[AG] Omdat het echt wat te veel zijn



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [AG] Omdat het echt wat te veel zijn

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Chawl
Deceased
[AG] Omdat het echt wat te veel zijn BrokenNaiveEyelashpitviper-size_restricted
Julia
1929
Actief
I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up

CAT'S PROFILE
Age: ✝35 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank: Member
Chawl
BerichtOnderwerp: [AG] Omdat het echt wat te veel zijn   [AG] Omdat het echt wat te veel zijn Icon_minitimedo 13 sep 2018 - 12:47

Hallo allemaal,

Het zijn er toch wat te veel om allemaal actief te houden. Ik zou het leuk vinden om ze wat actiever te zien. Dus bij deze zoek ik mensen die het zien zitten om ze echt goed actief te maken. De karakters zijn belangrijk voor me, om dat in allemaal tijd zit. Dus geef je alleen op als je zeker weet dat je het karakter actief kunt houden.

Als ik merk dat dat niet lukt, mag ik het karakter terug vragen (dit zal zijn als er zonder reden drie maanden niet mee is gepost). Ik zal altijd eerst vragen wat de reden is.

[AG] Omdat het echt wat te veel zijn FdOCObo
Steppingstone - RiverClan elder - 9 moons
Ze is elder geworden omdat ze in haar kop altijd kind zal blijven.
Mims en Kiek mogen uiteraard meebeslissen.

[AG] Omdat het echt wat te veel zijn 89q5TPH
Hawkfish - ThunderClan senior warrior - 53 moons
Broertje van Koifish en Angelfish. Jagen is zijn passie. Hij vist soms stiekem. Hij kan niet zo goed serieus zijn.
Marlie mag uiteraard meebeslissen.

Voor een uitgebreidere omschrijving zie hun profielen. Of lees wat topics door. Als je je opgeeft, geef dan duidelijk aan hoe je het karakter zult gaan bespelen.
Als er nog iemand bij eentje mee wil beslissen(of juist niet), geef dit dan ook aan!

Liefs,

Julia



Laatst aangepast door Chawl op di 25 sep 2018 - 12:00; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Chawl
Deceased
[AG] Omdat het echt wat te veel zijn BrokenNaiveEyelashpitviper-size_restricted
Julia
1929
Actief
I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up

CAT'S PROFILE
Age: ✝35 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank: Member
Chawl
BerichtOnderwerp: Re: [AG] Omdat het echt wat te veel zijn   [AG] Omdat het echt wat te veel zijn Icon_minitimema 24 sep 2018 - 12:35

Niemand die ik met één van hen blij kan maken c: ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Chivysniff
StarClan
[AG] Omdat het echt wat te veel zijn Beertjeava
Beertje
1585
Actief
She's my queen
from this day until
my last day
.

CAT'S PROFILE
Age: Full of stars (33 moons) ♡
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chivysniff
BerichtOnderwerp: Re: [AG] Omdat het echt wat te veel zijn   [AG] Omdat het echt wat te veel zijn Icon_minitimema 24 sep 2018 - 19:09

Ik wil het wel eens met Puffincliff proberen? Je mag haar altijd terug hebben ^^ dus als je voelt dat je plots meer tijd hebt >D (ik doe er alleszins niet moeilijk over)
Terug naar boven Ga naar beneden
Chawl
Deceased
[AG] Omdat het echt wat te veel zijn BrokenNaiveEyelashpitviper-size_restricted
Julia
1929
Actief
I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up

CAT'S PROFILE
Age: ✝35 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank: Member
Chawl
BerichtOnderwerp: Re: [AG] Omdat het echt wat te veel zijn   [AG] Omdat het echt wat te veel zijn Icon_minitimedi 25 sep 2018 - 11:55

Ik vind het goed, ze heeft nu twee lopende topics die je over kunt nemen. Ik zal haar voor je klaarmaken en dan stuur ik het ww naar je door c: .
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[AG] Omdat het echt wat te veel zijn
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: