Big changes.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Big changes.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Shark
Member
Big changes. Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Big changes.   Big changes. Icon_minitimedo 21 jun 2018 - 15:24

Shark deed zijn best om de hoofdpijn, die tegenwoordig een dagelijkse kost begon te worden voor hem, te onderdrukken door met zijn ogen te knipperen. Hij wist dat het kwam omdat hij niet zo vast meer sliep sinds Claw’s dood. En natuurlijk moest hij oppassen voor katten die het in hun kop haalden om dit moment van zwakte van de Elite te gebruiken en zijn rank af te pakken. Eén verkeerde haal in zijn hals en dan was het al gebeurd. Hij had gezien hoe gemakkelijk Thora aangevallen werd; hij vroeg zich af wie hém zou verdedigen als het er echt op aan zou komen. Wie loyaal zou blijven en wie zou toekijken terwijl hij afgeslacht werd. Thora zou sowieso ingrijpen, maar zouden anderen dat ook doen? Hij was misschien niet zo intelligent als Claw, maar hij wist goed genoeg dat als het er echt op aan zou komen dat er maar een pootvol katten zouden zijn die hem zouden helpen. Hij vroeg zich af of Chawl daar ook bij hoorde. En Shallow. Hij schudde zachtjes zijn kopje. Hij wist dat geen zin had om over dit soort dingen na te denken, dus waarom deed hij het dan? Hij kon beter wat nuttigs voor de Elite gaan doen. En met een zachte zucht draaide hij zich om waarna hij naar buiten wilde wandelen. Hij had in zijn draai echter niet gezien dat iemand net het kamp binnen wilde gaan en een botsing was onvermijdelijk. Als het gewoon een kleine young one was geweest, was hij daar vrij snel van hersteld. Maar de kat waar hij tegen was gebotst, was misschien net iets groter dan hem en was, net als hem, al even robuust wat spieren betrof. Shark herstelde echter vrij snel en zijn gezicht had hij al die tijd emotieloos weten te houden. “Hellhound,” zei hij met een knikje. Hij besefte zich dat ze elkaar niet meer hadden gesproken sinds hij nog commander was geweest en even bleef hij twijfelend dralen. “Denk je dat Thora een goede keuze was als nieuwe commander?” Hellhound en hij hadden het nooit zo met elkaar kunnen vinden, maar hij wist dat Claw Hellhound één van zijn betere katten vond en uit meerdere opdrachten was gebleken dat Hellhound nadacht over wat hij deed. Het was dus niet meer dan logisch dan dat Shark hem om zijn mening zou vragen.


+ Eerste post Hellhound
Terug naar boven Ga naar beneden
Hellhound
Member
Big changes. Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Age: I'm burning 60 moons in hell
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Big changes.   Big changes. Icon_minitimeza 23 jun 2018 - 17:49

Het begon ondertussen tijd te worden dat hij zich weer wat vaker in het kamp zou bevinden. Hij had de hele ceremonie waarin Thora commander werd gemist. Eigenlijk wel jammer, ze was tot nog niet zo heel lang geleden zijn Young One geweest. Hij had van anderen moeten horen wat er allemaal tijdens de ceremonie gebeurd was. Vandaar dat hij na zijn jacht ook terug liep naar het Elite kamp. Misschien kon hij na het eten van de vogel nog wel even slapen in het kamp. Veel rust had hij de afgelopen nachten niet gehad. Er was te veel om over na te denken. Al geeuwend kwam hij het kamp binnen gelopen. Alsof het nog niet zwaar genoeg was allemaal liep hij ook nog eens tegen een andere kat aan. Door het geewen had hij de ander nooit gezien en was de botsing onvermeidelijk geweest. Pas nadat hij een pas achteruit had gezet om zijn evenwicht te verliezen, zag hij tegen welke kat hij was aangebotst. Shark. “Hellhound,” sprak de kater met een knikje. Hellhound gaf enkel een knikje terug, hij kon natuurlijk niet praten met een hoop zwarte veren tussen zijn kaken. Er leek voor een kort moment wat twijfel in de Leader te verschijnen voor deze een vraag aan hem stelde. “Denk je dat Thora een goede keuze was als nieuwe commander?” De rosse kater draaide een keer licht verward met zijn oren. Rustig legde hij de merel voor zich op de grond, voor hij zijn groene ogen op Shark richtte. Met zijn complete halsband was hij een van de leden die het meeste respect opeiste. Momenteel was hij naast Shark de enige. Om die reden had Claw hem verschillende keren om zijn mening gevraagd. Shark leek nu het zelfde te willen doen. Ergens verbaasde het hem wel, de twee lagen elkaar niet. Toch leek de Leader hem hiervoor in te willen schakelen, net zoals dat vroeger ook gebeurde. "Je hebt geen verkeerde keuze gemaakt. Thora is misschien nog jong maar mentaal gezien een van de sterkste en een van de trouwste leden. Met haar zal de Elite een grotere kans maken dan met de meeste anderen." Zijn stem rustig en op een toon die duidelijk maakte dat hij er al over had nagedacht voor hem deze vraag werd gesteld. "Maar waarom viel jouw keus op haar?" Nu wachtte hij vooral op hoe Shark hierop zou reageren. Wat zijn redenen precies waren geweest toen hij deze beslissing had genomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
Big changes. Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Big changes.   Big changes. Icon_minitimema 2 jul 2018 - 9:06

Shark gaf een kort knikje toen Hellhound zijn antwoord gaf. Net zoals Thora en een selectief groepje uit de Elite was Hellhound niet de typische doorsnee Elite cat. Shark was zo vroeger wel geweest, maar deze harde tijd had hem veranderd. Zijn zinloze moordpogingen waren gestaakt en hij moordde enkel nog als hij dat echt nodig vond. Hij ging niet meer naar Twolegplace of rogue territory om daar op een zinloze wijze katten op te gaan jagen, dat was nu verleden tijd. Hij wilde sowieso zo min mogelijk aandacht naar de Elite trekken, zeker nu ze zo zwak waren. Er waren momenteel young ones getraind en de Elite was bezig met zich te herstellen. Pas als dat in orde zou zijn, zouden ze weer kunnen beginnen met hun grenscontroles, uitdagingen en misschien opnieuw proberen om minstens één van de Clans te verdrijven. Hij wilde over een aantal moons sowieso kijken of de rivaliteit tussen de Clans weer hervat was of dat ze uit moesten kijken voor een coalitie. Toen Hellhound zijn vraag stelde, moest hij even kort nadenken. “Omdat ze, zoals jij al aangaf, mentaal ver verheven was boven de anderen. De anderen denken momenteel vooral met hun klauwen terwijl members zoals Thora en jij hun verstand gebruiken, zeker na wat er gebeurd is.” Hij draaide zijn kop terug naar Hellhound zodat hij de tom kon aankijken. “Maar ook vanwege haar achtergrond. Ze zal net iets harder moeten knokken dan een andere buitenstaander die in de Elite is gekomen en ze heeft tot nu toe op een goede manier aangetoond dat ze loyaal is naar de Elite. Ik denk dat van al de katten zij juist de grootste motivatie heeft om wraak te nemen op de Clans voor wat er is gebeurd en ik denk dat zij dat ook op de beste manier zal aanpakken. Niet door direct in de aanval over te gaan, maar door eerst te observeren en te analyseren. Zij zal het minste verblind zijn door woede waardoor mijn woorden tot haar beter zullen doordringen. En ze is natuurlijk nog jong, wat ook enkele voordelen op kunnen leveren. Ze zal ervaring opdoen door bepaalde zaken zelf aan te pakken, maar ook door mij of door anderen begeleid te worden. Katten zoals X tonen juist aan hoe het niet moet en als zij die katten zowel op fysiek als op verstandelijk niveau weet te overtreffen, zal er voor de rest van de Elite binnenkort geen twijfel over bestaan dat zij de juiste keuze was.” Hij nam aan dat Hellhound wel had gehoord over de kat die Thora het leven had proberen te ontnemen om zelf gekozen te worden tot commander. “Natuurlijk waren Brat of Fortuna of jij een voor de hand liggende keuze geweest, maar ik denk dat Thora al meerdere malen heeft bewezen dat zij de positie prima aankan. Bovendien laten de eerstgenoemden zich duidelijk te veel meeslepen door hun gevoelens en als er iets is wat de Elite in deze toestand niet kan gebruiken, dan is het dat.” Hij keek Hellhound recht aan. Wat vond de tom van zijn woorden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hellhound
Member
Big changes. Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Age: I'm burning 60 moons in hell
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Big changes.   Big changes. Icon_minitimevr 6 jul 2018 - 20:01

Eigenlijk was hij wel lichtelijk nieuwsgierig naar wat er allemaal zou gaan gebeuren. Welke woorden Shark allemaal zou spreken. Zijn redenatie. “Omdat ze, zoals jij al aangaf, mentaal ver verheven was boven de anderen. De anderen denken momenteel vooral met hun klauwen terwijl members zoals Thora en jij hun verstand gebruiken, zeker na wat er gebeurd is.” Hellhound gaf een begrijpend knikje op deze woorden. Blijkbaar leek Shark echt nog verstandiger te worden. De rosse kater kon niet ontkennen dat er al een heel verschil zat tussen hun eerste ontmoeting en nu. De Leader richtte zijn blik nu op de rosse kater. “Maar ook vanwege haar achtergrond. Ze zal net iets harder moeten knokken dan een andere buitenstaander die in de Elite is gekomen en ze heeft tot nu toe op een goede manier aangetoond dat ze loyaal is naar de Elite. Ik denk dat van al de katten zij juist de grootste motivatie heeft om wraak te nemen op de Clans voor wat er is gebeurd en ik denk dat zij dat ook op de beste manier zal aanpakken. Niet door direct in de aanval over te gaan, maar door eerst te observeren en te analyseren. Zij zal het minste verblind zijn door woede waardoor mijn woorden tot haar beter zullen doordringen. En ze is natuurlijk nog jong, wat ook enkele voordelen op kunnen leveren. Ze zal ervaring opdoen door bepaalde zaken zelf aan te pakken, maar ook door mij of door anderen begeleid te worden. Katten zoals X tonen juist aan hoe het niet moet en als zij die katten zowel op fysiek als op verstandelijk niveau weet te overtreffen, zal er voor de rest van de Elite binnenkort geen twijfel over bestaan dat zij de juiste keuze was.” Oh God, dat was echt een heel verhaal. Hellhound knikte nogmaals, instemmend, op de woorden die de ander zojuist gesproken had. In zijn ogen had Shark de afgelopen tijd ook een behoorlijke vooruitgang gemaakt. Zulke redenaties had hij moons geleden waarschijnlijk niet gemaakt. Zulke veranderingen verdienden ook hun credit. “Natuurlijk waren Brat of Fortuna of jij een voor de hand liggende keuze geweest, maar ik denk dat Thora al meerdere malen heeft bewezen dat zij de positie prima aankan. Bovendien laten de eerstgenoemden zich duidelijk te veel meeslepen door hun gevoelens en als er iets is wat de Elite in deze toestand niet kan gebruiken, dan is het dat.” Hierbij fronste de rosse kater kort. Fortuna kon hij wel begrijpen, de kattin kwam dicht bij het niveau van Thora, al had ze de extra's niet. Brat aan de andere kant. Dat was een van de meest onstabiele en onvoorspelbare katten die hij kende. Haar had hij nooit helemaal kunnen begrijpen, na al die moons niet. In zijn ogen paste de rosse kattin niet in dit lijstje. Hij schudde de gedachte uit zijn hoofd, dit was niet het moment daarvoor. "Ik sta achter deze keuze Shark. Je hebt het goed onderbouwd, ik hoop ten harte dat jullie dit zooitje ongeregeld bijelkaar weten te krijgen." Rustig nam de rosse kater plaats en sloeg zijn staart om zijn poten. Hij ging wat rechter zitten en draaide zijn ogen terug op de Leader. "Wat dat betreft, heb je al ideeën hoe je dat wil gaan aanpakken?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
Big changes. Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Big changes.   Big changes. Icon_minitimeza 14 jul 2018 - 20:40

Misschien was het een beetje onzinnig en vergezocht, maar Shark kon toch een licht gevoel van spanning niet onderdrukken nadat hij zijn argumenten – naar zijn mening – krachtig had onderbouwd door de woorden te gebruiken die hij had uitgekozen. Toen Hellhound deze goed leek te keuren, voelde hij zich toch al iets lichter. Hellhound was een kat die, samen met hem, alle twaalf hondentanden verdiend had en die daarmee een zeer hoog aanzien had. Hij was niet de typische doorsnee Elite cat, maar dat was Shark allang niet meer. Op rogues jagen was all fun and games totdat je zelf de leader werd en je zelf het zooitje bij elkaar moest houden, zoals Hellhound dat al zo fijntjes aangaf. Het gaf Shark wat meer inzicht over hoe Hellhound zich voelde over de Elite, maar ook over hoe de rosse tom redeneerde naar zijn nieuwe leader toe. Het leek erop dat de robuuste tom hem al iets meer respecteerde dan toen ze elkaar voor de eerste keer ontmoette; dat gevoel was wederzijds. Nu Shark de gedachtegang van een iets nuchtere kat begon te volgen, voelde hij zichzelf zelfs lichtelijk beschaamd als hij dacht over zijn acties van voor hij vader werd, voordat hij zijn hondentanden pas echt begon te verdienen. Hij had best wat respect gekregen van zijn katten, maar er waren er ook nog duidelijk die dachten dat het anders en – volgens hun – beter kon. Hij gaf een kort knikje toen Hellhound vroeg naar eventuele ideeën om zijn plan van aanpak te ondersteunen. “Het eerste wat ik ze ga laten doen, is wennen aan het idee dat Thora hun nieuwe commander is. Dat doe ik met stapjes. Ik laat haar langzaamaan meerdere taken van me overnemen en haar zelf beslissen hoe ze gezag uit zal oefenen over de anderen.” Hij had dat van Claw immers ook moeten doen, al wist hij dat zijn beste vriend ingegrepen zou hebben als iemand zijn gezag te veel zou proberen te ondermijnen. Maar net als bij Thora was er bij Shark ook veel onbegrip geweest toen Claw hem gekozen had als commander, maar ook dat was weer op zijn pootjes terechtgekomen. “Het probleem waar we nu mee zitten, is dat er verandering is. Ze zijn te gewend geraakt aan Claw als leader en mij als commander, dus vinden ze het des te moeilijker om een nieuwe commander te accepteren, wie daar dan ook voor gekozen was geweest. Ik denk dat het belangrijk is dat eventuele rebelse acties zoals X tijdens Thora’s benoeming deed duidelijk de kop in worden gedrukt en daar ook gewoon duidelijke straffen op gezet worden. Voor de rest ben ik van plan om iedereen die zich niet aan de regels houdt steeds aan strengere maatregelen te onderwerpen. Er lijkt me voor een Elite cat niets erger dan in het openbaar de verantwoordelijkheden afgepakt krijgen, zoals bijvoorbeeld het afnemen van het recht op het hebben van young ones.” Hij haalde zijn schouders op. “Er is nu ook gewoon nog niet veel wat we kunnen doen, niet nu de Elite weer terug op moet bouwen. De Clans zouden ons zo weer verslaan als we hun nu uit zouden dagen of een stukje territorium over zouden proberen te nemen. De eerste stap is al genomen en dat was het kamp terug opbouwen. De rest volgt later wel."
Terug naar boven Ga naar beneden
Hellhound
Member
Big changes. Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Age: I'm burning 60 moons in hell
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Big changes.   Big changes. Icon_minitimewo 18 jul 2018 - 15:44

“Het eerste wat ik ze ga laten doen, is wennen aan het idee dat Thora hun nieuwe commander is. Dat doe ik met stapjes. Ik laat haar langzaamaan meerdere taken van me overnemen en haar zelf beslissen hoe ze gezag uit zal oefenen over de anderen.” De rosse kater gaf een instemmend knikje. Hij had gezien hoe Claw dit ook bij Shark zelf had gedaan. Dat had toen prima gewerkt en zou waarschijnlijk nu ook wel weer werken. Het enige wat nog kon gebeuren was dat het dan weer niet bleek te werken en ze een ander plan moesten verzinnen. “Het probleem waar we nu mee zitten, is dat er verandering is. Ze zijn te gewend geraakt aan Claw als leader en mij als commander, dus vinden ze het des te moeilijker om een nieuwe commander te accepteren, wie daar dan ook voor gekozen was geweest. Ik denk dat het belangrijk is dat eventuele rebelse acties zoals X tijdens Thora’s benoeming deed duidelijk de kop in worden gedrukt en daar ook gewoon duidelijke straffen op gezet worden. Voor de rest ben ik van plan om iedereen die zich niet aan de regels houdt steeds aan strengere maatregelen te onderwerpen. Er lijkt me voor een Elite cat niets erger dan in het openbaar de verantwoordelijkheden afgepakt krijgen, zoals bijvoorbeeld het afnemen van het recht op het hebben van young ones.” Shark sprak een heel verhaal in een keer door. Het gaf aan dat hij over zijn woorden had nagedacht, nog voor dit gesprek. Hij deed niet zomaar een dotje en dat was op zich erg verstandig. "Velen hier leven voor hun ego, openbare straffen zouden inderdaad effectief moeten zijn." De rosse kater keek kort om zich heen voor hij zijn blik weer op Shark richtte. "Het rebelse kan ook komen doordat jullie beide benoemd zijn, terwijl de meeste vorige Leaders de macht overnamen en daarmee hun kracht bewezen nog voor ze hun positie hadden. Ik zeg niet dat dit overnieuw gedaan moet worden maar het is allicht mogelijk om er verder over na te denken. De manier waarop de rest hun leiders ziet." Lìtill greep de macht toen Icy verdween en op zijn beurt greep Claw daarna de macht. Shark had dat nooit gedaan, hij was simpelweg benoemd zoals het in de clans ook ging. Thora had zich dan nog min of meer bewezen dankzij X maar ook zij was uiteindelijk benoemd. Er waren katten in de Elite die geen fan waren van dat principe en daardoor minder respect voor benoemde leiders zouden hebben. Dat zou waarschijnlijk altijd wel blijven. Hoe Shark dat zou gaan aanpakken was niet zijn zaak, al was hij er wel wat nieuwsgierig naar. “Er is nu ook gewoon nog niet veel wat we kunnen doen, niet nu de Elite weer terug op moet bouwen. De Clans zouden ons zo weer verslaan als we hun nu uit zouden dagen of een stukje territorium over zouden proberen te nemen. De eerste stap is al genomen en dat was het kamp terug opbouwen. De rest volgt later wel." Opnieuw knikte Hellhound instemmend. Ze waren op het moment simpelweg te zwak om wat te kunnen doen. Als de clans nogmaals samen zouden zweren was er zelfs een kans dat ze hun gebied zouden verliezen. Al was de kans dat, dat zou gebeuren nihil vanwege de ligging van hun territorium. Twolegs, grote vijand maar ook een prima vorm van verdediging. Geen wilde kat hield er van maar als Elite wisten ze hoe ze er mee om moesten gaan, in de clans was dat een ander verhaal. "Ik heb wel vernomen dat enkele Members het verstandig vonden nu de territoria binnen te dringen. Aangezien de clans ook verzwakt zijn. Daarbij leken ze alleen te vergeten dat hun kracht nog altijd in nummers ligt en wij het niet kunnen veroorloven leden te verliezen."
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Big changes.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: