Duistere liefdesbaby's!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Duistere liefdesbaby's!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Shade
Deceased
Duistere liefdesbaby's!  Ukp3iK
Kiek
142
Actief
If I'm crazy, I'm on my own
If I'm waitin', it's on my throne
If I sound lazy, just ignore my tone

CAT'S PROFILE
Age: dead
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shade
BerichtOnderwerp: Duistere liefdesbaby's!    Duistere liefdesbaby's!  Icon_minitimema 24 dec 2018 - 17:10

Legends never die
they become a part of you
Ja ja, Cobra en Shade hebben (weer) dingetjes gedaan en daar komen baby's van! Dus nu zoeken we een paar mensen die de kittens kunnen gaan spelen c:
Shade heeft de voorgaande keer een miskraam gehad en zal hier nog erg mee zitten tijdens de zwangerschap. Ze mag het kamp ook niet uit van Cobra dit keer en dat helpt niet meer met haar gemoedstoestand.

De vader

Cobra, zoon van Claw en Moonwhite. Claw met korthaar en zwart en Moonwhite heeft kort haar en is zwart/wit.

De moeder

Shade, dochter van Howl en een onbekende vader. Howl was zwart langharig met de oranje ogen. Haar vader is onbekend dus vanaf daar is alles mogelijk.

Kittens mogen dus alle kleurtjes hebben, qua oogkleuren is ook genoeg mogelijk! We zoeken er maximaal vier! Wees creatief! We kijken uit naar de aanmeldingen c:

xoxo Quinty en Kiki



Laatst aangepast door Shade op wo 17 jul 2019 - 21:02; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Crickethill
Member
Duistere liefdesbaby's!  Original
Bob
50
Actief
“I don’t know... Everything? Is that an answer? ...Everything.”


CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Crickethill
BerichtOnderwerp: Re: Duistere liefdesbaby's!    Duistere liefdesbaby's!  Icon_minitimedi 25 dec 2018 - 13:34


Name: Mamba (Potentiële andere namen: Caress, Mori/Moriah, Kaa, Basil, Ophion)
Reason: De black Mamba is een zwarte slang die vrij snel is, hij is dus vernoemd in evenbeeld naar zijn vader.
Gender: Tom
Appearance: Mamba is, ondanks zijn naam, helemaal geen zwarte kat. Hij is een silver marble bengal. Zijn pels heeft dus een grijze tint en word ondersteund door mooie zwarte aftekeningen. Zijn zwarte strepen lopen mooi over zijn lijf heen en lijken in de meerderheid te zijn. Het lijkt haast alsof zijn aftekening slangen zijn die rond zijn lijf zijn gewikkeld. Verder lopen de strepen in sommige plekken over in mooie blobs of vlekken. Zijn staart heeft verscheidene ringen zwart, net zoals zijn poten. Zijn kop word mooi gesierd met de zwarte lijnen, maar deze plaats word wel het meest vrij gehouden van de zwarte kleur, de zachte grijze kleur overwint hier dus duidelijk.
Het neusje en pootkussentjes van de jongen zijn hierbij een vrij sobere kleur van grijs en roze. Op sommige van zijn pootjes kan men echter wel een zwarte vlek terugvinden. Mamba heeft daarbij ook mooie groene ogen, die bijna gelijkend zijn aan die van zijn vader.
De kater heeft een vrij lenige en hoge bouw. Hij staat hoog op zijn poten en heeft een opgeschorten buik, wat hem een mager en elegante uitstraling heeft. Dit zorgt er echter voor dat hij snel en lenig is. Daarbij heeft hij ook duidelijk aanleg voor spierbouw, eventueel om ook sterker te worden. Zijn lichaam heeft allesinds de goede basis, maar zal zich niet natuurlijk gaan uiten naar een brede mannelijke bouw. Zijn lijf is wat meer vrouwelijk, maar dan in een vrij grote proportie.
De kat is namelijk duidelijk groter dan de meeste katten van zijn leeftijd en heeft, ondanks dat hij niet zoveel spieraanleg heeft als hen, een redelijk gewicht die hij goed kan gebruiken als compensatie middel. Hierdoor kan zijn impact wel verward worden met kracht. Hij zal dan ook beter schade doen door zijn volledige lijf te gebruiken dan bijvoorbeeld te bijten of te slaan naar iemand. Zijn lichaam erin zetten kan dan ook beter gebruikt worden als wapen, wat hij ook zeker zal doen.
Bovenop het feit dat Mamba nogal een lange slungel is, heeft hij ook een opmerkelijke lange staart en lange oren. Zijn kopje heeft een spitse uitwerking, wat hem een mooie afwerking heeft maar wel in sommige aspecten raar lijkt. De kenmerken op zijn gezicht zijn dan ook heel goed uitgesproken, waardoor men deze snel kan opmerken en erop kan spreken.
Example pics: 1, 2

Note: Omdat ik hem niet zwart heb gemaakt, well, good question haha. Ik wilde iets anders doen en vond het concept van de markering 'als slangen die rond zijn lichaam zijn geweven' best een leuk iets. Ik denk ook dat het wel mogelijk is van Howl/Shade's kant uit? Ik heb gewoon even iets anders geprobeerd, so yea. Als liever iets anders word genomen qua uiterlijk kan het gerust gezegd worden.

Personality
Key words: Hard, arrogant, liar, daredevil, disobedient, proud, short-tempered, bully, creep, obsessed, immature, twisted, autophobia, anxiety, dense;dull, player;filthy rat, show-off, loyal
Mamba is niet the sharpest tool in the shed. Doordat hij groter is dan de andere kittens voelt hij zich al van kleins af aan als een koning. Hij gedraagt zich dan ook als een. In zijn ogen draait de wereld om hem. Hij is het middelpunt van het universum en dat wilt hij maar al te graag bewijzen door allerlei dingetje uit te spoken. Van prooi stelen van een member tot het kamp uitlopen, het zal zeker gebeuren. Zijn grote bek zal zich dan ook zeker niet stil houden. Mamba is graag het centrum van alle aandacht en zal dan ook zwaar zijn best doen om dit te verkrijgen. Negatieve, positieve; aandacht is aandacht voor de jongen. Hij heeft een nogal getwiste mentaliteit en zal zelfs soms lachen als hij afgestraft word, opdat hij het gewoon geweldig vind dat hij aandacht krijgt en de ander heeft uitgelokt tot bijvoorbeeld roepen. In feite is elke soort aandacht een beloning voor hem en hem dus negeren is de beste straf die je hem zou kunnen geven... Maar dat soort behandelingen maken zijn acties enkel nog erger. Hij luistert niet, heeft geen respect voor ouderen en kan zich helemaal niet inleven in de gevoelens van een ander. Hoe dan ook heeft Mamba een angst om alleen te eindigen. Als hij dan ook in een situatie terecht zou komen waar hij dreigt alleen te zijn, dan flipt hij helemaal. Anxiety attacks to the max basicly. In deze soort situaties lijkt hij haast een hopeloos maniac, een echte pussy bijna.
Zijn cuck behaviour lijkt dan plots verdwenen te zijn, tot het gevaar geweken is natuurlijk. Doordat de jongen zo een verschrikkelijke angst heeft om alleen te zijn, begint hij van jongs af aan al als een player. Hij versiert zowat alles dat hij tegenkomt... Maar enkel bij de dames is hij serieus over het flirten. Mamba is namelijk hetero, maar hij is ook een ongelofelijke ass, en het is dan ook niet vreemd voor hem om een gay katje rond zijn poot te winden en dan zijn hart te breken... Puur omdat hij het grappig vind. Hij is namelijk een echte pestkop, een ongelofelijke bullebak. Hij is achterbaks en zou alles doen om iemand te breken, mentaal en fysiek, juist omdat dat grappig is. Dit is deels ook iets dat ontspringt uit zijn angst om alleen te zijn. Hij wil niet achtergelaten worden en neemt daarom snel de positie in als uhm 'leider' om iemand te kleineren en de grond in te boren. Dit gedrag vertoont hij naar vooral leeftijdsgenoten die zwakker dan hem zijn, makkelijke targets. Zijn siblings zullen dan ook zeker niet veilig voor hem zijn. Mocht de jongen ooit echt verliefd worden op een mooie poes, word hij zowat hopeloos en een echte creep. Hij heeft namelijk een aanleg om echt obsessed te zijn over dingen die hem sterke gevoelens laten voelen, zoals haat of liefde. Hij zal de dame stalken, haar zoveel mogelijk lastigvallen en gewoon algemeen clingy zijn. Hierdoor zal hij snel jaloers worden op alles dat nog maar oogcontact met haar maakt. Dit zorgt ervoor dat hij nogal snel agressief kan worden tegenover deze katten en zelfs deze aanvalt zonder enige reden. Op dat vlak is Mamba gewoon hopeloos. Een kattin die zijn kop op hol doet slaan zal dan ook wel zijn softy kant zien... Zolang ze van hem blijft en hem alleen zal ze alles van hem kunnen verwachten. Hij zou alles doen voor zijn dame.
- Hard: Hij is gehard tegen de meeste soorten pijn, mentaal en fysiek. Hierdoor leeft hij niet mee met anderen en neemt hij hun emoties niet in overweging.
- Arrogant: Hij heeft een groot gedacht van zichzelf en laat dit ook wel merken. Een echt cuck die vind dat hij the best is.
- Liar: Hij liegt voor alles, over alles. Hij is ook zeker niet te vertrouwen met geheimen aangezien hij het er gewoon weer uit gooit zodra hij de kans krijgt.
- Daredevil: Hij durft zowat alles te doen en ziet het risico van sterven niet in. Hij houd van de kick en leeft voor het moment.
- Disobedient: Hij luistert niet naar zijn ouders en niet naar zijn ouderen. Hij breekt graag regels en pusht graag de limieten.
- Proud: Ondanks het bovenste is Mamba heel erg gericht op trots. Hij zal dan ook als hij ouder is zijn best doen bloodclan grootst te maken en als member de leider zeker volgen, zolang het zijn vader is tenminste, aangezien hij naar hem opkijkt.
- Short-tempered: Je moet niet veel doen om de jongen boos te krijgen. Hij zal altijd een goed gevecht verkiezen boven een gesprek.
- Bully: Mamba zal altijd op de kleinere en zwakkere katten een oogje hebben om ze de grond in te boren. Dit doet hij vooral om zich een beetje beter te laten voelen, het geeft hem een gevoel van superioriteit.
- Creep: Hij is een totale creep die alles eigenlijk verkeerd aanpakt. Hij ziet geen waarde in de gevoelens van anderen en zal dan ook soms verkeerde dingen doen om iets te bereiken.  
- Obsessed: Als iemand hem upset maakt, in een goede of slechte manier, zal hij het niet kunnen loslaten. Stalkergedrag is een van de vele dingen die hier uit ontspringt.
- Immature: Mamba zal altijd een beetje onvolwassen blijven. Hij heeft een simpele geest en zal nooit compleet een 'man' worden om het zo maar te zeggen.
- Twisted: De jongen geniet van aandacht op elk soort niveau. Hij vind de pijnlijke slagen en agressieve woorden evenwaardig als woorden van lof. Dit zal deels langzaam ontwikkeld worden in de RPG.
- Aautophobia: Angst om alleen te zijn.
- Anxiety: ALs hij alleen is of dreigt alleen te eindigen zal hij een massieve anxiety aanval krijgen die hem helemaal verlamt en hopeloos maakt. Dan kan hij echt op een baby lijken die gewoon geen kans meer maakt voor wat dan ook.
- Dense;Dull: Hij is niet echt slim en dingen vliegen hem snel over het hoofd. Hij is meer een man die gebruik maakt van zijn lichaam dan van zijn koppie.
- Player;Filthy rat: Mamba flirt graag met anderen, met man en vrouw. Hij is echter hetero en vind het heerlijk gay katjes uit te lokken en af te knappen. Hij zal vele harten breken enkel omdat hij de aandacht van de katten geweldig vind... En zodra het gevaarlijk word laat hij ze meteen vallen.
- Show-off: Mamba weet dat hij best een mooie kater is en dat laat hij graag merken. Hij zit vaak in zijn eigen wereldje als het over zijn uiterlijk gaat. Niet alleen zijn uiterlijk maar ook zijn algemene skills zoals zijn grote lijf vertoont hij maar al te graag. Want ja, kijk nu eens hoe geweldig hij is.
- Loyal: Als Mamba liefde of positieve gevoelens voor een kat voelt zal hij immens loyaal aan die persoon zijn. Het is echter niet moeilijk zijn vertrouwen te breken aangezien hij heel erg possessief is.
Motivation: Ik... Wilde eigenlijk al zó een lange tijd een bloodclan kitten. Maar toen ik Shade en Cobra in actie zag komen werd ik gewoon verliefd en ben ik hun beginnen volgen. Toen dit topic dan ook verscheen ben ik meteen aan het typen gegaan. En Mamba kwam zo uit mijn handen gevlogen. Ik adore hem gewoon. Hij is gewoon zo een idiotic cuck and i love it :"D Ik had gewoon al zoveel fun met deze aanmelding, het kwam er zo soepel uitgevlogen. Ik ben dan zeker ook super excited om met hem aan de slag te gaan. Hij lijkt me ongelofelijk leuk, gewoon een soort bully zoals men in de films ziet maar misschien toch een tikkeltje erger. Daarbij ook een vieze stalker, why not you know? Mamba heeft een beetje componenten van huidige accounts die ik heb die ik geweldig vind en ook nieuwe dingen die ik eigenlijk nog nooit in een karakter heb gegooid. Ik kan dan ook niet wachten om hem in de rpg te gooien en gewoon een ass te zijn met hem <3
Side note: Ik moet wel toegeven dat ik met een ziekte zit en uhm, ik daardoor wel altijd heel moe ben door de symptomen. Het kan dus zijn dat de pijn me soms wat teveel word en ik een tijdje even het rpgen kan laten liggen hierdoor. Ik ben echter wel zeer gemotiveerd om met Mamba aan de start te gaan, maar ik wilde sws een heads up gevegen en meteen ook eerlijk zijn over mijn situatie ^-^
Ik ging oorspronkelijk stoppen en heb dus mijn aanmelding toen verwijderd! Maar nu ik niet stop ben ik dus volledig weer open om deze jongen weer open te zetten! c:


Laatst aangepast door Cricketpaw op vr 22 feb 2019 - 19:03; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Morrigan
Member
Duistere liefdesbaby's!  9OKVmVr
The Red Queen
7
Actief
Child born from darkness whose path she must find

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Morrigan
BerichtOnderwerp: Re: Duistere liefdesbaby's!    Duistere liefdesbaby's!  Icon_minitimema 7 jan 2019 - 19:56

At least here is one sib c:

Aanmelden is nog steeds mogelijk!
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigerclaw
Member
Duistere liefdesbaby's!  Tumblr10
Mark
127
Actief
"The end."

CAT'S PROFILE
Age: 57 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigerclaw
BerichtOnderwerp: Re: Duistere liefdesbaby's!    Duistere liefdesbaby's!  Icon_minitimezo 13 jan 2019 - 22:34

Don’t worry my loves because M will be here with an application <33
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherstar
StarClan
Duistere liefdesbaby's!  Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: Duistere liefdesbaby's!    Duistere liefdesbaby's!  Icon_minitimezo 13 jan 2019 - 22:59

Ik kan me niet inhouden, hier komt iets ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Chawl
Deceased
Duistere liefdesbaby's!  BrokenNaiveEyelashpitviper-size_restricted
Julia
1929
Actief
I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up

CAT'S PROFILE
Age: ✝35 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank: Member
Chawl
BerichtOnderwerp: Re: Duistere liefdesbaby's!    Duistere liefdesbaby's!  Icon_minitimema 14 jan 2019 - 7:58

Duistere liefdesbaby's!  HM6e1b2Duistere liefdesbaby's!  RCZ4mYHDuistere liefdesbaby's!  Njrf5Aw

Ik kan niet kiezen welk uiterlijk, dus die taak schuif ik lekker af mochten jullie voor haar gaan (a).

Duistere liefdesbaby's!  1OM2SDY

Gender: She-cat
Bloodline: 100% BloodClan
Parents: Cobra x Shade

Duistere liefdesbaby's!  1ttUyri

Nothing has more strength than dire necessity

Ze is een koppige en opvliegerige kattin. Ze weet wat ze wil en houdt haar poot stijf als ze haar zin niet krijgt. Dan kan ze je ook ineens een hele tijd negeren en doen alsof je niet bestaat. Ze vergeet niks en zal er dan hoe dan ook weer een keer op terug komen, al kan daar een hele tijd tussen zitten. Ze bewaard het voor het juiste moment en dan overvalt ze je er mee. Ze is gehaaid en een klein opdondertje, maar voor diegene die ze mag daar zal ze ook altijd voor zijn.

Whatever you feel, you become. It is your responsibility

Duistere liefdesbaby's!  1ttUyri

Likes: Haar verzonnen spelletjes spelen, ontdekken en klieren
Dislikes: Haar zin niet krijgen en niets te doen hebben

Duistere liefdesbaby's!  1ttUyri

Be – don’t try to become

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Duistere liefdesbaby's!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: