On the lookout [ Open ]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 On the lookout [ Open ]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Stallionheart
Member
On the lookout [ Open ] 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: On the lookout [ Open ]   On the lookout [ Open ] Icon_minitimevr 1 feb 2019 - 11:05


Stallionheart
Let me take you for a wild ride
WindClan
33 Moons

Let me take you for a wild ride




» Mood: Neutral «

Als een bevroren standbeeld zat de kater midden in het veld op de Outlook Rock. Zijn groene ogen waren gevestigd op het RiverClan gebied waar het stil bleef. Hij had vandaag al een paar Patrols eropuit gestuurd om de grens te checken en te markeren maar vooralsnog bleef het stil aan die kant van de grens. De kater vertrouwde de stilte niet aan de overkant samen met de rest van zijn Clan. Hij zette zijn ondervacht nog een stukje verder op terwijl de kou langzaam via zijn pootkussens omhoog kroop. Misschien dat hij zelf eens een kijkje moest gaan nemen daar maar voor nu bleef hij nog even op de steen zitten. Op dit moment was hij perfect gecamoufleerd en viel hij niet op in het landschap.

Terug naar boven Ga naar beneden
Mourningchant
Member
On the lookout [ Open ] Malevola%2B8
Daniëlle
20
Actief
I'm loving angels instead.

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mourningchant
BerichtOnderwerp: Re: On the lookout [ Open ]   On the lookout [ Open ] Icon_minitimedo 11 apr 2019 - 20:20

Zachtjes liep de kattin langs Outlook Rock. Ze had vandaag nog geen prooi gevangen, en ze verwachtte ook niet dat dat zou gebeuren. Er was niet zoveel prooi, en Mourningchant was nooit een van de beste jagers geweest. Traag liep ze verder. Ze wilde eigenlijk nog niet naar het kamp toe, wilde niet laten zien dat ze niets had gevangen. Wilde niet laten zien wat een mislukkeling ze was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
On the lookout [ Open ] 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: On the lookout [ Open ]   On the lookout [ Open ] Icon_minitimedo 11 apr 2019 - 21:07


Stallionheart
Let me take you for a wild ride
WindClan
33 Moons

Let me take you for a wild ride




» Mood: Neutral «

De stilte aan de overkant bleef. Hij liet zijn groene kijkers teruggaan naar het landschap dat aan zijn poten lag. In de verte zag hij een schim van een kat die dichterbij kwam. De geur die naar hem toe dreef vertelde hem dat het Mourningchant was. Hij had de Warrior niet echt veel gesproken maar ze deed haar best voor de Clan net als elke andere Warrior. De kater glimlachte en zag hoe ze op een bepaald moment bijna voor hem stond. Viel hij zo echt helemaal niet op? Hij grimaste even en keek naar hoe ze daar stond. "Mourningchant" miauwde hij kalm waarna hij van de steen afsprong en op gelijke hoogte met haar kwam te staan. "Wil de jacht lukken?" miauwde hij vriendelijk.

Terug naar boven Ga naar beneden
Mourningchant
Member
On the lookout [ Open ] Malevola%2B8
Daniëlle
20
Actief
I'm loving angels instead.

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mourningchant
BerichtOnderwerp: Re: On the lookout [ Open ]   On the lookout [ Open ] Icon_minitimema 13 mei 2019 - 13:13

Mourningchant verstijfde toen ze een stem achter haar hoorde. "Mourningchant." Gesnapt! Met een zucht draaide zich om. Het was Stallionheart. Hoewel ze nog nooit echt direct met hem gepraat had, kon ze hem wel herkennen. Was hij hier de hele tijd als geweest? "Wil de jacht lukken?" Dat was nou juist de vraag waarvan ze niet wilde dat hij gesteld zou worden. Want nee, het ging niet goed. En tegen elke andere kat zou ze gelogen hebben en gezegd hebben dat het ok ging, maar dit was Stállionheart. De deputy. Als ze nu loog en later zonder prooi het kamp binnen zou komen, zou ze erg in de problemen zitten, en dus sprak ze de waarheid. "Nee, ik heb nog niets gevangen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
On the lookout [ Open ] 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: On the lookout [ Open ]   On the lookout [ Open ] Icon_minitimema 13 mei 2019 - 13:36


Stallionheart
Let me take you for a wild ride
WindClan
35 Moons

Let me take you for a wild ride




» Mood: Friendly «

"Nee, ik heb nog niets gevangen." miauwde Mourningchant als antwoord. Hij gunde de poes een glimlach. "Geeft niet, het is ook lastig in Leafbare" miauwde hij en hij kneedde de grond onder zijn poten. Hij had opzig wel zin om op jacht te gaan met Mourningchant als ze daar zin in had. "Wil je anders samen jagen?" stelde hij haar voor. Met twee zou het waarschijnlijk wat gemakkelijker gaan dan alleen en prooi was nu toch al schaars dus waarom zouden ze hun krachten niet bundelen. "Ik hoorde dat er bij het Maize Field nog wel wat prooi zit" miauwde hij om maar een idee te opperen.

Terug naar boven Ga naar beneden
 
On the lookout [ Open ]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory :: Outlook Rock-
Ga naar: