We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
GREENLEAF
Season
Greenleaf, 18 °C - 27°C
De vogeltjes kwetteren, het water kabbelt, de bloemen dansen en de lucht is zwaar van de hitte: eindelijk, het is greenleaf! Alle clans hebben het goed, nu prooi in overvloede is.
Onderwerp: Re: [TS] There's a cricket up the hill za 8 dec 2018 - 3:55
Ik wil wel een topic tussen Silverpaw/vine en Serpentpaw/ghost Ik weet niet of Silver het type is om vrienden te zijn met een kat uit een andere clan, maar we kunnen doen dat Silver en Serpent met elkaar optrokken in de mountains en tijdens de journey? Dat ze al vrienden zijn?
"You know, the only thing that matters is the ending. And this one is very good. This one's perfect."
Crickethill
Member
Bob 50 Actief “I don’t know... Everything? Is that an answer? ...Everything.”
Onderwerp: Re: [TS] There's a cricket up the hill za 8 dec 2018 - 14:21
Ik zal zometeen aanmaken dan ^-^
en jup Silver is zeker het type om vrienden te maken buiten de clan aangezien hij best een interessante jeugd heeft gehad. En ja dat is zeker realistisch! Klinkt als een goed plan :> Wie maakt er?
. w e b e l i e v e & h o p e .
for unicorns & stardust to be real
Thora
Member
Nath 1161 Actief Better to reign in Hell, then serve in Heav'n
Onderwerp: Re: [TS] There's a cricket up the hill zo 20 jan 2019 - 16:01
Ik heb dit even een update gegeven. Binnenkort post ik Cricket bij, Burnet word ook morgen bijgepost. mocht ik een topicje gemist zijn met een van de andere karakters op de lijst, laat maar even weten :>
Ik sta dus nog open voor topics, maar wel limited tot elk karakter behalve Burnet