Pill cocktail



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Pill cocktail

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Possumpaw
Member
Pill cocktail Icon10
Lore
82
Actief
Rot 'n roam


CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Possumpaw
BerichtOnderwerp: Pill cocktail   Pill cocktail Icon_minitimedi 28 aug 2018 - 12:31



Het was een drukkende warmte, een lome warmte, en Possum wist werkelijk niet wat hij moest doen. Hij verveelde zich zó erg, dat hij zich misschien nog nuttig zou maken ook! Gasp! Gelukkig werd zijn dillema opgelost toen hij een al te bekende vacht zag. Zijn snuit lichtte op. "Co!" Hij sjokte naar haar toe, en liet zich tegen haar aan hangen. Hij moest even zijn lament delen. "Oh, Cootje, ik verveel me toch zo," De kater wist dat Coyote altijd enhtousiast was om wat te gaan doen, het was een van de fijne dingen aan z'n vriendin. "Laten we iets leuks gaan doen. Of vertel me iets leuks!"

+Co
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotespirit
Member
Pill cocktail Images?q=tbn:ANd9GcQtKp-d3oGpfXIuJw8ZVUfUjCKKGjlHMbs-x6TMlH3LOpFA7W84pQ&s
Nynke
1336
Actief
dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons young ✘
Gender: She-cat ♀
Rank: Pop star
Coyotespirit
BerichtOnderwerp: Re: Pill cocktail   Pill cocktail Icon_minitimevr 31 aug 2018 - 16:14


Het was zo warm, echt niet normaal. Coyotepaw wilde het liefste een duik in de rivier nemen, maar dat durfde ze niet alleen. Bovendien had ze de opdracht van Panthergrowl gekregen om thuis te komen met twee prooidieren. Twee! Hoe zou ze dat nou voor elkaar kregen in deze hitte? En vissen kon ze niet, dat was nou echt dikke pech. Ze hoorde een welbekende stem, en nieuwsgierig draaide ze zich om. Het was Po, d'r bestie. Met een vrolijke grijns begroette ze de kater, hoewel je wel aan haar zag dat ze echt klaar was met dit warme weer. Possum ging tegen haar aanhangen, wat absoluut niet prettig was want nu werd het alleen maar warmer. "Hee ga van me af! Ik stik straks van de hitte!" miauwde ze, terwijl ze het gewicht van Po van haar af probeerde te duwen. Vervolgens zei Possum dat hij zich zo verveelde en stelde hij voor dat ze iets leuks moesten doen. "We zouden kunnen gaan zwemmen? Kan jij goed vissen?" vroeg ze aan haar bestie. Kijk, dan had ze twee vliegen in één klap. Afkoeling en twee prooidieren!

Terug naar boven Ga naar beneden
Possumpaw
Member
Pill cocktail Icon10
Lore
82
Actief
Rot 'n roam


CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Possumpaw
BerichtOnderwerp: Re: Pill cocktail   Pill cocktail Icon_minitimedi 11 sep 2018 - 10:31



"Hee ga van me af! Ik stik straks van de hitte!" Zonder pardon werd hij van zijn vriendin afgegooid. De kater maakte een verontwaardigd geluid, maar liet het gebeuren. Dit was zijn bff, zij mocht doen en laten wat ze wou. "We zouden kunnen gaan zwemmen? Kan jij goed vissen?" Het idee van inspanning liet hem kreunen, maar het idee om een beetje af te koelen sprak hem wel aan. Plus, hij kon zwemmen. Vissen? Possum haalde zo'n beetje zijn schouders op. "Ik kan vissen," Begon hij. Dat was in elk geval waar. Hij kon in elk geval beter vissen dan jagen. "Ik wil het je best leren, maar dan moet je me alle roddels die je kent vertellen," Sprak hij met een twinkeling in zijn ogen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotespirit
Member
Pill cocktail Images?q=tbn:ANd9GcQtKp-d3oGpfXIuJw8ZVUfUjCKKGjlHMbs-x6TMlH3LOpFA7W84pQ&s
Nynke
1336
Actief
dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons young ✘
Gender: She-cat ♀
Rank: Pop star
Coyotespirit
BerichtOnderwerp: Re: Pill cocktail   Pill cocktail Icon_minitimedo 13 sep 2018 - 17:35


Coyotepaw had het gewoon heet oké, dus dan was ze pissed. Niks waar Po iets tegen kon doen. Het was fijn dat hij in ieder geval instemde om haar te helpen met leren vissen, maar er zat kennelijk een voorwaarde aan; zij moest alle roddels vertellen die zij kende. Oh? Dat kon ze wel, daar had ze geen problemen mee. "Top! Laten we gaan dan," miauwde ze, met de hernieuwde energie die ze gekregen had bij het idee van verkoeling. Aaah dat zou toch heerlijk zijn! Ze keek haar bff aan, waarna ze eventjes grijnsde en alvast richting de rivier liep. "Dusss, welke roddel wil je het eerste horen?" miauwde ze, waarna ze met een mysterieuze blik naar hem wenkbrauwwiebelde. Zelf moest zij ook even nadenken welke ook al weer bij elkaar hoorden, maar dat zou vast wel goed komen toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Possumpaw
Member
Pill cocktail Icon10
Lore
82
Actief
Rot 'n roam


CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Possumpaw
BerichtOnderwerp: Re: Pill cocktail   Pill cocktail Icon_minitimeza 15 sep 2018 - 12:45



Coyote, energiek als altijd, liep richting de rivier. Possum slofte achter haar aan, en bij aankomt zijn kop in het water hangen. Het koude water was een prettig gevoel, en hij gorgelde zo'n beetje in het water tot hij zijn vriendin iets hoorde zeggen. De kater schudde de druppels van zijn snoet."Hmmm... Begin met de onschuldigste...." Begon hij, een beetje met het water spelend, "En bouw op naar de ergste!" Voor dramatisch effect gaf hij een flinke pats op het oppervlak. "En, uh, dan leer ik je wel vissen." Stap een van vissen was zorgen dat er uberhaupt vissen waren. Die hij een beetje had weggejaagd. Oeps.

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Pill cocktail
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory-
Ga naar: