Ævintýri bíður



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Ævintýri bíður

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Fireteller
Healer
Ævintýri bíður 13465573_1No3qMFiC2lhCt4
Jamie
337
Actief
“Dear universe, give me something to burn for”


CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Fireteller
BerichtOnderwerp: Ævintýri bíður   Ævintýri bíður Icon_minitimeza 11 aug 2018 - 15:50

De jonge kitten wilde op avontuur, hij had het al besloten. Iedere dag kwamen er allemaal van die grote katten binnen en buiten gelopen, maar ze bleven nooit slapen. Hij wilde weten waar ze vandaan kwamen, wat in die mysterieuze buiten-de-nursery wereld te vinden was. Misschien lag daar het geheim verstopt voor de lengte van de volwassen katten. Of was er wel iets super spannends en geheims wat hij kon ontdekken. Zichzelf al klaarmakend voor het beste avontuur van zijn leven liep hij naar voren, zijn kleine klauwtjes houvast vindend in de hobbelige ondergrond van de grave. Het was koud aan zijn kwetsbare poten, maar voor avontuur moest je natuurlijk het een en ander overhebben. In zijn sprint kwam hij niet enorm ver voor hij met een flinke snelheid -voor zijn doen- tegen iemand aanknalde. Hij rolde wat achteruit tot hij uiteindelijk op zijn kont landde. Een klein verschrokken piepje ontsnapte hem, voor hij met grote ogen op keek naar de ander. Het amber van zijn ogen begon al door te schijnen tussen het blauw door. “Ehem- sorry mevrouw Fading.. Wisp… light?” Zijn stem werd steeds zachter en meer onzeker, hoewel hij wist dat haar naam hierop leek was de volgorde hem nog een beetje nieuw. Toch was hij al wel een beetje trots omdat hij haar herkende, iets wat aan zijn grijnsje te zien was. “Ik ben op avontuur, wilt u helpen?”

+ Wisp first


Just because you are soft doesn't mean you are not a force. Honey and wildfire are both gold.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wisp ○
Member
Ævintýri bíður DPKsfdL
Babs
226
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 moons at time of death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wisp ○
BerichtOnderwerp: Re: Ævintýri bíður   Ævintýri bíður Icon_minitimeza 18 aug 2018 - 18:16


Wisp had nog niet zoveel gedaan vandaag. Zorgen hadden haar blik bewolkt terwijl ze naar de uitgang van de grot keek. Thunder en Hound waren nog niet teruggekeerd en het zorgde dat haar maag zich meermaals omkeerde. Maar omdat ze zo in haar gedachten gezonken was, had ze helemaal niet door dat ze in de gaten gehouden werd door kittenblauwe oogjes. Of nou ja, de kitten had haar duidelijk niet gezien, want een klein projectiel botste tegen haar zijkant. Even schrok ze op, maar haar blik verzachtte snel. "Hey Spark," groette ze de kitten warm, waarna ze hem een kopje gaf. Ze was gek op kittens. Ze trok eventjes lichtjes met haar oor. "Zeg maar Wisp," hielp ze hem, waarna ze haar kop met een glimlach op haar pootjes legde. "Een avontuur ja? Wat voor avontuur dan?" vroeg ze.

Terug naar boven Ga naar beneden
Fireteller
Healer
Ævintýri bíður 13465573_1No3qMFiC2lhCt4
Jamie
337
Actief
“Dear universe, give me something to burn for”


CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Fireteller
BerichtOnderwerp: Re: Ævintýri bíður   Ævintýri bíður Icon_minitimedo 23 aug 2018 - 22:51

De kleine kitten had opgekeken naar de grote kat die eruit zag als een wolk. Ze was mooi. Het was vast super leuk om een wolk te zijn. Zou je als wolk veel avonturen meemaken? Maar een manier om daar achter te komen. Terwijl het grijnsje al op zijn gelaat kwam voelde hij een zacht kopje van de oudere kattin. Zijn grijns verdween een welgemeende glimlach van geliefd zijn, terwijl hij haar beweging na probeerde te doen en terug te koppen. Het was een beetje onhandig maar hij deed zijn best om de affectie terug te geven. "Wat is u lange naam? Waarom hebben... heeft iedereen een lange en korte naam? Mama zei dat de mijne Spark that.. starts wildfire... wildfires is" hij knikte resoluut toen hij hier eindelijk uitgekomen was, trots op zowel zijn naam als de uitspraak. "Oh ik wilde u ook nog wat vragen!" Piepte hij kort na de namenkwestie, om zijn kleine pootjes op de snuit van de ander te zetten. "Wilt u mijn tante zijn?" Zijn toon puur onschuldig net als zijn bedoeling. Hij had net geleerd over ooms en tantes, een idee wat hem super leuk leek. Want familie hielt van je en eigenlijk wilde hij wel meer katten om zich heen hebben die van hem hielden. Papa was er natuurlijk maar die kwam niet super vaak. En mama was ook heel lief maar die noemde hem steeds een andere naam. Dus misschien konden ooms en tantes helpen. Echter ging Wisp tot zijn geluk ook in op zijn avonturen vraag. Zijn geluk kon niet op terwijl hij op haar kop probeerde te klauteren. "Dat weet ik nog niet helemaal. Ik denk dat ik de heeeleee grot wil bekijken, en nieuwe katten wil ontmoeten. Oh, en wat moois vinden voor mama. Een zoek-avontuur noem ik het" hij klonk vastberaden, zijn nieuwsgierigheid te groot om in te houden.


Just because you are soft doesn't mean you are not a force. Honey and wildfire are both gold.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wisp ○
Member
Ævintýri bíður DPKsfdL
Babs
226
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 moons at time of death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wisp ○
BerichtOnderwerp: Re: Ævintýri bíður   Ævintýri bíður Icon_minitimezo 26 aug 2018 - 21:59


Wisp hield haar goudkleurige ogen gericht op de kleine Spark. Zulke kleine kittens waren heerlijk om mee om te gaan, ze hadden altijd honderden vragen en Spark was duidelijk geen uitzondering. Ze liet hem eerst uitpraten voordat ze hem beantwoordde, maar voordat ze er aan toe kon komen werd het volgende vragenvuur alweer gestart. Ze lachte zachtjes en gaf hem spinnend een lik over zijn kop. "Nou goed dan, ik wil wel je tante zijn," snorde ze. Zolang dat maar niet betekende dat ze extra moest omgaan met Thunder, want dan was de deal afgelopen. "En om je eerdere vragen te beantwoorden," ze moest eventjes nadenken nu, wat had hij okalweer allemaal gevraagd? "Mijn naam is Wisp of Fading Light. We hebben allemaal een lange naam, maar omdat dit wel heel erg lang is, korten we ze nog wel eens af tot de korte naam." Was dit te moeilijk voor een kit? Tegelijkertijd wilde ze ook altijd wel op niveau praten, want anders leerden kittens ook niks. Als hij het niet zou snappen zou ze het wel uitleggen. Hij was wel echt ontzettend schattig. "Dat kllinkt als een schitterend avontuur Spark, maar doe je wel voorzichtig?" snorde Wisp hem toe. Ze wist maar al te goed hoe kittens zich in de nesten konden werken.


Terug naar boven Ga naar beneden
Fireteller
Healer
Ævintýri bíður 13465573_1No3qMFiC2lhCt4
Jamie
337
Actief
“Dear universe, give me something to burn for”


CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Fireteller
BerichtOnderwerp: Re: Ævintýri bíður   Ævintýri bíður Icon_minitimezo 16 sep 2018 - 20:49

Toen de wolk-kat snorde dat ze wel zijn tante wilde zijn leken zijn ogen bijna licht te geven. Hij had nu gewoon een tante! Want zo werkte het toch? Dat als je het netjes vroeg katten wel je familie wilden worden? Niemand had dit hem nog uitgelegd, voornamelijk omdat het voor de meeste vanzelfsprekend was hoe dat allemaal werkte. “Dankjewel mevrouw Wisp, je bent nu al mijn favoriete tante” piepte hij met een warmte in zijn hoge stemmetje. Hoewel hij best nog meer hadden willen doorgaan ging de ander al verder, waardoor hij zijn mond hielt en met hoge aandacht luisterde. “Maar waarom hebben we dan een lange naam als niemand die gebruikt? Ik vind de lange naam mooier” knikte hij hierna resoluut. Jammer genoeg waren ze wel moeilijk te onthouden, zoals Wisp of fading light. Het was mooi en een beetje spookachtig, ze leek ook wel een beetje op een spook. Al had hij natuurlijk nog nooit een spook gezien… wow misschien was hij hier nu gewoon vooroordelen aan het treffen over spoken. Sorry spoken! Zijn gepeins werd doorbroken door het feit dat de ander meewilde op zijn avontuur. Met een grote glimlach keek hij op, zijn zorgen al helemaal vergeten te zijn. “Natuurlijk doe ik voorzichtig, maar u kunt me nu ook beschermen.” Iets in zijn blik leek plagend, waarna hij voor haar uit liep, dieper de cave in. “Eerst opzoek naar iets moois voor mama, ze is altijd zo verdrietig, misschien kan een cadeautje haar weer blij maken” hij leek zeker van zijn zaak. “Ik beloof dat het zoeken super leuk word! Een echt avontuur. Gaat u vaak op avontuur?” Zouden de vragen ooit stoppen? Reken er maar niet op.


Just because you are soft doesn't mean you are not a force. Honey and wildfire are both gold.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wisp ○
Member
Ævintýri bíður DPKsfdL
Babs
226
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 moons at time of death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wisp ○
BerichtOnderwerp: Re: Ævintýri bíður   Ævintýri bíður Icon_minitimedi 18 sep 2018 - 13:11


Wat een kleine wervelwind was de kitten. Het was moeilijk om voor te stellen dat zo'n onschuldig bolletje zou kunnen voortkomen uit die chagrijnig kijkende Thunderclan kattin en notabene Thunder van alle katten. Ze nam zich dan ook voor dat deze kitten niet verpest mocht worden. Daarvoor was hij te onschuldig, te puur. Er kwamen zoveel vragen uit deze kitten tuimelen dat Wisp af en toe eventjes moeite had om het bij te houden, maar ze deed erg haar best. "Dank je Spark, wie zijn nog meer je tantes dan?" besloot de kattin te vragen. Wie weet had de kitten al de hele tribe tot familie gemaakt. Ergens was dat wel ontzettend schattig. "Mijn neef, Coyote who Stole the Fire gebruikt liever de lange namen, het is maar wat je zelf fijn vindt." Oftewel, als hij haar Wisp of Fading Light wilde noemen, ging hij zijn gang maar. Was niks mis mee. Ze slaakte een lachende zucht toen de kater haar meteen meetrok op avontuur. Geen pauze voor haar, duidelijk. "Dat is heel lief vna je Spark, ik zal je wel beschermen dan," miauwde de kattin met een twinkeling in haar ogen, al knaagde ergens bezorgdheid in haar kop. Liet Willow het zo duidelijk doorschemeren aan haar kitten? "Elke dag is een avontuur toch, het is maar wat je ervan maakt," miauwde Wisp rustig terwijl ze achter Spark aan liep.

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ævintýri bíður
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: The Cave of Rushing Water-
Ga naar: