[GZ] Partners in 'crime'



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [GZ] Partners in 'crime'

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Hazelnut
Member
[GZ] Partners in 'crime' DQLb1TP
Yanthe
802
Actief
I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!


CAT'S PROFILE
Age: 89moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hazelnut
BerichtOnderwerp: [GZ] Partners in 'crime'   [GZ] Partners in 'crime' Icon_minitimema 10 sep 2018 - 20:47


[GZ] Partners in 'crime' WdXTVI9

Hazelnut is op een punt in zijn leven gekomen waarin hij geen last heeft van drama. Dat is een wonder, zeker nu je ziet dat er overal drama is. Hehe. Maar ik ben niet op zoek naar drama voor hem.

Ik ben op zoek naar enkele jonge katten (jonge/gewone warriors) waarmee hij tijdens de Journey vaak mee op pad is getrokken. Zie het als een groep vrienden (op dat moment zonder apprentices) met veel tijd, die zichzelf willen bewijzen aan elkaar en op deze manier echte kameraden zijn geworden. De groep vrienden kunnen samen heel wat gedaan hebben: op jacht gaan, op ontdekking in het nieuwe terrein van de bergen, rond hangen (als échte pubers) en nog veel meer! Omdat dit tijdens de Journey was, kunnen ook katten van andere clan zich opgeven. Dit moeten ook niet alleen katers zijn, poezen zijn ook meer dan welkom.

Topics heb ik niet meteen nodig met deze katten. Je mag me altijd wel contacteren als je ideeën hebt voor een plot tussen jouw kat en Hazelnut, ik sta voor alles open (mits een goede bespreking). Je kan dit doen via Discord, maar ook via PM als je dat liever hebt. ;D

Hazelnut is zelf heel sociaal en laat altijd het beste van hem zien, dus zijn vriendengroep mag dan ook wat groter worden. Daarom dit zoektopic voor hem! <3

Shadowclan
♕ Burninglove (f)
♕ Viperdash (m)
♕ Snakesong (f)

Thunderclan
♕ Windblade (f)
♕ Redpanda (f)

Windclan


Riverclan
♕ Vixenleap (f)



Laatst aangepast door Hazelnut op di 11 sep 2018 - 13:00; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
[GZ] Partners in 'crime' 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Partners in 'crime'   [GZ] Partners in 'crime' Icon_minitimema 10 sep 2018 - 20:55

Burninglove?
Burning is dochter van Ace x Running en nogal een vriendelijke kattin. Tikkeltje flirterig en kan iets beter met katers dan katinnen en is zwakker dan meeste SC.. ze is sociaal en opgevoed altijd voor de clan te zorgen. Doorsat ze zovaak ziek is geweest heeft ze nooit Apprentice gehad ook al is ze 36 Moons. Net als dr vader is ze niet altijd se snuggerste xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Windblade
Member
[GZ] Partners in 'crime' KvGvDIl
San
141
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ▽18 Moons▽
Gender: She-cat ♀
Rank:
Windblade
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Partners in 'crime'   [GZ] Partners in 'crime' Icon_minitimema 10 sep 2018 - 21:19

Ik heb Windblade? ^^ al is ze misschien wel wat aan de jonge kant? Idk hoeveel manen er verstreken zijn maar ik denk dat het wel mogelijk is? Windblade's karakter wil ik nog uitbreiden in de Rpg maar de basics zijn dat ze een rustige kalme kattin is die vriendelijk en open staat voor alles en iedereen, ze is erg volwassen voor haar leeftijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chivysniff
StarClan
[GZ] Partners in 'crime' Beertjeava
Beertje
1585
Actief
She's my queen
from this day until
my last day
.

CAT'S PROFILE
Age: Full of stars (33 moons) ♡
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chivysniff
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Partners in 'crime'   [GZ] Partners in 'crime' Icon_minitimema 10 sep 2018 - 21:20

Ik heb Viperdash voor je?
Viper is de zoon van Otterflight en Crossroad en heeft een vriendelijk, maar stroef karakter. Hij is heel gevoelig aan verandering en kan er niet zo goed mee op. Hij zal de klager van de groep zijn want de Journey is een hele verandering, maar hij is wel erg grappig en loyaal. Hij is partners-ish met Heavespark.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosefield
Member
M again
55
Actief
To be soft is to be powerful

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rosefield
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Partners in 'crime'   [GZ] Partners in 'crime' Icon_minitimema 10 sep 2018 - 21:24

ik heb Redpanda?
ze is wel nogal jong maar ze is een erg zorgzame kattin (die het snel koud heeft dus altijd tegen idereen aankruipt). Redpanda zou dan echt de kat zijn die in de problemen zou komen maar omdat ze zo onschuldig is er of onderuit komt of dat iemand anders zegt dat hij of zij het gedaan heeft puur omdat ze zo onschuldig doet
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazelnut
Member
[GZ] Partners in 'crime' DQLb1TP
Yanthe
802
Actief
I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!


CAT'S PROFILE
Age: 89moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hazelnut
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Partners in 'crime'   [GZ] Partners in 'crime' Icon_minitimema 10 sep 2018 - 21:43

Ik heb jullie er allemaal bij gezet. Ik wil ook even melden (voor de meeste is het wss logisch), maar jouw aangemelde kat zal automatisch ook gekend zijn bij de andere katten in het lijstje. Hoe de band (bevriend/of gehaat/jaloers/....) met de andere is, is natuurlijk aan jullie. Alles is mogelijk! ^^

De jonge leeftijd van een aantal is ook geen probleem. Hazel vindt het juist fijn om met meer te zijn (al kunnen anderen daar anders over denken). Wel even zien hoe oud ze op die moment waren, want ik veronderstel dat er misschien hier en daar nog iemand apprentice was op dat moment?
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
[GZ] Partners in 'crime' BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Partners in 'crime'   [GZ] Partners in 'crime' Icon_minitimedi 11 sep 2018 - 12:42

Ik kan je Snakesong aanbieden? Ze kan ook wel een vriend gebruiken omdat ze een tijdje vast gaat zitten in de medicine cats den ivm een bijna verdrinking so ; )

als je wat achtergrond info wil: ze is de tweelingzus van Acefray en een hele vrolijke, sociale kattin die eigenlijk gewoon wil dat haar leven wat minder saai wordt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazelnut
Member
[GZ] Partners in 'crime' DQLb1TP
Yanthe
802
Actief
I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!


CAT'S PROFILE
Age: 89moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hazelnut
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Partners in 'crime'   [GZ] Partners in 'crime' Icon_minitimedi 11 sep 2018 - 12:52

Ik heb haar erbij gezet. ;D

Ziet er al een leuke groep uit!! ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Cobra
Deceased
[GZ] Partners in 'crime' 20f8kWD
»Quinty«
778
Actief
Like some kind of madness

CAT'S PROFILE
Age: ♕ Ageless | [38 moons]
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cobra
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Partners in 'crime'   [GZ] Partners in 'crime' Icon_minitimedi 11 sep 2018 - 12:55

Uhm.. Ik heb Vixenleap voor je? c:

Haar karakter staat nog niet helemaal vast, aangezien ik die in de RPG wilde uitwerken. Ze is soms een beetje sloom en houd van veel warmte. Wel is ze gek op andere katten wat bijleren (haar apprentice onder andere).
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazelnut
Member
[GZ] Partners in 'crime' DQLb1TP
Yanthe
802
Actief
I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!


CAT'S PROFILE
Age: 89moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hazelnut
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Partners in 'crime'   [GZ] Partners in 'crime' Icon_minitimedi 11 sep 2018 - 12:59

Is goed hoor! De eerste Riverclancat, woohoo! xD

Als er trouwens iemand een topic wil, moet je maar een seintje geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
[GZ] Partners in 'crime' 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Partners in 'crime'   [GZ] Partners in 'crime' Icon_minitimedi 11 sep 2018 - 13:17

Burning en Hazel?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazelnut
Member
[GZ] Partners in 'crime' DQLb1TP
Yanthe
802
Actief
I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!


CAT'S PROFILE
Age: 89moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hazelnut
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Partners in 'crime'   [GZ] Partners in 'crime' Icon_minitimewo 12 sep 2018 - 1:27

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[GZ] Partners in 'crime'
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: