I'll break you



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I'll break you

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Brokentune
Member
I'll break you Tumblr_5fbd687efe8c5e8da1951b36fa28e292_8c7d28ad_640
Bo2
608
Actief
I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Brokentune
BerichtOnderwerp: I'll break you   I'll break you Icon_minitimevr 1 feb 2019 - 19:20

Met grote passen liep de grote kater verder. Zijn linkerkant gekeerd naar de grens. De littekens die over zijn schouder en voorhand liep aan die kant waren zo heel duidelijk naar hen gericht. Zijn poten prikten van de spanning die hij voelde. Hij wilde het doen, iets vastgrijpen en het tonen wat het betekende. Hij wilde een oorlog starten, spanning naar hen gooien. Ze verdienden het. Ze verdienden het. Haat borrelde weer op in zijn borst. Die clankatten waren ook alleen maar uit op hun eigen bloed. Wat een hoogwaardige lullen waren het ook. HIj snoof even en kantelde zijn kin wat hoger. Hij hoopte het hier te ontmoeten. Hij zou beginnen wat van hem was en zo niet, dan kon hij evengoed het lijstje afgaan. Het was zo makkelijk als A, B, C. Zo was immers ook haar leven geweest. Wat had hij ook verwacht van haar, dat ze enige waarde had? Juist ja, niet. Ze viel nog liever voor een vuilbak dan voor de regels. In zijn tijd zou dat allemaal niet door de beugel gemogen hebben, maar tegenwoordig was iedereen vriendjes vriendjes hm? Fijn voor hun.

- Houndtemper
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I'll break you
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: