Shaap, Shiiip, Sheep



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Shaap, Shiiip, Sheep

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Tallshadow
Member
Shaap, Shiiip, Sheep 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Shaap, Shiiip, Sheep   Shaap, Shiiip, Sheep Icon_minitimevr 24 aug 2018 - 15:52

Het zijn van een leider had voordelen, zo maakte het niets uit als je wegliep van een bepaalde activiteit om iets volledig anders te gaan doen want katten gingen er altijd van uit dat je bezig ging met iets belangrijkers. Nu was dat vaak ook zo, maar soms deed Tall het ook omdat de activiteit waar hij dan mee bezig was een en al saaiheid was. Lang leve het feit dat de nursery in de baan naar zijn den lag dan en hij dus vaak kon uitwijken als het leek op katten die iets saais te vertellen hadden. Niet doorvertellen tho.

Ook nu weer dook hij zo snel als hij kon de nursery in toen een zwarte vacht opdook en Tall al bijna met zijn ogen rolde om de zoveelste klaagpoging van deze kat te beoordelen. Dan toch liever tijd spenderen met de toekomst en zijn favoriete tijdverdrijf. Nog steeds kende hij ze niet allemaal, en dat was ronduit ongehoord. Hoogste tijd dus, veel belangrijker.

@Sheepkit


Shaap, Shiiip, Sheep Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Silverdragon
Member
Shaap, Shiiip, Sheep YtKTWUp
»Quinty«
28
Actief
"Head that wears the crown"

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverdragon
BerichtOnderwerp: Re: Shaap, Shiiip, Sheep   Shaap, Shiiip, Sheep Icon_minitimewo 29 aug 2018 - 16:57

Z'n siblings waren al apprentice geworden. Natuurlijk waren zij al apprentice geworden. Hij haatte het, net zoals dat hij zijn naam haatte. Waarom hadden ze hem ook al weer vernoemd naar een dom schaap? De grijzige kater snoof zachtjes en zetten zijn klauwen in de mosbal die voor hem lag. De queens hadden 't aan 'm gegeven, zodat hij ze niet meer ging vervelen met zijn gedrag. Sheepkit nog niet anders doen dan kijken hoe zijn siblings gingen trainen of jachtoefeningen kregen. Het katertje gromde zachtjes, maar al snel vielen zijn ogen op een gestreepte kater die hij maar al te graag wilde spreken. Hij sprong op en spande zijn spieren, hij leek veel groter dan dat hij eigenlijk was, maar dat kwam vooral door zijn goed gespierde lichaam. Spieren die hij maar al te graag wilde gebruiken voor iets anders dan mosballen uit elkaar trekken. Tot zijn verbazing kwam de gestreepte kater de nursery binnen, waardoor hij snel zijn slag kon slaan. " Tallstar!" sprak hij met een duidelijk stem. Hij wilde een hartig woordje spreken met de leider van Shadowclan.


Shaap, Shiiip, Sheep VaczAJc
"If I needed someone to control me. If I needed someone to push me around.
I would change my direction and save myself before I drown."
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Shaap, Shiiip, Sheep 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Shaap, Shiiip, Sheep   Shaap, Shiiip, Sheep Icon_minitimedo 30 aug 2018 - 0:17

Nog voor hij zelf op zoek kon gaan naar het meest fluffy en schattige kopje om vandaag mee te spelen werd een naam geroepen. Verbaasd keek Tall om zich heen om te kijken om wie het ging en wie er zou reageren, tot hij zich bedacht dat dit nu zijn eigen naam was en met nieuwe verwarring op zoek ging naar wie hem zo dolgraag wilde spreken. Hij wist niet zeker of hij wel deel uit wilde maken van dit gesprek, gezien het feit dat de stem boos had geklonken, maar aan de andere kant was hij te groot om nu snel in de nursery te draaien en weg te rennen. De leider zat dus vast en kon enkel rondkijken tot zijn blik op Sheepkit viel die boos keek. Dat leek te passen bij de stem. "Ehm, hi?" Mauwde hij maar gewoon, met heel zijn hart hopend dat de kat niet boos was maar gewoon zo happy om hem te zien dat hij boos klonk... ofzo.


Shaap, Shiiip, Sheep Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Silverdragon
Member
Shaap, Shiiip, Sheep YtKTWUp
»Quinty«
28
Actief
"Head that wears the crown"

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverdragon
BerichtOnderwerp: Re: Shaap, Shiiip, Sheep   Shaap, Shiiip, Sheep Icon_minitimedo 30 aug 2018 - 0:24

De gestreepte leader had zo te zien geen idee waarom de grijze kater zo kwaad was. Nee, natuurlijk niet, het was niet alsof hij zelf deze straf op had gelegd. Sheepkit snoof zwaar, terwijl hij dichter in de buurt van kater stapte. "Niet zo verbaast," zei hij daarna op een wat bazige toon. Hij ging zitten en sloeg zijn pluizige staart over zijn poten heen. "Ik wil hier weg, Tallstar," miauwde hij daarna. Zijn uitspraak was geen vraag, geen conclusie, nee, het klonk meer als een bevel. Immers kreeg hij altijd wat hij wilde, zolang hij er maar genoeg kracht achter zette. "En ik wil van deze belachelijke naam af. Ik ben geen schaap!" Hij verhief zijn stem ietsjes, waardoor hij een kwade sis van een queen kreeg. Sheepkit snoof, voordat hij zijn lichtgroene ogen richtte op de kater voor hem.


Shaap, Shiiip, Sheep VaczAJc
"If I needed someone to control me. If I needed someone to push me around.
I would change my direction and save myself before I drown."
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Shaap, Shiiip, Sheep 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Shaap, Shiiip, Sheep   Shaap, Shiiip, Sheep Icon_minitimedo 30 aug 2018 - 0:43

Ah, hij wist alweer met wie hij te maken had en waarom deze kitten boos was, en zo groot. De gebeurtenissen van de afgelopen tijd hadden Tall doen vergeten wat er ook alweer was, maar deze jongeman had straf en durfde alsnog zo tegen hem te praten. Niet zwaar onder de indruk keek hij de ander aan en trok zijn wenkbrauw op. "Dan zou ik maar heel snel een andere toon aanslaan jongeman," Mauwde hij streng, "Anders zit je hier tot je siblings warrior zijn," Een dreigement wat hij maar al te graag waar zou maken enkel en alleen om de blik op de gezichten van zijn clangenoten te zien wanneer hij dat ook eigenlijk deed.


Shaap, Shiiip, Sheep Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Silverdragon
Member
Shaap, Shiiip, Sheep YtKTWUp
»Quinty«
28
Actief
"Head that wears the crown"

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverdragon
BerichtOnderwerp: Re: Shaap, Shiiip, Sheep   Shaap, Shiiip, Sheep Icon_minitimezo 2 sep 2018 - 22:05

En meteen kreeg hij een snauw terug. Natuurlijk, waarom ook niet. Het is niet alsof ooit iemand wist hoe hij er voor stond. Nee, hij werd alleen gezien als arrogant en irritant, daarom dat hij ook nog steeds vast zat in deze vervloekte Nursery. Sheepkit snoof eventjes en plofte op zijn achterwerk neer, terwijl hij verslagen naar zijn pootjes staarde. "Waarom heb ik zo'n stomme naam?" mompelde hij daarna. Hij keek op naar de gestreepte kater. "Ik lijk toch niet op een schaap? Ik heb geen wollige vacht, ik ben niet dom." Misschien een beetje oblivious, maar dat was iets wat hij zelf niet door had (dûh). Hij snoof nog een keertje. "Kan mij naam veranderd worden? Kan ik dan meteen Apprentice worden? De queens worden moe van me, ik verveel me hier." Was het laatste wat hij tegen de leader zei. Hopelijk zou dit werken.


Shaap, Shiiip, Sheep VaczAJc
"If I needed someone to control me. If I needed someone to push me around.
I would change my direction and save myself before I drown."
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Shaap, Shiiip, Sheep 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Shaap, Shiiip, Sheep   Shaap, Shiiip, Sheep Icon_minitimezo 9 sep 2018 - 16:21

De ander bleef doorzetten, al gooide hij het nu over een andere boeg en besloot op Tall's medeleven in te spelen. Deze zuchtte even en zette zich ook neer, flauw dat de hele clan wist dat hij makkelijk medelijden had met iemand, daar werd grondig misbruik van gemaakt. Ook hier, naar zijn idee. Al kon hij niet anders dan ook even grinniken toen de kitten besloot dat zijn naam verkeerd was en om het argument dat hij aandroeg als reden voor dat hij apprentice moest worden. "Als ik iedereen van wie de queens moe werden apprentice zou moeten maken, hielden we geen kittens meer over," Grinnikte hij goedmoedig, maar keek de ander toen onderzoekend aan. "Waarom zit je zo met je naam? Ik vind hem wel leuk," Oprecht, plus, hij noemde Ace ook vaak Schaap, niets mis mee.


Shaap, Shiiip, Sheep Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Shaap, Shiiip, Sheep
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: