Ik ga je pakken!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Ik ga je pakken!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Littlepaw
Member
Ik ga je pakken! Tumblr_pc6r57so0N1xzxmkmo1_500
Kip
86
Actief
Tiny but mighty!

CAT'S PROFILE
Age: ❧ 9 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlepaw
BerichtOnderwerp: Ik ga je pakken!   Ik ga je pakken! Icon_minitimezo 7 apr 2019 - 12:14

Hoewel haar stapjes nog wat waggelend en ongecoördineerd waren, had Littlekit vandaag al vroeg besloten om er eens een leuke dag van te maken en er vandoor te gaan. Haar kleine, driehoek vormige oortjes begonnen al een beetje overeind te staan en hoewel al haar zintuigen nogal zwak waren, genoot ze toch van het leven in geuren en kleuren. En wat is leuker dan genieten van het leven? Precies, genieten samen met je zusje! Helaas zou deze echter eerst haar zeer dodelijke aanval moeten overleven. Littlekit zakte in de slechtste sluiphouding ooit, haar kont ver in de lucht, en maakte een sprongetje om Furzekit te pakken. "Fwuuuzzy! Bwha!" klonk haar strijdkreet triomfantelijk.

&Fuzzykit & open!


Ik ga je pakken! D9fk1a4-499ee3f5-7dc3-461f-9f1b-8818acbf3a96.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcL2RkMzkyNjE4LTY3OWEtNGZjYS04OGNkLTg0NGYyNzc0ODcyMFwvZDlmazFhNC00OTllZTNmNS03ZGMzLTQ2MWYtOWYxYi04ODE4YWNiZjNhOTYuZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0
Terug naar boven Ga naar beneden
Fuzzypaw
Member
Ik ga je pakken! 257476_T9cbCALn
Bo~
42
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fuzzypaw
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga je pakken!   Ik ga je pakken! Icon_minitimezo 7 apr 2019 - 12:22


Er was een heel grappig beestje aan het lopen in de nursery. Fuzzy wist niet waar het vandaan kwam, wat het was, maar het was super interessant. Het liep grappig, zo wilde het meisje ook lopen! Ze sloop langzaam dichterbij, om het beestje nog beter te kunnen bestuderen, maar dat zorgde ervoor dat het beestje alleen maar weer wegrende. Pfoeh, zij was niet eng hoor! Ze wilde alleen maar kijken, en dat deed je ook met je pootjes. Ze maakte een klein sprongetje zodat ze aan de andere kant van meneer beest terecht kwam, die wederom weer de andere kant op vluchtte. Maar Fuzzy was sneller dan het licht, en zette haar poot pal voor het arme beestje neer. "Hebbus!" fluisterde ze enthousiast. Een zwaar gewicht stortte zich op haar, en een geschrokken kreetje verliet haar bek. Ze liet het beestje gaan die het op een rennen zette. Verward keek ze naar haar zusje, die kennelijk op haar was gesprongen. "Kij-hijk!" zeurde ze, alsof ze al eerder tegen Littlekit had gezegd dat er een mysterieus beestje was. Ze wees met haar pootje naar het grappig beestje, die al een paar centimeters van hen verwijderd was. Interessant toch?



Ik ga je pakken! Unknown
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlepaw
Member
Ik ga je pakken! Tumblr_pc6r57so0N1xzxmkmo1_500
Kip
86
Actief
Tiny but mighty!

CAT'S PROFILE
Age: ❧ 9 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlepaw
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga je pakken!   Ik ga je pakken! Icon_minitimezo 7 apr 2019 - 17:23

"Hebbus!" nee hoor, zij had haar!. Littlekit lachte zich krom, waarbij ze rustig op haar zusje bleef liggen, alleen was deze iets te druk bezig met iets anders. Diepe zucht, wat nou? "Kij-hijk!" nu toch wel een beetje geïnteresseerd keek ze tussen de oren van haar zusje door naar het kleine bewegende dingetje vlak voor hun neusjes. Haar oogjes die eerder zo neiuwsgierig hadden gestaan, kregen plots een hele vieze blik in zich. "Ew!" klaagde ze. Bah, gedver, beestjes! Daar hield ze niet van! Al die pootjes die zo snel bewogen, nee bedankt hoor. Littlekit sprong van haar zusje af en keek van een afstandje vies toe. "Vwies, bah,"


Ik ga je pakken! D9fk1a4-499ee3f5-7dc3-461f-9f1b-8818acbf3a96.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcL2RkMzkyNjE4LTY3OWEtNGZjYS04OGNkLTg0NGYyNzc0ODcyMFwvZDlmazFhNC00OTllZTNmNS03ZGMzLTQ2MWYtOWYxYi04ODE4YWNiZjNhOTYuZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ik ga je pakken!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Nursery-
Ga naar: