Watch history repeat. [Final assessment]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Watch history repeat. [Final assessment]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Jackdaw
Member
Watch history repeat. [Final assessment] Cfe1b7_694f61e840c2447db8b395dd7d3bb8d9~mv2

Kip
330
Actief
»"So, what would you little maniacs like to do first?"«

CAT'S PROFILE
Age: ♠ 27 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jackdaw
BerichtOnderwerp: Watch history repeat. [Final assessment]   Watch history repeat. [Final assessment] Icon_minitimevr 22 jun 2018 - 21:05

No thoughts, no prayers
Can bring back what's no longer there
The silent are damned
The body count is on your hands



Eerder had hij het enkel uitgesteld, omdat het idee van bloed aan zijn zwarte poten steeds onaangenamer leek. Hij deelde die bloeddorst niet met zijn vader, noch zijn broer noch wie dan ook van zijn clan. Daarom was hij door andere zaken en zijn ziekelijke geintjes telkens onderuit gekomen, maar nu was niets meer zichtbaar van dat ontwijkingsgedrag. Hij was in één klap zijn beide ouder verloren, en daarbij ook een deel van zichzelf. Voor een kater die zich tot dan toe alleen maar bezig had gehouden met flirten, slapen en af en toe wat trainen, was dit een enorme schok. Hij had dan ook geen enkel idee hoe hij hier mee om moest gaan. De makkelijkste manier was zich volledig afsluiten en zijn verdriet om te zetten in een kille woede tegenover de wereld, met name de boskatten. Hij zou zijn vader en moeder wreken en als dat betekende dat hij daarvoor zijn al zwarte poten in rood bloed moest dopen, was dat maar zo. Zijn moralen waren toch al het raam uitgevlogen. Hoopte hij

Eerder had hij Shark verkondigd dat hij zijn final assessment wilde afleggen. De kater had daarmee ingestemd en met zo weinig mogelijk woorden was Jackdaw erop uitgegaan. Hij wilde dit over hebben, want ondanks dat hij het zelfs tegenover zichzelf wilde ontkennen, was zijn strot droog door het vooruitzicht van wat hij moest gaan doen. De kater liet er dan ook geen gras over groeien, meteen begon hij op een stevig tempo langs de tuinen te banjeren. Hoewel zijn zwarte vacht hem in de schaduwen verborgen hield, merkte hij hoe vele katten bij het ruiken van zijn geur alleen al de benen namen. Ze waren bang van hem, nu al. Waarom voelde dat niet goed?
Jackdaw schudde zijn kop. Focus, idioot. En focussen deed hij. Voor hem verscheen namelijk een grote, plompe kittypet kater. Hij was een stuk ouder en groter dan hem, maar toch besloot Jackdaw dat dit zijn slachtoffer zou zijn. Niet omdat hij zichzelf zo nodig moest bewijzen tegenover Shark, eerder omdat hij wist dat hij zichzelf nooit zou vergeven als hij een hopeloze tegenstander had gekozen. De zwarte kater zakte door zijn poten en wachtte af totdat de ander afgeleid was. Zodra dat het geval was, schoot hij uit de bosjes. "Wat de-" voordat de ander zijn zin af kon maken was hij al tegen hem aangebotst, met een stevige sprong. De kater rolde even door, maar realiseerde zich snel wat er aan de hand was. In plaats van vluchten echter, zette hij zijn haren overeind en blies naar hem. Jackdaw ontblootte zijn tanden en viel nogmaals aan. Zoals Shark hem eens geleerd had haalde hij uit naar de voorpoten van de kat, maar toen deze zich zoals verwacht naar hem omdraaide trok hij zich terug en greep zijn vacht, hem zo omverwerpend. Het was allemaal te makkelijk, het ging te soepel. Dit was geen gevecht, deze kat was te voorspelbaar. Jackdaw slikte die gedachtes weg en hapte naar de keel van de kater, zoals hem opnieuw geleerd was. Toen had hij de keel door kunnen bijten, maar op het laatste moment twijfelde hij. Het voelde niet goed. Dit was fout
De kittypet had dit meteen door en sprong overeind, om vervolgens uit te halen naar Jack zijn flank. Ondanks dat hij wist dat hij snel genoeg was, bleef hij als versteend staan. De klauwen van de ander lieten diepe groeven achter op zijn schouder en zijn gelaat vertrok, maar hij verwelkomde de pijn. Op z'n minst was het nu een gevecht geweest. Zijn ogen volgde de kittypet, die de benen probeerde te nemen. Echter had Jackdaw zijn keel wel dusdanig beschadigd dat zijn adem raspend ging en er een dun stroompje bloed uit zijn bek droop. De ander kon dan ook niet ver komen voordat hij door zijn poten zakte. Met ijs in zijn aderen stapte Jackdaw op de stervende kat af. "Als.. Alsjeblieft.. Alsje.. Als" stamelde de ander met zijn laatste adem. Verdomme, waarom smeekte hij nog? Zag hij niet in dat hij sowieso al dood was? Jackdaw zette al zijn emoties uit en hief zijn klauw, waarna hij met een strakke haal de strot van de ander volledig openhaalde. Nog even volgde een gorgelend geluid, maar snel genoeg werden zijn bruine ogen dof en dood. Haperend haalde de kater adem, zijn ogen gefixeerd op de bende en het bloed dat de aarde bevochtigde. Met een hart van ijs haalde hij de halsband van de kater zijn nek en plaatste die om zijn eigen. Het paste perfect, leek als gegoten voor hem te zijn. Als een volwaardig elite kat stond hij daar, zijn vader zou trots op hem zijn.
God, hij voelde zich walgelijk.


[Final assessment, toestemming om Shark een beetje te godmodden <3]
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
Watch history repeat. [Final assessment] Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Watch history repeat. [Final assessment]   Watch history repeat. [Final assessment] Icon_minitimeza 23 jun 2018 - 19:42

Shark had enkel kort gehumd toen Jackdaw aangaf dat hij zijn final assesment wilde doen. Als hij één positief ding kon benoemen aan het feit dat Claw voor de ogen van zijn zoons ten onder was gegaan, dan was het dat zelfs de bloeddorst van Jackdaw nu was aangewakkerd. Het was maar wat duidelijk dat de gitzwarte young one wraak wilde nemen voor wat er gebeurd was en officieel member wilde worden. Tot nu toe hadden zowel Claw als Shark dat achterwege gelaten omdat Jackdaw zichzelf nog altijd niet bewezen had. Shark had er zelfs even voor gevreesd dat Jackdaw zijn final assesment niet eens zou doen voor hij de leeftijd van een oudere member bereikte, maar nu was het dan toch zo ver. En Shark stond in de bosjes aan de overkant te kijken hoe zijn young one het deed. De kittypet die uitgedaagd werd, was geen mager scharminkel zoals de meeste kittypets die uitgedaagd werden. Nee, dit was een dikke kittypet die nog redelijk weerstand gaf ook. Alleen wist Jackdaw hem snel tegen de grond te krijgen dankzij de trucs die hij van Shark had geleerd en… Shark trok kort met zijn oortje toen hij zag dat Jackdaw niet doorbeet. Had hij spijt? Hij vernauwde zijn ogen en zijn klauwen schoten onbewust uit zijn hulzen bij het vooruitzicht Jackdaw zijn final assesment te moeten zien afkappen omdat de tom het toch niet in zich had. Hij dacht aan zijn eigen dochter en een grom verliet zijn keel. Als Shallow het kon, waarom zou Jackdaw het niet kunnen? En alsof de tom dat zichzelf ook leek te beseffen, hervatte hij zijn gevecht weer en maakte de kittypet, die strompelend van hem weggekropen was, met één haal van zijn klauw af. Hij deed de halsband om zijn nek en Shark gaf een tevreden knikje terwijl hij tevoorschijn kwam. “Goed gedaan, Jackdaw,” sprak hij. “Je zal de volgende ceremonie als member benoemd worden en je zal je eerste hondentand ontvangen.” Hij besloot om niet op het feit in te gaan dat Jackdaw even gestopt was. Voorlopig dan. In plaats daarvan wilde hij het op een iets lichtere noot wagen. Nou ja, lichtere… Dit was meer Jackdaw’s categorie dan die van Shark en als hij eerlijk was, haalde hij hier echt geen voldoening uit. Jackdaw daarentegen… Hij voelde zijn vacht ongemakkelijk prikkelen en kapte zijn gedachten af. Hij wilde er voor de rest van zijn leven dan ook niet meer mee bezig zijn. “Oh ja, speel met mijn dochter haar gevoelens en jij bent de volgende die zo op de grond ligt te kruipen en te smeken. Ik heb beloofd dat ik voor je zal zorgen, maar er zijn grenzen.” Zijn stem klonk misschien niet erg serieus, maar de blik in zijn ogen vertelde iets anders. Hij had heus wel gezien hoe Jackdaw niet al te subtiel zijn staart om haar heen geslagen had waar heel de Elite het kon zien en dat de twee closer waren geworden. En als de zwarte tom ook maar iets van zijn eigen karakter weghad, wilde hij hem ver uit de buurt van Shallow houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackdaw
Member
Watch history repeat. [Final assessment] Cfe1b7_694f61e840c2447db8b395dd7d3bb8d9~mv2

Kip
330
Actief
»"So, what would you little maniacs like to do first?"«

CAT'S PROFILE
Age: ♠ 27 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jackdaw
BerichtOnderwerp: Re: Watch history repeat. [Final assessment]   Watch history repeat. [Final assessment] Icon_minitimezo 24 jun 2018 - 1:22

“Goed gedaan, Jackdaw,” Oh, natuurlijk. Shark was hier ook nog. De kater was zo ver weg met zijn gedachten geweest dat hij vergeten was dat de ander had toegekeken. Jackdaw haalde diep en grillig adem, waarna hij kort zijn ogen sloot en zichzelf dwong weer tot aarde te komen. Geen zwakte tonen, was dat niet wat Shark hem ook zelf geleerd had? Toch draaide de kater zich niet naar hem om, hij hield zijn ogen gefixeerd op het lichaam dat dood was door zijn toedoen. “Je zal de volgende ceremonie als member benoemd worden en je zal je eerste hondentand ontvangen.” hij knikte kort en dwong zichzelf op te kijken naar de grote, robuuste kater. Hij wilde hier weg, zo snel mogelijk. Deze bende het liefst zo achterlatend en even heel erg ver weg zijn van al dit, om de chaos in zijn hoofd wat op te helderden. “Oh ja, speel met mijn dochter haar gevoelens en jij bent de volgende die zo op de grond ligt te kruipen en te smeken. Ik heb beloofd dat ik voor je zal zorgen, maar er zijn grenzen.” Jackdaw keek op en trok lichtelijk met zijn oren. Hij had zojuist een kat van het leven beroofd. Misschien wel een kittypet, maar even goed een kat als hij en Shark. Misschien had hij ook wel kittens, twee zoontjes die nu in het huis achter hun rusteloos zaten te wachten totdat hun vader terug kwam. Of ze zaten achter het glas daar, hopeloos toekijkend hoe een of ander monster hun vader afslachtte zonder enige reden. Zouden ze dan ook zweren hun vader te wreken, net als hij had gedaan? Misschien was hij geen haar beter dan de rode poes die zijn vader had gedood. En toch, ondanks dat hij zojuist een gruwelijke daad had gedaan, vroeg Shark hem naar de status van zijn relatie met zijn dochter. Het bewees opnieuw dat zaken zoals dit doodnormaal waren voor de elite, letterlijk doodnormaal. Jackdaw keek om naar het huis achter zich, maar zag daar geen andere katten achter het raam zitten. Toen realiseerde hij zich dat Shark nog op een antwoord wachtte. "Ik zal erop letten," sprak hij afwezig, zijn gedachtes heel ergens anders. "Je hoeft niet meer voor me te zorgen Shark," Hij had niemand nodig om voor hem te zorgen. Zijn ouders niet, Chawl niet, Shark niet, niemand niet. Hij was alleen. De kater slikte een pijnlijke brok in zijn keel weg. "Ik ben nu oud genoeg,"
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
Watch history repeat. [Final assessment] Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Watch history repeat. [Final assessment]   Watch history repeat. [Final assessment] Icon_minitimema 2 jul 2018 - 9:34

Jackdaw gaf aan dat hij erop zou letten en dat was voor Shark meer dan genoeg om het onderwerp af te kappen. Hij hield er niet van om over relaties te spreken en zeker niet als het zijn eigen dochter aanging. Hij had duidelijk gemaakt aan Jackdaw dat hij het serieus zou nemen als ze niet goed behandeld zou worden en de tom had dit overduidelijk begrepen. Het was nog niet omdat hij de zoon van Claw was en omdat hij aan zijn beste vriend had beloofd dat hij voor zijn kittens zou zorgen, dat hij zomaar zou accepteren dat zijn dochter zou lijden onder de poten van de tom. Hij dacht niet dat Jackdaw een gewelddadig type was, maar hij ging natuurlijk een rouwperiode door en hij wist dankzij zijn eigen ervaring hoe gemakkelijk het was om je in een relatie te storten tijdens je kwetsbaarste periode. En hoe gemakkelijk het daarna was om die kat de rug toe te keren. Het was dan ook vooral dankzij zijn eigen ervaring en karakter dat hij zowel Shallow als Jackdaw wilde beschermen, al kwam dat natuurlijk niet zo over bij Jackdaw. Wellicht kwam hij bij de zwarte tom over als een vader die zijn dochter te veel wilde beschermen. Hij hoopte maar dat de twee katten wisten wat ze deden. Ook al was Shallow nu bijna even oud als Chawl en was ze dus volwassen, toch kon Shark niet anders dan de vrolijke, onbezorgde kitten te zien die een aantal moons geleden in het kamp had rondgelopen. Hoe sentimenteel het ook klonk, voor hem zou ze altijd zijn kleine meisje blijven en om te zien dat ze zo snel opgroeide, bezorgde hem lichtelijk de kriebels. Hij schudde zijn kopje toen Jackdaw aangaf dat Shark niet meer voor hem hoefde te zorgen. “Ik ben ook een vader, Jackdaw,” sprak hij. “Ik zal me altijd bekommeren om mijn kittens, zo ook de kroost van mijn beste vriend. Ik zal je niet constant volgen en in de gaten houden, maar je moet weten dat je bij me terechtkunt als je ergens mee zit.” Hij dacht wel dat dit een iets aannemelijker onderwerp was dan het welzijn van de relatie tussen Jackdaw en zijn dochter. “Ik zal je met alles proberen te helpen. Je bent niet alleen de zoon van mijn beste vriend, maar je was tot net ook nog mijn young one. Het is niet meer dan logisch dan dat ik me om je bekommer.” En om het moment minder sentimenteel over te laten komen, grijnsde hij vervolgens breed naar Jackdaw, ook al voelde hij daar totaal niet de behoefte voor als hij eerlijk was. Nee, de krop in zijn keel had zich weer naar voren gedrongen en Shark moest zijn uiterste best doen om te voorkomen dat hij zich weer in zou laten pakken door zijn eigen drang om zijn emoties te tonen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackdaw
Member
Watch history repeat. [Final assessment] Cfe1b7_694f61e840c2447db8b395dd7d3bb8d9~mv2

Kip
330
Actief
»"So, what would you little maniacs like to do first?"«

CAT'S PROFILE
Age: ♠ 27 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jackdaw
BerichtOnderwerp: Re: Watch history repeat. [Final assessment]   Watch history repeat. [Final assessment] Icon_minitimezo 8 jul 2018 - 19:16

“Ik ben ook een vader, Jackdaw,” vertelde Shark. Jackdaw weigerde nog altijd hem aan te kijken. Ja, maar niet mijn vader, dacht hij in stilte “Ik zal me altijd bekommeren om mijn kittens, zo ook de kroost van mijn beste vriend. Ik zal je niet constant volgen en in de gaten houden, maar je moet weten dat je bij me terechtkunt als je ergens mee zit.” zijn woorden dreunden op hem in. Sharks beste vriend, zijn vader. Zou hij zich nu over hem ontfermen? Zou hij voor hem zorgen, omdat dat van hem verwacht werd? Of enkel omdat Claw hem dat had gevraagd? Shark was altijd beter bevriend geweest met Claw zelf en met zijn broertje. Jackdaw was slechts een vervelend aanhangsel met slechte grappen. Een aanhangsel dat nu ook nog eens zijn poten op Shallow, zijn dochter, had gelegd. De kater gaf niet echt om hem. Of tenminste, zo zat dat in zijn hoofd. “Ik zal je met alles proberen te helpen. Je bent niet alleen de zoon van mijn beste vriend, maar je was tot net ook nog mijn young one. Het is niet meer dan logisch dan dat ik me om je bekommer.” of niet? De kater grijnsde hem breed toe, maar voor het eerst in zijn leven moest Jackdaw zijn best doen niet in tranen uit te barsten. De wereld was zojuist voor zijn bebloede poten afgebrokkeld. Iedereen verwachtte van hem dat hij gewoon om zou draaien en niet die afgrond in zou vallen, Yu en Chawl hadden dat immers ook gedaan, dus waarom hij niet? Omdat hij zwak was en vol van emoties, onder die diep zwarte vacht en stevige spieren. Omdat hij geen moordenaar was, maar toch een kat had gedood. Hij zou niet ineen storten hier, voor de poten van zijn nieuwe leider, zijn oude mentor. "Ik zal nooit zoals Chawl zijn,"sprak hij enkel, zo koud als de winter. Hij was geen goede kat, hij was niet succesvol. "Ik zit vol fouten," hij kneep zijn ogen kort dicht, al verraadde zijn dicht geknepen stem hoe dicht hij bij tranen stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
Watch history repeat. [Final assessment] Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Watch history repeat. [Final assessment]   Watch history repeat. [Final assessment] Icon_minitimedi 24 jul 2018 - 20:50

Het werd hem echt niet gemakkelijk gemaakt. Niet alleen had hij zojuist een paar sentimentele woorden gesproken waardoor hij het huilen nader voelde dan het lachen, maar ook zag hij de tranen verschijnen in de ogen van Jackdaw, ook al probeerde hij die weg te knipperen voor hem. Net zoals Shark hield de kater er wellicht niet van om zijn gevoelens te tonen, al zeker niet in de buurt van zijn nieuwe leader. Waar bleven ze toch de onzin vandaan halen dat het beter was om alles weg te lachen? Niet dat hij het ooit hardop zou toegeven, maar hij vond dat een huilbui soms meer kon opluchten dan dat hij alles opkropte. Hij had na de dood van Claw zijn tranen redelijk vaak laten gaan als hij in zijn eentje was of als de regen ervoor zorgden dat de katten in zijn Elite het verschil niet konden zien en het had hem altijd goed gedaan, ook al zou hij dat nooit toegeven. Er was bovendien nog een verschil tussen iemand in de Elite die huilde en de leader zelf. Zelfs van Thora zou het meer geaccepteerd worden dan dat het bij Shark werd gedaan. Shark werd als de steunpilaar gezien die de Elite terug moest opbouwen en overeind moest houden; ze zouden het niet mogelijk achten dat hij soms huilde. Ze vergaten dat hij aan het einde van de rit ook maar een simpele kat met emoties was en hoewel hij dat dikwijls fijn vond, frustreerde hem dat soms ook wel. En zo werd duidelijk voor zijn neus bewezen dat Jackdaw, al deed hij nog zo stoer, ook maar gewoon een kat met emoties was. Maar dat was logisch; hij had zijn vader net verloren. “Maar niemand heeft gezegd dat jij zoals Chawl moet zijn,” antwoordde hij kalm. “Dat is een verwachting die jij voor jezelf oplegt. Als een kroost geboren wordt, is het niet meer dan normaal dat als er meerdere kittens zijn ze niet allemaal hetzelfde karakter hebben. Sommigen plakken daar een “goed” of “fout” op, maar aan het einde van de rit is iedereen uniek zoals hij is. Natuurlijk heb je in het ene nest nu net iets meer dwazen dan in het andere nest, maar daar valt ook weinig aan te doen.” Hij grijnsde naar Jackdaw. “Niet dat ik je een dwaas vind of dat ik het over jou had, verre van zelfs. Ik ben trots op wat je in die korte periode hebt bereikt, ook al ben ik niet goed in dat te uiten. Voor mij zijn Chawl en jij altijd al gelijk geweest, de één heeft niet meer de voorkeur dan de andere. Ik had alleen gedacht dat jij dat ook zo aangevoeld zou hebben, dus het spijt me als je dat anders aangevoeld hebt."
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Watch history repeat. [Final assessment]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: