[AG]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [AG]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Yu
Member
[AG] Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: [AG]   [AG] Icon_minitimevr 17 aug 2018 - 22:04



Hey! Ik heb een aantal accounts onder mijn hoede waar ik niks mee doe, dus bij deze! Het kan dat sommige inmiddels al van iemand anders zijn, mijn geheugen is niet bijster, haha. Als er actieve familie/het account al van iemand ander is, geef dan even een gil! Ik zet het erbij als er een account vermoord mag worden, maar het lijkt me niet handig als er een plotse massamoord aan katten is. c;

Iggy - Rogue
Een ex-bloodclanner, een lieve, moederlijke poes. Ze had een (rocky) relatie met Cyber, en had ook een nestje die naar mijn weet allemaal inactief zijn. Lau mag meebeslissen! Verder doe ik niet heel moeilijk over weggeven, als niemand zich aanbied is vermoord worden ook een optie, mits er een plotje wordt bedacht/Lau het ok vindt.

Auroragaze - Shadowclan
Dochter van Ashdrizzle en Fawnstep, zus van Slatefur, Roughflower en Hailpaw. Haar kittenaanmelding is hier. Haar karakter kaart is hier. Ik zoek eigenlijk alleen een actieve speler voor haar, want ze is een leuk account <3

Downpaw - Riverclan
Chagerijnige riverclan apprentice, karakter kaart is hier. Had een zus die naar mijn weten inactief is.

Spellbound - Riverclan
Warrior die stevig in haar schoenen staat, maar eigenlijk mag je er mee doen wat je wil.

Ghostfang - Windclan
Een account waarvoor ik een verhaallijn had bedacht, hier te vinden. Het lijkt me leuk als zijn personage ongeveer hetzelfde blijft, (true neutral) Maar neem vooral de creatieve vrijheid.

Smokepaw - Windclan
Een lange slungel, Verlegen als de pest, en stottert ook nog eens. karaktertopic hier

Barkpaw - Shadowclan
(Kopieert schaamteloos vorige ag) Bark is een arrogante, flirtende badboy. Hij houd van lol trappen, en gaat met zijn grapjes soms iets te ver. Hij heeft groot respect voor de leader en deputy, maar vind de medicine cat maar raar. Hij houd niet van zwakheid. Enorm loyaal aan zijn clan, maar wil nog wel eens de regels overtreden.

Schone Leitjes
Sommige van deze hebben posts in de rpg, maar dit is jaren geleden en is vrijwel allemaal onder de 50. Als er voormalige siblings/wie dan ook toch willen meebeslissen of bezwaar hebben is een pm altijd welkom c:

Hacker - Rogue
Zoon van Iggy en Cyber. Mag zo overgenomen worden, verzin ermee wat je wil!
Caramelfur - Thunderclan
Voormalig skyclanner, niks mee gedaan.
Foxflare - Thunderclan
Blossomfall - Thunderclan
Tornheart - Riverclan
Dewdrop - Riverclan
Poppaw - Riverclan
Warriornaam zou Popcorn worden.
Frostflower - Windclan
Sparkrain - Shadowclan
Hedgepaw - Shadowclan
Warriornaam zou Hedgehog worden^^

Dat was 'm ! Laat me vooral weten als er iets niet in orde is. :^)
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[AG]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: