Illusion



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Illusion

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Kindred
Member
Illusion Mini_a10
Anouk
182
Actief
Beauty fades
That is why it is beautiful

119 IC

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Kindred
BerichtOnderwerp: Illusion   Illusion Icon_minitimevr 1 jun 2018 - 18:54

In een vast ritme klonken de pootstappen van een jonge kattin door het gebied. Nu ze apprentice was geworden mocht ze vrij door het gebied lopen in haar vrije tijd. Daar maakte ze dan ook dankbaar gebruik van. Het was rustiger dan in het kamp, dat stond haar wel aan. Bovendien wilde ze zich bekend maken met het gehele gebied. Dat kon later alleen maar voordelig zijn. Haar mentor had haar natuurlijk al wel rondgeleid maar het kon geen kwaad om alle plaatsen nog eens te bezoeken. Dan kon ze er wat beter rondkijken en meer van haar omgeving onthouden. Nu was ze onderweg naar de Carrionplace, een stuk gebied waar prima gejaagd kon worden, mits je oplette wat je ving. Er lag vuil dankzij de zogenaamde twolegs en wat daar van at werd ziek en kon ziek maken. Voorlopig zou ze alleen nog niet veel vangen, ze waren nog maar net begonnen met jachttraining en vogels waren geen makkelijke prooi. Eenmaal goed in de lucht maakte je geen kans meer. Toch waren vogels niet het enige dat ze tegenkwam bij de Carrionplace. Ze was hier niet alleen.

[Eerste post voor Venompaw]


"The weft and weave of fate guides our people to their deaths,
Illusion Lambs_11Illusion Signat10Illusion Wolfs_11
though arrow pierce our ancient hearts, we fear not our final breath."
Terug naar boven Ga naar beneden
Venompaw.
Member
Illusion DPKsfdL
LAATSTE ACC IK ZWEER (Freedje)
148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons old baby
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Venompaw.
BerichtOnderwerp: Re: Illusion   Illusion Icon_minitimema 4 jun 2018 - 20:39

Venompaw was haar stiekem gevolgd. Niet alleen omdat hij nieuwsgierig was naar wat ze zo alleen in het gebied ging doen, maar ook omdat hij eens wilde zien of hij zo stil kon zijn dat niemand hem door zou hebben. Ze was samen met hem apprentice geworden en ze hadden hun tijd dan ook samen doorgebracht, hoewel ze niet al te veel met elkaar hadden gespeeld omdat tegen de tijd dat zij geboren waren en ze oud genoeg waren om te beseffen wat er om hun heen gebeurde in de wereld ze alweer moesten vertrekken naar huis. Ze hadden geen lange periode meegemaakt in de bergen en zijn benoeming als apprentice was dan ook bij hun thuis geweest. Hij probeerde zijn lach in te houden terwijl hij haar volgde; ze leek niets in de gaten te hebben. Zelfs niet toen hij per ongeluk op een takje stapte. Hij had gedacht dat ze alerter zou zijn als ze er alleen op uit zou trekken, maar dat viel wel wat tegen. Of hij was gewoon zelfs heel erg stil als hij op een takje stapte, dat kon ook natuurlijk. Zijn ego werd daar eerlijk gezegd wel lichtelijk door gestreeld en met een tevreden grijns stapte hij verder. Hij trok zijn neus vies op toen hij de stank van the Carrionplace rook. Wat moest ze hier in StarClan’s naam nu weer? Ze leek eindelijk iets in de gaten te hebben, maar voordat zij zich kon omdraaien en kon zien dat hij het was, was hij al naar voren gerend. Hij zette zich af met zijn achterpoten en stak zijn voorpoten naar haar uit. “Kindpaw!” riep hij vervolgens keihard zodat enkele kraaien die zich in de buurt bevonden nerveus hun vleugels spreidden en maakten dat ze wegkwamen. Het was grappig om als jonge apprentice een groep kraaien te kunnen intimideren, maar ook dat streelde zijn ego wel een beetje. En het zou zijn ego nog harder strelen als Kindpaw nu ontzettend hard zou schrikken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kindred
Member
Illusion Mini_a10
Anouk
182
Actief
Beauty fades
That is why it is beautiful

119 IC

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Kindred
BerichtOnderwerp: Re: Illusion   Illusion Icon_minitimedi 5 jun 2018 - 16:42

Een versnelling in pas van de andere kat, het geluid leek haar kant op te komen. Het stopte. Instinctief draaide de kattin zich een kwartslag waardoor de kater vlak voor haar neus landde, in plaats van op haar. “Kindpaw!” Waar sloeg deze sluipaanval nou weer op?Als het al een sluipaanval te noemen was, de kater had haar naam nogal hard geschreeuwd. Als het een van haar broertjes was geweest zou ze het nog enigszins kunnen begrijpen. Die deden dat vaker en dat was dan ook precies de reden waarom ze er zo instinctief op kon reageren. De stem en de vacht die zojuist voor haar was geland vertelde haar wie dit was. En het feit dat ze hem al had opgemerkt toen ze het kamp verliet en een keer of wat onderweg. Toen had ze nog het idee gehad dat hij gewoon ongeveer de zelfde richting op moest. Nu wist ze dat hij precies de zelfde richting op was gegaan. "Ook hallo Venompaw," begroette ze de apprentice rustig. Hij was even oud als haar, ook in de vorige ceremonie apprentice geworden. Verder had ze nooit zo veel met hem gespeeld ofzo, deze actie was dan ook een beetje vreemd. "Mag ik vragen vanwaar deze 'aanval' en waarom jij ook hier bent?"


"The weft and weave of fate guides our people to their deaths,
Illusion Lambs_11Illusion Signat10Illusion Wolfs_11
though arrow pierce our ancient hearts, we fear not our final breath."
Terug naar boven Ga naar beneden
Venompaw.
Member
Illusion DPKsfdL
LAATSTE ACC IK ZWEER (Freedje)
148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons old baby
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Venompaw.
BerichtOnderwerp: Re: Illusion   Illusion Icon_minitimezo 17 jun 2018 - 16:35

Hm. Kindpaw schrok niet. Sterker nog, ze leek hem te verwachten; ze deed handig een stap opzij en zijn poten vingen lucht. Hij kon zijn eigen gewicht nog net fatsoenlijk opvangen door zijn klauwen in te trekken voordat hij zich zou bezeren. Zijn groene ogen keken haar aan toen ze hem rustig begroette, alsof ze al een hele tijd had geweten dat hij achter haar zat en gewoon wachtte totdat hij zich bekend zou maken. Dat vond hij lastig te begrijpen; hij wist dat hij goed was in sluipen, dus waarom zou een onervaren kat zoals Kindpaw hem door hebben gehad? Nee, hij dacht niet dat ze hem in de gaten had en dat ze nu gewoon net deed alsof ze niet verrast was. Hij haalde zijn schouders op toen ze haar vraag stelde. “Ik wilde mijn sluipskills testen,” zei hij gewoon eerlijk tegen haar. “Geef toe, ze waren toch redelijk goed? Ik denk niet dat je me in de gaten hebt gehad totdat ik luid je naam riep en op je wilde springen.” Dat kon immers volgens hem de enige verklaring zijn waarom ze instinctief wellicht een stap opzij had gedaan om te voorkomen dat heel zijn gewicht op haar zou vallen. “Maar waarom ben jij hier dan?” vroeg hij, misschien ietwat aan de nieuwsgierige kant. “Heb je soms opdracht gekregen om hier te gaan jagen?” Hij had misschien wel schijt aan wat de meesten aan hem dachten, maar hij kon het maar amper verbloemen dat hij nu ook wel graag zou willen dat hij een vaste mentor had die hem mee zou nemen en hem opdrachten zou geven. Het was natuurlijk all fun and games dat hij zomaar het kamp uit kon lopen wanneer hij dat maar wilde, maar het zou nog leuker zijn als hij daadwerkelijk een doel voor ogen had elke dag. Iemand die hem de kneepjes van het vak zou leren en ervoor zou zorgen dat hij nóg beter zou worden dan hij nu al was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kindred
Member
Illusion Mini_a10
Anouk
182
Actief
Beauty fades
That is why it is beautiful

119 IC

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Kindred
BerichtOnderwerp: Re: Illusion   Illusion Icon_minitimewo 20 jun 2018 - 22:38

De witte kattin draaide een keer met haar oren. De kater leek wat teleurgesteld met haar reactie, dat zijn plan niet had gewerkt. Zodra ze er naar vroeg leek hij er alleen enorm nonchallant over te zijn. “Ik wilde mijn sluipskills testen,” zei Venompaw nadat hij zijn schouders had opgehaald. Kindpaw reageerde door simpelweg haar kopje wat scheef te houden. “Geef toe, ze waren toch redelijk goed? Ik denk niet dat je me in de gaten hebt gehad totdat ik luid je naam riep en op je wilde springen.” Waarom wilde hij dat zo graag weten en waarom trok hij die conclusies? Ze begreep er echt helemaal niets van. Net zoals ze katten wel vaker niet begreep. “Maar waarom ben jij hier dan?” vervolgde de kater zijn waslijst aan vragen. Hij begon nog op haar te lijken. Of in ieder geval ze begreep van anderen dat ze vaak, veel vragen stelde. “Heb je soms opdracht gekregen om hier te gaan jagen?” Een paar secondes bleef ze stil, in afwachting of er niet toevallig nog meer vragen zouden komen. Er kwamen er geen meer, goed, dan kon ze nu antwoord gaan geven. "Ik zag je het kamp verlaten en onderweg toen je op die tak stapte merkte ik je. Had alleen niet verwacht dat je me tot hier zou volgen. En je geschreeuw werkt nogal averechts bij een sluipaanval. Maar waarom oefen je dat niet met prooi, dan zit er nog wat nut aan als je wat vangt. Al raad ik je het schreeuwen dan wel af, zo vang je niets. Je techniek is goed op het schreeuwen en de tak na. En nee ik kom hier om rond te kijken en het gebied uit mijn hoofd te leren. Mijn mentor heeft mij hier niet heen gestuurd en ik heb amper jacht lessen gehad tot dus ver." Okay gewoon op alles in een keer antwoord geven. Recht achter elkaar zodat ze hem de kans niet gaf om haar nog te onderbreken. Op die manier zou hij russendoor niet nog meer vragen kunnen stellen. Dat was precies de techniek de anderen op haar ook wel eens gebruikte.


"The weft and weave of fate guides our people to their deaths,
Illusion Lambs_11Illusion Signat10Illusion Wolfs_11
though arrow pierce our ancient hearts, we fear not our final breath."
Terug naar boven Ga naar beneden
Venompaw.
Member
Illusion DPKsfdL
LAATSTE ACC IK ZWEER (Freedje)
148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons old baby
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Venompaw.
BerichtOnderwerp: Re: Illusion   Illusion Icon_minitimezo 24 jun 2018 - 12:48

Er volgde een soort van verhaal wat op haar antwoord moest lijken, maar het was voor Venompaw geen probleem om alles wat ze zei in zich op te nemen. Hij was iemand die aandachtig luisterde naar anderen om daar zo veel mogelijk informatie uit te halen die hij in zijn voordeel kon gebruiken. En inderdaad, ze gaf hem een paar tips die hij handig kon gebruiken bij zijn volgende sluipaanval. Hij hield zichzelf voor dat dat schreeuwen expres gedaan was en dat hij heus wel wist dat als hij iemand succesvol wilde besluipen dat hij zachtjes moest zijn, dus waarom vertelde ze hem dat zelfs? Hij wist heus wel dat hij moest zwijgen als hij zijn prooi besloop; hoe dacht ze anders dat hij tot dusver prooi had weten te vangen? Hij had zelfs gisteren de meeste prooi gevangen in zijn groepje! Hij was met twee muizen terug naar het kamp gegaan terwijl de rest het moest doen met maar één prooi. Dus nee, op dat vlak hoefde ze hem niets meer te leren, maar hij nam aan dat hij het de voordeel van de twijfel zou geven en het toch maar op zou nemen als iets nuttigs. Hij wilde haar zeker niet ontmoedigen. Hij gaf een knikje toen ze aangaf dat ze het gebied uit eigen wil kwam verkennen. “Wauw, Kindpaw, je bent wel behoorlijk bad ass,” zei hij met een grijns. “Zomaar zonder toestemming het kamp verlaten om het territorium zelf te verkennen. Dat zou ik zelfs niet durven.” Aan de toon van zijn stem was duidelijk te horen dat hij dit soort dingen dagelijks deed. Hij ging zelfs verder dan hun eigen territorium, maar hij wist niet of hij dat aan Kindpaw kon vertellen; niet omdat ze haar mond niet zou houden, maar omdat hij niet zeker wist of dat haar bad asserigheid verderging dan hun eigen territorium. Hij besloot om het er echter op te wagen. “Maar ben je al eens in Fourtrees of bij de borders van de andere Clans geweest? Zeker de moeite waard en de kans dat je iemand tegenkomt, is vrij groot.” Toen besefte hij zich wat ze over haar mentor had gezegd en weer hield hij zijn kopje een beetje scheef. “Hoe kan het dat je nog niet veel jachtlessen hebt gehad? Ik dacht dat als je een mentor kreeg dat deze je juist non-stop zou laten werken.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Kindred
Member
Illusion Mini_a10
Anouk
182
Actief
Beauty fades
That is why it is beautiful

119 IC

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Kindred
BerichtOnderwerp: Re: Illusion   Illusion Icon_minitimedi 26 jun 2018 - 13:52

“Wauw, Kindpaw, je bent wel behoorlijk bad ass,” reageerde de kater met een grijns. Recht hield de witte kattin haar kopje scheef, wat was dat nou weer? “Zomaar zonder toestemming het kamp verlaten om het territorium zelf te verkennen. Dat zou ik zelfs niet durven.” En daar was nog meer verwarring voor haar. Sinds ze apprentice was geworden leek dat het voornaamste zijn dat door haar kop ging. Vragen en verwarring. “Maar ben je al eens in Fourtrees of bij de borders van de andere Clans geweest? Zeker de moeite waard en de kans dat je iemand tegenkomt, is vrij groot.” Aan de andere kant leek Venompaw ook nogal van de vragen te zijn aangezien hij die ook maar bleef stellen. “Hoe kan het dat je nog niet veel jachtlessen hebt gehad? Ik dacht dat als je een mentor kreeg dat deze je juist non-stop zou laten werken.” Zie je? Nog meer vragen. Had ze weer een hoop om antwoord op te geven en om vragen over terug te stellen. "Het is toch niet verboden om als apprentice het kamp uit te gaan als je geen training hebt? En nee, mijn mentor vind jagen en gebiedskennis minder belangrijk dan vechten. Maar waarom zou ik iemand willen tegen komen dan?" Twee vragen en twee antwoorden in een. Alsjeblieft.


"The weft and weave of fate guides our people to their deaths,
Illusion Lambs_11Illusion Signat10Illusion Wolfs_11
though arrow pierce our ancient hearts, we fear not our final breath."
Terug naar boven Ga naar beneden
Venompaw.
Member
Illusion DPKsfdL
LAATSTE ACC IK ZWEER (Freedje)
148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons old baby
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Venompaw.
BerichtOnderwerp: Re: Illusion   Illusion Icon_minitimezo 8 jul 2018 - 14:55

Venompaw haalde zijn schouders op toen ze haar vraag stelde. Vervolgens gaf ze hem een antwoord en stelde daarna nog een vraag. Op dat vlak waren ze wel hetzelfde, maar omdat Venompaw zelf heel goed was in antwoorden geven en vragen stellen tegelijkertijd, hinderde het hem niet echt. Natuurlijk had je ook van die katten die dan in paniek raakten en riepen dat je het rustiger aan moest doen, maar Kindpaw leek niet zo iemand te zijn. Natuurlijk wist hij dat al langer omdat hij haar al langer kende. “Nee, maar het is toch interessant als je iemand tegenkomt?” vroeg hij weer op zijn beurt. “Zeker als het iemand van een andere Clan is. Daar kun je soms een hoop van leren als je je kaarten juist speelt.” In zijn geval was dat dus door ze uit te dagen en vervolgens zijn nieuwsgierige kant te onthullen als ze op zijn plagerijen in leken te gaan en daarna een serieuzer gesprek met hem wilden hebben, maar dat ging hij niet aan haar neus hangen. Hij trok wat verrast met zijn oortjes toen ze over haar mentor sprak. Wat een vreemde mentor. “Maar om de beste van de Clan te worden, is het juist belangrijk dat je van alles een goede kennis hebt.” Hij zou van alles juist zo veel mogelijk kennis willen hebben en hij dacht niet dat hij er genoegen van zou nemen als zijn mentor het ene onderwerp minder belangrijk zou vinden om aan te leren dan het andere. “Jagen is juist wat ons op de been zal houden in de winter en gebiedskennis zal je daar een boel bij helpen.” Zag die mentor van Kindpaw dat dan ook niet in? “Vechttechnieken zijn natuurlijk ook heel belangrijk, maar die zijn meer noodzakelijk als we er zeker van zijn dat we weer wat aanvallen van de BloodClan kunnen verwachten. Die zullen zich de komende moons wel koest houden nu ze hun leader verloren hebben.” Hij had nog geen idee hoe erg hij hier de mist in ging met zijn woorden, geen idee hebbend dat ze later twee ShadowClanners dankzij de BloodClanners zouden verliezen. “En je mag natuurlijk het kamp uitgaan, maar je mag alleen niet buiten het territorium gaan. Dat hebben ze liever niet.” Nu kroop er een geniepig grijnsje om zijn lippen, want deze regel had hij immers wel al meerdere keren overtreden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kindred
Member
Illusion Mini_a10
Anouk
182
Actief
Beauty fades
That is why it is beautiful

119 IC

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Kindred
BerichtOnderwerp: Re: Illusion   Illusion Icon_minitimema 9 jul 2018 - 21:36

“Nee, maar het is toch interessant als je iemand tegenkomt?” vroeg de kater haar vervolgens. Ze haalde simpelweg haar schouders een keer op. Ligt er aan wat je interessant vond. “Zeker als het iemand van een andere Clan is. Daar kun je soms een hoop van leren als je je kaarten juist speelt.” Haar was verteld dat de katten van de andere clans niet meer haar vrienden konden zijn sinds de clans weer opgesplits waren. “Maar om de beste van de Clan te worden, is het juist belangrijk dat je van alles een goede kennis hebt.” En waarom zou ze de beste van de clan willen zijn? Kindpaw zag het nut niet in van dat soort ambities. Het leek haar totaal overbodig. “Jagen is juist wat ons op de been zal houden in de winter en gebiedskennis zal je daar een boel bij helpen.” Dat klopte op zich wel, maar dat nam niet weg dat vechten zo veel minder belangrijk was. De drie hoorden ongeveer even belangrijk te zijn. Tenzij ze een verdeling zouden gaan maken net zoals in de Tribe. “Vechttechnieken zijn natuurlijk ook heel belangrijk, maar die zijn meer noodzakelijk als we er zeker van zijn dat we weer wat aanvallen van de BloodClan kunnen verwachten. Die zullen zich de komende moons wel koest houden nu ze hun leader verloren hebben.” Had hij er dan geen rekening mee gehouden dat zij warriors zouden zijn tegen die tijd. En dat oude apprentices ook geacht werden om mee te vechten? “En je mag natuurlijk het kamp uitgaan, maar je mag alleen niet buiten het territorium gaan. Dat hebben ze liever niet.” Na deze woorden verscheen er een grijns om de lippen van de kater. Kindpaw zwaaide een keer zacht met haar staart voor ze op haar beurt weer antwoord gaf. "Tegen de tijd dat wij warrior worden, is de tijd dat aanvallen weer mogelijk worden. Volgens een paar warriors moeten we ook uitkijken voor de andere clans nu wij ook verzwakt zijn. En klopt dat is inderdaad tegen de regels. De vier clans zijn geen bondgenoten meer toch?"


"The weft and weave of fate guides our people to their deaths,
Illusion Lambs_11Illusion Signat10Illusion Wolfs_11
though arrow pierce our ancient hearts, we fear not our final breath."
Terug naar boven Ga naar beneden
Venompaw.
Member
Illusion DPKsfdL
LAATSTE ACC IK ZWEER (Freedje)
148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons old baby
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Venompaw.
BerichtOnderwerp: Re: Illusion   Illusion Icon_minitimedi 24 jul 2018 - 22:40

Venompaw gaf een ernstig knikje toen Kindpaw een belangrijk punt aanhaalde. Hij kon voor nu alleen nog maar met voorzichtige tevredenheid kijken naar die tijd. Hij had nog geen mentor en de training die hij nu deed, bestond vooral uit sparren. Als hij eenmaal een mentor kreeg – en hij had zo’n voorgevoel dat dit snel genoeg zou zijn – dan zou alles in een stroomversnelling gaan en dan zou hij zeker genoeg technieken aanleren om het die BloodClanners – of andere Clan cats, zoals Kindpaw al zo fijntjes aanhaalde – het knap lastig te maken. “Nah,” zei hij nonchalant tegen haar, ook al was dat wel het laatste gevoel dat hij kon waarnemen als hij over een potentiële dreiging van de andere Clans nadacht. “Die durven toch niks tegen ons te doen. Ze weten heus wel dat van alle Clans wij de besten zijn. Je moet wel heel dom zijn om een Clan aan te vallen die zowel op defensief als op offensief gebied veel sterker zijn. En wat moeten zij met ons territorium? Altijd maar zeiken dat het bij ons stinkt en dat wij geen goede prooi zouden hebben en blablabla. Nou, ze hoeven langs mijn kant niet bang te zijn voor een uitbreiding van ons territorium, hoor. Je moet gek zijn als je op van die open vlaktes wilt leven zoals WindClanners en je moet insane zijn als je denkt dat vis te vreten is of een rivier goed is om in te zwemmen.” Hij keek haar kort aan. “Het enige territorium waar ik me misschien een beetje in kan vinden, zou die van ThunderClan zijn.” Daar voegde hij haastig achteraan toe: “Niet dat ik het ooit voor mezelf heb gezien, hoor!” Dadelijk dacht ze nog dat hij die belangrijke regel van de code overtrad om daar eens rond te gaan neuzen. Niet dat de gedachte niet ooit bij hem op was gekomen, maar dat ging hij haar lekker niet aan haar neus hangen! “En als ik tijdens die reis ouder was geweest, was er sowieso geen kans ontstaan dat we ooit bondgenoten zouden kunnen worden. Het is niet omdat we verplicht werden elkaar te steunen tijdens de reis dat er daardoor direct een bondgenootschap ontstond. Ja, we hebben samen gevochten tegen BloodClan, maar ook enkel en alleen omdat het nogal lastig werd om ze apart te vechten aangezien we ze samen op het heilige gebied van StarClan tegenkwamen. De situatie dwong ons er praktisch gezien toe, het was niet alsof we een kéuze hadden."
Terug naar boven Ga naar beneden
Kindred
Member
Illusion Mini_a10
Anouk
182
Actief
Beauty fades
That is why it is beautiful

119 IC

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Kindred
BerichtOnderwerp: Re: Illusion   Illusion Icon_minitimevr 27 jul 2018 - 16:27

“Nah,” reageerde de kater nonchallant, nadat hij daarnet nog zo ernstig had geknikt. “Die durven toch niks tegen ons te doen. Ze weten heus wel dat van alle Clans wij de besten zijn. Je moet wel heel dom zijn om een Clan aan te vallen die zowel op defensief als op offensief gebied veel sterker zijn. En wat moeten zij met ons territorium? Altijd maar zeiken dat het bij ons stinkt en dat wij geen goede prooi zouden hebben en blablabla. Nou, ze hoeven langs mijn kant niet bang te zijn voor een uitbreiding van ons territorium, hoor. Je moet gek zijn als je op van die open vlaktes wilt leven zoals WindClanners en je moet insane zijn als je denkt dat vis te vreten is of een rivier goed is om in te zwemmen.” Weer een heel verhaal. Venompaw leek nogal praatgraag te zijn maar ook erg overtuigd van zijn mening. “Het enige territorium waar ik me misschien een beetje in kan vinden, zou die van ThunderClan zijn.” Hieraan voegde hij nog snel wat toe. “Niet dat ik het ooit voor mezelf heb gezien, hoor!” Kindpaw fronste even. Ze snapte niet zo goed wat zijn hele punt nou precies was. Of hij meende het zo te doen, of hij was behoorlijk slecht in het behouden van geheimen. “En als ik tijdens die reis ouder was geweest, was er sowieso geen kans ontstaan dat we ooit bondgenoten zouden kunnen worden. Het is niet omdat we verplicht werden elkaar te steunen tijdens de reis dat er daardoor direct een bondgenootschap ontstond. Ja, we hebben samen gevochten tegen BloodClan, maar ook enkel en alleen omdat het nogal lastig werd om ze apart te vechten aangezien we ze samen op het heilige gebied van StarClan tegenkwamen. De situatie dwong ons er praktisch gezien toe, het was niet alsof we een kéuze hadden." Kindpaw haalde enkel een keer haar schouders op. Ze begreep die hele felheid op zulke dingen niet zo goed, toch leken veel clankatten dat wel te hebben. "Al met al was het toen voordelig en nu niet meer. We zullen wel zien wat er uiteindelijk zal gebeuren. Je kan nergens iets aan doen voor je weet wat er gebeurd."


"The weft and weave of fate guides our people to their deaths,
Illusion Lambs_11Illusion Signat10Illusion Wolfs_11
though arrow pierce our ancient hearts, we fear not our final breath."
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Illusion
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Carrionplace-
Ga naar: