Backup system failed - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Backup system failed

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Wolfblood
Deputy
Backup system failed - Pagina 3 Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1106
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 35 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: Backup system failed   Backup system failed - Pagina 3 Icon_minitimema 3 sep 2018 - 22:34

Oef, hij leek betrapt. Je kon duidelijk zien dat Wolfpaw heel erg niet blij was hiermee, zelfs niet toen Tallstar haar zo'n lieve grote glimlach schonk. "Ah," miauwde de kater droogjes, afwachtend keek Wolfpaw hem aan. "Mijn lievelingsapprentice," even lichtten haar ogen op, oh! Dat was leuk om te horen. Alleen toen raakte het besef haar en ze fronste diep. "Ik ben je enige apprentice!" klonk er wat beledigd van haar kant. "Ik ben weg uit de eldersden, en nee we gaan nu niet trainen," hij stopte zijn neus weer tussen het eten, alsof hij dacht dat dit antwoord genoeg voor Wolfpaw zou zijn en ze nu af zou haken. Boy he wished. "Waarom niet? En waarom pak je twee muizen?" ze vernauwde haar ogen en snoof kwaad, ze wist heus wel wat hier aan de hand was! Maar goed, als hij dit spelletje ging spelen kon zij dat ook. "Hmpf, oké dan, als ik een vrije dag heb ga ik wel gezellig bij Slatefur zitten, denk ik," ze keek Tallstar uitdagend aan en ritste de muis die hij zojuist gepakt had voor zijn poten weg. "En die geef ik wel aan Slate, tot later!" met een geheven kop begon ze richting de elders den te stappen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Backup system failed - Pagina 3 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Backup system failed   Backup system failed - Pagina 3 Icon_minitimema 3 sep 2018 - 22:43

Hij kon niet anders dan grinniken toen ze doorhad dat zijn compliment niet per se een compliment was en neusde lekker verder. Helaas voor hem had hij zichzelf echter de moeilijkste apprentice in de historie van apprentices gegeven en besloot ze dat het niet genoeg was dat ze niet zouden gaan trainen vandaag. Het was alsof iemand gewoon de opdracht had gegeven aan deze poes zijn leven te laten verzieken.
About that... Tall's hoofd schoot meteen de lucht in en keek rond voor Sin. Als die weer wat geflikt had zou haar sorry ass in no time buiten de kamp grenzen staan. Zoveel was duidelijk. En anders zou ze hem kunnen helpen haar dochter in bedwang te houden. Geen van beide leek echter een optie en met een zucht keek hij weer naar de poes - die er niet meer stond.

Verward ging zijn blik rond en terwijl ze haar groet riep zag hij haar met zijn muis weglopen in de richting van zijn ontbijt op bed. De kater kon wel in elkaar zakken en richtte even boos zijn blik op starclan voor hij even diep ademhaalde en hij besloot dit als een volwassene aan te pakken. "Prima, ik zal je moeder laten weten waar je bent," Als een volwassene die erg kinderachtig was dan. Het noemen van Sin zou Wolf vast wel stil doen staan, en anders kon Tall altijd nog zijn yogajudo toepassen op zijn apprentice. Die was toch te ongeduldig die moves daarvan te leren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
Backup system failed - Pagina 3 Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1106
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 35 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: Backup system failed   Backup system failed - Pagina 3 Icon_minitimema 3 sep 2018 - 22:54

Hmpf, kus mijn kont Tallstar. Erg tevreden met zichzelf liep ze richting de elders den om daar wat tijd te spenderen met haar vriendin, dan was een vrije dag toch niet eens zo erg. Haar plannetje werd echter een beetje gedwarsboomd toen Tallstar besloot onnodig zijn mond weer open te trekken. "Prima, ik zal je moeder laten weten waar je bent," meteen kwam Wolfpaw tot stilstand en keek oprecht geschrokken achter zich. Haar wang deed nog steeds pijn van waar haar moeder haar geslagen had en de herinnering was veels te vers. "Niet doen," klonk er haastig van haar kant, een stuk minder sterk dan eerder, eerder oprecht angstig. Die schrik maakte echter al heel erg snel plaats voor woede en ze draaide zich nu helemaal naar hem om, de muis lag op de grond voor haar poten. "Nee dat ga je helemaal niet doen! Anders dan.. Dan zeg ik de hele clan wat jij en Oceanstar uitgespookt hebben!" niets, ze hadden helemaal niets uitgespookt waarschijnlijk. Toch, ze waren samen in één grot geweest en er was toch al zoveel opschudding in de clan... Ze zouden vast wel een leuke roddel kunnen gebruiken. Pissig maar toch een beetje cocky keek ze haar mentor aan. Lekker puh.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Backup system failed - Pagina 3 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Backup system failed   Backup system failed - Pagina 3 Icon_minitimema 3 sep 2018 - 23:03

Bij haar reactie schrok de kater. Hij had wel verwacht dat Sin een strenge moeder was maar de angst in de stem en ogen van zijn apprentice deden hem pas beseffen hoe streng precies. Voorzichtig zette hij een stapje naar voren, aan de ene kant bezorgd maar aan de andere kant met opkomende woede. Wat spookte Sin precies uit wanneer hij niet keek? "Ik zal het niet doen," Mauwde hij voorzichtig, en keek haar nog eens aan. "Maar niet vanwege je ijzersterke roddel," Hij had met zijn ogen gerold toen ze hem geopperd had maar stelde nu de prioriteit 'Wolfpaw' boven 'reputatie'. Als in, welke reputatie precies? Grote kans dat als het wel waar was geweest zijn clan niet eens verbaasd zou zijn.
"Maar Wolf," Zijn stem was nu duidelijk en niet per se meer bezorgd of meelevend maar meer duidelijk. Wat eigenlijk zijn bezorgdheid alleen maar beter liet zien. "Je zegt het me wel als er iets is toch?" Want om terug te komen op die sorry ass, die zou dus ook om deze reden de clan uitgeflikkerd kunnen worden. Wat misschien een goede optie was.. Maar dat was voor later.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
Backup system failed - Pagina 3 Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1106
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 35 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: Backup system failed   Backup system failed - Pagina 3 Icon_minitimema 3 sep 2018 - 23:13

Kijk, er kwamen alleen maar problemen van als je zwakte tonen, daarin had haar moeder dus toch gelijk. Tallstar was namelijk opeens erg bezorgd, iets wat ze al helemaal niet kon gebruiken op het moment. "Ik zal het niet doen,"hij klonk zo voorzichtig, alsof ze breekbaar was en hij haar met handschoenen moest vasthouden. Wolfpaw snoof, ze was helemaal niet zwak of breekbaar! "Maar niet vanwege je ijzersterke roddel," pfuh, oké dan. Maar hij was zeker ijzer sterk, daar kon ze niet om heen. Ze had Oceanstar en Tallstar eigenlijk nog liever bij elkaar dan hem en Slate. "Maar Wolf," zijn stem was duidelijk en hij klonk alsof hij een antwoord wilde. Wat gestrest keek ze heen en weer en trok één keer met haar oor. "Je zegt het me wel als er iets is toch?" ze keek weg en haalde kort haar schouders op. "Uh ja, sure," mompelde ze duidelijk niet overtuigd. "Maar er is helemaal niets aan de hand, het gaat prima," klonk er wat bits van haar kant, geïrriteerd dat Tallstar zijn neus in haar zaken stak. Alles met haar moeder en wat er gebeurd was zou ze met niemand anders delen. Waarschijnlijk had ze het gewoon verdiend, dat krijg je ervan als je verliefd wordt. Ze had wel betere dingen te doen. "Ga je nou nog mee eten met mij en Slate of wat?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Backup system failed - Pagina 3 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Backup system failed   Backup system failed - Pagina 3 Icon_minitimema 3 sep 2018 - 23:20

De houding van de apprentice beviel hem allerminst en toen ze ook enkel haar schouders ophaalde en wat mompelde moest hij even wegkijken om zijn boze blik niet te laten zien. Hij was de laatste tijd veel opvliegender dan normaal en een nacht slaap ging dat niet veranderen. Dat betekende echter niet dat hij het wederom moest botvieren op Wolf. Toen ze bits meldde dat er bovendien niets aan de hand was keek hij haar echter wel scherp aan. Het was prima dat ze het er nu niet over wilde hebben maar ze moest niet denken dat hij dom was. Wat dat betrof was Sin misschien makkelijk voor de gek te houden, maar dan zou ze met wat beters moeten komen bij hem. "Als jij het zegt," Mauwde hij echter koeltjes terug, duidelijk genoeg hebbende dat hij het voor geen centimeter vertrouwde. En toen ze ook nog eens het erop waagde om een poging te doen zijn ontbijt te jatten maakte zijn blik erg duidelijk dat ze het niet moest pushen. "Gegeven het feit dat jij niet nu gaat ontbijten, nee." Mauwde hij strak, duidelijk niet in de stemming voor een discussie hierover. Eens zien of Wolf vandaag zou testen hoe ver ze kon gaan. Spoiler: niet ver. Hij had al gezegd dat hij een ochtenhumeur had right?
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
Backup system failed - Pagina 3 Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1106
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 35 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: Backup system failed   Backup system failed - Pagina 3 Icon_minitimema 3 sep 2018 - 23:32

Tallstar keek haar scherp aan en Wolfpaw ontmoette koppig die blik zonder nog weg te kijken. "Als jij het zegt," het was duidelijk dat hij hier nog niet klaar mee was, en het was duidelijk dat Wolfpaw hier heel erg klaar mee was. Wat dat betrof waren ze beiden even koppig. De poes knikte één keer resoluut als antwoord. "Ja, dat zeg ik," sprak ze droogjes terug, waarna ze alweer klaar stond om haar muis op te pakken. "Gegeven het feit dat jij niet nu gaat ontbijten, nee." heel erg geërgerd zuchtte Wolfpaw, maar ook wel een beetje beledigd. "Oké! Dan eet ik wel niet!" sprak ze nogal opgefokt nu, waarna ze resoluut voor Tallstar ging zitten en hem zo de weg versperde. Zo, waar dacht hij ookalweer heen te gaan? "Wat is er toch? Waarom mag ik niet gewoon mee?" waarom wilde hij haar er zo graag niet bij hebben? Haar eer was gekrenkt. "Wat ben je wel niet allemaal met Slate aan het doen?!" wantrouwend vernauwde ze haar ogen. Wait...
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Backup system failed - Pagina 3 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Backup system failed   Backup system failed - Pagina 3 Icon_minitimema 3 sep 2018 - 23:38

Ugh, hij kon op het moment echt van alles doen maar gebruikte de energie om zijn innerlijke rust te vinden en met een geordend hoofd de situatie te bekijken. Didn't work. Hij deed zo zijn best maar yoga ging hem hier niet uit redden. Bij haar bitserige opmerking vlamden zijn ogen kort even, so done met het disrespect wat er aan het plaatsvinden was in zijn clan. Maar al snel zuchtte hij en keek naar de hemel toen ze vroeg waarom ze niet mee mocht en wat hij dan wel niet aan het doen was met Slate. De kater keek haar even met zijn 'are you kidding me'-blik aan, maar haalde toen zijn schouders op. "Inderdaad, wil je niet bij zijn," En hij maakte een wegwuivende beweging met zijn poten. Shoo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
Backup system failed - Pagina 3 Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1106
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 35 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: Backup system failed   Backup system failed - Pagina 3 Icon_minitimedi 4 sep 2018 - 0:07

Ze moest zijn '''favoriete''' apprentice voorstellen, niet? Waarom wilde hij dan niet gewoon een ontbijtje met haar delen, dat was toch gezellig? Of gingen ze nu alleen nog maar met elkaar om als het moest mentor-apprentice wise? Lekker was dat! "Inderdaad, wil je niet bij zijn," Oh, ew. Wolfpaw keek haar mentor oprecht disgusted aan. "Mooi niet," brieste ze, waarna ze nu echt de muis oppakte en resoluut naar de elders den toe stapte, niet luisterend naar wat voor slap excuus Tall ook had om haar nu weer tegen te houden. Gelukkig trof ze Slate nog heel en schoon aan, dat was fijn. "Hey Slate," ze legde het muisje voor haar neer. "Deze heb ik zelf voor je gepakt, eet smakelijk," de poes voelde echter al aan dat haar mentor er spoedig weer zou komen om weer de boel te verzieken. Onrustig snoof Wolf. "Ik mag niet mee eten van Tall," klonk er geërgerd. "Maar hij mag geen gekke dingen met je doen, anders ga ik hem slaan," en dat meende ze waarschijnlijk ook nog echt. Sorry Tall. De poes maakte zich klaar om de elders den uit te stappen. Ze had geen zin in dit gelazer meer, ze zou later wel terug komen om haar mentor het leven weer lastig te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Slatefur
StarClan
Backup system failed - Pagina 3 DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Backup system failed   Backup system failed - Pagina 3 Icon_minitimedi 4 sep 2018 - 0:11


Slatefur was ondertussen wel wat meer dan weggedommeld, maar Wolfpaw's pootstappen herkende ze uit duizenden. De apprentice was immers redelijk groot en had een bepaalde manier van lopen die zeer resoluut en standvastig was. Tja, je moest wat als je blind was en katten hun loopjes leren was één van de eerste dingen die ze meegekregen had. Misschien was Tallstar inderdaad meegejat door iemand anders. Of hij was de den toch ontvlucht. "Goedemorgen Wolfpaw," miauwde ze met een gaap, waarna ze zachtjes begon te lachen. "Dank je dat je zo goed voor me zorgt," snorde de kattin. Maar van haar volgende woorden moest de kattin lichtjes fronsen. "Hoezo mag je niet mee eten van Tall dan?" Ze trok wat verbaasd met haar oren. Ze was altijd blij met meer zielen in de elders den, dan was het er niet zo stil. "En geen zorgen Wolfpaw, Tallstar heeft geen gekke dingen gedaan," miauwde de poes geruststellend, "al was het wat verbazingwekkend om wakker te worden met Tall in m'n nest," voegde ze er nog wat bedenkelijk aan toe.

Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Backup system failed - Pagina 3 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Backup system failed   Backup system failed - Pagina 3 Icon_minitimedi 4 sep 2018 - 0:17

Hij moest oprecht lachen om de blik van de poes, maar rende geschrokken achter haar aan toen ze alsnog resoluut de den in stapte en op Slate afging. De kater keek gefrustreerd naar het plafond toen hij al een tijdje gebaren aan het maken was naar Slate voor hij zich bedacht dat die nog steeds zeer blind was. Toen ze zijn muis als eigen trofee claimde viel zijn mond even verontwaardigd open en hij sloeg zichzelf hard voor zijn hoofd toen de poes inderdaad zo met de deur in huis viel en Slate inderdaad niet onbeleefd reageerde. Honestly die poes was te goed opgevoed - al was dat een wonder met haar vader.

"Wolfpaw heeft het heel druk," Mauwde hij, met een zeer waarschuwende blik naar Wolfpaw die een enkeltje nursery beloofde als ze hier nog tegenin zou gaan. Aan de andere kant, het was Wolf, alles was mogelijk. Bij de woorden van Slate kon hij enkel met grote ogen kijken en overwoog letterlijk de den gewoon weer uit te lopen. Dit maakte het niet makkelijker woman!
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
Backup system failed - Pagina 3 Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1106
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 35 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: Backup system failed   Backup system failed - Pagina 3 Icon_minitimedi 4 sep 2018 - 0:32

Slatefur leek nog een beetje wazig van de slaap, maar zag er niet ongelukkig of aangetast uit. Toch klopte er iets niet helemaal, maar ze kon er niet precies haar poot op leggen wat dan. "Goedemorgen Wolfpaw," Wolfpaw was nog veel te druk met de elders den grondig te inspecteren op een teken. "Hmm,"klonk er dan ook enkel wat afwezig. "Dank je dat je zo goed voor me zorgt," haar aandacht werd weer naar Slate getrokken en kort glimlachte ze zelfs, daarom mocht ze Slate zo graag. Zij was wél aardig. "Hoezo mag je niet mee eten van Tall dan?" zie! Slatefur vond het wel oké! Mokkend ging Wolfpaw zitten. "Weet ik niet. Hij zegt dat hij vanalles met je gaat doen en ik daar niet bij wil zijn," en dat maakte haar bezorgd. Ze hield stiekem echt wel een beetje van Tall hoor, maar hij moest haar niet buiten gaan sluiten. Toen hij dan ook binnen kwam wandelen gunde Wolfpaw hem geen blik waardig. Even min toen hij dwars door hun gesprek heen ging. "Wolfpaw heeft het heel druk," vertelde hij met een strenge blik, maar Wolfpaw was nog niet van plan te luisteren. "Inderdaad, heel druk met luisteren naar wat Slatefur te zeggen heeft," Tallstar had absoluut geen reden om zo op haar nek te zitten, immers was hij degene die de training zomaar liet vervallen. Hij deed zo geheimzinnig omdat hij iets verborg, besloot Wolfpaw. "En geen zorgen Wolfpaw, Tallstar heeft geen gekke dingen gedaan," opgelucht knikte de grijzige poes bij die geruststellende woorden. "al was het wat verbazingwekkend om wakker te worden met Tall in m'n nest," wacht. Wat. Dus dat was wat er mis zat, de geur van Tall zat overal om Slate heen. Kwaad sprong Wolfpaw op en haar oren lagen ergens in haar nek.. "Wat? In je nest?" klonk ze verontwaardigd, dit vond ze helemaal niet leuk. "Waarom mag ik daar niet slapen?" met een ruk draaide ze haar kop om naar Tallstar, die er nogal betrapt uit zag. Hij zou toch niet... "Wat heb jij met Slate uitgespookt?" haar stem klonk haast dreigend. Wat schattig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Slatefur
StarClan
Backup system failed - Pagina 3 DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Backup system failed   Backup system failed - Pagina 3 Icon_minitimedi 4 sep 2018 - 0:39


Het duurde niet lang voordat Tallstar ook de den betrad en Slatefur moest toegeven dat ze enkele spanningen voelde die ze niet goed kon verklaren. De gezichtsuitdrukkingen kon ze immers niet aflezen van de katten. Ze vond wel dat Wolfpaw vrij gespannen deed. Maar toen Wolfpaw aangaf dat Tall allerlei dingen met haar ging doen waar Wolfpaw niet bij wilde zijn, verslikte Slatefur zich even kort. "Je wil wat?" miauwde ze, al kuchend, naar Tallstar, nu toch wel wat ongemakkelijk en beduidend geschrokken. Ze kon daar niet echt een invulling aan geven die iets goeds zou betekenen, althans voor haar als de apprentice er absoluut niet bij mocht zijn. Als ze over dingen gingen praten die geheim waren, oké, maar dat waren niet dingen doen. En Tallstar leek Wolfpaw ook duidelijk weg te willen hebben. Normaal had Slatefur Tallstar wel vertrouwd, maar de laatste dagen deed hij zo raar... Misschien was het wel handig om Wolfpaw erbij te houden. Om haar volgende woorden werd Wolfpaw ook nog eens boos. Slatefur knipperde verbaasd en draaide haar kop in de richting van de verontwaardigde stem. "Je mag altijd...-" Hier komen slapen. Maar Wolfpaw viel al boos uit naar Tallstar. Oh dear.


Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Backup system failed - Pagina 3 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Backup system failed   Backup system failed - Pagina 3 Icon_minitimedi 4 sep 2018 - 0:50

Ehm. Even dwaalde zijn blik naar de uitgang om te zien of hij nog weg kon glippen voor dit erger werd maar om eerlijk te zijn zag de kater weinig kan. Voornamelijk omdat Wolf ten eerste: heel onbeleefd tegen hem deed, en ten tweede: zijn woorden compleet fout uitlegde. Hij had erbij gegrinnikt! Het was een grap! Of naja... Ja! Hij schudde even met zijn hoofd door zijn eigen verwarring. Dit was wel moeilijk om bij te houden al ging het eigenlijk allemaal over hem. Als een goudvis keek hij naar Wolfpaw toen deze zich naar hem richtte en haar tirade afstak om vervolgens naar Slate te kijken die er duidelijk niets meer van begreep en zelfs even bezorgd leek.

Tall kon wel janken. Hij was moe, had honger, had zijn best gedaan de mooiste muis te vinden voor de poes en zelfs nog een extra om aan te geven dat hij haar niet te dik vond. Waarom in Starclans naam liet deze kat hem dan niet gewoon met rust en gunde hem zijn korte moment van zichzelf zijn in plaats van 'de leider die alles goed en zijn ruzies buiten het kamp houdt'. Acorn zou zo teleurgesteld zijn. Toen Wolf bij de laatste zin nog steeds zo boos deed was hij het zat. Als een moeder die een kind aan de oren meetrok sleept hij nu de poes de den uit en zette haar daar demonstratief neer. Duidelijk on edge en de moeheid in zijn ogen te zien. Een zucht ontsnapte hem en zijn al in de war zittende haar werd nog erger toen hij even radeloos met zijn hoofd schudde en om zich heen keek voor hij wist zelf niet eens wat. "Wolf," Mauwde hij, de spanning en moeite om niet volledig uit zijn vel te springen dik in zijn stem. "Nu. Even. Niet." Zou dat het duidelijk maken? Zou ze hem nu nog verder testen? Hij deed hier zijn best om volwassen te blijven. Misschien was dit de reden dat hij geen vader mocht worden van Starclan, waarom dat altijd mis ging, gewoon het feit dat hij een verschrikkelijke vader zou zijn doordat hij zichzelf, laat staan zijn apprentice of kittens, volledig verloor. Hij zuchtte nog eens, wat trillender en schudde nog eens met zijn kop. Dit had een oplossing voor zijn pronlemen moeten worden, niet een probleem erbij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
Backup system failed - Pagina 3 Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1106
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 35 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: Backup system failed   Backup system failed - Pagina 3 Icon_minitimedi 4 sep 2018 - 1:05

Huh wat, wat gebeurde er nou precies. Wolfpaw was de draad kwijt, ze wist alleen zeker dat ze boos was. Wat deed Tall hier. Wat moest hij in haar nest. Wat was zijn plan. Wat. Wolfpaw keek van hem naar Slatefur, geen van de drie leek nog echt te snappen wat er nu precies gaande was. Toen plots besloot Tallstar dat het genoeg was, hij greep haar bij de oren en sleurde haar naar buiten. "Hey!" riep ze kwaad en rukte zich los van zijn grip, maar inmiddels waren ze toch al buiten. Waarom was Tallstar toch zo raar aan het doen? De jonge poes snapte het oprecht niet, ze wilde gewoon mee ontbijten, waarom was dat zo'n probleem? Slatefur en Tallstar waren toch haar vrienden? Nuja, voornamelijk de eerste, Tallstar leek haar soms niet al te graag in de buurt te hebben en dat was wel eens wederzijds. "Wolf," hij klonk gespannen, alsof hij moeite moest doen niet nog kwader te worden. De warharige poes keek hem gepikeerd aan, wat had ze dat fout gedaan? "Nu. Even. Niet." haar staart zwiepte heftig heen en weer. "Prima! Ga maar lekker dik worden en gekke dingen doen met Slatefur als je me zo graag weg wilt hebben. Lekkere mentor ben jij, misschien heb ik nog wel liever Snakesong terug," het was duidelijk dat Wolfpaw toch wel best beledigd was door dit alles. Ze had namelijk al niet zo heel veel vrienden én ze was nu net juist weer apprentice geworden, het was volgens haar gewoon niet eerlijk dat hij zo nodig tijd moest spenderen met haar vriendin en zij er niet bij mocht zijn. Met een laatste zwaai van haar staart draaide ze zich om en stapte er resoluut vandoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Backup system failed - Pagina 3 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Backup system failed   Backup system failed - Pagina 3 Icon_minitimedi 4 sep 2018 - 1:16

Ze leek eindelijk zijn boodschap te begrijpen en even was de kater blij met haar en wilde hij haar toezeggen dat ze vanmiddag zouden leren vechten om te vieren dat ze weer apprentice was. Voor hij zoiets dergelijks kon melden begon ze echter weer in een tirade en smeet ze hem voor de voeten dat ze nog liever Snakesong had gehad. Tall keek haar voornamelijk stil na. Te verbaasd om wat te zeggen en zijn boosheid omgeslagen in een hol gevoel. Hij wist niet wat het was maar het leek alsof zijn leven van hem wegholde, besloten had dat hij geen normaal gesprek meer kon hebben zonder een ruzie te starten.

Toen duidelijk werd dat Wolf inderdaad weg was liep de kater gedesillusioneerd de den terug in - tegen de deurpost aan - en moest zichzelf weer even vertellen waarom hij hier nu ook alweer was. Met een zucht herinnerde hij het zich en liep met hangende oren richting Slate. Misschien wel goed dat ze niet kon zien nu. Bij haar, maar op een afstand, legde hij zich voorzichtig neer, zijn staart beschermend voor hem en zo klein mogelijk. Op deze manier voelde het iets minder leeg en leek hij wat grip te krijgen. Voor de poes hem kon vragen schoof hij de muis die hij zo zorgvuldig uitgekozen had haar kant op en sloeg zijn ogen neer toen hij zag dat het eigenlijk maar een scharminkel was. Zin in praten had hij niet, geen idee of Slate het kon ruiken of aanvoelen, maar het was niet zijn dag vandaag. Alweer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Slatefur
StarClan
Backup system failed - Pagina 3 DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Backup system failed   Backup system failed - Pagina 3 Icon_minitimedi 4 sep 2018 - 1:26

Voordat Slate doorhad wat er nou eigenlijk gebeurde, hoorde ze Tall en Wolf de den alweer verlaten. Het was niet moeilijk om te horen voor de leigrijze poes dat Wolfpaw een nieuwe tirade afstak en er vervolgens vandoor ging. Slatefur liet haar oren even hangen. Ze moest de jonge kattin later vandaag nog maar eens opzoeken, ze klonk ontzettend van streek.

Maar Tallstar's stilte toen hij binnen kwam klonk ook alles behalve goed. Slatefur voelde een steen in haar maag zakken terwijl hij niks zei. Het was giswerk, maar ze nam aan dat hij zich niet goed voelde. "Tall-" begon ze maar ze stopte zichzelf. Haar hoofd begon weer te ratelen en ze kwam op een goede optie uit. Geen idee of het zou werken bij deze gekke kater, maar zij voelde zich er altijd beter door. Nagenoeg geruisloos stapte Slatefur uit haar nest en drukte ze haar pels tegen die van Tall aan. Gelukkig maar dat hij een grote kater was en ze dus zijn pootstappen goed had kunnen horen tot hij halt had gehouden. En ondanks dat Wolfpaw vreemde implicaties had gegeven, was ook zeer duidelijk dat de kater zich beroerd voelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Backup system failed - Pagina 3 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Backup system failed   Backup system failed - Pagina 3 Icon_minitimedi 4 sep 2018 - 1:36

Hij zat op het moment een beetje gevangen in zijn eigen hoofd als hij eerlijk moest zijn. Waar normaal lichtpuntjes brandden en hij een glimlach tevoorschijn kon toveren door te denken aan een goed moment die dag kon hij nu alleen de ogen van Wolf zien terwijl ze hem beschuldigde van de slechtste mentor zijn die ze had kunnen hebben. En misschien had ze gelijk. Was hij niet enorm egoïstisch bezig door hier te zijn? En dat ook nog eens met het narcissistische idee dat Slate zijn gezelschap niet erg vond. Hij liet zijn kop op het mos vallen en staarde voor zich uit, alleen zijn ogen hard sluitende toen de poes zijn naam noemde. Het was al erg genoeg dat hij zo deed, laat staan dat iemand het doorhad.

Zijn ogen bleven gesloten, toen hij een kitten was werkte het, gingen de stomme dingen weg en kreeg hij er leuke gedachten voor in de plaats. Nu niet. Hij vloekte zachtjes en probeerde het prikkende gevoel uit zijn ogen te krijgen. Serieus Tall? Dat was hoe je leider ging zijn? Good going boy.

De kater stokte even in zijn gejaagde ademhaling toen Slate plots naast hem kwam en haar pels tegen die van hem duwde. Beschaamd draaide hij zijn hoofd weg van de poes, ze kon hem niet zien maar het zei genoeg dat hij zo stil was in combinatie met zijn ademhaling. Bijna moest hij grinniken toen hij zich bedacht dat zij zich nutteloos voelde, terwijl hij het eigenlijk was. Bijna.
Terug naar boven Ga naar beneden
Slatefur
StarClan
Backup system failed - Pagina 3 DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Backup system failed   Backup system failed - Pagina 3 Icon_minitimedi 4 sep 2018 - 1:40

Ze voelde de kater verstarren, net zoals dat zij had gedaan toen hij bij haar was komen liggen tijdens haar nachtmerries. Voor een moment bevroor Slatefur ook, niet zeker wetende wat ze moest doen. Bevroor Tallstar omdat ze nu grenzen aan het overgaan was? Wilde hij liever dat ze weer wegging? Of was het gewoon een automatische reactie op haar vacht? Niets liever zou Slate op dit moment weer willen zien om zijn gezichtsuitdrukkingen te kunnen zien, maar zo gezegend was ze niet en daar zou Tall het mee moeten doen. Toch besloot ze nog een beetje informatie in te winnen over wat er nu gaande was. "Als je liever hebt dat ik nu weg ga..." mompelde ze zachtjes, haar stem afstervende met de mogelijkheden
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Backup system failed - Pagina 3 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Backup system failed   Backup system failed - Pagina 3 Icon_minitimedi 4 sep 2018 - 1:50

Hij deed zijn best niet weg te kruipen als een soort schildpad terwijl de poes bleef liggen terwijl hij ondertussen zijn best deed om zijn ademhaling rustiger te maken en zijn ogen te doen stoppen met prikken. Ugh, hij deed altijd zijn best, misschien dat hij maar blij moest zijn dat het deze keer ook eigenlijk werkte. Hij bleef liggen, zij het oncomfortabel en onrustig. Zeker toen de poes ook nog eens dacht dat het aan haar lag. Tall zuchtte nog eens trillend en duwde toen zijn kop in haar vacht. Trillend. Als ze dan toch al doorhad dat het niet goed ging kon hij er maar het meest van maken voor ze hem nooit meer wilde zien. Een zachte "Liever niet," wist hij voorzichtig te uiten. Maar het liet het open voor haar, als ze liever wilde, om weg te gaan. Al wist hij niet zo goed waarheen. Zijn den was vrij? Zou ze die kunnen vinden?
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Backup system failed
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: