[ADOPTION] A new start



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [ADOPTION] A new start

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Wishpaw
Member
[ADOPTION]  A new start A20e94392acdd71ddc2b4501c9450540
Wortelzzz
51
Actief
n. ;; a feeling that one would like to have or do something or to see something happen; a desire, longing, or strong inclination for a specific thing.

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wishpaw
BerichtOnderwerp: [ADOPTION] A new start   [ADOPTION]  A new start Icon_minitimedo 7 feb 2019 - 19:33

Wel, Ben ik weer terug, Ik ben een tijdje weg geweest, Gewoon omdat ik hier geen plezier meer in zag, Nu probeer ik weer actiever te zijn, Maar Heb besloten om een nieuwe start te beginnen om wat stamloze (Geen familie) katten weg te doen aangezien ik er niets meer mee doe.

-------------------------
Darkheart  (Mag vermoord worden)

Darkheart was volgens mij een rogue, Verder geen stamboom etc, Weinig/Niets mee gedaan, Mag vermoord worden aangezien ik niks belangrijks met hem heb. (Moet nog wel ff het wachtwoord opzoeken, Tot die tijd kan je hem even niet adopteren want tja.. :') Wachtwoord terug gevonden!

------------------------
Leaftail  (Mag vermoord worden)
Wou echt heel graag verder gaan met hem alleen had niks met hem, Geen stamboom of familie, Als het goed is bevind hij zich nu bij de Thunderclan, Moet ook bij hem nog even het wachtwoord terug vinden. :')

------------------------
Nightdew

Wel deze Poes ga ik wel even missen, Is namelijk mijn aller eerste kat, Daarom twijfelde ik ook, Verder natuurlijk geen stamboom of familie, Maar deze poes mag absoluut niet vermoord worden en wil ik graag terug mocht ze niet actief worden gehouden, Zij bevind zich als het goed is op het moment bij de Windclan, Ook niet heel veel mee gedaan, Maar wel meer dan Leaftail en Darkheart, Gelieve uiterlijk niet te veranderen.  :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkfur
Member
[ADOPTION]  A new start 5ChYqz
Tim
31
Actief
Always Stay who you are!

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darkfur
BerichtOnderwerp: Re: [ADOPTION] A new start   [ADOPTION]  A new start Icon_minitimedo 6 jun 2019 - 15:51


Beetje late reactie, misschien Rolling Eyes
Maar mij zou het gaaf lijken om Darkheart te adopteren!
(Dan zal ik hem actief proberen te houden)
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[ADOPTION] A new start
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: