[KS] Rosepetals on a clear lake



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [KS] Rosepetals on a clear lake

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Redpetal
StarClan
[KS] Rosepetals on a clear lake BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: [KS] Rosepetals on a clear lake   [KS] Rosepetals on a clear lake Icon_minitimevr 1 maa 2019 - 15:25


surprise

Jaja, ik zoek opnieuw kittens voor Redpetal! Koifish speelt ook een rol (wbw) en de kittens zullen Riverclanbloed hebben. We zullen zo'n twee tot drie kittens kiezen, afhankelijk van hoeveel animo er voor is.

Genetica
We zullen niet héél moeilijk doen, maar dit zijn de waarschijnlijkste dingen:
Patroon: tabby of effen, calico, eventueel met wit
Kleur: bruin, rood, wit
Ogen: geel, groen, blauw

Namen
Zoals met Redpetals eerste nestje doen we weer een beetje moeilijk! Je maakt een aanmelding zonder naam bij en als je gekozen word zullen wij je een lijstje doorsturen met mogelijke namen, waaruit je je favorieten kiest (en eventueel zelf een suggestie doet). Tijdens het geboortetopic kom je dan te weten welke naam het effectief geworden is! c:


[KS] Rosepetals on a clear lake BEqxnb
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyote •
Member
[KS] Rosepetals on a clear lake Tumblr_p1ajss6CbQ1umgtvqo2_400
Kip
327
Actief
➳Don't you hear me howling
Don't you hear me howling babe?

CAT'S PROFILE
Age: ➳ 32 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Coyote •
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Rosepetals on a clear lake   [KS] Rosepetals on a clear lake Icon_minitimema 18 maa 2019 - 19:56


[KS] Rosepetals on a clear lake Kitred

Quiet - Special - Distant - Dreamy - Philosophic - Strange - Sweet - Stoic -
Mijn naam? Ach wat doet het er ook toe. Ikzelf hecht me niet zo aan namen, maar anderen vinden het makkelijk om alles zo te ordenen, denk ik. Wanneer andere echter mijn naam horen, zullen ze aan een bijzonder poesje denken. Zowel in de negatieve als de positieve zin van het woord. Ik wordt beschreven als afstandelijk, zweverig en simpelweg, wel, vreemd.  Het is jammer, ja, dat anderen mij vaak voor koud aanzien doordat ik mij niet zo snel hecht, noch snel contact zoek. Toch, katten die me iets beter kennen zullen weten dat mijn zwijgen niet voortkomt uit minachting of desinteresse, mijn stem is simpelweg zacht en ik voel niet de neiging hem vaak te gebruiken. Mijn wereld bestaat uit beelden, gedachtes en alles dat ik verder waarneem door mijn zintuigen, die vrij scherp zijn. Ik kijk liever, luister liever, dan dat ik mij halsoverkop in relaties gooi en sociaal contact zoek. Het lijkt alsof ik de goedkeuring van anderen niet nodig heb, juist omdat ik mijn emoties niet zo duidelijk uit. Maar ik zoek wel liefde, zeker, ik zoek wel goedkeuring, maar op een andere manier, die anderen vaak vreemd zijn. Ik zoek simpelweg een kat die samen met mij kan genieten van het leven in stilzwijgen, wie heeft er woorden nodig?
Oh, mijn uiterlijk, natuurlijk. Ik wordt sneeuwwit geboren, enkel de puntjes van mijn oor, mijn staart en mijn neusje hebben een ietwat rossige kleur. Vergelijkbaar met een flame-point, als er een naam opgedrukt moet worden, alleen dan een stuk lichter. Afgezien van de kleur is mijn vacht vrij kort, maar een beetje fluweelachtig zacht. Mijn dunne bouw wordt daardoor nog duidelijker. Ik sta hoog op de poten, maar zal niet veel boven de normale poes uitsteken. Daarbij zijn mijn oren wat groot en heeft mijn kop een wat sterker gedefinieerde vorm en mijn ogen, die vindt men dan wel bijzonder. Al even ondoorgrondbaar als ik, en heel blauw.

Tja, ik mocht eigenlijk echt geen aanmelding van mezelf maken omdat ik midden in mn SE en mondelring week zit, maar ik had een té leuk idee :'D Daarbij kon ik de verleiding niet weerstaan om me bij een Red nestje aan te melden, omdat ik d'r altijd al zo'n leuk karakter heb gevonden en spijt had dat ik me toen niet aan kon melden bij haar vorige nest. Dus ja, stiekem ga je dan toch een karakter bedenken en dan bleef dit excentrieke meisje in m'n hoofd spoken, dus hier is ze <3 ik hoop dat je/jullie even verliefd op haar worden als ik!
Plaatje: Klik, klik , klik , klik
[KS] Rosepetals on a clear lake Kitred2
[KS] Rosepetals on a clear lake Redkittrans


This isn't about right or wrong now
[KS] Rosepetals on a clear lake Coyos210
It's about wasted time.

(:


Laatst aangepast door Coyote • op ma 18 maa 2019 - 22:52; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
[KS] Rosepetals on a clear lake UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Rosepetals on a clear lake   [KS] Rosepetals on a clear lake Icon_minitimema 18 maa 2019 - 21:11

Amor Omnia Vincit

basics

name: unknown
age: unborn
nicknames: unknown
gender: female
sexuality: bisexual
place of birth: unknown
clan: thunderclan
rank: kitten

personality

moral alignment: chaotic good
mbti: enfp
likes: adventure, enjoying the nature around her, socializing with others, derping around with her siblings and friends, her family, squirrels, blooming flowers, fresh water, secretly likes hearing stories about the other clans since she is very curious, climbing in trees to see the view
dislikes: very loud sounds like roaring thunder and monsters on the thunderpath, the scent of fish, walking through the mud, arrogant cats, being told to not do certain things, she's actually afraid of water, isn't the biggest hero in the dark and for that doesn't like nights without a moon

relationships

relationship status: single
partner: none
past relationship(s): none
family: redpetal - mother
avidclaw - half sister
cedartree - half brother
bunnykit - half sister (†)

snowblossom - grandmother
glowstick - grandfather

sandflower - aunt
snowdance - aunt (†)
heronducklet - aunt
Ra - uncle

jinglebells - cousin
bloomburrow - cousin
twigkit - cousin (†)
boartusk - cousin
snowypool - cousin
whirlvoice - cousin
lee - cousin
waterkit - cousin
hastykit - cousin
fraykit - cousin
coalkit - cousin
swiftkit - cousin



mentor: none
apprentice: none

personality

Dit meisje zal enorm avontuurlijk en nieuwsgierig zijn vanaf het moment dat ze besef krijgt van de wereld om haar heen. Al vanaf jongs af aan zal ze nieuwe dingen willen ontdekken en zal ook al snel proberen de nursery te verlaten. Wanneer ze een oudere kitten is zal ze ook graag verhaaltjes willen horen over de buitenwereld en is de kans groot dat ze misschien eens gaat proberen om net buiten het kamp een kijkje te nemen. Ook zal ze erg leergierig zijn, omdat ze maar als te graag wil weten in welke wereld ze leeft.
Wanneer ze apprentice wordt zal ze staan te springen om het kamp te mogen verlaten en extreem enthousiaste zijn. Ze wil alles zien en weten, geniet enorm van de natuur om haar heen en zal vooral oog hebben voor de details. Ook zal ze sociaal volledig ontpoppen tot een vriendelijke kattin die graag contact legt met haar siblings en leeftijdsgenoten. Mocht er een meer verlegen kat in haar vriendengroep zitten, zal ze altijd proberen om deze mee te slepen. Ze zal veel waarde hechten aan haar familie en probeert dan ook veel tijd met hen te besteden, ondanks dat ze druk is met haar trainingen.
Voor de rest zal ik zaken aan de rpg overlaten, maar ze zal ook angsten ontwikkelen zoals haar angst voor water en voor het donker. Ze is gevoelig voor harde geluiden en zal dan ook best een held op sokken zijn als het bijvoorbeeld stormt. Haar algemene motto is het liefhebben van iedereen, wat haar ook vergevingsgezind maakt voor haar dierbaren, iets wat zich ook ooit tegen haar zou kunnen keren.

appearance


Ze zal een langharige calico met goudkleurige ogen worden. Qua formaat is ze best gemiddeld en de meeste van haar vaardigheiden zullen ook nergens in uitspringen. Voor nu is ze kerngezond, maar wie weet wat de toekomst haar ooit zal brengen. Al met al is ze een mooie, sierlijke kattin om te zien.

the player

name: daan
age: 18
contact: discord
motivation: Ik vond het altijd enorm jammer dat ik nooit de kans had om mij aan te melden bij Red's eerste nestje en ik hoopte altijd al dat ze een tweede zou krijgen <3 Het idee om een aanmelding te maken zonder naam is super tof en ik heb ook veel plezier gehad in het maken van deze aanmelding! Ik zat al een tijdje met het idee van deze meid in m'n hoofd en hier is ze dan. Ben heel benieuwd naar het uiteindelijke nestje waah


[KS] Rosepetals on a clear lake SyMgVwe
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Annuletpaw
Member
[KS] Rosepetals on a clear lake DPKsfdL
Bunny
55
Actief
Het leven is rot.

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Tunneler Apprentice
Annuletpaw
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Rosepetals on a clear lake   [KS] Rosepetals on a clear lake Icon_minitimedi 19 maa 2019 - 18:22

Aah, dankjewel voor jullie prachtigie aanmeldingen allebei <3333


[KS] Rosepetals on a clear lake SxwlAO
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
[KS] Rosepetals on a clear lake BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Rosepetals on a clear lake   [KS] Rosepetals on a clear lake Icon_minitimevr 22 maa 2019 - 14:04

Omdat we het plotje hier rond binnenkort graag écht zouden beginnen, zetten we de deadline binnen één week.
Op zondag 31/03 zullen we de aanmelding sluiten om 12u 's middags, zodat we die namiddag kunnen kiezen!

Als dat niet genoeg tijd is voor je, laat het me dan even weten en dan kunnen we het nog wat verlengen : )


[KS] Rosepetals on a clear lake BEqxnb
Terug naar boven Ga naar beneden
Burnetbliss
Member
[KS] Rosepetals on a clear lake XQXA7Xt
Sean
2114
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Rosepetals on a clear lake   [KS] Rosepetals on a clear lake Icon_minitimeza 23 maa 2019 - 0:53


Personality
Deze kater is nogal uniek. Hij heeft een grootte mond en komt nogal gemeen uit de hoek, ookal bedoelt hij dat soms niet. Zijn doel is vaak om anderen aan het lachen te krijgen. HIj vind het namelijk heerlijk anderen te zien lachen, soms kan dat nogal gemeen overkomen voor sommigen. Dat snapt deze jonge kerel uiteraard niet zo goed. Hij zal altijd moeilijkheden hebben met empathie op te bouwen naar anderen. Hij beseft dat het er is maar zal dingen eerder weglachen dan het serieus nemen, of er een beetje fake 'aw' over zitten doen. Hij kan zijn aandacht nooit lang bij iets houden en is snel afgeleid. Daarbij is hij ook een echte luide herrieschopper met de meest irritante schaterlach die je maar kan voorstellen. Hij denkt vrij hoog van zichzelf en zal zichzelf altijd hoog prijzen als hij daartoe de kans krijgt. Hoe dan ook, mocht hij in de problemen komen, zou zijn hartje heel erg krimpen en dan is hij bijna niks meer waard. Hij heeft een grootte angst voor sterven en vooral voor pijn, maar ergens is hij soms te dom om te beseffen waar die limieten liggen van pijn. Hij is nogal een waaghals soms, zeker als hij daarvoor eten ofzo krijgt. Zijn pijngrens ligt redelijk hoog, maar hij vermijd het liever dan dat hij ermee in contact komt. Hij is niet zo dominant, maar mocht iemand hem uitdagen dan gaat hij deze niet uit de kanten... En mocht men hem te vijand maken dan zou hij dit nooit vergeten... Maar het altijd een beetje speels aannemen. Hij ziet veel dingen niet serieus en is nogal een speelvogel soms. Zelfs als men zich dood ergert aan wat hij doet. Hij heeft ook een hele unieke stem; hij kan heel veel stemmen nabootsen en vooral erg overdreven stemmen. Dit maakt em een geweldige verteller, zeker als je erbij telt dat zijn fantasie erg groot is. Hij is erg uitbundig als hij iets moet voorbrenger en je kan hem dan ook zeker als een artiest zien, toneel enzo. Hij houd ook erg van zingen en doet dit dan ook bijna dagelijks. Deze kater geniet erg veel van het leven, een echte levensgenieter die voor niemand uit de kanten gaat, tenzij eten daarvoor zorgt.
Hoe dan ook zal hij erg geworteld zijn aan de oude tradities van de clan. Anderen zullen hem een old timer noemen, maar deze jongen is gewoon erg respectvol naar de oude manieren van doen. Het is niet dat hij gemeen of tegendradig zal doen als nieuwere dingen worden ingevoerd... Hij zal gewoon sceptisch zijn en het proberen te vermijden.

Appearance
Deze kater is rood-wit van kleur. Zijn pels is kort waarbij zijn bouw erg breed is. Hij lijkt nogal onhandig te zijn op zijn korte pootjes maar het is wel duidelijk dat hij wel wat spieren heeft. Deze jongen zal altijd een beetje een 'dwerg' zijn. Niet erg klein en vrouwelijk, maar een klein breed ventje die echt sterk uit de hoek kan komen. Hij heeft ook echt een sterke aanleg om dik te worden en zal altijd wat plomper zijn dan de andere kittens. De rode vlekken over zijn lichaam worden bijgekleurd door een licht tabby patroon. Verder heeft deze kater goudkleurige ogen, net als zijn moeder.

Klikje


Dit stuk
Hallo, je weet wie ik ben, ik ben cool, jullie zijn cool; Dus laten we samen cool zijn (;


If I could begin to be
half of what you think of me
I could even learn how to love
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
[KS] Rosepetals on a clear lake BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Rosepetals on a clear lake   [KS] Rosepetals on a clear lake Icon_minitimeza 23 maa 2019 - 20:58

Omg, thanks voor je mooie aanmelding bo <3


[KS] Rosepetals on a clear lake BEqxnb
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
[KS] Rosepetals on a clear lake BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Rosepetals on a clear lake   [KS] Rosepetals on a clear lake Icon_minitimezo 31 maa 2019 - 13:18

De kittens zijn gekozen!
Bo en Kip mogen een namenlijstje in hun privéberichten verwachten binnenkort : )

Sorry Daan, je aanmelding was ook heel mooi maar het nestje zou te groot worden als we iedereen kozen <3

Het geboortetopic komt dan zo snel mogelijk als jullie je naam gekozen hebben, en dan zal meteen het plot duidelijk worden ;')


[KS] Rosepetals on a clear lake BEqxnb
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[KS] Rosepetals on a clear lake
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: