Telepathic - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Telepathic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Thora
Member
Telepathic - Pagina 2 QpGMJml
Nath
1161
Actief
Better to reign in Hell, then serve in Heav'n

CAT'S PROFILE
Age: 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Thora
BerichtOnderwerp: Re: Telepathic   Telepathic - Pagina 2 Icon_minitimezo 21 okt 2018 - 22:20

Het leven zonder twolegs zou inderdaad een stuk makkelijker zijn. Zouden die twoleg nests dan überhaupt bestaan? Hoe zou de wereld er dan uit zien? Dat waren enkel gedachten die bij haar opkwamen. "Ja, inderdaad," stemde ze enkel in met Chawl's opmerking. Ze grinnikte even, waarna ze weer een hap van het konijn nam. Na nog een paar happen merkte ze toch wel echt vol te zitten van het dier. Het konijn was intussen ook wel aardig aangevreten, de rest was crowfood. "Heb jij nog wat spannende verhalen te vertellen?" Besloot Thora vervolgens, geïnteresseerd te vragen. Zo lang zat de jonge Commander nog niet bij de Elite en ze was wel nieuwsgierig naar Chawl's leven. Het viel Thora sowieso op dat katten binnen de Elite veel meer een eigen leven hadden dan met elkaar. Dat maakte dat je ook echt niet alles van iedereen kon weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chawl
Deceased
Telepathic - Pagina 2 BrokenNaiveEyelashpitviper-size_restricted
Julia
1929
Actief
I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up

CAT'S PROFILE
Age: ✝35 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank: Member
Chawl
BerichtOnderwerp: Re: Telepathic   Telepathic - Pagina 2 Icon_minitimema 5 nov 2018 - 13:17

Hij schudde zijn kop toen ze vroeg of hij nog iets spannends te vertellen had. “Ik ben te druk in mijn kop met de rotzooi in mijn familie, om me met andere dingen bezig te houden. Dus nee, echt spannende verhalen heb ik niet.”  Zei hij toen. Hij was sowieso niet zo’n spannende kat eigenlijk, in dat opzicht. Hij was met name bezig om zijn jongere broertje en zusje aandacht te geven en zijn young one’s aan het werk te houden. Voor de rest hield hij zich op het moment was afzijdig. Hij had al genoeg aan zijn kop. De dood van zijn ouders had een enorme impact op hem gehad, al wilde hij dat niet echt laten blijken. “En jij? Al iets spannends beleeft als Commander? Of daarvoor natuurlijk.” Vroeg hij toen aan haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Telepathic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: