Sister search



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Sister search

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Russetflow
Member
Sister search VSzj58l
Queen Ravenna
45
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Russetflow
BerichtOnderwerp: Sister search   Sister search Icon_minitimezo 27 mei 2018 - 21:48


Hallo daar allemaal!

Welkom, treed verder in mijn kasteel. Als je je niet wil aanmelden voor een specifiek iemand, maak dan rechtsomkeer! Ben je wel geïnteresseerd... vrees dan niet om de dood tegemoet te gaan.

Ik, Russetflow ben opzoek naar mijn zus. Haar naam spreek ik liever niet uit. We hebben een goede verstandshouding, maar of het gezond is dat weet ik niet. We zijn elkaars tegenpolen. Ik ben vurig en ontvlambaar en zij... zij is te goed voor deze wereld, maar koud. Ze heeft een spierwitte vacht en blauwe ogen. Ze is een paar manen jonger dan mij, dus ik weet nog dat ik het meemaakte. Hoe graag ik wou dat zij doof was, minderwaardig, alles om haar schoonheid te besmeuren. Het mocht niet zijn.

Sister search Tumblr_ny0vmdQT401qa3emao2_500

Ik hou heel erg van Emily Blunt, als in... heel-heel-heel-heel-heel erg! Ik ben bijna jaloers op de persoon die de zus van Russet gaat spelen XD, maar Ravenna past eenmaal beter bij haar. Duss ik zoek iemand die deze koude schat wil spelen en met mij over Emily wil fangirlen want der nieuwe film A Quiet Place <3333 aaah

Groetjes, Tha Real Queen
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sister search
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: