|
|
Rebecca 661 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 mei 2018 - 20:58 | |
| - Shark schreef:
- Zo, Shark is ook weer van de partij
Nu gaat Freedje kappen met schrijven voordat d'r headache weer terugkomt.. x) Sterkte meid |
|
| |
~ Moo Moo 297 Actief “A bruise is a lesson... and each lesson makes us better.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 mei 2018 - 21:34 | |
| - Summer schreef:
- Shade schreef:
- Ja omfg hahah :') Ach ja, beetje leven in de brouwerij
Zou ook eens in WindClan moeten gebeuren :/ Ik vond het anders echt storm lopen bij de Sharing Tongues xD |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 mei 2018 - 21:36 | |
| Nu Kestrel nog een nieuw setje :') Is altijd lastig om plaatjes te vinden tho |
|
| |
Rebecca 661 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 mei 2018 - 21:37 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Nu Kestrel nog een nieuw setje :')
Is altijd lastig om plaatjes te vinden tho Probeer Pexels of Flickr es |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 mei 2018 - 21:44 | |
| - Summer schreef:
- Kestrelwing schreef:
Is altijd lastig om plaatjes te vinden tho Probeer Pexels of Flickr es Ik gebruik meestal Flickr en 500px D: Misschien eens Pexels proberen |
|
| |
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 mei 2018 - 21:48 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Summer schreef:
- Kestrelwing schreef:
Is altijd lastig om plaatjes te vinden tho Probeer Pexels of Flickr es Ik gebruik meestal Flickr en 500px D: Misschien eens Pexels proberen Ik had mazzel met deze kat, deze was gelijk liefde op het eerste gezicht <3 Helaas zijn er wel maar 4 plaatjes van maarja (a) |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 mei 2018 - 21:49 | |
| Aa ik herken je struggels Esmee goede plaatjes voor Brat zoeken is ook moeilijk ;''''') |
|
| |
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 mei 2018 - 21:49 | |
| - Brat schreef:
- Aa ik herken je struggels Esmee goede plaatjes voor Brat zoeken is ook moeilijk ;''''')
Vertel? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 mei 2018 - 21:50 | |
| - Stallionheart schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Summer schreef:
- Kestrelwing schreef:
Is altijd lastig om plaatjes te vinden tho Probeer Pexels of Flickr es Ik gebruik meestal Flickr en 500px D: Misschien eens Pexels proberen Ik had mazzel met deze kat, deze was gelijk liefde op het eerste gezicht <3 Helaas zijn er wel maar 4 plaatjes van maarja (a) Hahah lucky youu! Ik zou plaatjes van mijn oude kat gebruiken voor Kestrel maar ik heb niet zoveel geschikte foto's ._. Gelukkig heb ik voor Aurene laatst heel veel plaatjes gevonden van dezelfde kat, van kitten tot volwassen xD Brat is te mooi voor al die rode poezers |
|
| |
OR
LOSE THE CHANCE
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 mei 2018 - 21:51 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Stallionheart schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Summer schreef:
- Kestrelwing schreef:
Is altijd lastig om plaatjes te vinden tho Probeer Pexels of Flickr es Ik gebruik meestal Flickr en 500px D: Misschien eens Pexels proberen Ik had mazzel met deze kat, deze was gelijk liefde op het eerste gezicht <3 Helaas zijn er wel maar 4 plaatjes van maarja (a) Hahah lucky youu! Ik zou plaatjes van mijn oude kat gebruiken voor Kestrel maar ik heb niet zoveel geschikte foto's ._. Gelukkig heb ik voor Aurene laatst heel veel plaatjes gevonden van dezelfde kat, van kitten tot volwassen xD
Brat is te mooi voor al die rode poezers Zoeken op: Red maine coon of Orange maine coon? |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 mei 2018 - 21:52 | |
- Brat schreef:
- Aa ik herken je struggels Esmee goede plaatjes voor Brat zoeken is ook moeilijk ;''''')
Vertel? Ooit lang geleden was er een San en die zocht op het 'internet' voor plaatjes voor haar kat Brat- echter was dat niet zo makkelijk. Een kat met bijna precies de zelfde uiterlijk was ( en natuurlijk wel een beetje mooie foto) was lastig te vinden. Dus zocht onze dappere San door. Hopend dat ze ooit goed plaatjes zou vinden. The end |
|
| |
OR
LOSE THE CHANCE
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 mei 2018 - 21:53 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 mei 2018 - 21:54 | |
- Kestrelwing schreef:
- Stallionheart schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Summer schreef:
- Kestrelwing schreef:
Is altijd lastig om plaatjes te vinden tho Probeer Pexels of Flickr es Ik gebruik meestal Flickr en 500px D: Misschien eens Pexels proberen Ik had mazzel met deze kat, deze was gelijk liefde op het eerste gezicht <3 Helaas zijn er wel maar 4 plaatjes van maarja (a) Hahah lucky youu! Ik zou plaatjes van mijn oude kat gebruiken voor Kestrel maar ik heb niet zoveel geschikte foto's ._. Gelukkig heb ik voor Aurene laatst heel veel plaatjes gevonden van dezelfde kat, van kitten tot volwassen xD
Brat is te mooi voor al die rode poezers
Zoeken op: Red maine coon of Orange maine coon? Doe ik ook- maar dan krijg je meer oranje achtige katten- meestal zonder wit. En de hoofd enzo vind ik meestal niet bij Brat passen xD |
|
| |
OR
LOSE THE CHANCE
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 mei 2018 - 21:55 | |
| |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 mei 2018 - 22:02 | |
| Ik heb voor Jay echt 10.000 foto's maar hij heeft dan ook wel het meest basic uiterlijk voor een maine coon en Noorse boskat x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 mei 2018 - 22:11 | |
| oke ik vind deze wel heel mooi xD #gotta make bloodclan great again |
|
| |
OR
LOSE THE CHANCE
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 mei 2018 - 22:15 | |
| - Brat schreef:
oke ik vind deze wel heel mooi xD
#gotta make bloodclan great again Beetje Trump achtig .. hmmm :3 |
|
| |
WazBeer 438 Actief "Many of the truths we cling to depend greatly on our own point of view."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 mei 2018 - 22:17 | |
| Pfoe rond 7 even gaan liggen met hoofdpijn. Net om kwart voor 10 wakker gemaakt of k nog wel iets wilde eten |
|
| |
Empress H 894 Actief That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 mei 2018 - 22:26 | |
| |
|
| |
OR
LOSE THE CHANCE
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 mei 2018 - 22:40 | |
| @Skyteller, wanneer wordt de slider geüpdatet? Er staat nog steeds januari in en het is bijna Juni. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|