Nynke's absentietopic



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Nynke's absentietopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Kumeza
Member
Nynke's absentietopic  Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Nynke's absentietopic    Nynke's absentietopic  Icon_minitimedi 11 sep 2018 - 16:26


Ja de titel zegt het al,
Misschien hadden jullie het al gemerkt, maar ik post de laatste paar weken een stuk langzamer. Dit komt onder andere door school, gezien ik nu in mijn eindexamenjaar zit, maar ook omdat ik nu in een bandje zit van school en natuurlijk koor en pianoles. Kortom, ik heb wat meer 'verplichtingen' dit jaar wat voor de nodige stress kan zorgen en daarom zet ik Warrior Cats even op een laag pitje. Zo blijf ik met mijn hoofd bij de 'belangrijke' dingen als school en raak ik hopelijk minder snel afgeleid. Ik zal dus voor een tijd weinig actief zijn tot ik een goed ritme heb gevonden of iets in die trant. c":

Jullie kunnen mij het beste bereiken via Discord of een PM sturen naar Swallowflight of Coyotepaw. Ik denk dat ik voor Co en Swallow wel elke week een paar postjes kan maken, maar voor de rest gaat dat erg verschillen denk ik. Ik heb namelijk voor een paar accounts op het moment erg weinig inspiratie/zin om mee te posten dus die posts zullen (natuurlijk) veel trager komen.  

xxx,
Nynke

Ik weet dat ik dan nog steeds redelijk actief ga zijn maar ik dacht dat ik het even voor de zekerheid zeg mocht ik opeens voor een paar dagen verdwijnen hahaha






Nynke's absentietopic  Swallo12
Nynke's absentietopic  G3K5gZvO_oNynke's absentietopic  XehOIgmF_oNynke's absentietopic  POQBm5qP_o

::



Laatst aangepast door Swallowflight op wo 27 mei 2020 - 11:48; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotespirit
Member
Nynke's absentietopic  Images?q=tbn:ANd9GcQtKp-d3oGpfXIuJw8ZVUfUjCKKGjlHMbs-x6TMlH3LOpFA7W84pQ&s
Nynke
1336
Actief
dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons young ✘
Gender: She-cat ♀
Rank: Pop star
Coyotespirit
BerichtOnderwerp: Re: Nynke's absentietopic    Nynke's absentietopic  Icon_minitimewo 19 sep 2018 - 17:47


Oké ik ga het toch weer eventjes melden en ik vind dat jullie wel een verklaring verdienen waarom ik de komende maand(en) aanzienlijk minder actief word. :c

Ik zit nu in mijn examenjaar en ben druk bezig met mijn PWS, maar ook vinden de docenten het geweldig om ons helemaal te laten verdrinken in het huiswerk (no joke). Verder heb ik het druk met koor, omdat we dit jaar in een jubileumjaar zitten wat betekend extra activiteiten, concerten en nog meer repetities! :") Bovendien ben ik -daar als één van de oudere middelbare scholieren- daar af en toe een oppas waardoor ik ook bijvoorbeeld op activiteiten moet zijn als oppas in plaats van zanger. Verder heb ik ook nog een paar leuke vrienden waarmee ik allemaal leuke dingen doe, wat natuurlijk ook wat tijd opslurpt. En, wat ik zelf echt super leuk vind, ik heb samen met drie goede vrienden van mij een (rock)bandje opgericht, waar wij waarschijnlijk ook op een jaarlijks muziekfestival van school ergens eind dit schooljaar mee gaan optreden, wat natuurlijk super leuk is! Ook met hen probeer ik zo elke week af te spreken om te oefenen, waardoor mijn zaterdagen ook wel aardig vol raken. Ik probeer natuurlijk zoveel mogelijk tijd te maken voor posten, maar ook vanwege deze vele dingen wil ik wanneer ik even niks te doen heb zoveel mogelijk luieren en niet posten omdat ik dan moe ben. :") Ook heb ik wat minder inspiratie op het moment, waarschijnlijk omdat mijn aandacht ook bij andere dingen ligt nu. Hierdoor wordt 'actief posten' bij mij meerdere posts per maand in plaats van week, dus jullie zullen maar een beetje meer geduld moeten hebben op mijn reacties. c":

Wat er met mijn grote hoop accounts gaat gebeuren, wie ik allemaal actief blijf houden etc, zal ik zo even in mijn dropping zetten, dan weten jullie in ieder geval met welke accounts ik redelijk nog ga posten en welke ik even op een 'stop' zet. Je kan me in ieder geval nog steeds het beste bereiken via Coyotepaw. of Swallowflight, die twee kan ik namelijk niet los laten. <3

xxx
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotespirit
Member
Nynke's absentietopic  Images?q=tbn:ANd9GcQtKp-d3oGpfXIuJw8ZVUfUjCKKGjlHMbs-x6TMlH3LOpFA7W84pQ&s
Nynke
1336
Actief
dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons young ✘
Gender: She-cat ♀
Rank: Pop star
Coyotespirit
BerichtOnderwerp: Re: Nynke's absentietopic    Nynke's absentietopic  Icon_minitimedi 26 feb 2019 - 11:03


Jaaa, vakantie! Tijd om hard te gaan leren voor de toetsweek volgende week. :c Naast leren ga ik natuurlijk ook flink proberen te posten deze week, maar geen garantie dat dit daadwerkelijk gaat lukken. (A) Na toetsweek heb ik wintersportexcursie, waar ik sowieso niet te bereiken ben omdat ik dan andere dingen doe (zoals skiën (; ) In het weekend tussen toetsweek en de excursie heb ik overigens ook (bijna) geen tijd om te posten, maar dan zal ik wel even checken of ik iets gemist heb! c:

Kortom, vanaf 4 maart t/m 15 maart ben ik (waarschijnlijk) niet actief.

Mocht je me toch willen bereiken voor belangrijke topics en dat soort zaken, por me dan even via Discord, ik lees dat waarschijnlijk sneller. Ik probeer deze week en volgende week nog semi regelmatig op de topics te posten die belangrijk zijn, maar de andere topics moeten maar eventjes wachten. c":

Vanaf 15 maart denk ik dat ik wel weer een stuk actiever ga worden, dan hebben we op school namelijk alleen nog maar examentrainingen, wat betekend dat ik geen deadlines heb voor SE's en dat soort dingen.  Cool

xxx


Nynke's absentietopic  Coyode10

Allemaal Kunst.:


Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotespirit
Member
Nynke's absentietopic  Images?q=tbn:ANd9GcQtKp-d3oGpfXIuJw8ZVUfUjCKKGjlHMbs-x6TMlH3LOpFA7W84pQ&s
Nynke
1336
Actief
dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons young ✘
Gender: She-cat ♀
Rank: Pop star
Coyotespirit
BerichtOnderwerp: Re: Nynke's absentietopic    Nynke's absentietopic  Icon_minitimezo 14 apr 2019 - 14:10


Hee lieve mensen <3

Zoals jullie waarschijnlijk gemerkt hebben ben ik de afgelopen tijd al aanzienlijk minder actief geweest. Dit gaat helaas nog een tijdje zo blijven, want de examens zijn in aantocht! Ook zit ik al een tijdje niet zo lekker in m’n vel en gaat daarmee mijn motivatie om dingen te doen ook erg omlaag, ook op m’n laptop zitten en posts schrijven. Ik heb het verder ook nog erg druk met examentraining en wat daar allemaal niet bij komt kijken. Ik zal hoogstwaarschijnlijk na de examens ook nog niet super actief worden, aangezien ik dan verschillende leuke dingen ga doen met wat vrienden van me! Ik ben denk ik het beste te bereiken, dus als ik ergens voor nodig ben, stuur me daar een berichtje!

xxx Nynke


Nynke's absentietopic  Coyode10

Allemaal Kunst.:


Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotespirit
Member
Nynke's absentietopic  Images?q=tbn:ANd9GcQtKp-d3oGpfXIuJw8ZVUfUjCKKGjlHMbs-x6TMlH3LOpFA7W84pQ&s
Nynke
1336
Actief
dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons young ✘
Gender: She-cat ♀
Rank: Pop star
Coyotespirit
BerichtOnderwerp: Re: Nynke's absentietopic    Nynke's absentietopic  Icon_minitimema 6 mei 2019 - 14:13


AAAAH EXAMENSTRESS!

Deze week starten de examens dus de komende twee-ish weken zal ik niet actief zijn, (bijna) niet posten, ook niet met Coyotepaw. Ik wil me echt gaan focussen op de examens en hoge cijfers halen, en dan moet ik warriorcats eventjes naar achteren schuiven. Je kan me wel een berichtje sturen via Discord, maar geen garantie dat ik snel reageer.

xxx Nynke



Nynke's absentietopic  Coyode10

Allemaal Kunst.:


Terug naar boven Ga naar beneden
Mistgaze
Elder
Nynke's absentietopic  0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: Nynke's absentietopic    Nynke's absentietopic  Icon_minitimema 6 mei 2019 - 16:56

Lekker knallen op je examens Nynke! En daarna lekker met klamme handjes bij een telefoon wachten! B)

Heel veel succes en doe je best! <3

xxx


You call and I respond
The sparrow and the song
I miss you when you're gone

Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotespirit
Member
Nynke's absentietopic  Images?q=tbn:ANd9GcQtKp-d3oGpfXIuJw8ZVUfUjCKKGjlHMbs-x6TMlH3LOpFA7W84pQ&s
Nynke
1336
Actief
dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons young ✘
Gender: She-cat ♀
Rank: Pop star
Coyotespirit
BerichtOnderwerp: Re: Nynke's absentietopic    Nynke's absentietopic  Icon_minitimeza 25 mei 2019 - 9:49

Nog bedankt Kiek hahaha <3



Anyways, nu de examens voorbij zijn heb ik vakantieee! De komende week
heb ik het super druk waardoor ik niet zoveel tijd ga hebben om te posten. Vanaf woensdag 29 mei en zondag 2 juni ben ik met m’n koor op concertreis in Lincoln, waar ik dan helemaal geen tijd ga hebben om warriorcats te checken!

De posts komen dus waarschijnlijk pas rond 3/4 juni. c:

xxx
Nynke


Nynke's absentietopic  Coyode10

Allemaal Kunst.:


Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
Nynke's absentietopic  Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Nynke's absentietopic    Nynke's absentietopic  Icon_minitimezo 25 aug 2019 - 9:18


Het is de laatste week van vakantie (:c) en deze week heb ik het alweer super druk! Ik zal vandaag misschien nog wel kunnen posten, woensdag en donderdag ook maar voor de rest ben ik vrijwel verdwenen. Op maandag en dinsdag ben ik nog bereikbaar via discord but vanaf vrijdag t/m zondag ben ik ook daar niet/zelden op te vinden.
Hopelijk hebben jullie mijn volgens mij chaotische uitleg begrepen en zo niet: ik ben de komende week minder actief en minder bereikbaar Razz

xxx




Nynke's absentietopic  Swallo12
Nynke's absentietopic  G3K5gZvO_oNynke's absentietopic  XehOIgmF_oNynke's absentietopic  POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotespirit
Member
Nynke's absentietopic  Images?q=tbn:ANd9GcQtKp-d3oGpfXIuJw8ZVUfUjCKKGjlHMbs-x6TMlH3LOpFA7W84pQ&s
Nynke
1336
Actief
dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons young ✘
Gender: She-cat ♀
Rank: Pop star
Coyotespirit
BerichtOnderwerp: Re: Nynke's absentietopic    Nynke's absentietopic  Icon_minitimewo 20 mei 2020 - 15:08


Hee hoi!

Vanaf vandaag tot en met maandag ben ik minder bereikbaar en ga ik minder posten, ik ga namelijk met m’n ouders op vakantie in Drenthe. c:

Liefs mij


Nynke's absentietopic  Coyode10

Allemaal Kunst.:


Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotespirit
Member
Nynke's absentietopic  Images?q=tbn:ANd9GcQtKp-d3oGpfXIuJw8ZVUfUjCKKGjlHMbs-x6TMlH3LOpFA7W84pQ&s
Nynke
1336
Actief
dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons young ✘
Gender: She-cat ♀
Rank: Pop star
Coyotespirit
BerichtOnderwerp: Re: Nynke's absentietopic    Nynke's absentietopic  Icon_minitimewo 27 mei 2020 - 11:46


Komende week zal ik even minder actief zijn ivm afsluitweek van de studiekeuzecursus die ik volgde, maar volgende week zal ik op alles bijposten! <3 En ik wilde nog even zeggen dat ik inderdaad afgelopen maanden een beetje afwezig was vgm dus excuus dat ik daar niks over heb gezegd, maar ik had het echt intens druk maar het is nu bijna vakantie en dat betekent post(en spam)tijd B). Zodra ik weer wat afweziger wordt zal ik het zeggen haha

x


Nynke's absentietopic  Coyode10

Allemaal Kunst.:


Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotespirit
Member
Nynke's absentietopic  Images?q=tbn:ANd9GcQtKp-d3oGpfXIuJw8ZVUfUjCKKGjlHMbs-x6TMlH3LOpFA7W84pQ&s
Nynke
1336
Actief
dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons young ✘
Gender: She-cat ♀
Rank: Pop star
Coyotespirit
BerichtOnderwerp: Re: Nynke's absentietopic    Nynke's absentietopic  Icon_minitimewo 1 jul 2020 - 13:44



Heehoi! De kans is vrij groot dat ik in juli en augustus wat minder actief ben, ivm verschillende afscheid dingen in juli en vakantie en in augustus ga ik lekker naar Groningen verhuizen teehee. En verder heb ik in augustus het dan natuurlijk intens druk met Keiweek en de stad verkennen en al dat soort shit dus reken er maar op dat ik vrij weinig post de komende weken. :'D In september zien we wel weer hihihi.

liefs


Nynke's absentietopic  Coyode10

Allemaal Kunst.:


Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nynke's absentietopic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Absence-
Ga naar: