[closed] Pixel Raffle - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [closed] Pixel Raffle

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Lionstep
StarClan
[closed] Pixel Raffle - Pagina 2 Nala-nala-19486228-100-100
Kiek
244
Afwezig
I like the way your brain works, I like the way you try to run with the wolf pack when your legs are tired.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionstep
BerichtOnderwerp: Re: [closed] Pixel Raffle   [closed] Pixel Raffle - Pagina 2 Icon_minitimema 30 jul 2018 - 15:34

Naam: Kiki
Karakter: Mistgaze!!! B)
Extra: Je OS voor Abyss laat me huilen Jamie, ik moet je soon ff commisionen


[closed] Pixel Raffle - Pagina 2 0V0T0ZLL_o[closed] Pixel Raffle - Pagina 2 G3K5gZvO_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Apricotpaw
Member
[closed] Pixel Raffle - Pagina 2 Dcb702r-5e0d288b-85a9-40ea-94b5-11b21c056d44.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcL2NmMjgzNmNiLTU4OTMtNGE2Yy1iMTU2LTVhODlkOTRmYzcyMVwvZGNiNzAyci01ZTBkMjg4Yi04NWE5LTQwZWEtOTRiNS0xMWIyMWMwNTZkNDQuZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0
Lyra
171
Actief
I fell for you like an apricot from a tree
Hard, but I was ready for it

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Apricotpaw
BerichtOnderwerp: Re: [closed] Pixel Raffle   [closed] Pixel Raffle - Pagina 2 Icon_minitimedi 31 jul 2018 - 14:21

Naam: Lyra
Karakter: Apricotpaw
Extra: Ik ben nu al fan u is gooood


Under the apricot tree
Stands you and me
Unlikely, it seems
This tree, it breathes
[closed] Pixel Raffle - Pagina 2 Dyfcr0-27c8684b-ff34-4e2c-ac2c-5da65d99b0fc.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcL2UwNDI4N2FkLTM0Y2YtNGQ4ZS04OTAxLTJjZjE2Mzk0MmMwZVwvZHlmY3IwLTI3Yzg2ODRiLWZmMzQtNGUyYy1hYzJjLTVkYTY1ZDk5YjBmYy5naWYifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ


Topic search
Terug naar boven Ga naar beneden
Cougarpaw~
Member
[closed] Pixel Raffle - Pagina 2 DPKsfdL
Cynthia
31
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cougarpaw~
BerichtOnderwerp: Re: [closed] Pixel Raffle   [closed] Pixel Raffle - Pagina 2 Icon_minitimedi 31 jul 2018 - 15:13

Naam: Cynthia
Karakter: Acorndust
Extra: Leuk dat je dit doet^^


[closed] Pixel Raffle - Pagina 2 Em1eunH
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
[closed] Pixel Raffle - Pagina 2 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: [closed] Pixel Raffle   [closed] Pixel Raffle - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 aug 2018 - 21:28

Nu Ace ook in een nieuw jasje zit heb ik een lootje getrokken:
Nummer 10: Quinty met Cobra

Voor alle details over Cobra kan je me op discord een berichtje sturen, samen met ideeën over de achtergrond en algemene moodset~ Voor de andere, niet getreurd, ik pak hier wel vaker characters uit als ik voorbeeldjes nodig heb voor commissions of gewoon zin heb in iets te maken. Voel je dus vrij om het lijstje nog in te vullen voor de volgende keer of je bericht te editten als je het niet meer ziet zitten B)


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Cobra
Deceased
[closed] Pixel Raffle - Pagina 2 20f8kWD
»Quinty«
778
Actief
Like some kind of madness

CAT'S PROFILE
Age: ♕ Ageless | [38 moons]
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cobra
BerichtOnderwerp: Re: [closed] Pixel Raffle   [closed] Pixel Raffle - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 aug 2018 - 21:30

Ik win nooit met dit soort dingen en dit bracht me uit mn roes, good job xD

Oeh, thanks <3 Ik zal je asap de dingen voor Cobra doorsturen c:


"Why would I apologize for being a monster? Had anyone ever apologize for turning me into one?"
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[closed] Pixel Raffle
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Art corner-
Ga naar: