Support System Failed



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Support System Failed

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Tallshadow
Member
Support System Failed 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Support System Failed   Support System Failed Icon_minitimewo 29 aug 2018 - 23:41

Hij kon niet ontkennen dat hij een beetje teleurgesteld was, of in ieder geval verdrietig. Niet boos in ieder geval, zo hield hij zichzelf voor, want welke reden had hij om boos te zijn? Alleen het feit dat een vriend hem had laten zitten op het moment dat hij voor haar ogen - figuurlijk - werd neergesabeld? Een zucht ontsnapte hem die tot zijn ergernis toch een beetje boos klonk. Vandaar dat hij stil ging staan en een paar keer rustig ademhaalde voor hij een paar stappen verder zetten en zijn blik op de kat priemde die hij nodig had. "Slate," Mauwde hij, en vervloekte het feit dat zijn stem toch niet alle frustratie was kwijtgeraakt. Zo erg, dat hij niets meer durfde te zeggen en na de constatering van haar aanwezigheid in een awkward stilte verviel. Welkom bij sociaal doen met Tall, we zijn er even niet.

@Slatefur


Support System Failed Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Slatefur
StarClan
Support System Failed DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Support System Failed   Support System Failed Icon_minitimewo 29 aug 2018 - 23:45


Slatefur had zich in een hoekje van het kamp neergelegd. Zo lag ze niemand voor de voeten. Het kamp uitgaan voelde ze nog niet heel erg veel voor, het was nog vroeg immers en de patrouilles waren nog niet terug. Wie weet wat er in het territorium rond zou waren. Ze was niet bang, hield ze zichzelf voor, maar waarom bewust mogelijk gevaarlijke situaties opzoeken? De discussie die ontketend was rond Skullpaw's verbanning lag haar nog zwaar op de maag en ze was blij dat ze er geen actief deel in had moeten nemen. Niet dat ze nuttige toevoegingen had. Een ietwat bitse stem onderbrak har gedachtenstroom en ze spitste haar oren. Wat nou? "Tall?"



Support System Failed C18a9hvW_o

Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Support System Failed 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Support System Failed   Support System Failed Icon_minitimedo 30 aug 2018 - 0:09

Ze had hem door, mooi. Of niet. Hij wist het nog niet zo goed. Vandaar dat hij nog even stil bleef en meer met zijn poten heen en weer schoof dan ook eigenlijk nadacht over wat hij zou gaan zeggen. Over dit punt had hij niet echt nagedacht. "Ehm..." Mauwde hij dan ook als sterke opening en zuchtte meteen weer om zijn eigen gedrag. Wat nou als hij gewoon met de deur in huis zou vallen zoals zijn clan zich aangeleerd had? "Waarom steunde je me niet?" Mauwde hij dan ook snel, een gepijnigde uitdrukking op zijn gezicht en zijn stem officieel zacht en onzeker. Dit was een van zijn zwakkere kanten, hij wilde graag de steun van hen die hij vertrouwde, of naja, die hij zag als vrienden. Snapte ze dat?


Support System Failed Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Slatefur
StarClan
Support System Failed DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Support System Failed   Support System Failed Icon_minitimedo 30 aug 2018 - 0:21


Slatefur wiebelde wat met haar oren. Ze had nog steeds haar hoofd vol van de hele situatie die Tallstar wat haar betrof best goed opgelost had. Tallstar viel echter totaal met de deur en huis en overviel haar daarbij volkomen. Slatefur trok haar oren wat naar achter en haar gezicht viel in een oprecht verbaasde plooi. "Waarom steunde ik je niet?" echode ze, haar stem zacht. Wat had ze nou weer gemist? Had hij een geheime yogales gegeven waar niemand op was komen dagen? Hadden de kittens geprobeerd zijn den over te nemen en is hij strijdend zijn eerste leven verloren? Wat was er?




Support System Failed C18a9hvW_o

Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Support System Failed 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Support System Failed   Support System Failed Icon_minitimedo 30 aug 2018 - 0:24

Hij wiebelde nog steeds onrustig heen en weer op zijn poten, niet in staat te gaan zitten. Dat was ook niet handig op dit moment want toen ze even stil was begon hij acuut te ijsberen van de opgekropte frustratie. Niet alleen om Slate, om de hele situatie, maar daar moest hij later mee dealen. "Das niet eerlijk, dat was mijn vraag," Mauwde hij in antwoord op haar echo, een beetje gepikeerd kijkend. Zijn brein werkte niet goed wanneer hij zoveel zaken had om af te handelen, of in ieder geval wanneer hij zaken moest afhandelen met katten die hij beschouwde als vrienden. Want dat waren ze toch? "Wij zijn vrienden toch?" Mauwde hij maar gewoon, door zijn opgefokte stemming niet goed in staat volledig rustig te blijven. Hij moest gewoon veel weten en snel.


Support System Failed Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Slatefur
StarClan
Support System Failed DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Support System Failed   Support System Failed Icon_minitimedo 30 aug 2018 - 0:30


Slatefur vond de situatie nou niet bepaald behapbaarder worden. Wat zat Tall nou rond te banjeren als een das die in een kuil gevallen was? De kattin trok haar pootjes wat in om zichzelf onbewust wat kleiner te maken en haalde diep adem om haar eigen rust wat te behouden. Over het algemeen kon ze zich in complexe situaties navigeren indien het haar niet heel erg betrof, zoals destijds met Wolfpaw of als ze katten die ze niet zo vaak sprak aan het plagen was. Maar in dit geval voelde ze zich opgejaagd. Of ze vrienden waren. Waren ze dat? Het voelde als een situatie dat er een juist antwoord was, maar Slatefur wist het niet. "Ik weet niet of ik van duivel gepromoveerd ben naar vriend?" miauwde ze, proberend de situatie iets te ontspannen met een zwakke poging van humor.




Support System Failed C18a9hvW_o

Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Support System Failed 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Support System Failed   Support System Failed Icon_minitimedo 30 aug 2018 - 0:38

Toen ze zijn eerste opmerking negeerde en vervolgens met nog een vraag reageerde op zijn simpele vraag of ze vrienden waren stopte Tall waar hij liep en keek scherp haar kant uit, nu een en al een teken van frustratie. Het stond hem best goed maar voelde allerminst zo. "Wat is dat nou voor antwoord?" Mauwde hij, ondertussen geïrriteerd opmerkende dat ze alleen in vragen leken te kunnen communiceren op dit moment. Aan de andere kant was hij niet van mening dat dat aan hem lag, Slate negeerde eerder door hem gestelde vragen en besloot vaag te doen over andere. Hoe kon hij hier wijs uit worden of überhaupt vertrouwen uit putten? Als iemand de vriend-vraag beantwoordde met een vraag was dat zelden goed nieuws.


Support System Failed Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Slatefur
StarClan
Support System Failed DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Support System Failed   Support System Failed Icon_minitimedo 30 aug 2018 - 0:42


Slatefur trok haar kop terug alsof ze gestoken was door een bij door Tallstar's antwoord. Jemig, wat had die kater nou ineens dan? Had iemand mieren in zijn pels gestopt? Slatefur legde haar oren plat en fronste in zijn algemene richting. "Een enigszins veilig voelend antwoord aangezien iemand hier rondloopt als een das met een doorn in zijn poot." Allemachtig.. De kattin haar staart begon lichtelijk heen en weer te zwaaien. Als Tallstar van plan was zich te gedragen als een kattin met hormonale issues dan had ze er niet bijster veel zin in.




Support System Failed C18a9hvW_o

Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Support System Failed 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Support System Failed   Support System Failed Icon_minitimedo 30 aug 2018 - 0:47

Hij was weer begonnen te ijsberen, ze deed lang over antwoorden en keek bovendien erg beledigd. Dat viel hem niet goed, evenals haar antwoord wat de kater opnieuw deed stoppen en zijn mond open deed gaan om een boos antwoord te geven voor hij hem met veel kracht weer sloot en door ijsbeerde. Dit totdat hij opnieuw tot stilstand kwam. "Veilig," Herhaalde hij krachtig, maar op een veilige afstand van haar af. Hij had geleerd hoe boze poezen konden zijn en zijn neus was het niet vergeten. "Net zo veilig als toen je besloot dat ik zonder pardon neergesabeld kon worden waar je naast stond?" Vervolgde hij bitter, zijn ogen vlammend. Ja, het had hem misschien meer geraakt dan hij had wilen toegeven. Zijn poten trilden zelfs, wat ook de kater verbaasde.


Support System Failed Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Slatefur
StarClan
Support System Failed DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Support System Failed   Support System Failed Icon_minitimedo 30 aug 2018 - 0:51


Slatefur's ogen schoten wat open bij de woorden van Tallshadow en ze kromp in eerste instantie wat ineen. Wat was hij een enorme scène aan het schoppen midden in het kamp en na de initiële schok kwam het feit dat hij zo ontzettend boos was deed haar meer zeer dan dat ze wilde toegeven. Ze pinde haar oren plat in haar nek en vernauwde haar ogen. "Wat had ik moeten doen dan? Het was niet alsof ik veel uit die kakofonie kon maken. Weet niet of je het door hebt, maar ik zie niet wie er spreekt," spuwde ze hem toe, "En wat had ik moeten doen dan? Mijn mening ook geven? Het is niet alsof iemand daarom geeft en als beste resultaat opende ik een nieuwe discussie en op z'n slechtst beet iemand m'n hoofd eraf."




Support System Failed C18a9hvW_o

Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Support System Failed 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Support System Failed   Support System Failed Icon_minitimedo 30 aug 2018 - 1:18

Nu kwam het dan eindelijk, haar aard kwam naar boven. Hoewel de poes blind was ontging de boze blik hem niet en zag hij met iets wat interesse geweest was als hij niet voornamelijk onmacht en frustratie voelde, hoe het ook haar sterrenogen bereikte. "En dat kwam nu wel mooi uit he?" Mauwde hij venijnig terug, voorzichtig registrerende dat het echt een tijd terug was dat hij zijn woede zo had laten varen. Haar tweede antwoord was al net zo slap en deed hem geïrriteerd zijn kop in de lucht gooien. "Wat kan jou dat nou schelen?" Kaatste hij terug, "Ik geef er toch om?" En was hij niet degene die persoonlijk was aangevallen mede omdat de poes niets gezegd had? Dat laatste had hem meer pijn gedaan dan het eerste. "En alsof ik dat zou laten gebeuren," Bromde hij zacht in reactie op haar dramatische melding van hoe het geëindigd zou zijn. Maar misschien niet zo gek dat ze dat dacht, als je zelf niet gewend was bij je vrienden te staan verwachtte je ook niet dat zij dat wel bij jou deden. Well, suprise!


Support System Failed Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Slatefur
StarClan
Support System Failed DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Support System Failed   Support System Failed Icon_minitimedo 30 aug 2018 - 1:23


Niets had Slatefur in haar huidige, rustige leven kunnen voorbereiden op de furieuze, wat haar betrof onredelijke woede die haar kant op kwam geworpen. Iets in haar brak en elk woord van hem stak haar wel. Ze wist niet eens waarom. De woorden van andere katten staken haar allang niet zo. Was het omdat ze hem daadwerkelijk als een vriend beschouwde? Woordloos stond de leigrijze poes op. "Als je echt van me denkt dat ik mijn blindheid als excuus gebruik om je te treiteren, dan waren we blijkbaar inderdaad geen vrienden," miauwde ze toonloos, waarna ze langs hem heen liep richting de elders den. Ze had helemaal geen zin in deze drama.




Support System Failed C18a9hvW_o

Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Support System Failed 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Support System Failed   Support System Failed Icon_minitimedo 30 aug 2018 - 1:33

Toen ze opstond richtte de kater zich helemaal op, klaar om wat ze nu naar hem zou werpen met vijfmaal de kracht terug te werpen. Zijn woede en teleurstelling waren op hun kookpunt en maakten het onmogelijk voor hem om haar antwoord te zien als wat het was, of wat het niet was. Het enige wat hem duidelijk werd was dat ze dus van plan was geweest te zeggen dat ze geen vrienden waren, vandaar de 'inderdaad', wat hem duidelijkheid gaf. Bovendien had ze besloten dat het gesprek afgelopen was, wat hem even de ogen deed sluiten en diep ademen voor hij achter haar aan liep. "Dat is wel makkelijk," Mauwde hij, er niets om gevende dat ze nu letterlijk in het kamp een scène schopten. "Jezelf nu als slachtoffer presenteren," Hij snoof even kwaad. "De enige kat die hier iets tegen jouw blindheid heeft of ermee zit ben jezelf en dat weet je," De kater moest zijn best doen zijn poten niet te laten trillen maar zijn staart kon hij niets aan doen. "Zoals jij toen zo netjes je mening deelde voordat je besloot dat het te moeilijk werd, deel ik nu gewoon die van mij," Hij stond even stil en keek haar strak aan, zou ze zijn jachtige zij het zware ademhaling horen? Dit fokte hem meer op dan hij later zou toegeven. "Je lijkt er op sommige momenten meer last van te hebben dan andere," En dan vooral momenten waarin hij haar nodig had.


Support System Failed Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Slatefur
StarClan
Support System Failed DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Support System Failed   Support System Failed Icon_minitimedo 30 aug 2018 - 1:41


Blijkbaar was ervandoor gaan niet voldoende om Tallstar tot een halt te roepen, sterker nog, hij escaleerde alleen maar verder. De eerste opmerkingen kon ze nog wel enigszins laten gaan. Die opmerkingen had ze vaker gehoord, maar hij ging door, gevoelige snaar na gevoelige snaar afgaande. Alles wat hij maar kon pakken wat ze hem ooit vertelde leek hij beet te grijpen en als modder naar haar toe te gooien, haar vernederend midden in het Shadowclan kamp. En ze was er klaar mee. De kattin stopte met lopen en draaide zich om naar de kater, haar blik kil en ijskoud. "Ben je klaar?" miauwde ze bits, "ben je klaar met een hysterische woedeaanval te houden als een kleine kitten?" Het kon haar nu ook niks meer schelen ook. "Je gedrag is een clanleider volstrekt onwaardig, de enige die zich nu hier als een slachtoffer presenteert ben jij omdat ik blijkbaar niet aan je onmogelijke verwachtingen voldoe." Ze wendde zich weer van hem af. "Ga alsjeblieft bij beste vriend Acefray uithuilen in plaats van mij midden in het kamp te vernederen, oh nee, wacht, die heeft überhaupt geen woord gezegd in tegenstelling tot mij." En met die woorden liep ze van hem weg.




Support System Failed C18a9hvW_o

Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Support System Failed 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Support System Failed   Support System Failed Icon_minitimedo 30 aug 2018 - 11:47

Ze stopte en hoe kinderachtig ook, dat zag hij als een kleine overwinning. Zijn oren gingen echter plat in de nek toen ze niet besloten had normaal te reageren op zijn, naar zijn mening, reasonable opmerking maar doorging op de poezenparade. Bij haar 'belediging' rolde hij met zijn ogen, hoe vaak was hij wel niet kitten genoemd. Als ze dacht dat dat nog invloed had kende ze hem niet. Misschien was dat ook wel zo, kenden ze elkaar niet. Toen ze over zijn clanleiderschap begon sprong hij naar voren en bracht zijn hoofd dichter bij dat van haar. Ze zag schimmen, ze zou weten dat dit menens was. "Speel het maar zo, 'jij bent clanleider en mag dus geen normale kat zijn'," Hij onderdrukte een diepe grom. "Maar misschien moet je het eens bekijken als een vriend die je nodig had, die je gewoon liet vallen," Zijn stem was zachter nu, ze stonden immers heel dicht bij elkaar. Hij siste het bijna, mede door de moeite die het hem kostte het grommen uit zijn stem te houden. Toen ze zich afwendde en nog even een sneer na wilde geven lachte hij schamper. "Oh ja, de grote held Slatefur voelt zich nu vernederd maar wenst nog wel even iemand anders voor de bus te gooien," Nu was er wel een grom. "Zelfs voor jou is dat zwak Slate," Zijn haren lagen nog plat - vraag serieus niet hoe dat mogelijk was het kostte hem al zijn inspanning - maar zijn ogen schoten nog steeds vuur. Dat ze ook nog even een van zijn echte vrienden zwart probeerde te maken kon hij niet hebben, anders dan zij kwam hij namelijk wel op voor zijn buddies.


Support System Failed Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Slatefur
StarClan
Support System Failed DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Support System Failed   Support System Failed Icon_minitimedo 30 aug 2018 - 11:57


Nu was Slatefur er echt helemaal klaar mee. Al haar haren stonden overeind terwijl ze haar bovenlip optrok naar Tallstar. Als hij zich zo moest gedragen, dan hoefde het allemaal niet meer. "Tallstar," miauwde ze, haar stem ijskoud. Maar als ze zich zo ijskoud voelde, waarom stonden de tranen dan in haar ogen en waarom voelde ze zich dan zo bang. "ik ben geen lid van Shadowclan om met deze mousedung om te gaan." Haar staart sloeg heen en weer. "Ik wil je nooit meer horen, ik wil niet dat je ooit nog tegen me spreekt en als je zometeen ook maar een voet in de elders den zet verlaat ik Shadowclan." Nu begonnen de tranen over haar hamsterwangen te biggelen. En met die woorden liep ze naar de elders den en verdween. Misschien was het een opwelling, maar in haar huidige paniek klonk het nog niet eens zo slecht om ervandoor te gaan.




Support System Failed C18a9hvW_o

Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Support System Failed 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Support System Failed   Support System Failed Icon_minitimedo 30 aug 2018 - 12:08

Oke, toen ze zijn naam uitsprak rezen zijn haren wel overeind. Misschien maar goed dat ze blind was aangezien hij nu meer op een kleine wolf leek dan een kat. Bij haar woorden rolde hij met zijn ogen, alsof ze überhaupt de keuze had om bij Shadowclan te horen of niet. Waar wilde ze anders heen? En ze wilde dus alleen 'lid zijn' als het allemaal sunshine en rainbows was? "Welkom in het leven buiten de elders den, Slate," Beet Tall haar bitter toe. Maar bleef even stil na haar volgende woorden, onrustig met zijn staart heen en weer zwiepend - wat aanzienlijk meer geluid maakte dan hij geanticipeerd had - toen hij de tranen over haar wangen zag. Dat was niet eerlijk, zij kon niet zien of hij huilde dus nu deze troef spelen zodat hij rustiger zou doen was ronduit vals. Hij gromde dan ook zwaar binnensmonds toen de poes wegliep maar hield zich in om achter haar aan te lopen. In plaats daarvan keek hij even naar de den waarin ze verdwenen was en draaide zich toen resoluut om. Als ze het zo wilde, prima, dan zou ze het zo krijgen. Interessante ceremonies werden dat though, als ze niets meer van hem wilde horen.


Support System Failed Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
Support System Failed Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1106
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 35 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: Support System Failed   Support System Failed Icon_minitimedo 30 aug 2018 - 12:21

Zoals gewoon was geworden de afgelopen dagen zat Wolfpaw weer in de nursery, enge verhaaltjes te vertellen tegen kittens, anderen plagen of gewoon domweg zitten mokken. Vandaag was niet anders, ze had net haar ogen dicht gedaan toen ze later in haar heerlijke dutje gewekt werd door een hoop kabaal. Met een geërgerd gegrom kwam ze overeind, bereid om een kitten op hun smoel te geven door dat rot lawaai dat hij of zij maakte. Toen drong het echter door dat de harde stemmen van het kamp afkomstig waren en niet alleen dat, ze klonken wel erg bekend. Met een ruk stapte ze overeind, een kwade frons op haar gelaat toen ze Slatefur en Tallstar herrie zag schoppen. De poes werd echter pas écht tegen de haren ingestreken toen ze zag dat haar mentor het zo ver had gekregen dat Slatefur, zo'n beetje haar enige vriendin, met tranen over haar wangen de Elders den in liep na nog een paar woedende woorden te hebben gewisseld. Het sloeg helemaal nergens op. Kwaad sprong de poes overeind, als ze niet zo diep had geslapen zou ze er al veel eerder een stokje voor gezet hebben, dat was zeker. Alleen ze was wat laat, maar dat zou niet haar tirade stoppen. Met een opgezette vacht kwam ze stampvoetend op haar mentor af. "Jij vieze klootviool!" brieste ze woedend, absoluut niet bang voor hem of de mogelijke gevolgen van haar impulsieve acties. Wat haar betrof was dit onrecht, en dat kon de poes niet hebben. "Wat? Ben je soms een vieze Hazenvreter? Dit is onzin, we lijken wel geen haar beter dan hun!" haar oren lagen in haar nek en haar amberen ogen waren in de zijne geboord. "Laat Slate met rust, jij verdient haar niet!" poten af van mijn enige vriendin.


'A bird sat down and spoke to me:'
Support System Failed Aa1
'"you are a murderer, no matter how beloved "'

Slap Count: 08
Kill Count: 02
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Support System Failed 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Support System Failed   Support System Failed Icon_minitimedo 30 aug 2018 - 12:31

Zijn staart zwiepte nog steeds heen en weer en zijn blik stond ziedend, maar op niets in het bijzonder. Dit was, om het even samen te vatten, niet gegaan zoals hij had gedacht. Zelfs zijn frustratie was de kater niet kwijtgeraakt, als er al iets was veranderd dan was het dat hij nu nog gespannener dan voorheen was. Niet eens een zucht kon hem helpen. Het hielp dan ook niet toen hij pootstappen aan hoorde komen en hem een belediging naar het hoofd werd geslingerd door een kat die hij prima mocht maar die nu officieel op de verkeerde tijd besloten had dat ze zijn moeder was. Tall ademde diep in, in de hoop niet ook uit te varen tegen zijn apprentice. Speak about de mislukking van de eeuw. "Wie heeft jou het recht van Starclan gegeven en jou tot heilige gebombardeerd?" Mauwde hij bits terug. "Want ik weet niet hoor, maar als ik iemand ken die meer ruzies maakt dat de fillistijnen ben jij het wel, met je arrogante houding en asociale omgang," Zijn blik boorde zich in die van haar, maar het was een kleine overwinning dat zijn haren plat lagen. Gefrustreerd wiebelde hij met zijn oren en keek even weg. "En ik weet niet of het je is opgevallen," Mauwde hij met zijn kaken op elkaar geklemd, "Maar ik heb haar niet eens," Wat dacht deze poes precies? Dat ze de dag kon redden door Tall te melden dat hij wat? Een 'klootviool' was? Sorry hoor maar daar had hij geen tijd voor.


Support System Failed Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Foefire
Member
Support System Failed DPKsfdL
»Quinty«
4
Actief
"Seen the fire rain from the sky"

CAT'S PROFILE
Age: 57 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Foefire
BerichtOnderwerp: Re: Support System Failed   Support System Failed Icon_minitimedo 30 aug 2018 - 13:43

Met zijn helder blauwe ogen had hij toegekeken hoe de twee katten ruzie hadden lopen maken. Wat begon als een ongemakkelijk besprek, ging al snel over op beledigingen naar elkaar's oren gooien en Slatefur die kwaad wegliep. De zwartgrijze kater kwam dan ook langzaam overeind, van zijn plekje in de schaduwen van het open kamp, en schudde zijn kop. Soms vroeg hij zich af wat er met zijn trotse clan gebeurt was. Tallstar had, in zijn ogen, nog geen goed grip op de katten nu hij zijn levens had gekregen. En daarnaast hadden ze een elder die nog te jong was om überhaupt in die den te moeten liggen, puur omdat ze niets nuttigs kon doen voor de clan. Toch was de reactie van Tallstar naar Slatefur niet de juiste manier van handelen geweest. Foefire schudde zijn pluizige vacht een keer uit, zodat het stof en wat dennennaalden eruit vielen, voordat hij in de richting van de leider liep. "Misschien de volgende keer beter nadenken over wat je zegt en niet handelen vanuit je gevoelens," bromde hij toen hij binnen gehoorafstand van Tallstar was. Hij negeerde Wolfpaw momenteel eventjes, de apprentice had al een opstootje van de leider zelf gekregen immers.


Support System Failed PMeOPts
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Support System Failed
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: