Poisoned apple



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Poisoned apple

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lethal
Member

Poisoned apple Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Poisoned apple   Poisoned apple Icon_minitimema 11 jun 2018 - 11:04

Lethal lag in de schaduwen van een hangende boom. De bladeren zachtjes meetitselend in het wind luisterde de massieve kattin naar alle geluidjes dat in de omgeving te horen was. Er lag een half aangevreten muis voor haar poten die ze een uurtje of twee geleden gevangen had. Ze had er wat aangeknabbeld maar eigenlijk had ze helemaal geen honger gehad. Het was meer om te oefenen geweest voor haar jachtskills, of misschien ook een beetje om weer wat bloed te proeven. Je kon haar een werkelijkse sadist noemen. Ze hield er gewoon van om met iemands leven te spelen en het daglicht uit hun ogen te zien vergaan. Het was een soort kick geworden ofzo. Verveeld trapte ze met haar voorpoot de muis weg en keek met kille ogen rond. Er was niks te doen als je gewond was, ze moest herstellen. De hele dag maar een beetje liggen en rusten. Lethal zuchtte. Ze kon zelfs haar eigen pels niet wassen (naja wat er nog van over was) zonder der zelf al te veel pijn te doen. Zucht.


+ Brat
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Poisoned apple QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Poisoned apple   Poisoned apple Icon_minitimema 11 jun 2018 - 16:47

Brat was naar iemand opzoek, je zou denken dat iemand z'n massief iemand moeilijk over het hoofd te zien was toch? Nou vergeet het maar, ze had al het hele rouge gebied door gespit. Maar ze kon haar maar niet vinden, toch wist de poes dat ze hier was. Lethal's geur ving namelijk wel in de lucht. De tabby besloot nog een stukje veder te kijken, anders zou ze echt terug naar het kamp keren. Haar cyan blauwe ogen vielen op een hangende boom, er lag duidelijk iemand onder. Dus hier was ze? Meen je dit nou, ze had overal gekeken en hier bevond ze zich? Rot toch op. Brat zuchtte en liep op de poes af, 'Daar ben je!' klonk haar stem wat nijdig terwijl ze voor de neus van de ex windclanner stond. 'Ik heb je overal lopen zoeken' vervolgde ze toen- op een wat rustigere toon. Al zat het haar niet lekker; Het zou toch niet zo zijn dat Lethal haar aan het ontwijken was?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

Poisoned apple Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: Poisoned apple   Poisoned apple Icon_minitimema 11 jun 2018 - 17:01

Na een lange tijd een beetje verveeld voor der uit te staren wou ze net haar stroeve spieren rekken en weer terugkeren naar de twolegplace toen ze in de verte iets tevoorschijn zag komen. Haar ruikzintuigen lieten meteen weten dat het iemand speciaal was, Brat namelijk. Lethal keek hoe de rode kattin op haar afstapte met en niet al te blij gezicht. De ex Windclan warrior drukte haar wenkbrauwen samen en duwde haarzelf wat moeizaam omhoog toen Brat nijdig mauwde. "Daar ben je!" Lethal keek in de cyaan blauwe ogen van de Elite member en wou net wat terug zeggen toen de ander haar mond weer opende: 'Ik heb je overal lopen zoeken' Mauwde ze toen al een stuk rustiger. Lethal wiebelde met het recent stukie oor wat ze had. "Ik was even aan het uitrusten hier na het jagen" Mauwde ze rustig. "Bij de parken stikte het van de twolegs en het kamp was druk dus ik had besloten om hier even van de rust te genieten" Legde ze uit. Ze wou niet dat Brat dacht dat ze haar ontweek of dat er iets aan de hand was. Tenslotte was ze nou ook niet enorm ver weg van de twolegplace, de massieve kattin kon namelijk geen grote afstanden leggen met haar brandwonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Poisoned apple QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Poisoned apple   Poisoned apple Icon_minitimeza 16 jun 2018 - 11:29

"Ik was even aan het uitrusten hier na het jagen" hmpf! kon ze niet uitrusten in het kamp? of ergens waar ze makkelijker te vinden was? "Bij de parken stikte het van de twolegs en het kamp was druk dus ik had besloten om hier even van de rust te genieten" de druk- ja ja nou er was net geen hond te vinden in het kamp maar hey; het zal wel. Ze had geen zin in een discussie-Brat zwaaide met haar staart, en hield haar neus op. 'Oke ja wat jij zegt' mompelde ze wat geïrriteerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

Poisoned apple Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: Poisoned apple   Poisoned apple Icon_minitimezo 17 jun 2018 - 9:54

Brat leek niet echt haar antwoord te geloven. De grote ex windclanner zuchtte zachtjes en stond voorzichtig op. Ze reageerde voor de rest niet op Brat’s reactie, ze wist wel beter en om nou in discussie te gaan of ze wel of niet loog had ze geen zin in. Lethal was hier even gekomen voor de rust, that’s it. De grote kattin keek Brat aan. “Is er soms wat?” Vroeg ze toen, daar leek het namelijk wel op. Ze raakte haar schouder aan met het puntje van haar staart.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Poisoned apple
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: