Something else comes to life



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Something else comes to life

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Primrosepaw
Member
Something else comes to life DPKsfdL
Nath
42
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Primrosepaw
BerichtOnderwerp: Something else comes to life   Something else comes to life Icon_minitimewo 13 feb 2019 - 16:06

Ze wist niet beter dan dat haar ouders er nooit waren geweest, ze wist niet beter dan dat ze meerdere Queens had gehad om voor haar te zorgen en ze wist niet beter dat dingen regelmatig net iets anders gingen bij haar. Het stak haar ook niet om te zien dat vele andere apprentices en kittens, gewoon een fijne, blije gezin hadden. Ergens vond ze het juist wel mooi dat alles anders was bij haar, het maakte haar uniek. Alleen dat nou juist háár mentor er voor moest kiezen om bij de Elders te gaan, vlak na dat zij was aangewezen zijn apprentice te zijn, vond ze vervelend. Dit was juist het gene waar Primrosepaw moons naar uit had gekeken; apprentice worden, het kamp uit gaan, de wereld leren kennen! Veel kon de apprentice zich namelijk niet herinneren van de Journey waarin ze geboren was. Dit maakte dat ze de koppige keuze maakte om zelf maar te gaan trainen en zonder te vragen het kamp uit te glippen. Zij was zes moons en net als alle andere apprenitces, had zij het recht om er op uit te gaan. Ook al had ze de rondleiding nog niet gehad!
Buiten het kamp gleden haar bleekgroen/gele ogen over haar omgeving heen, groen bedekt met sneeuw. Ze schudde de doorns uit haar vacht van de doorntunnel en begon het territorium in te trekken.

@Windblade eerste post!


"What strange beasts we are,"
Something else comes to life 2VHTZDi
"We adjust to everything so quickly.
Perhaps we would even get used to Hell."
Terug naar boven Ga naar beneden
Windblade
Member
Something else comes to life KvGvDIl
San
141
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ▽18 Moons▽
Gender: She-cat ♀
Rank:
Windblade
BerichtOnderwerp: Re: Something else comes to life   Something else comes to life Icon_minitimewo 13 feb 2019 - 19:03

De calico liep met een rustig tempo over de sneeuw bedekte grond heen. Na langs wat grenzen te hebben wilde de poes even rusten en wat gaan eten. Vandaar dat ze terug naar het kamp liep. In de verte spotte Windblade een zwarte vlek- een vlek die naarmate ze dichterbij kwam steeds groter werd en uitendelijk de vorm van een kat aannam.  Of beter gezegd- een apprentice. Windblade begonnen wat langzamer te lopen en keek toe hoe de jongere kat haar weg maakte door het gebied. Het was te zien dat dit haar eerste keer buiten was-dat kon ze zien door de manier waarop de poes het gebied rond keek. De warrior vernauwde haar ogen voor een split seconde, en begon toen haar route iets te wijzigen. Zodat ze niet naar het kamp- maar bij de apprentice aankwam. 'Hey daar.' Ze tikte met haar staart op de grond, terwijl ze de apprentice een vriendelijk blik schonk. Zodat ze andere kattin niet zou afschrikken. 'Waar is je mentor?'


Something else comes to life JesSq79
Terug naar boven Ga naar beneden
Primrosepaw
Member
Something else comes to life DPKsfdL
Nath
42
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Primrosepaw
BerichtOnderwerp: Re: Something else comes to life   Something else comes to life Icon_minitimewo 13 feb 2019 - 20:16

Welke kant zou ze opgaan? En hoe zou ze er voor zorgen dat ze haar weg terug vond? Ja, door middel van geuren. Primrosepaw had echter alleen wat dingen geleerd als kitten in het kamp, over geuren en sporen, maar het echte werk was nog geheel onbekend voor haar. Haar blik veranderde daarom ook naar twijfelachtig en een tikkeltje onzeker, tot ze werd aangesproken. Ze schrok een beetje, waarbij haar lange haren ietwat overeind kwamen. Deze gingen al snel liggen toen ze zag dat de intentie van de ander vriendelijk was. Windblade, was het niet? "Oh, uhm, hallo Windblade," miauwde ze met een betrapte glimlach. "Mijn mentor heeft besloten te gaan rusten in de Elders den voor de rest van zijn leven," sprak ze vervolgens. "Wat hij natuurlijk verdiend. Alleen is zijn timing nogal vervelend voor mij, want nu heb ik geen mentor meer," miauwde ze en draaide met haar oren. Haar uitdrukking was vriendelijk, haar houding beleefd, haar worden, daarentegen, waren ietwat brutaal, zonder dat ze zich daar echt bewust van was.


"What strange beasts we are,"
Something else comes to life 2VHTZDi
"We adjust to everything so quickly.
Perhaps we would even get used to Hell."
Terug naar boven Ga naar beneden
Windblade
Member
Something else comes to life KvGvDIl
San
141
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ▽18 Moons▽
Gender: She-cat ♀
Rank:
Windblade
BerichtOnderwerp: Re: Something else comes to life   Something else comes to life Icon_minitimedo 14 feb 2019 - 15:33

Geamuseerd keek ze de jonge poes aan. De manier hoe de poes haarzelf opstelde zei al genoeg. Ze was op heterdaad betrapt. De kattin was snel om haar zelf te verklaren echter, en liet haar weten dat haar oorspronkelijke mentor een elder was geworden. En ze nu mentorloos was. 'Dat is inderdaad vervelend.' merkte Windblade koeltjes op. Ze begreep wel uit welke hoek de apprentice kwam- maar toch. Het was niet bepaald veilig voor haar om hier alleen rond te lopen, vooral als ze geen training had gehad om haar zelf te kunnen verdedigen. 'Weet Thornstar hier van? Ik zal het hem wel melden als ik jouw was, zodat hij je bij de volgende cerimonie een nieuwe mentor kan geven' Haar stem was zacht, maar ook wat aan de lage kant. 'In de tussen tijd lijkt het me niet handig om in je eentje hier rond te lopen'


Something else comes to life JesSq79
Terug naar boven Ga naar beneden
Primrosepaw
Member
Something else comes to life DPKsfdL
Nath
42
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Primrosepaw
BerichtOnderwerp: Re: Something else comes to life   Something else comes to life Icon_minitimedo 14 feb 2019 - 23:38

Primrosepaw hief haar kopje op, probeerde van het betrapte gevoel af te komen. Ze had geen toestemming, maar ze vond dat ze volledig in haar recht stond. Ze knikte uitbundig toen Windblade opmerkte dat het inderdaad vervelend was dat haar mentor naar de Elders Den was verhuisd. De volgende woorden vond ze echter minder logisch. "Hij had Thornstars toestemming nodig om naar de Elders Den te mogen verhuizen, natuurlijk weet hij er vanaf," reageerde Primrosepaw. "En tegen mij heeft hij gezegd dat hij zal kijken wie de geschikte mentor voor mij zal zijn en dat ik deze bij de volgende ceremonie toegewezen zal krijgen. Tot die tijd ben ik afhankelijk van welke Warrior vrij is en mij wilt trainen." Benkelijk keek ze naar Windblade. "Als jij vind dat het niet handig is dat ik in mijn eentje rondloop... Waarom loop je me dan niet mee? Ik heb nog geen rondleiding gehad en volgens mij heb jij wel vrij," miauwde ze en vervolgens grijnsde ze breed. Nog even dacht ze na, the finishing touch om deze warrior over te halen. "Thunderclan kan elke kat gebruiken die ouder is dan zes moons en op z'n minst het gebied kent!" Ja, voor het lot van Thunderclan zou Windblade haar toch wel willen rondleiden, toch?


"What strange beasts we are,"
Something else comes to life 2VHTZDi
"We adjust to everything so quickly.
Perhaps we would even get used to Hell."
Terug naar boven Ga naar beneden
Windblade
Member
Something else comes to life KvGvDIl
San
141
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ▽18 Moons▽
Gender: She-cat ♀
Rank:
Windblade
BerichtOnderwerp: Re: Something else comes to life   Something else comes to life Icon_minitimevr 15 feb 2019 - 8:58

Nu werd de apprentice wel iets te brutaal als je het haar Windblade was niet tegen het idee om de apprentice haarzelf rond te leiden, maar niet als er op deze manier tegen haar gesproken werd. 'Genoeg' bromde ze dan ook streng, haar eerdere vriendelijke houding was verdwenen. Ze keek de jongere poes strak aan. 'Ik ga helemaal nergens met jouw heen als jij geen respect naar mij kan tonen' ze zal dan iemand anders moeten zoeken- of wachten tot de volgende ceremonie, de poes moest blij wezen dat ze nu niet regel recht naar Thornstar toe liep. En even aan hem vertelde dat ze zonder toestemming in haar eentje het kamp uit geglipt was.


Something else comes to life JesSq79
Terug naar boven Ga naar beneden
Primrosepaw
Member
Something else comes to life DPKsfdL
Nath
42
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Primrosepaw
BerichtOnderwerp: Re: Something else comes to life   Something else comes to life Icon_minitimeza 16 feb 2019 - 18:49

Onthutst keek ze de ander aan toen deze tegen haar bromde dat het genoeg was. Wat was genoeg? Vervolgens vertelde de warrior dat ze helemaal nergens met haar heen gign als zij geen respect kon tonen. Wat? Ze sprak alleen maar de waarheid. "Ik heb respect," antwoordde ze dan ook met een hint van verontwaardiging in haar stem. Ze fronste en dacht na over wat ze had gezegd. "Sorry... Windblade... wil je mij het territorium laten zien?" Nu zette ze een liefelijke, bijna smekende glimlach op waarbij ze opkeek naar de warrior, hopend dat ze er in mee zou gaan.


"What strange beasts we are,"
Something else comes to life 2VHTZDi
"We adjust to everything so quickly.
Perhaps we would even get used to Hell."
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Something else comes to life
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: