cry me a river [ & Shark ]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 cry me a river [ & Shark ]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lexa
Member
cry me a river [ & Shark ] E70a7710
Dodo
180
Actief
❝Feelings make you weak.❞


CAT'S PROFILE
Age: ✗ 28 moons ✗
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lexa
BerichtOnderwerp: cry me a river [ & Shark ]   cry me a river [ & Shark ] Icon_minitimedo 5 jul 2018 - 19:12

Lexa gaapte en ging rechtop zitten op het bankje toen ze twolegs hoorde. Een zachte zucht verliet haar lippen en ze rekte zich snel uit om haar spieren een beetje warm te krijgen voordat ze van het bankje sprong en naar het water liep tussen een paar struiken door. Bij het water ging de grote shecat weer zitten en likte aan haar poot welke ze daarna over haar kop heen wreef. Ze trok met een oor en gaapte nogmaals toen ze klaar was. Snel schudde ze haar vacht uit waardoor wat zand rond gegooid werd en sloeg haar staart om haar poten heen terwijl ze naar de twolegs keek.

[ & Shark ]
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
cry me a river [ & Shark ] Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: cry me a river [ & Shark ]   cry me a river [ & Shark ] Icon_minitimeza 14 jul 2018 - 20:17

Het gebeurde niet vaak dat Shark tijd voor zichzelf had. Meestal wilden zijn katten een gesprek met hem in verband met wat dan ook en spendeerde hij daar zijn tijd vooral aan. Soms waren het ook persoonlijke gesprekken die hij moest voeren, maar het was vooral het regelen wat hem veel tijd kostte. Het in de gaten houden van katten die een eigen young one hadden gekregen. Het was vervelend dat Brat vlak nadat ze haar young one toegewezen had gekregen deze alweer moest opgeven omdat ze drachtig was geweest en omdat ze een verwonding aan haar oog had gekregen, maar het was niet anders. Puk’s training was al te lang uitgesteld, maar Shark had al wel iemand in gedachten die de training over kon nemen. Dan had hij nog andere katten die dringend weer een nieuwe young one konden gebruiken en wel wat te bewijzen hadden. Er waren zo veel beslissingen die hij moest maken op korte tijd en normaal gezien zou hij dit met zijn commander bespreken, maar hij wilde Thora eerst zelf het één en ander laten ontdekken over het leiderschap voordat hij haar daarmee zou lastigvallen. Bovendien was Thora nog niet lang genoeg in de Elite om dat inzicht al te hebben en zou ze vooral van zijn keuzes op dat moment moeten leren. Hij was er echter vrij zeker van dat ze een snelle leerling was en dat ze, als hij er eenmaal de brui aan zou geven, het gemakkelijk van hem over zou kunnen nemen. Maar hij hoopte dat dat nog voor een lange tijd was, want hij zag niet in wie naast Thora dit boeltje ongeregeld kon leiden. Ja, Hellhound misschien, maar hij zou dan uiteindelijk ook een leeftijd bereikt hebben waarop dat niet meer ging. Shark ging er immers van uit dat hij pas af zou treden als hij te oud zou zijn en niet omdat hij zijn leven zou verliezen, ook al bleek dat zelfs de meest onsterfelijk lijkende katten dat wel kon overkomen. Hij onderdrukte een zucht terwijl hij de gedachten aan zijn beste vriend weg probeerde te drukken en keek op toen hij een herkenbare kat zag in the Linwoord Park. Even dacht hij dat het Lethal was, maar toen ze zich omdraaide, zag hij dat ze een stuk jonger was. Maar ze hadden wel ongeveer dezelfde lengte en vachtkleur. Shark naderde haar en bekeek haar kort van top tot teen. Een rogue, concludeerde hij. “Zo zo,” sprak hij met zijn kille stem. “Je bent ver afgedwaald van het rogue territory, zie ik.” Hij keek haar strak aan terwijl hij wachtte op antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
cry me a river [ & Shark ]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Linwood Park-
Ga naar: