We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
GREENLEAF
Season
Greenleaf, 18 °C - 27°C
De vogeltjes kwetteren, het water kabbelt, de bloemen dansen en de lucht is zwaar van de hitte: eindelijk, het is greenleaf! Alle clans hebben het goed, nu prooi in overvloede is.
Onderwerp: Hunt or be hunted wo 29 aug 2018 - 18:26
Topic search, spreekt voor zichzelf neem ik aan? Hieronder staan de characters waarmee ik topics wil, wat informatie daar over, hun huidige topics en hoeveel topics er bij wil. Als iemand een idee heeft voor een plotje waar een van m'n chars in zou passen, geef een gil!
Onderwerp: Re: Hunt or be hunted vr 31 aug 2018 - 15:07
Overal is gereageerd!
Iemand nog een topic verder?
Hell's hounds:
Hellapoof heeft 12 hondentanden
Thank you Daan <3
Coyotespirit
Member
Nynke 1336 Actief dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought
CAT'S PROFILE Age: 27 moons young ✘ Gender: She-cat ♀ Rank: Pop star
Onderwerp: Re: Hunt or be hunted vr 31 aug 2018 - 15:45
Onderwerp: Re: Hunt or be hunted zo 2 sep 2018 - 11:02
Hawk x Kind is goed, wie maakt?
Aangezien Hell op het moment niet in de buurt van de grenzen komt en het me heel sterk lijkt dat zo'n jonge apprentice daar ver buiten zal komen (ivm recente sc gebeurtenissen) en de twee elkaar dus tegen zullen komen. Als alles weer wat afgekoeld is wil ik best dat topic doen maar voorlopig lijkt me even beter van niet.
Onderwerp: Re: Hunt or be hunted di 4 sep 2018 - 20:36
Hell blijft nog even weg bij de clans dus Satsui x Hell eerst? Ace kan Hell dan later wel weer een keer lastig vallen. Ace x Kind is ofc altijd goed. Ieder een maken, welke wil jij?
Hell's hounds:
Hellapoof heeft 12 hondentanden
Thank you Daan <3
Acefray
Dorpsslet
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"