Lianne's Afwezigheidstopic



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Lianne's Afwezigheidstopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Honeyspots
StarClan
Lianne's Afwezigheidstopic RMyJq5TR_o
Lianne
1597
Actief
Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me

CAT'S PROFILE
Age: ⚜ 67 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Honeyspots
BerichtOnderwerp: Lianne's Afwezigheidstopic   Lianne's Afwezigheidstopic Icon_minitimewo 20 feb 2019 - 9:29

Nu dat ik veel topics heb om bij te houden, en met twee katten mee doen aan een groter event vond ik dit een mooie gelegenheid om zo'n topic aan te maken. Dan kan ik doorgeven wanneer ik wat minder posten kan!

Om te beginnen zal ik vanaf maandag 25 februari t/m vrijdag 1 maart waarschijnlijk heel weinig, of zelfs niet posten. Ik moet heel de week werken en dat is erg uitputtend waardoor ik geen energie meer over heb om te posten.

Het kan voorkomen dat ik dan bepaalde topics, zoals de gathering/dark forest topic bijv. voorrang geef zodat ik niet achter loop en bij blijf met de gebeurtenissen. Voel je alsjeblieft niet persoonlijk aangesproken als ik jouw topic even oversla die dag of laat reageer (:

Dit geldt voor Nettlekit en Cobradusk, Snowbird en voor Vulture. 
20/2 2019

prioriteit:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nettleroot
Member
Lianne's Afwezigheidstopic D1vpdDaT_o
Lianne
510
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 21 ☾'s
Gender: She-cat ♀
Rank: Young Warrior
Nettleroot
BerichtOnderwerp: Re: Lianne's Afwezigheidstopic   Lianne's Afwezigheidstopic Icon_minitimevr 22 maa 2019 - 16:58

Hallo luitjes, daar ben ik weer!
Ik heb gemerkt de afgelopen dagen dat ik nauwelijks inspiratie heb voor mijn accounts. Dit komt hoofdzakelijk door mijn aankomende studie die zes april van start gaat. Dit veroorzaakt heel veel onrust in mij, en veel spanning, waardoor ik niet veel inspiratie over houdt voor posten.

Daarom kan het zijn dat ik een beetje af en aan post met verschillende accounts. Het ligt er maar net aan hoe ik mij voel die dag. Voel je dus niet persoonlijk aangesproken als ik opeens jouw topic oversla, of een paar dagen niets van me laat horen meer. 'T ligt niet aan jou! (;
Ik verwacht overigens dat de inspiratie wel weer terug komt. Ik kan dat met zekerheid stellen als 6 april voorbij is en die 'enge eerste schooldag' erop zit!

xx Lianne
Terug naar boven Ga naar beneden
Nettleroot
Member
Lianne's Afwezigheidstopic D1vpdDaT_o
Lianne
510
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 21 ☾'s
Gender: She-cat ♀
Rank: Young Warrior
Nettleroot
BerichtOnderwerp: Re: Lianne's Afwezigheidstopic   Lianne's Afwezigheidstopic Icon_minitimedi 21 mei 2019 - 11:44

Posten wordt wat onregelmatiger. Heb het druk tot en met eind juli. Studie leef en andere volwassen levens keuzes..  Ik kan niet vaak genoeg zeggen dat je het niet persoonlijk moet nemen als ik bepaalde chars voorrang geef op andere. Ik ga mee met hoe mijn stemming zwaait (;

Ze hebben elk een divers uiteenlopende persoonlijkheid en soms voel ik nu eenmaal meer reden om te posten met de een dan met de ander. Again, ligt niet aan jou!

Heads up!
- Lianne
Terug naar boven Ga naar beneden
Sabrefur
StarClan
Lianne's Afwezigheidstopic DPKsfdL
Lianne
115
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 63 moons †
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sabrefur
BerichtOnderwerp: Re: Lianne's Afwezigheidstopic   Lianne's Afwezigheidstopic Icon_minitimeza 3 aug 2019 - 14:31

Yeet it me again. De aankomende 2,5 week krijg ik het drukker. Posten kan heel chaotisch worden maar ik heb besloten met Sabrefur, in het licht van wat er aan het broeien is tussen windclan en riverclan, dat soort topics voorrang te geven. Event-related topics. Zo kan het event door gaan als die van start gaat ook al heb ik weinig tijd om te posten!

Mijn opleiding begint weer op 16 september dus gelukkig heb ik nog wat tijd over na augustus voor ik weer aan het werk moet. Ik verwacht tussen 9 en 17 augustus heel wisselend te gaan posten. Ik kan óf enorm actief zijn of juist niet, dat hangt er een beetje vanaf hoe het hier thuis loopt.

Dit geldt voor nu alleen even voor Sabrefur, Blueflower en Nettlepaw.
- Lianne
Terug naar boven Ga naar beneden
Sabrefur
StarClan
Lianne's Afwezigheidstopic DPKsfdL
Lianne
115
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 63 moons †
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sabrefur
BerichtOnderwerp: Re: Lianne's Afwezigheidstopic   Lianne's Afwezigheidstopic Icon_minitimema 21 okt 2019 - 13:24

Lianne's Afwezigheidstopic G3nw5VVe_o

Deadline seizoen is weer begonnen, en we weten allemaal hoe stressvol ik dat de vorige keer ervoer. Goed, de deadlines zijn nog erg ver weg.. maar ik ben nu al hard er aan bezig dat kleine beetje mental sanity die ik bezit op pijl te houden voordat het écht zover is. Ik ga er vanuit dat deze keer ook weer lekker pittig gaat worden. Met maximale inzet, bittere tranen, slapeloze nachten en uiteindelijk een cijfer waar niemand echt gelukkig van wordt. Maar alas! Daar studeren we voor, right?

Tevens heb ik heel veel persoonlijke dingen die op de achtergrond spelen waardoor het lastig is om de kleine beetjes vrije tijd die ik heb te kunnen besteden aan warrior cats. Het gaat allemaal niet zo lekker meer. Ik spendeer meer tijd aan mijzelf zover krijgen dat ik ga posten dan dat ik het ook daadwerkelijk doe. Excuses voor de mensen die wachten op een response. Voorlopig gaat het mij nog niet lukken om te reageren, en ik kan niet zeggen wanneer dat wel weer het geval zal zijn.

Good luck, have fun en hopelijk tot snel!
Terug naar boven Ga naar beneden
Nettleroot
Member
Lianne's Afwezigheidstopic D1vpdDaT_o
Lianne
510
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 21 ☾'s
Gender: She-cat ♀
Rank: Young Warrior
Nettleroot
BerichtOnderwerp: Re: Lianne's Afwezigheidstopic   Lianne's Afwezigheidstopic Icon_minitimema 11 nov 2019 - 9:59

Sabrefur schreef:
Lianne's Afwezigheidstopic G3nw5VVe_o

Deadline seizoen is weer begonnen, en we weten allemaal hoe stressvol ik dat de vorige keer ervoer. Goed, de deadlines zijn nog erg ver weg.. maar ik ben nu al hard er aan bezig dat kleine beetje mental sanity die ik bezit op pijl te houden voordat het écht zover is. Ik ga er vanuit dat deze keer ook weer lekker pittig gaat worden. Met maximale inzet, bittere tranen, slapeloze nachten en uiteindelijk een cijfer waar niemand echt gelukkig van wordt. Maar alas! Daar studeren we voor, right?

Tevens heb ik heel veel persoonlijke dingen die op de achtergrond spelen waardoor het lastig is om de kleine beetjes vrije tijd die ik heb te kunnen besteden aan warrior cats. Het gaat allemaal niet zo lekker meer. Ik spendeer meer tijd aan mijzelf zover krijgen dat ik ga posten dan dat ik het ook daadwerkelijk doe. Excuses voor de mensen die wachten op een response. Voorlopig gaat het mij nog niet lukken om te reageren, en ik kan niet zeggen wanneer dat wel weer het geval zal zijn.

Good luck, have fun en hopelijk tot snel!
Hallo vrienden! Ik kom er net achter dat ik op 1 van mijn deadlines ook een nieuwe module begint. Mijn hele planning is hierdoor in de war en, verassing, nu heb ik NOG meer werk Very Happy Fantastisch echt perfect, net wat ik nodig heb.

Dit betekent dat ik ook in december mogelijk slecht tot niet bereikbaar ben, maar ik hoop tenminste tegen het einde van de maand weer beetje actief te worden. Zo niet dan wens ik jullie fijne feestdagen en tot volgend jaar.. 

- Lianne
Terug naar boven Ga naar beneden
Blueflower
Member
Lianne's Afwezigheidstopic VcoUtBO3_o
Lianne
325
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ● 35 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Blueflower
BerichtOnderwerp: Re: Lianne's Afwezigheidstopic   Lianne's Afwezigheidstopic Icon_minitimeza 25 jan 2020 - 20:00

Hallo daar! general kenobi!

Ik wilde even laten wat ik wat minder actief op Warrior Cats zal zijn. Dat is alles. Dat was mijn mededeling!

Geldt voornamelijk voor Blueflower en Nettlepaw, en Talon.
En voor de kleintjes zoals Griffith, Neritepaw, Stormpaw, Greykit etc etc etc

Bedankt voor het begrip<3
Terug naar boven Ga naar beneden
Nettleroot
Member
Lianne's Afwezigheidstopic D1vpdDaT_o
Lianne
510
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 21 ☾'s
Gender: She-cat ♀
Rank: Young Warrior
Nettleroot
BerichtOnderwerp: Re: Lianne's Afwezigheidstopic   Lianne's Afwezigheidstopic Icon_minitimewo 20 mei 2020 - 14:20

Ik heb een fout gemaakt in mijn planning voor mijn laatste aankomende examen. Dit examen is heel belangrijk voor mij en de druk om in één keer er voor te slagen is torenhoog. Tevens als ik niet slaag moet ik 250 euro examengeld betalen voor een herkansing. Nu blijkt dus dat ik mijn planning verkeerd heb gedaan en ik niet alleen het verkeerde heb zitten studeren, maar dat er ook nog eens meer dan drie kwart van het boek is bijgekomen. Ik merk dat ik het op warrior cats erg naar mijn zin heb momenteel, een beetje té veel want ik heb al meerdere keren mijn planning opzij gezet om even lekker te gaan posten. Dus ik ga mijn best doen om de laatste 2,5 week voor mijn examen mijn achterstand in te halen en om te zorgen dat ik een lijn trek en warrior cats even neerzet voorlopig. Ik wordt zeker niet ineens inactief maar postjes komen langzamer waarschijnlijk.

Momenteel geldt dit voor Nettleroot, Griffith,  Peregrinekit, Stormpaw. Uiteraard ook voor Morrow waarmee ik een lopend plot heb met Kip/Elena. Alvast sorry Elena :c
Terug naar boven Ga naar beneden
Nettleroot
Member
Lianne's Afwezigheidstopic D1vpdDaT_o
Lianne
510
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 21 ☾'s
Gender: She-cat ♀
Rank: Young Warrior
Nettleroot
BerichtOnderwerp: Re: Lianne's Afwezigheidstopic   Lianne's Afwezigheidstopic Icon_minitimema 1 jun 2020 - 15:40

Nog even snel een update tussendoor: Ik heb mijn polsen overbelast. De klachten begonnen ongeveer een week geleden en werden geleidelijk aan erger. Ik heb inmiddels een handigheid hierin gevonden, de truc ligt hem vooral in veel kleine pauzes nemen en maar x aantal uur intensief ze te gebruiken. Ik schrijf veel samenvattingen voor mijn examen omdat ik de stof op die manier beter in me opneem. Nadeel is wel dat ik weer klachten kan krijgen als ik daarna besluit om te gaan posten, of te gaan gamen. 'T leven is best saai geworden nu ik die twee dingen nauwelijks meer kan doen Laughing

Dat gezegd hebbende, mijn examen is over exact 1 week en ik hoop dat ik uiteindelijk ervoor kan zorgen dat mijn polsen goed genezen en het vooral niet in zware RSI/muisarm gaat veranderen.. Tot die tijd moet ik dus even zien hoe posten mij afgaat.

Wilde ik even gezegd hebben zodat jullie niet verwachten dat ik al mijn chars in 1x bijpost als ik online kom, want helaas gaat dat nu even niet :c

Edit: oh, en sinds gister komt Redvale ook bij de lijst met katten die ik hierboven heb genoemd. Samen met Griffith.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nettleroot
Member
Lianne's Afwezigheidstopic D1vpdDaT_o
Lianne
510
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 21 ☾'s
Gender: She-cat ♀
Rank: Young Warrior
Nettleroot
BerichtOnderwerp: Re: Lianne's Afwezigheidstopic   Lianne's Afwezigheidstopic Icon_minitimema 8 jun 2020 - 13:19

Met mijn polsen en mijn handen gaat het heel goed, toch doe ik het nog heel rustig aan en let ik goed op dat ik ze niet overbelast. Mijn inactiviteit gaat iets langer duren omdat ik een herexamen moet afnemen. Ik weet nog niet wanneer deze is maar ik zal in ieder geval de aankomende twee weken nog druk zijn met extra studeren.

Geldt voor Griffth, Nettleroot, Morrow, Redvale waar ik lopende plots mee heb.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nettleroot
Member
Lianne's Afwezigheidstopic D1vpdDaT_o
Lianne
510
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 21 ☾'s
Gender: She-cat ♀
Rank: Young Warrior
Nettleroot
BerichtOnderwerp: Re: Lianne's Afwezigheidstopic   Lianne's Afwezigheidstopic Icon_minitimedi 16 jun 2020 - 11:12

Nettleroot schreef:
Met mijn polsen en mijn handen gaat het heel goed, toch doe ik het nog heel rustig aan en let ik goed op dat ik ze niet overbelast. Mijn inactiviteit gaat iets langer duren omdat ik een herexamen moet afnemen. Ik weet nog niet wanneer deze is maar ik zal in ieder geval de aankomende twee weken nog druk zijn met extra studeren.

Herexamen staat nog niet ingepland maar ik heb veel te doen qua studeren. Momenteel ligt het aan de examencommissie die mijn aanvraag moet goedkeuren. Als dat eenmaal er doorheen is gekomen kan ik mij aanmelden voor een herexamen. Ook ben ik druk aan het werken aan een nieuw CV en begin ik daarna met solliciteren. Ik heb dus even een handig lijstje gemaakt en die van Nettleroot haar profiel gejat waarop je kan zien hoe het gesteld is atm met de activiteit van mijn chars. Ikzelf blijf voorlopig nog wel afwezig dus!

Main
Nettleroot

Active
Cinderfang (shc)

Low posting
Blueflower (rc)
Banshee (bc)
Griffith (bc)
Peregrinekit (wc)
Stormpaw (rc)

Special - not accepting topics
Morrow (rogue)
Redvale (rogue)
Terug naar boven Ga naar beneden
Blueflower
Member
Lianne's Afwezigheidstopic VcoUtBO3_o
Lianne
325
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ● 35 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Blueflower
BerichtOnderwerp: Re: Lianne's Afwezigheidstopic   Lianne's Afwezigheidstopic Icon_minitimema 21 dec 2020 - 12:18

Lange tijd geleden dat ik in dit topic heb geschreven maar ik wilde jullie even een functionele update geven! De laatste twee weken van het jaar zal ik wat meer afwezig zijn i.v.m. mijn werk. Mijn contract loopt af op 31 december wat betekent dat 30 december mijn laatste werkdag is. Daar is nogal wat hectiek rondom en achter de schermen heb ik er ook best wat moeite mee dat ik straks weer werkeloos ben, dus daarom doe ik het even rustiger aan de aankomende weken Smile

Jullie weten me te vinden! Op discord ben ik gewoon bereikbaar <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Nettleroot
Member
Lianne's Afwezigheidstopic D1vpdDaT_o
Lianne
510
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 21 ☾'s
Gender: She-cat ♀
Rank: Young Warrior
Nettleroot
BerichtOnderwerp: Re: Lianne's Afwezigheidstopic   Lianne's Afwezigheidstopic Icon_minitimezo 18 apr 2021 - 13:10

Hallo! Zoals sommigen van jullie misschien al hebben gemerkt, is mijn postactiviteit enorm achteruit gegaan. Achter de schermen gaat het atm niet zo goed met me dus ik ben voorlopig wat minder actief in de rpg. Momenteel probeer ik het beste van de dag te maken en hoop ik dat ik binnenkort weer wat actiever kan worden met o.a. deputy taken. Voor nu sta ik dus op afwezig!

(Blueflower, Nettleroot, Emberkit, Vulture)
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lianne's Afwezigheidstopic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Absence-
Ga naar: