Let's just say, being bored isn' that bad!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Let's just say, being bored isn' that bad!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Deathpaw,
Member
Let's just say, being bored isn' that bad! Tenor
Amyyy
75
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Deathpaw,
BerichtOnderwerp: Let's just say, being bored isn' that bad!   Let's just say, being bored isn' that bad! Icon_minitimedo 31 mei 2018 - 14:13

Het was niet de eerste keer die dag, dat de zwarte, pluizige kitten voor de opening van de nursery zat en verveeld naar buiten staarde. De moederkatten hadden geen zin om haar waanzinnig avontuur keer op keer aan te horen. Het was toch cool dat ze al zoveel durfde? Maar kennelijk dachten de moederkatten er toch enigzins anders over. 'Ga buiten spelen, of ga de elders gezelschap houden.' Waren de woorden van haar pleegmoeder geweest, en waarop ze hard had gesnoven en toen was ze vervolgens weggelopen. Ze had ietwat wel de indruk dat haar pleegmoeder haar met tegenzin in haar nest hield, puur omdat haar twee pleegsiblings nog enigzins dol waren op haar. Ze trok met haar oortjes en staarde chagrijnig naar buiten om vervolgens te snuiven. "Hmpf. Mijn verhaal is toch het beste wat men ooit gehoord heeft? Ik zoek wel een kat die het wilt horen, hoe ik die rogue aanviel en hoe ik bleef vechten terwijl ze mij mee nam."Grauwde ze en terwijl ze dat zei dook ze ineen, wiggelde heen en weer met haar achterwerk en sprong op een dikke, zwarte spin. "Gotcha!" Riep ze triomfantelijk, maar toen ze haar pootjes opende, was de zwarte spin niet te zien. Integendeel, de spin liep onder haar poten door. Ze boog haar kopje zover ze kon tot ze met een dreun tegen de grond belandde en de zwarte spin over haar heen liep. Grauwend rolde ze om, om de spin aan haar neus te zien bengelen aan een sliertje. Ze hield haar kopje scheef en sloeg er met ingetrokken nagels naar. De spin bungelde heen en weer aan het touwtje en klom omhoog. Gefascineerd door het insect aan haar neus en totaal vergeten dat ze eerst enorm verveeld was, begon ze met het spinnetje te spelen dat het ene moment naar boven kroop en dan weer omlaag zakte.

+ Toxickit & Stallionheart
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Let's just say, being bored isn' that bad! 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Let's just say, being bored isn' that bad!   Let's just say, being bored isn' that bad! Icon_minitimedo 31 mei 2018 - 14:48



De torbie kater was teruggekomen van een patrouille die ontzettend saai was geweest. Er was geen nieuws te melden aan Oceanbreeze dus liep de kater rustig het Camp in. Uit de richting van de Nursery klonk een kwade kittenstem. "Hmpf. Mijn verhaal is toch het beste wat men ooit gehoord heeft? Ik zoek wel een kat die het wilt horen, hoe ik die rogue aanviel en hoe ik bleef vechten terwijl ze mij mee nam." Geamuseerd trok de kater met zijn oor waarna hij rustig naar de boze zwarte kitten toe liep die inmiddels haar boosheid was vergeten en met een spin aan het spelen was. Hij snorde zacht en ging zitten om te kijken wat de kitten zou doen. De spin ging op en neer aan de neus van de kitten en eerlijk was eerlijk, het zag er comisch uit. "Alles goed ?" miauwde hij op een rustige toon waarna hij zijn blik op de kitten liet rusten.

The heart of a Stallion
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathpaw,
Member
Let's just say, being bored isn' that bad! Tenor
Amyyy
75
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Deathpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Let's just say, being bored isn' that bad!   Let's just say, being bored isn' that bad! Icon_minitimema 4 jun 2018 - 13:59

Ze was zo gefocust op de spin die aan haar neusje bungelde dat ze niet eens merkte dat een kat haar rare stunt zag. Ze sprong dan ook haast een meter de lucht in bij het horen van een stem en kantelde haar kopje terwijl ze de kater aankeek. Ondertussen belandde de spin op de grond en ging ervandoor. “Helemaal prima. Ik had bijna die spin te pakken.”Grauwde ze terwijl ze opsprong en rond keek om de spin te zoeken. Ietwat sipjes liet ze haar kopje hangen. “Nu is hij weg.”Jammerde ze en sloeg ietwat bozig haar zwarte, donzige staart om haar pootjes. Haar humeur werd al snel weer vrolijk. “Zal ik vertellen hoe ik die rogue versloeg en daardoor terug in het camp belandde?”Vroeg ze opgewekt en keek de Warrior hoopvol aan. Respect was iets dat ze niet echt kende, en ze dramde dan ook graag haar zin door, ook al moest je de hogere rangen respecteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Let's just say, being bored isn' that bad! 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Let's just say, being bored isn' that bad!   Let's just say, being bored isn' that bad! Icon_minitimewo 6 jun 2018 - 18:46



Hoewel Deathkit de spin sowieso niet te pakken had gehad moest hij glimlachen. Ach, wat moest het toch fijn zijn om zo jong en onbezorgd achter een nietszeggende spin aan te dartelen. Hij trok met zijn oren toen de kitten zei dat de spin weg was. Scherp, heel scherp. Hij grinnikte en gaf de kitten een zacht zetje met zijn pluizige staart. "Heb jij een Rogue verslagen dan?" miauwde hij op een lichte scherpe toon. Hij had niet helemaal meegekregen hoe de kitten hier was gekomen en de ouders kon hij zich ook niet herinneren. Was dit een vondeling geweest? Hij ging liggen en stopte zijn poten onder zijn borst. "Vertel het eens?" miauwde hij. Zijn taken zaten erop voor vandaag dus had hij wel tijd om even naar deze kitten te luisteren.

The heart of a Stallion
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Let's just say, being bored isn' that bad!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: