Maar ze hadden net hun kamp terug, en een wildvreemde kittypet die zocht naar Howl? Hij kreeg al snel duizenden vragen binnen, maar hij zou ze niet stellen. Hij wou weten wat haar plan hier was. En zorgen dat ze zo snel mogelijk wegging en niet meer terug kwam.

Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Legends never die QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Legends never die   Legends never die Icon_minitimema 21 mei 2018 - 20:29


Oké, luister goed! Ik zoek mijn moeder en ze moet hier zijn. Haar naam is Howl!"  De rode kattin schrok op- wat was eer nu weer verdommen? Snel vielen haar ogen op een zwarte gedaante, eentje die hier niet thuis hoorde dan kon Brat gelijk zien. En hoorde ze dat nou goed? Howl was haar moeder? Als in de verdomde rotwijf van Claw? De rode poes kwam rustig aanlopen- en zag dat ze niet de enige was Cobra en Summer en Tornado waren er al- en behandelde de kattin precies zoals het moest. Brat snoof om en liet een dreigend geluid horen.  en mengde zich bij de menigte'Ik weet niet of je ik dapper of heel erg dom moet noemen dame' sprak de elite kattin koud. Terwijl ze de poes strak aankeek- z'n moeder z'n dochter blijkbaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shade
Deceased
Legends never die Ukp3iK
Kiek
142
Actief
If I'm crazy, I'm on my own
If I'm waitin', it's on my throne
If I sound lazy, just ignore my tone

CAT'S PROFILE
Age: dead
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shade
BerichtOnderwerp: Re: Legends never die   Legends never die Icon_minitimema 21 mei 2018 - 20:40


Het duurde niet lang voordat katten zich met haar gingen bemoeien. Een zwarte kater stapte op haar af. "Howl is dood," klonk het toen. De woorden sloegen in als een bom. Alsof de grond afbrokkelde onder de zwarte poes haar poten. Maar ze had nu niet veel tijd om te rouwen, want meer katten kwamen om haar heen staan. "En het feit dat jij misschien haar dochter bent, betekend niet dat je zo maar het kamp binnen mag komen, Kittypet," Haar staart werd dik. "Het feit dat ik haar dochter ben betekend dat ik recht heb om te weten wat voor... dood mijn moeder gestorven is." het woord kwam bijna niet uit haar strot. Ze kon het moeilijk bevatten dat de grote zwarte kattin er niet meer was. "Jij durft. Je zomaar hier begeven. En wat heb jij met Howl te maken?" vroeg een andere poes. Ze draaide zich naar haar om. "Ik ben haar dochter." sprak ze op koude toon terug. Een tabby kater sprak nu, haar blauwe ogen gingen naar hem. Hij vroeg of ze wel wist waar ze was en dat ze terug ging waar ze vandaan kwam. "Denk maar niet dat ik terug ga voordat ik iets van een leider van jullie gesproken heb." Een rode poes kwam er ook nog bij staan en had ook nog wel een woordje voor haar klaar. "Ik weet niet of je ik dapper of heel erg dom moet noemen dame." Shade trok haar wenkbrauwen op en draaide haar kop iets. "Hmm, toevallig. Ik weet nou niet of ik jou nou dik of gewoon heel harig moet noemen? Best gek.." Sassy Shade was haar bijnaam, maar die zou haar hier misschien de kop wel kunnen kosten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Summer
Member
Legends never die DPKsfdL
Rebecca
661
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Summer
BerichtOnderwerp: Re: Legends never die   Legends never die Icon_minitimema 21 mei 2018 - 20:44



Kort na haar aantreden zag ze dat Cobra er al stond, na haar volgde Tornado en Brat en daarmee leek de groep gelijk compleet. Ieder Kittypet die hier binnen stapte tekende zijn eigen doodsvonnis. "Het feit dat ik haar dochter ben betekend dat ik recht heb om te weten wat voor... dood mijn moeder gestorven is." Haar nekharen gingen lichtelijk overeind staan. "Ik geloof niet dat jij de positie hebt om nu eisen te stellen Kittypet. Rot op" gromde ze en ze ontblootte haar nagels. Als deze Kittypet dacht antwoorden te krijgen en Shark te spreken had ze het mis. "Dochter of niet je hebt hier niks te zoeken" beet ze de poes nog dreigender toe. "En wie weet staat de leider wel voor je" miauwde ze schamper waarna ze Brat een bijna onzichtbare knipoog gaf.

I was made for sunny day's
Terug naar boven Ga naar beneden
Cobra
Deceased
Legends never die 20f8kWD
»Quinty«
778
Actief
Like some kind of madness

CAT'S PROFILE
Age: ♕ Ageless | [38 moons]
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cobra
BerichtOnderwerp: Re: Legends never die   Legends never die Icon_minitimema 21 mei 2018 - 20:47


Meer katten joinde hem, maar het zag er naar uit dat niemand Shark ging halen. Cobra zuchtte zachtjes, sommige katten hier waren echt niet snugger genoeg. Nou ja, dan loste ze het zelf wel op. Zijn woorden hadden zo te zien wel een reactie ter weeg gebracht, aangezien hij een moeizaam antwoord kreeg. "Ze is vermoord," zei Cobra met een zacht gesnuif. Hij had niet hoeven rouwen over de dood van de zwarte kattin, hij had haar nooit echt gemogen. Maar als dit al echt haar dochter was geweest, zou dat nog wel eens leuk kunnen worden binnen het kamp. "Je blijft buiten de grenzen van het kamp staan totdat Shark er is," snauwde hij daarna naar de kattin toe, terwijl die een poging deed om de andere vragen te beantwoorden. Cobra keek om zich heen en knikte naar de wat oudere katten. "En laat iemand Shark halen," snoof hij vervolgens. Schiet eens op katten, ze hadden niet de hele dag de tijd. De woorden van Summer deed hem eventjes vreemd opkijken. Als iemand hier al de leader was, zou het niet iemand zoals zij of Brat zijn. Nee, dan zou hij liever zelf die positie op zich nemen. "Summer," siste hij naar de gevlekte kattin. Hou je kop toch, dacht hij er achter aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
Legends never die Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Legends never die   Legends never die Icon_minitimema 21 mei 2018 - 20:54

Shark had de commotie eigenlijk wel direct gehoord, maar hij was benieuwd hoe zijn members erop zouden reageren en dus had hij zich voor nu teruggetrokken houden in zijn barn. Hij was nog steeds niet helemaal overtuigd van de loyaliteit van de Elite en deze situatie zou hem wel eens een heldere kijk kunnen geven op bepaalde zaken. Hij hoorde de stemmen van Cobra, Summer, Brat en Tornado algauw en gromde goedkeurend. Hoewel hij niet vaak meer aan glimlachen deed, gleed er toch een kleine grimas om zijn lippen toen hij Cobra het order hoorde geven om hem te halen. Cobra was net zijn vader: het gezag straalde uit op momenten dat dat moest. Hij wachtte echter niet tot iemand hem kwam halen en stapte naar buiten, vlak nadat Summer de kittypet nog iets had toegesnauwd. Zijn blik gleed naar Cobra toen de tom begon weer begon te spreken, maar deze keer trokken zijn lippen zich niet naar omhoog en hij negeerde de opmerkingen van de tom terwijl hij naar voren stapte. Hij wierp een blik op de nieuwkomer en trok met zijn oren toen hij haar geur rook. Bah, hij had gedacht verlost te zijn van die vreselijke geur van Twolegs, maar hier was het weer. Zijn klauwen waren uit hun hulzen en zijn hondentanden botsten tegen elkaar tijdens het wandelen waardoor er een rinkelend geluid ontstond. In zijn blik was geen emotie te lezen en zijn pels stak een beetje omhoog waardoor hij groter leek dan hij was. Toen hij eenmaal naast zijn katten stond, deed hij een zwaai met zijn staart ten teken dat iedereen moest zwijgen. “Je wilde de leider spreken?” Hij snoof. “Spreek dan.” Hij zwiepte met zijn staart en richtte zijn blik naar zijn members om te zien dat ze allemaal dreigend en kwaad naar de kittypet aan het kijken waren. Er was geen enkel greintje van terughoudendheid te zien en dat was iets wat hem diep vanbinnen wel goed deed. Dit was zijn Elite. Dit waren zijn katten. Misschien waren zijn twijfels toch wat onterecht. Hij trok zijn bovenlip wat op toen hij terug naar de kittypet keek en wachtte tot ze haar relaas zou doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Legends never die QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Legends never die   Legends never die Icon_minitimema 21 mei 2018 - 21:00

Vervolgens werd er veel gepraat- vooral door de zwarte poes- ze reageerde werkelijk op alles met z'n arrogantie. Ja ze moest Howl's dochter wel zijn, maar dat maakte niet veel uit. De buitenstander was duidelijk niet op haar mondje gevallen; maar dat was Brat ook niet. Echter voordat ze terug kon reageren werd haar haar aandacht getrokken door Summer; de als eerste sprak. Met woorden die de rode kattin wel kon waarderen- ze was dan geen commander of leider. Maar ze was nog steeds de oudste en meest ervaren- en had het recht om sirieus genomen te worden door anderen. Brat wilde weer reageren en de leiding overnemen toen weer iemand haar voor was. Dit keer was het Cobra; en zijn woorden kon de elite kattin niet waarderen. Wie dacht hij wel niet wie hij was verdommen, als iemand deze situatie zou beheren was zij dat. En niet hij. Echter leek dat niet meer nodig; want Shark had zich er eindelijk bij gevoegd. Hij merkte op dat de kattin moest spreken. Brat ontmoette zijn blik voor een korte seconde- maar wist al genoeg. Ze zweeg veder; of tja voor nu dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shade
Deceased
Legends never die Ukp3iK
Kiek
142
Actief
If I'm crazy, I'm on my own
If I'm waitin', it's on my throne
If I sound lazy, just ignore my tone

CAT'S PROFILE
Age: dead
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shade
BerichtOnderwerp: Re: Legends never die   Legends never die Icon_minitimema 21 mei 2018 - 21:07


De kater met de groene ogen had iets 'leiderigs' over hem heen hangen. Maar hij was jong, net zo oud als zij was gokte ze. Dus dat leek haar best sterk. Maar toch... haar ogen vestigde zich toen op een andere kat die er toen bij kwam staan. Hij identificeerde zich als de echte leider van dit alles. “Je wilde de leider spreken?” snoof de kater. Nu kon ze haar zegje doen. "Ik zoek Howl. Deze katten vertellen me dat ze dood is. Klopt dit?" haar ogen waren strak op de leider gericht. "Ik wil bij de elite. Ik ben Shade, de eerste dochter van Howl." Dat moest wel kort maar krachtig zijn toch? Ze negeerde de katten om haar heen volkomen, wij zij er van vonden boeide haar ook vrij weinig. Behalve die zwarte kater, aangezien die nog voor haar stond. Haar ogen schoten van hem terug naar de leider. "Ik wil ook graag weten wie mijn moeder om het leven heeft geholpen, want die wil ik graag een handje helpen." naar de afgrond, dacht ze er achter aan. Shade had nog geen idee van de clans, dat waren kittenverhaaltjes voor haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Summer
Member
Legends never die DPKsfdL
Rebecca
661
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Summer
BerichtOnderwerp: Re: Legends never die   Legends never die Icon_minitimema 21 mei 2018 - 21:14



Dat de zwarte kater de leiding wilde nemen stond haar helemaal niks aan. Dat hij even een meter in de modder zakte. De bevelende toon die hij aansloeg moest hij maar bij andere katten aanslaan, hij stond lager dan zij in aanzien met zijn twee tanden en Brat was de oudste hier. Graag had ze zijn oren van zijn kop geklauwd maar op het moment dat ze nog iets had willen zeggen en zelfs ook nog maar voordat ze wat kon zeggen verscheen Shark. Hij gaf hen allen een goedkeurende blik waarna hij zich tot de Kittypet wendde. De beweging van zijn staart liet haar haar mond houden maar niet haar grom binnenhouden. Haar groene ogen schoten vuur, klaar om aan te vallen op het teken van Shark en deze Kittypet te doden. Ze kon nog zoveel vertellen dat ze de dochter was van Howl maar dat maakte niet uit. Misschien dat het op Claw weerslag gehad zou hebben maar op Shark zeker niet. Als ze er al bij zou komen zou ze flink moeten vechten voor haar plek en nog zou ze worden uitgekotst. Ze wisselde een langere blik met Brat en knikte toen waarna ze weer naar Shark's staart keek. Het teken kon elk moment gegeven worden.

I was made for sunny day's
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
Legends never die Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Legends never die   Legends never die Icon_minitimedi 22 mei 2018 - 16:26

De she-cat viel in herhaling en hoewel het hier ging om de moeder van de partner van zijn beste vriend kon hij het bijna niet laten om met zijn ogen te rollen. Ze had haar aanvraag zojuist een tig aantal keer door heel het camp geschreeuwd, dacht hij nou echt dat hij niet doorhad waar ze hier voor was? Nee, waar hij zich meer interesseerde, was waarom ze juist hém wilde spreken. En toen kwam het. Ze was de eerste dochter van Howl en ze wilde de Elite joinen. Dit liet Shark haar even kort in zich opnemen. Ze had lang niet de spieren die een kat van het woud zou moeten hebben, maar je kon ook niet zeggen dat ze er zo slap uitzag als de andere kittypets. Ze had een bepaalde air rond zich hangen die respect eiste, respect van minderen dan toch. Mits ze goed zou trainen, zou ze zeker binnen de Elite kunnen passen. Shark kon echter zeggen aan de blikken te zien van zijn katten dat zij het daar niet mee eens zouden zijn, hoewel de interesse van Shade naar Cobra toe hem niet was ontgaan. Hun pelzen leken op elkaar en het zou zomaar kunnen dat ze inderdaad een dochter van Howl was. Het duurde even voor hij weer begon met spreken en hij dacht goed na over de woorden die hij zou gebruiken. Hij wist dat Chawl hier ergens in de buurt moest zijn en dat dit onderwerp zowel bij Chawl als bij Cobra als de rest van de Elite nog gevoelig lag. “Howl is inderdaad dood,” bromde hij. “Ze is vermoord door Clan cats, vier grote groepen katten die denken dat ze dit woud domineren. Ze hebben de voormalige leader Claw en Howl gedood om hun punt te bewijzen en nu is de Elite hard aan het trainen om wraak te nemen.” Hij keek haar strak aan met zijn blik. “Je snapt natuurlijk dat ik niet zomaar elke kat binnen de Elite kan laten die doodleuk komt zeggen dat ze afstamt van één van onze leden. Als je zeker bent over je keuze om je bij de Elite te voegen, zal je daar eerst een test voor af moeten nemen om je loyaliteit aan ons te bewijzen. En ik ga je ook zeggen dat als je besluit om die test aan te gaan en hem afneemt, dat er geen weg meer terug is.” Hij hield zijn staart stil, want hij wist dat één verkeerde zwiep zijn katten het teken kon geven om haar te doden en dat wilde hij niet. Nog niet. “Uiteraard heb ik eerst nog een paar vragen voor je voordat ik doodleuk besluit dat je waardig genoeg bent om de test af te nemen.” Hij trok met zijn oortje. “Waarom nu? Waarom ben je nu pas gekomen en niet al veel eerder? Aangezien je hier lukraak het camp binnen komt wandelen alsof je de plek domineert, neem ik aan dat je vast al op de hoogte bent van het één of ander van Howl’s leven.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Shade
Deceased
Legends never die Ukp3iK
Kiek
142
Actief
If I'm crazy, I'm on my own
If I'm waitin', it's on my throne
If I sound lazy, just ignore my tone

CAT'S PROFILE
Age: dead
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shade
BerichtOnderwerp: Re: Legends never die   Legends never die Icon_minitimedi 22 mei 2018 - 19:43

De kater legde het een en ander uit. Er was een test als ze bij de elite wou en als ze die nam kon ze niet meer terug. Shade knikte. "Dat begrijp ik." zei ze toen. Maar hij had ook nog vragen voor haar. Waarom ze nu pas kwam opdagen en niet veel eerder. "Het laatste dat ik weet van mijn moeder is dat ze bij de elite ging. Ze heeft me de dag voordat ze ging gewaarschuwd dat ik nooit op zoek mocht gaan naar jullie, dat jullie gevaarlijke monsters waren die alles doden wat ze tegenkwamen. Dus ik - als jonge poes - was bang natuurlijk." ze pauseerde even. Hoewel de katten er inderdaad zo uitzagen verwachtte ze niet dat dit vandaag haar dood ging worden. "Er ging een hoop tijd over heen en ik werd nieuwsgierig naar die katten waar mijn moeder over verteld had. Ik heb tijd gebruikt om te trainen met een buurtkat die mij wat basis dingetjes heeft geleerd." toen dacht ze aan de roze halsband om haar nek. "En ik wou van dit lelijke ding af. Mijn mensen doen niks anders dan aan mij zitten of me optillen. Daar ben ik klaar mee. Maar als ik ook maar één klauw naar ze uitstak kreeg ik meteen een schop naar buiten toe." ze haalde haar schouders een beetje op. "Zie het hoe je wilt. Een rebelse daad van een binnenkat, een roep om aandacht van een ouder, een drang naar avontuur... het is wat jij wilt. Maar eigenlijk een beetje van alles."
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
Legends never die Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Legends never die   Legends never die Icon_minitimedo 24 mei 2018 - 20:38

Shade legde uit waarom ze gewacht had en hoewel de reden wat de Elite betrof hem onbekend in de oren klonk omdat hij altijd had uitgekeken naar het moment om zich bij zo’n groep te voegen, klonk het wel bekend in zijn oren wat de Twolegs betrof. Het hielp dat hij een verleden bij Twolegs had gehad en wist hoe irritant ze konden zijn en hoe het was als je niet kon ontsnappen. Ze hadden hem dan nog nooit opzettelijk pijn gedaan, maar hij kon zich voorstellen dat Shade weinig kon doen tegen Twolegs die haar steeds schopten en dat ze met haar halsband nog altijd als een mikpunt gezien kon worden door wilde katten. Shark was bijna gestikt toen hij de zijne los had weten te maken en dan nog had hij veel geluk gehad dat het ding eindelijk van hem was afgekomen en dat Claw pas wist dat hij vroeger een kittypet was geweest toen hij het hem vertelde. De gedachte aan zijn beste vriend deed hem pijn en snel concentreerde hij zich op Shade. Haar reden lag veel dieper, haar reden was emotioneler. En het feit dat hij een soort van zelfde achtergrond met haar deelde, zorgde ervoor dat hij er waarschijnlijk meer begrip voor kon opbrengen dan iedere andere kat hier. “Ze vormt geen gevaar voor de Elite,” bromde hij naar zijn katten toe. “Ik wil dat er geen enkele poot naar haar uitgestoken wordt behalve als ik dit uitdrukkelijk beveel.” Zijn blik viel daarbij op Brat en Summer die haar nog steeds dreigend aan het bekijken waren en vervolgens naar Cobra. Het was moeilijk in zijn blik te lezen hoe de jongere tom hierover dacht, maar zijn bevel moest vast moeilijk zijn om na te leven. Hij richtte zich weer tot Shade. “Ik wil je het voordeel van de twijfel geven omdat ik wel wat begrip op kan brengen voor je situatie.” En dat mochten zijn katten interpreteren zoals ze wilden, meer informatie kregen ze toch niet. “Dat wil echter niet zeggen dat er geen sancties zullen volgen als je mijn vertrouwen schaadt. Mits je jezelf bewijst, wil ik je een kans geven om in de Elite te groeien. Je mag vannacht ook hier blijven, maar je moet buiten slapen en je wordt in de gaten gehouden. Morgen wil ik de test samen met je afnemen.” Hij keek rond naar zijn katten, maar niet voor bevestiging voor zijn beslissing. “Zijn er nog vragen voor Shade die jullie beantwoord willen hebben?” Voor hem was dit immers vrij duidelijk. Er was geen betere toevoeging voor de Elite dan een kat die zou zinnen op wraak, gevoed door de gruwelijke verhalen die de andere katten in de Elite haar ongetwijfeld te vertellen zouden hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shade
Deceased
Legends never die Ukp3iK
Kiek
142
Actief
If I'm crazy, I'm on my own
If I'm waitin', it's on my throne
If I sound lazy, just ignore my tone

CAT'S PROFILE
Age: dead
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shade
BerichtOnderwerp: Re: Legends never die   Legends never die Icon_minitimedo 7 jun 2018 - 12:29

Haar ogen gingen even venijnig langs de katten toen Shark een order gaf dat ze haar niet aan mochten vallen. Een lichte glimming en ze te zien. Dat zou ze leren, gekke beesten. Wouden haar meteen aanvliegen en nu mochten ze het niet. Ze kreeg van hem het voordeel van de twijfel omdat hij begrip had voor haar. Haar kop draaide iets lichtjes. Ze vroeg zich af waarom hij dit had. Misschien kon ze dat nog uitvinden. Toen hij vertelde wat ze wel en niet mocht knikte ze. "Bedankt Shark. Ik zorg ervoor dat je geen spijt krijgt van je keuze." bevestigde ze hem. Shade keek weer rond de katten toen Shark vroeg of ze nog vragen hadden. Vast niet.. maar wie weet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cobra
Deceased
Legends never die 20f8kWD
»Quinty«
778
Actief
Like some kind of madness

CAT'S PROFILE
Age: ♕ Ageless | [38 moons]
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cobra
BerichtOnderwerp: Re: Legends never die   Legends never die Icon_minitimeza 23 jun 2018 - 20:15

Cobra was slim, hij zou zich verder niet met het gesprek vermengen. Immers dachten sommige toch al dat hij veel te arrogant was, gezien zijn afkomst. Misschien was dat wel zo, misschien kwam het gewoon omdat hij slimmer was dan dit clubje moordenaars. In ieder geval had hij ook wel door dat Shark dit makkelijk verder af kon handelen. Toch bleef zijn blik strak op de zwarte kattin gericht, ze had iets interessants. Ze was zo maar het kamp binnen gedrongen en had de moed om naar haar moeder te vragen, terwijl iedereen haar zo om zou kunnen leggen. Hij snoof eventjes en luisterde naar het verdict van hun leader. Hij respecteerde Shark, al was het minder dan hij zijn vader had gerespecteerde. Maar hij vertrouwde er wel op dat de kater een goed oordeel kon vellen.
Cobra besloot dat hij geen vragen meer had aan de kattin, maar bleef zitten voor het geval er meer informatie vrij kwam, gevraagd door andere.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Legends never die
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: