did you hear the joke about the chicken that crossed the road?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 did you hear the joke about the chicken that crossed the road?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Thanatos
Deceased
did you hear the joke about the chicken that crossed the road? Tumblr_static_auiznw72s4oocgwgwc80kwss4
dodo
350
Actief
it took me a while to realize I didn't want to die but wanted my life to start

CAT'S PROFILE
Age: ≵ ✝ immortal asshole ✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thanatos
BerichtOnderwerp: did you hear the joke about the chicken that crossed the road?   did you hear the joke about the chicken that crossed the road? Icon_minitimewo 1 aug 2018 - 14:37

Verveeld sloeg Skullpaw een mosballetje tegen een boom waardoor deze weer terug rolde naar hem en hij deze weer terug kon meppen naar de boom. Na dit een aantal keer gedaan te hebben ging hij zuchtend zitten en sloeg het mosballetje weg waardoor deze tegen de kont van een kitten aan knalde en Skull haar een sarcastische glimlach gaf. "Oeps." Grinnikte hij zachtjes en likte zijn lippen terwijl hij om zich heen keek of er iets te doen was.

[ & chickenpaw ]


skullpaw / thanatos
I'm a scholar and a gentleman
did you hear the joke about the chicken that crossed the road? Skully10
And I usually don't fall when I try to stand
||theme||

Terug naar boven Ga naar beneden
Chickenpaw
Member
did you hear the joke about the chicken that crossed the road? S2Epgpx
Hannah
549
Actief
Check yourself before you wreck yourself

CAT'S PROFILE
Age: ♛ 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Chickenpaw
BerichtOnderwerp: Re: did you hear the joke about the chicken that crossed the road?   did you hear the joke about the chicken that crossed the road? Icon_minitimewo 1 aug 2018 - 15:13


Chickenpaw had eindelijk wat kunnen vangen. Na een hoop te strugglen en gefrustreerde grommen, was het hem eindelijk gelukt om bij een modderpoel een waterrat te vangen. Die hij maar al te graag terug het kamp in ging brengen. Een warrior die met hem mee gelopen was had aangeboden voor hem de waterrat te dragen, maar de bruine kater had hebberig zijn kop geschud. Dit was zijn eerste vangst en de hele Clan mocht het weten.
Met zijn kin en staart trots in de lucht liep hij de plek binnen, recht op de prooihoop af. Hij deed zijn best niet om zich heen te kijken, want dat zou wanhopig uitzien. Maar hij hoopte dat de Clan wel bewust was van dat er een nieuwe apprentice eindelijk een vangst had gemaakt, zich nuttig bewezen heeft.
Vlak nadat hij de waterrat op de hoop gedumpt had voelde hij iets tegen zijn achterpoot tikken. Een mosbal. Nogal verward draaide hij zijn hele lichaam om en keek naar de kitten dat duidelijk niet blij keek. Iemand had het dus op haar gericht en weerkaatste het zo naar de bruine kater. Pas toen hij om zich heen keek zag hij de sarcastische glimlach van Skullpaw. Hij had de kater nooit gesproken. Wel wist hij dat hij zeker ouder was dan hem, en zich ook bij de BloodClan wou aansluiten. Waardoor hij niet echt gedurfd had met hem te praten. Want iemand die in zo een Clan wou zijn, was nooit goed nieuws toch?

Toch, Chickenpaw schraapte zijn keel en schopte de mosbal voorzichtig terug naar de grijzige Apprentice. "Ik geloof dat dit bij jou hoort." Sprak hij zo vriendelijk mogelijk. 'Verscheur me niet, verscheur me niet.' Dacht hij in stilte terwijl hij op een bepaalde afstand bleef.


did you hear the joke about the chicken that crossed the road? ZHqaAJF
Everything’s free if you run fast enough

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Thanatos
Deceased
did you hear the joke about the chicken that crossed the road? Tumblr_static_auiznw72s4oocgwgwc80kwss4
dodo
350
Actief
it took me a while to realize I didn't want to die but wanted my life to start

CAT'S PROFILE
Age: ≵ ✝ immortal asshole ✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thanatos
BerichtOnderwerp: Re: did you hear the joke about the chicken that crossed the road?   did you hear the joke about the chicken that crossed the road? Icon_minitimewo 1 aug 2018 - 15:34

Hij grinnikte om de uitdrukking van de kitten en trok een wenkbrauw op toen een bruine vlek zijn uitzicht bedierf. "Wat moet je," bromde hij voordat de andere kater de kans had om iets te zeggen. "Ik geloof dat dit bij jou hoort." Hij rolde met zijn ogen en keek in die van Chickenpaw die op een afstandje bleef staan. "Dat klopt." Vervolgde hij en sloeg het mosballetje weer weg. "Betekend niet dat ik 'm wil." Een kleine grijns speelde op zijn lippen en hij liep dichter naar Chickenpaw toe om te zien wat er zou gebeuren.


skullpaw / thanatos
I'm a scholar and a gentleman
did you hear the joke about the chicken that crossed the road? Skully10
And I usually don't fall when I try to stand
||theme||

Terug naar boven Ga naar beneden
Chickenpaw
Member
did you hear the joke about the chicken that crossed the road? S2Epgpx
Hannah
549
Actief
Check yourself before you wreck yourself

CAT'S PROFILE
Age: ♛ 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Chickenpaw
BerichtOnderwerp: Re: did you hear the joke about the chicken that crossed the road?   did you hear the joke about the chicken that crossed the road? Icon_minitimewo 1 aug 2018 - 16:41


De oudere kater had al tegen hem gebromd. Maar daar schrok Chickenpaw niet van. Want iedereen had weleens tegen hem gebromd. Het leek wel alsof ze al van afstand konden zien dat hij problemen zou brengen. Maar hij deed dan ook zo zijn best om het tegenovergestelde te laten zien. "Dat klopt." Zei hij toen hij hem het mosballetje terug gaf. Maar Skullpaw schopte die algauw naar de andere richting. "Betekend niet dat ik 'm wil." Chickenpaw wou zich net omdraaien om de mosbal voor hem terug te halen, totdat hij keek hoe de grijze vacht dichterbijer kwam. Een grijns sierde om zijn lippen. En even werd Chicken's fight or flight getriggered. Waardoor hij even verward, lichtelijk geschokt stil bleef staan. Verdomme, Skullpaw was duidelijk gespierder en groter dan hem. Not to mention het feit dat hij zeker meerdere manen ervaren was. Maar hij zou hem toch niet midden in het kamp afmaken? "Zonde van uh... De mosbal." Probeerde hij eruit te komen. Hij wist niet of dat zou helpen met afleiden. Langzaam deed hij een stap naar achteren, iedere keer dat de andere Apprentice een stap naar voren deed. Wegrennen had geen zin want dan werd hij al sowieso uitgelachen. Hij moest ooit wel een dikkere huid groeien. Vooral nu hij en zijn sibs niet meer zo close waren, en ook niet vele katten het voor hem op konden komen. Waarom kwam er altijd problemen, overal waar hij naartoe liep?


did you hear the joke about the chicken that crossed the road? ZHqaAJF
Everything’s free if you run fast enough

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Thanatos
Deceased
did you hear the joke about the chicken that crossed the road? Tumblr_static_auiznw72s4oocgwgwc80kwss4
dodo
350
Actief
it took me a while to realize I didn't want to die but wanted my life to start

CAT'S PROFILE
Age: ≵ ✝ immortal asshole ✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thanatos
BerichtOnderwerp: Re: did you hear the joke about the chicken that crossed the road?   did you hear the joke about the chicken that crossed the road? Icon_minitimewo 1 aug 2018 - 16:49

Hij liep een rondje om de andere kater heen en spande zijn spieren aan bij elke pas die hij maakte. "Dat is waar, erg zonde." Fluisterde hij met een diepe, rasperige stem in zijn oor en liep verder. Langzaam liet zij zijn dikke staart over Chickenpaw's flanken glijden en ging weer voor zijn neus zitten. De grijns bleef op zijn gezicht terwijl hij zijn staart om zijn eigen poten sloeg en hem weer aankeek. "Dus," begon hij. "Was je hier alleen voor de mosbal?" vroeg hij en zijn stem werd langzaamaan wat vriendelijker naar de andere tom toe. Spelletjes met hem spelen kon altijd nog, maar nu wilde hij weten waarom hij hier was aangezien hij hem nog nooit had gezien.


skullpaw / thanatos
I'm a scholar and a gentleman
did you hear the joke about the chicken that crossed the road? Skully10
And I usually don't fall when I try to stand
||theme||

Terug naar boven Ga naar beneden
Chickenpaw
Member
did you hear the joke about the chicken that crossed the road? S2Epgpx
Hannah
549
Actief
Check yourself before you wreck yourself

CAT'S PROFILE
Age: ♛ 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Chickenpaw
BerichtOnderwerp: Re: did you hear the joke about the chicken that crossed the road?   did you hear the joke about the chicken that crossed the road? Icon_minitimewo 1 aug 2018 - 17:01


Hij wist niet precies wat Skullpaw van hem vroeg. Want voor hij het wist liep de grijze kater een rondje om hem heen. En als Chicken verward was, was hij ook bang. Omdat hij niet wist wat hij in zulke situaties moest doen. "Dat is waar, erg zonde." Hoorde hij een diep gefluister tegen zijn oor. Waardoor de bruine kater snel zijn kop schudden, het kietelde een beetje. Maar dat zou hij niet toegeven, vooral niet nu hij kennelijk omsingeld werd door een kater die hem kon doden als hij de wil ervoor had. Zijn dikke staart gleed over zijn flank en de jongere apprentice sprong snel een beetje naar de zijkant. Wat was hij aan het doen? Skullpaw zat neer voor zijn neus. En voor kort knipperde hij alleen maar naar hem, alsof hijzelf ook niet wist wat er nu zou volgen. "Dus. Was je hier alleen voor de mosbal?" Vroeg hij. Hij sloeg zijn eigen staart om zijn voorpoten heen terwijl hij zich zo klein mogelijk maakte. "Ik bedoel... Het botste tegen me aan dus ik dacht... Laat ik het terugbrengen." Legde hij uit. Daar was toch niks ergs aan? Hij vouwde zijn voorpoten onder zijn borst en keek om zich heen voor hij weer in de blauwe ogen van de apprentice keek. "Ik neem aan dat dat uit verveling komt?" Want tja, zelfs hij speelde niet meer met een mosbal.


did you hear the joke about the chicken that crossed the road? ZHqaAJF
Everything’s free if you run fast enough

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Thanatos
Deceased
did you hear the joke about the chicken that crossed the road? Tumblr_static_auiznw72s4oocgwgwc80kwss4
dodo
350
Actief
it took me a while to realize I didn't want to die but wanted my life to start

CAT'S PROFILE
Age: ≵ ✝ immortal asshole ✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thanatos
BerichtOnderwerp: Re: did you hear the joke about the chicken that crossed the road?   did you hear the joke about the chicken that crossed the road? Icon_minitimewo 1 aug 2018 - 17:18

Al snel hing zijn kopje half scheef toen hij de jongere apprentice aankeek en zijn normale, boze uitstraling verdween een maakte plaats voor verbazing. Chickenpaw zat er nog steeds in tegenstelling tot alle andere katten waarmee hij had geprobeerd een gesprek aan te knopen. "Ik bedoel... Het botste tegen me aan dus ik dacht... Laat ik het terugbrengen." Skullpaw knikte lichtjes en kneep zijn wenkbrauwen samen. Hij wist dat hij sociaal niet heel handig was, maar dit was hem nog nooit overkomen. "Ik neem aan dat dat uit verveling komt?" Snel schudde hij zijn kop en keek weer in de groene ogen van Chicken. "Ja," antwoordde hij. "Er is niet veel te doen." Legde hij uit terwijl hij tegenover hem ging liggen, hopend dat dat de ander iets meer gerust zou stellen.



skullpaw / thanatos
I'm a scholar and a gentleman
did you hear the joke about the chicken that crossed the road? Skully10
And I usually don't fall when I try to stand
||theme||

Terug naar boven Ga naar beneden
Chickenpaw
Member
did you hear the joke about the chicken that crossed the road? S2Epgpx
Hannah
549
Actief
Check yourself before you wreck yourself

CAT'S PROFILE
Age: ♛ 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Chickenpaw
BerichtOnderwerp: Re: did you hear the joke about the chicken that crossed the road?   did you hear the joke about the chicken that crossed the road? Icon_minitimewo 1 aug 2018 - 17:29


Het duurde niet lang voordat Chickenpaw al snel opmerkte dat de grijze kater niet zo deed zoals hij eigenlijk verwacht had. Hij had verwacht dat hij hem om zijn naam ging uitlachen, of om zijn stem. Of wat hij ook op gemunt had. Maar nee, dit klonk totaal niet als alle geruchten dat hij door de apprentices den voorbij hoorde komen. En dit zag niet uit als een kat dat de Elite graag in wou. Misschien had hij hem verkeerd geschat. Misschien... Misschien kon hij eindelijk echt vrienden maken. "Ja. Er is niet veel te doen." Gaf hij toe. Ditmaal knikte de bruine kater juist met begrip. Hij had het wel kunnen raden. Alleen was Chickenpaw druk bezig geweest met zijn trainingen dat hijzelf ook geen tijd het om lui en verveeld te zijn. "Als je er zin in hebt kunnen we samen jagen?" Bood hij voorzichtig aan. Zo kon hij tenminste een Clangenoot laten zien hoe goed zijn jachttechnieken verbeterd waren. "Als je wilt." Voegde hij weer toe, iets sneller. Verdomme, hoe ging dit weer? Hij was niet goed met dit soort dingen. Chickenpaw keek even weg. Om oogcontact te vermijden. 'Zie je?' Dacht hij plotseling terwijl hij zichzelf in stilte een preek gaf. 'Dit is waarom je geen vrienden hebt.' Al hoopte hij dat het wel zou veranderen. Als de katten in de Clan zagen hoe Skullpaw hem kon tolereren, zouden de anderen al snel volgen.


did you hear the joke about the chicken that crossed the road? ZHqaAJF
Everything’s free if you run fast enough

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Thanatos
Deceased
did you hear the joke about the chicken that crossed the road? Tumblr_static_auiznw72s4oocgwgwc80kwss4
dodo
350
Actief
it took me a while to realize I didn't want to die but wanted my life to start

CAT'S PROFILE
Age: ≵ ✝ immortal asshole ✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thanatos
BerichtOnderwerp: Re: did you hear the joke about the chicken that crossed the road?   did you hear the joke about the chicken that crossed the road? Icon_minitimewo 1 aug 2018 - 17:48

Nerveus begon hij op de binnenkant van zijn wang te kauwen toen het even stil was tussen de twee en zetten zich schrap dat hij weg zou lopen. "Als je er zin in hebt kunnen we samen jagen?" Nog verbaasder trok hij zijn wenkbrauwen op om het voorstel en schuifelde iets dichter naar hem toe. "Als je wilt." Ging hij verder en keek weg waardoor er een groot vraagteken boven zijn kop verscheen. Wat moest hij nu doen? Langzaam drukte hij zijn neus tegen de bovenkant van zijn kop om zijn aandacht te trekken, hopend dat hij niks verkeerd deed. "Ik zou wel willen, maar ik kan niet echt het kamp uit." Mompelde hij en trok snel zijn kop terug, bang dat het Chickenpaw weg zou jagen.



skullpaw / thanatos
I'm a scholar and a gentleman
did you hear the joke about the chicken that crossed the road? Skully10
And I usually don't fall when I try to stand
||theme||

Terug naar boven Ga naar beneden
Chickenpaw
Member
did you hear the joke about the chicken that crossed the road? S2Epgpx
Hannah
549
Actief
Check yourself before you wreck yourself

CAT'S PROFILE
Age: ♛ 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Chickenpaw
BerichtOnderwerp: Re: did you hear the joke about the chicken that crossed the road?   did you hear the joke about the chicken that crossed the road? Icon_minitimewo 1 aug 2018 - 18:01


Hij voelde iets tegen de bovenkant van zijn kop. En gelijk trok Chickenpaw zijn kop terug om naar Skullpaw te kijken. Waardoor hun neuzen net niet aantikten. Hij knipperde even met zijn ogen totdat hij zijn groene ogen omhoog naar Skullpaw's blauwe richtte. "Ik zou wel willen, maar ik kan niet echt het kamp uit." Hij trok zijn kop terug op dezelfde tijd dat de grijze kater het ook wat terug trok. O ja, als je betrapt werd om de Clan uit te stappen en vervolgens naar de meest gevaarlijkste Clan over te gaan werd het niet zomaar door de vingers gezien. Tenminste, Chicken schatte dat het door dat kwam. Dus moest hij nogmaals lang nadenken voor iets om de tijd te doden. Vooral nu hij niet makkelijk op kon staan om 'm te peren. Want hij wist zeker dat hij zo dichtbij was om een vriendschap aan te sluiten. "Samen trainen dan? We kunnen sparren." Crap, geweldig idee, Chicken. Jij hebt niet eens een vechttraining achter de rug en deze kater leek wel alsof hij al warrior kon zijn. Maar wat voor andere keus had hij dan? Tikkertje spelen?


did you hear the joke about the chicken that crossed the road? ZHqaAJF
Everything’s free if you run fast enough

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Thanatos
Deceased
did you hear the joke about the chicken that crossed the road? Tumblr_static_auiznw72s4oocgwgwc80kwss4
dodo
350
Actief
it took me a while to realize I didn't want to die but wanted my life to start

CAT'S PROFILE
Age: ≵ ✝ immortal asshole ✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thanatos
BerichtOnderwerp: Re: did you hear the joke about the chicken that crossed the road?   did you hear the joke about the chicken that crossed the road? Icon_minitimewo 1 aug 2018 - 18:29

Skullpaw liet een zacht gebrom horen wat een soort verontschuldiging moest voorstellen en keek hem schaapachtig aan. "Samen trainen dan? We kunnen sparren." Snel knikte hij en stond langzaam op, nog steeds verbaasd waarom hij zo bang was om de andere kater te laten schrikken. Hij wilde wel vrienden, natuurlijk wilde hij die, maar hij was nooit zo voorzichtig om andere heen. Hij was altijd diegene die gemene grappen maakte en je nest jatte omdat die beter lag, niet de softy die hij nu was. "Klinkt goed," mauwde hij. "Ik zal voorzichtig zijn." Grapte hij en knipoogde naar de tabby terwijl hij een paar stappen terug zetten om meer ruimte tussen hun te creëren.


skullpaw / thanatos
I'm a scholar and a gentleman
did you hear the joke about the chicken that crossed the road? Skully10
And I usually don't fall when I try to stand
||theme||

Terug naar boven Ga naar beneden
Chickenpaw
Member
did you hear the joke about the chicken that crossed the road? S2Epgpx
Hannah
549
Actief
Check yourself before you wreck yourself

CAT'S PROFILE
Age: ♛ 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Chickenpaw
BerichtOnderwerp: Re: did you hear the joke about the chicken that crossed the road?   did you hear the joke about the chicken that crossed the road? Icon_minitimewo 1 aug 2018 - 19:35


Hij zocht in de ijsblauwe ogen van de ander, naar enkel teken van uitdaging of tenminste iets wat zei van, 'ik ga je echt afmaken.' Maar nee, het enige wat Skullpaw deed was snel knikken om vervolgens op te staan, waardoor Chickenpaw het ook snel dood. Iets meer lomp dan gevraagd was. "Klinkt goed. Ik zal voorzichtig zijn." Mauwde hij als volgt, waarna er een knipoog volgde. De bruine kater trok lichtjes een wenkbrauw op voordat hij automatisch wat toevoegde. "Ik ook!" Hij deed ook een stap naar achteren. Oké, uhm... Hij zag Apprentices wel vechten, en toen hij kitten was leerde hij ook een paar technieken. Misschien dat het nog wel kon lukken.


did you hear the joke about the chicken that crossed the road? ZHqaAJF
Everything’s free if you run fast enough

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Thanatos
Deceased
did you hear the joke about the chicken that crossed the road? Tumblr_static_auiznw72s4oocgwgwc80kwss4
dodo
350
Actief
it took me a while to realize I didn't want to die but wanted my life to start

CAT'S PROFILE
Age: ≵ ✝ immortal asshole ✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thanatos
BerichtOnderwerp: Re: did you hear the joke about the chicken that crossed the road?   did you hear the joke about the chicken that crossed the road? Icon_minitimewo 1 aug 2018 - 19:53

Snel controleerde hij voor de zekerheid of zijn nagels wel echt ingeklapt waren en zwiepte zijn staart heen en weer. "Hit me with your best shot." Grijnsde hij en wachtte totdat Chickenpaw klaar was en zakte een beetje door zijn voorpoten, zijn blik nog steeds gefocust op de andere tom. "Klaar?" Vroeg hij en likte zijn lippen terwijl hij hem aankeek.


skullpaw / thanatos
I'm a scholar and a gentleman
did you hear the joke about the chicken that crossed the road? Skully10
And I usually don't fall when I try to stand
||theme||

Terug naar boven Ga naar beneden
Chickenpaw
Member
did you hear the joke about the chicken that crossed the road? S2Epgpx
Hannah
549
Actief
Check yourself before you wreck yourself

CAT'S PROFILE
Age: ♛ 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Chickenpaw
BerichtOnderwerp: Re: did you hear the joke about the chicken that crossed the road?   did you hear the joke about the chicken that crossed the road? Icon_minitimewo 1 aug 2018 - 22:03


De bruine kater probeerde zijn positie zo goed mogelijk te houden. Skullpaw hoefde helemaal niet te weten dat hij totaal onervaren was als het op vechten kwam. "Hit me with your best shot." Zei hij als volgt met een grijns. Zijn groene ogen keken naar hoe de andere apprentice tegenover hem zat en zo stiekem mogelijk probeerde hij dat na te doen. "Klaar?" Mentaal? Niet, to be honest. Maar Chickenpaw gaf hem een vastberaden knik en spring al snel opzij. Verdomme, zolang hij maar niet op een echte kip leek.
"Dames eerst." Zei hij als volgt. De speelse glimlach op zijn gelaat zei al genoeg dat het maar wat lichtelijke plagerij was. Zolang Skullpaw dat maar ook zo zag. Anders kon hij die vriendschap, en misschien ook zijn leven, op zij buik schrijven en het laatste wat hij wou was een kater zoals hem ergeren.


did you hear the joke about the chicken that crossed the road? ZHqaAJF
Everything’s free if you run fast enough

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Thanatos
Deceased
did you hear the joke about the chicken that crossed the road? Tumblr_static_auiznw72s4oocgwgwc80kwss4
dodo
350
Actief
it took me a while to realize I didn't want to die but wanted my life to start

CAT'S PROFILE
Age: ≵ ✝ immortal asshole ✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thanatos
BerichtOnderwerp: Re: did you hear the joke about the chicken that crossed the road?   did you hear the joke about the chicken that crossed the road? Icon_minitimewo 1 aug 2018 - 22:29

Zijn snorharen trilde een beetje nerveus, bang dat hij de jongere apprentice pijn zou doen en de mogelijkheid tot eindelijk een vriend hebben die geen familie van hem was te verpesten. "Dames eerst," Een zacht gegrinnik rees op in zijn keel. "Daarom wacht ik totdat jij begint," grijnsde hij. Normaal zou die opmerking hem boos gemaakt hebben, maar nu kon hij er wel om lachen. Hij schudde een keer met zijn kop om de gedachtes weg te krijgen. Daar dacht hij later wel over na, wanneer hij de tijd en zin er voor had -nooit dus-.




skullpaw / thanatos
I'm a scholar and a gentleman
did you hear the joke about the chicken that crossed the road? Skully10
And I usually don't fall when I try to stand
||theme||

Terug naar boven Ga naar beneden
Chickenpaw
Member
did you hear the joke about the chicken that crossed the road? S2Epgpx
Hannah
549
Actief
Check yourself before you wreck yourself

CAT'S PROFILE
Age: ♛ 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Chickenpaw
BerichtOnderwerp: Re: did you hear the joke about the chicken that crossed the road?   did you hear the joke about the chicken that crossed the road? Icon_minitimewo 1 aug 2018 - 23:23


Gelukkig had de kater een dikkere huid dan Chickenpaw verwacht had. En zei al snel iets terug. "Daarom wacht ik totdat jij begint," een soort gesnuif was zijn reactie, alsof hij nog net niet aan het lachen was. Oké, ja. Dat was een goede comeback. Misschien kon hij die ook gebruiken zodra iemand hem om zijn stem ging uitlachen. Chickenpaw schraapte zijn keel terwijl hij naar zijn voorpoten keek. Hij deed maar alsof hij erg aandachtig naar zijn bewegingen keek, dat hij wel wist wat hij deed. Wat eigenlijk niet waar was. Maar tenminste wist Skullpaw dat niet. "Oké... Hier komt ie dan." Zei hij, zijn stem lichtelijk krakend. Al wist hij niet of dat kwam omdat hij nerveus was, of omdat puberteit aan de deur zat te kloppen om zijn stem eindelijk wat te verdiepen. Hoe vaak zijn stem ook kraakte, veel verandering merkte hij toch niet. Iedereen lachte hem nog steeds uit. Als ze hem niet uitlachten om zijn onhandigheid, dan. Hij drukte zichzelf wat tegen de grond aan terwijl hij zijn achterwerk wiebelde om een goede positie te nemen en de afstand te schatten. Het duurde even, misschien dat het lange wachten hem hielp om de grijze kater van gedachte te laten veranderen. Maar toch, er gebeurde niks. Dus zette Chickenpaw maar zijn eerste sprong. Zijn klauwen in hun hulzen, natuurlijk. Hij botste tegen Skullpaw aan. Een poging om hem tegen de grond aan te krijgen. Wat waarschijnlijk heel dom was geweest aangezien de ander zeker gespierder was, en ook al ervaren. Had hij zichzelf al gewaarschuwd dat dit een slecht idee was?


did you hear the joke about the chicken that crossed the road? ZHqaAJF
Everything’s free if you run fast enough

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Thanatos
Deceased
did you hear the joke about the chicken that crossed the road? Tumblr_static_auiznw72s4oocgwgwc80kwss4
dodo
350
Actief
it took me a while to realize I didn't want to die but wanted my life to start

CAT'S PROFILE
Age: ≵ ✝ immortal asshole ✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thanatos
BerichtOnderwerp: Re: did you hear the joke about the chicken that crossed the road?   did you hear the joke about the chicken that crossed the road? Icon_minitimewo 1 aug 2018 - 23:59

Afgeleid door hoe Chickenpaw met zijn kont wiebelde toen hij klaar ging staan stons Skull een stuk minder stevig. "Wat-" hij liet een verbaasde kreet horen toen Chicken tegen hem aanbotste en hij een paar passen opzij moest zetten om zijn balans weer te vinden. "Ook hallo," miauwde hij nuchter en beukte hem terug zodat hij zijn balans zou verliezen of om zou vallen, maar geen ernstige schade of iets zou aanrichtten. Hij rolde snel even met zijn schouders om ze wat losser te krijgen en liep weer dichter naar Chickenpaw toe.


skullpaw / thanatos
I'm a scholar and a gentleman
did you hear the joke about the chicken that crossed the road? Skully10
And I usually don't fall when I try to stand
||theme||

Terug naar boven Ga naar beneden
Chickenpaw
Member
did you hear the joke about the chicken that crossed the road? S2Epgpx
Hannah
549
Actief
Check yourself before you wreck yourself

CAT'S PROFILE
Age: ♛ 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Chickenpaw
BerichtOnderwerp: Re: did you hear the joke about the chicken that crossed the road?   did you hear the joke about the chicken that crossed the road? Icon_minitimedo 2 aug 2018 - 8:27


Het was hem hoe dan ook gelukt om Skullpaw wat naar achteren te duwen. Maar op de grond ging hij echter niet. "Ook hallo," sprak hij in een miauw. Waardoor Chickenpaw voor even trots moest grinniken. Totdat hij plots teruggebeukt kreeg tegen zijn zij. Waardoor de bruine kater op de grond rolde. Hij ging van zijn zij op zijn buik en schudde even met zijn kop om zijn brein terug te vinden. Man, dat was onverwachts. Hij keek op toen hij de grijze kater op hem af kwam lopen en gelijk stond hij weer op. Zijn staart speels heen en weer zwiepend terwijl hij eindelijk naar zijn poten uithaalde met zijn voorpoot. Een techniek dat hij stiekem van een andere Apprentice gejat had.


did you hear the joke about the chicken that crossed the road? ZHqaAJF
Everything’s free if you run fast enough

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Thanatos
Deceased
did you hear the joke about the chicken that crossed the road? Tumblr_static_auiznw72s4oocgwgwc80kwss4
dodo
350
Actief
it took me a while to realize I didn't want to die but wanted my life to start

CAT'S PROFILE
Age: ≵ ✝ immortal asshole ✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thanatos
BerichtOnderwerp: Re: did you hear the joke about the chicken that crossed the road?   did you hear the joke about the chicken that crossed the road? Icon_minitimedo 2 aug 2018 - 9:21

Een grijns speelde op zijn snuit toen Chickenpaw op de grond rolde en Skullpaw zag hem al snel overeind komen toen hij naar hem toe kwam. Zijn staart zwiepte wat sneller heen en weer en een serieuze uitdrukking gleed over zijn gezicht toen Chickenpaw naar zijn voorpoot uithaalde, wat hij helaas net te laat door had waardoor de poot van de tabby tegen zijn voorpoot kwam. Dramatisch liet hij zich op de grond vallen en hield zijn voorpoot in de lucht alsof deze verschrikkelijke pijn deed. "Ik ben gewond!" Riep hij en keek naar de lucht. "Ik zie het licht, Chicken" Miauwde hij en liet zijn kop naar links vallen om hem aan te kijken waarna hij uitblies en zijn ogen sloot alsof hij dood was.




skullpaw / thanatos
I'm a scholar and a gentleman
did you hear the joke about the chicken that crossed the road? Skully10
And I usually don't fall when I try to stand
||theme||

Terug naar boven Ga naar beneden
Chickenpaw
Member
did you hear the joke about the chicken that crossed the road? S2Epgpx
Hannah
549
Actief
Check yourself before you wreck yourself

CAT'S PROFILE
Age: ♛ 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Chickenpaw
BerichtOnderwerp: Re: did you hear the joke about the chicken that crossed the road?   did you hear the joke about the chicken that crossed the road? Icon_minitimevr 3 aug 2018 - 10:19


Voor even raasde er paniek door hem heen. Chickenpaw’s speelse blik veranderde in een meer onzekere. Aangezien hij nu niet wist wat voor knop hij gedrukt had. Zou Skullpaw hem harder terugpakken? Veel tijd om erover na te denken kreeg de bruine kater echter niet. Want de grijze kater liet zichzelf gewoon gevallen, met zijn voorpoot in de lucht. "Ik ben gewond!" riep hij dramatisch. Waardoor een paar warriors al naar hun begonnen te kijken. "Ik zie het licht, Chicken.” Sprak hij als volgt. Hij maakte even oog contact voor hij ogen dichtdeed. Iets in hem zei dat hij iets moest doen. Maar het verstandige gedeelte had geen bloed opgemerkt. Dus het zou wel zo een scene moeten zijn, toch? De bruine kater keek voor kort naar de ‘dode’ apprentice voor hij weer op hem sprong en hem speels in de schouder beet. Zodra de ander iets terugdeed zou hij snel wegspringen, als dat hem mogelijk gemaakt werd.


did you hear the joke about the chicken that crossed the road? ZHqaAJF
Everything’s free if you run fast enough

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
did you hear the joke about the chicken that crossed the road?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: