This is the sound of C (S).



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 This is the sound of C (S).

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Blackpaw-
Member
This is the sound of C (S). DPKsfdL
57
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Blackpaw-
BerichtOnderwerp: This is the sound of C (S).   This is the sound of C (S). Icon_minitimezo 5 mei 2019 - 20:45

Een kleine grijns speelde om Blackkit’s lippen terwijl hij zich bedacht dat het niet meer lang zou duren eer dat hij apprentice zou worden. Hij was inmiddels alweer wat ouder en niet de volgende ceremonie, maar die erna zou hij als apprentice benoemd worden! Hoewel hij dat ontzettend leuk vond, voelde hij toch wel een beetje spanning door zijn lijf gaan. Hij wilde zijn vader graag trots maken en hoopte dat te doen door zich goed in te zetten, maar hij wilde ook nog wat banden creëren met de kittens die in de nursery waren voordat hij van den zou verhuizen. Een paar kittens zouden met hem meegaan en dan was het toch leuk als hij wat vriendjes zou hebben. Hij ging zitten en keek voor één moment verlangend naar het centrale gedeelte van het kamp waar hij zou staan tussen de andere katten als hij benoemd zou worden tot apprentice. Hij was benieuwd wie hij als mentor zou krijgen. Zou het zijn vader zijn of zou het toch iemand anders worden? De kitten keek kort op toen hij het geluid hoorde van een andere kitten die zich dicht in zijn buurt bevond. Hij kreeg een klein glimlachje om zijn lippen toen hij Soundkit herkende, één van de jongere kittens. Ze moest ongeveer de leeftijd hebben van de kittens van Slatefur, wat nog vrij jong was. Hij besefte dat hij zich eigenlijk een beetje de oudste van de nursery voelde, al was dat niet helemaal waar. De oudsten waren natuurlijk diegenen die de volgende ceremonie al benoemd zouden worden als apprentice. En dat vond hij al lang wachten, kun je nagaan! “Hallo, Soundkit,” mauwde hij vriendelijk toen hun blikken elkaar kruisten. “Hoe gaat het met je?” Hij ging wat dichter bij haar zitten zodat hij haar respons beter kon verstaan, zijn staart om zijn poten slaande en afwachtend op wat ze ging zeggen.


+ Eerste post voor Soundkit
Terug naar boven Ga naar beneden
Soundpaw*
Member
This is the sound of C (S). Tumblr_pnnipzB4Ib1y72wcko1_400
Elfje
163
Actief
I'm special

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Soundpaw*
BerichtOnderwerp: Re: This is the sound of C (S).   This is the sound of C (S). Icon_minitimezo 5 mei 2019 - 21:07

Op haar gemakje had de kitten van haar nest opgestaan en was ze naar de ingang van de nursery gelopen. Ze vondt het leuk om naar de katten in het kamp te kijken. Het was iets wat ze vaak deed, vaker dan met de andere kittens optrekken. Het was niet alsof ze niets met hun had, ze had zeker wel wat leuke kittens ontmoet, maar ze was toch wel wat verlegen en onzeker had ze gemerkt. Ze wist nooit hoe ze zich bij iemand anders dan haar broertje moest gedragen, want niet iedereen was het zelfde, maar ze wilde ook niemand boos maken. En dus bleef ze een beetje op haarzelf en zocht ze rust op. Vandaag leek het er op dat een andere kitten het zelfde idee had. Of tenminste, hij keek even kort met een verlangende blik naar de centrale plek van het kamp. Oh, hij wilde vast al apprentice worden! Zelf zou ze dat ook niet erg vinden, al was ze misschien wel wat nerveus wie ze als mentor zou krijgen. Zeker niet Tigerclaw, als het aan haar lag. Gelukkig was dat nog wel redelijk ver weg. Ze keek weer op en de groene blik van de oudere kitten kruiste die van haar. “Hallo, Soundkit, groette hij haar vriendelijk en vroeg haar hoe het met haar ging, wat dichter bij komend. "Het gaat goed," antwoordde ze en het was waar. Ze had al meer nieuwe katten ontmoet dan ze durfde te dromen, allemaal potentïele vrienden. Ze kwam al een beetje uit haar schulp. "En met jou?" Vroeg ze, toch nog wat onzeker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw-
Member
This is the sound of C (S). DPKsfdL
57
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Blackpaw-
BerichtOnderwerp: Re: This is the sound of C (S).   This is the sound of C (S). Icon_minitimezo 12 mei 2019 - 12:24

Blackkit snorde zachtjes toen ze aangaf dat het goed ging. Dat vond hij altijd fijn om te horen. Al kon hij het misschien niet altijd even goed vinden met iedereen en waren er zeker katten bij bij wie hij het nodig vond om voor zichzelf of voor een ander op te komen, alsnog vond hij het fijn om te weten dat het goed ging met zijn Clanmates en dat ze hier zichzelf konden zijn. En hij wist niet waarom, maar bij Soundkit had hij dat gevoel net wat sterker. Hij voelde aan dat ze toch misschien wel een beetje onzeker was, al leek dat nergens voor nodig te zijn. Als ze zichzelf was, dan was het goed, toch? Blackkit gaf een knikje toen ze aan hem vroeg hoe het met hem ging. “Met mij gaat het prima,” zei hij. “Ik ben inmiddels bijna op een leeftijd gekomen dat ik de nursery mag verlaten en ondanks dat ik het hier wel ga missen, ben ik toch blij als ik apprentice kan worden.” Veel kittens gingen het hier vast niet missen, maar de nursery ging verder dan de kittentijd alleen. Het ging ook om de katten die elke dag zorg voor hem namen, prooi naar hem brachten en de plekjes van zijn vacht wasten waar hij zelf minder goed bij kon. Dus nee, hij had zeker geen reden om de nursery helemaal niet te missen. Hij keek er met een goede blik op terug. “Maar voor jou is dat natuurlijk nog iets verder weg,” voegde hij er vriendelijk aan toe. “Of verlang je er ook al even hard naar soms?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Soundpaw*
Member
This is the sound of C (S). Tumblr_pnnipzB4Ib1y72wcko1_400
Elfje
163
Actief
I'm special

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Soundpaw*
BerichtOnderwerp: Re: This is the sound of C (S).   This is the sound of C (S). Icon_minitimema 13 mei 2019 - 12:52

De oudere kitten leek het leuk te vinden om een gesprek aan te gaan en vertelde haar over hoe hij de nursery zou gaan missen wanneer hij een apprentice zou zijn. Dat kon ze zeker wel begrijpen. Ze zou Honeymoon wel missen en ze zou vast minder van haar broertje gaan zien als zij apprentice zou worden. “Maar voor jou is dat natuurlijk nog iets verder weg,” voegde Blackkit vriendelijk toe. “Of verlang je er ook al even hard naar soms?” Het eerlijke antwoord was ja. Ze kon het gevoel maar niet schudden dat ze de katten die het dichtsbij haar stonden trots moest maken. Dat kon ze nu zeker niet, het leek er zelfs op dat ze het tegenovergestelde deed, soms. Als apprentice zou ze tenminste haar taken kunnen uitvoeren en dat had ze iets om trots op te zijn. Het feit dat ze haar steentje bijdroeg aan haar clan. Maar dat was nog vijf lange moons ver weg. Vijf moons waarin ze nog verwacht werdt vrienden te maken die ze mee zou nemen naar haar apprentice tijd. Banden met clangenoten waren belangrijk, maar ze had er moeite mee. Tenminste, op iemand afstappen, als ze eenmaal een beetje een vaste voet had in een gesprek ging het wel goed. En dus knikte ze maar op de vraag van Blackkit. "Soms wel, maar ik weet dat het nog lang gaat duren en het is hier ook wel fijn," Het was geen leugen. Ze had misschien moeite om nieuwe vrienden te ontmoeten, maar de meeste kittens waren erg aardig en ze zou de warmte en de zorg die ze nog over haar heen kreeg voor geen goud veranderen. "Maar ik weet zeker dat jij een goede apprentice gaat worden en dan ook een goede warrior," En Soundkit meende het. De zwarte kitten voor haar was beleefd en aardig, wat goede kwaliteiten waren. Hij zou zeker een goede warrior worden die de clan met zijn leven zou beschermen. Van haarzelf wist ze het nog niet zo zeker, maar ze zou het koste wat kost proberen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw-
Member
This is the sound of C (S). DPKsfdL
57
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Blackpaw-
BerichtOnderwerp: Re: This is the sound of C (S).   This is the sound of C (S). Icon_minitimedo 16 mei 2019 - 14:12

Hij gaf een begrijpend knikje toen ze haar woorden sprak. “Geloof me, die tijd is echt zo voorbij. Geniet nog van je kittentijd nu je nog kunt, want als je apprentice bent, beginnen de verantwoordelijkheden pas echt.” Hij wilde haar niet bang maken of iets in die trant, hij wilde haar enkel helpen voorbereiden op wat zou gaan komen. “Maar zodra je apprentice wordt, zal ik er zijn om je te helpen.” Hij vermoedde dat hij tegen dan ongeveer halverwege zijn training was; hij kon haar makkelijk een paar trucjes aanleren die hij tegen die tijd zelf geleerd had. Hij kon haar zien opgroeien en haar training zien voltooien en later, als ze allebei warrior waren, konden ze samen patrouilles doen en gaan jagen voor de Clan. Ja, hij was er vrij zeker van dat het hun samen wel zou lukken om goede warriors te worden voor hun Clan. En wie weet wat de toekomst dan nog in het verschiet had voor hun. Hij snorde en boog zich naar voren zodat hij een dankbare lik over haar oor kon geven nadat ze haar woorden had gesproken. “Dat is lief van je,” zei hij met een warme ondertoon in zijn stem tegen haar. “Maar ik denk van jou hetzelfde, hoor. Ik heb er vertrouwen in dat we het beiden goed gaan doen voor de Clan.” En hij hoopte dat, tegen de tijd dat ze apprentice zou worden, ze haar onzekerheid een beetje achter zich had kunnen laten. “Misschien moet je eerst nog ietwat meer zelfvertrouwen krijgen, maar daarna zal je wel op je pootjes terechtkomen. Ik geloof in je, Soundkit.” En zijn stem klonk al even oprecht als de hare net had geklonken toen ze zei dat hij eest een goede apprentice en daarna een goede warrior zou worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Soundpaw*
Member
This is the sound of C (S). Tumblr_pnnipzB4Ib1y72wcko1_400
Elfje
163
Actief
I'm special

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Soundpaw*
BerichtOnderwerp: Re: This is the sound of C (S).   This is the sound of C (S). Icon_minitimevr 17 mei 2019 - 22:30

Blackkit waarschuwde haar dat ze van haar kittentijd moest genieten. Dat wilde ze zeker wel, maar ze was verlegen en er werd nog altijd streng op haar gelet. Misschien kon ze wat meer doen als ze ouder was, wat meer ontdekken. Het aspect van verantwoordelijkheid maakte haar ergens wel bang. Want ja, er zouden dingen van haar verwacht worden en wat als ze die niet goed kon? Maar het gaf haar ergens hoop dat ze haarzelf toch kon gaan bewijzen. “Maar zodra je apprentice wordt, zal ik er zijn om je te helpen.” Het was alsof hij haar gedachten kon lezen en Soundkit schoot hem een glimlach. "Dat zou ik erg fijn vinden," Toen ze hem vertelde dat hij zeker wel een goede warrior zou worden gaf Blackkit haar een dankbare lik over haar oor. “Dat is lief van je. Maar ik denk van jou hetzelfde, hoor. Ik heb er vertrouwen in dat we het beiden goed gaan doen voor de Clan.” Meende hij dat echt? “Misschien moet je eerst nog ietwat meer zelfvertrouwen krijgen, maar daarna zal je wel op je pootjes terechtkomen. Ik geloof in je, Soundkit.” Zelfvertrouwen? Hoe kon ze dat meer krijgen? Blackkit geloofde in haar, en het maakte haar wat zekerder, realiseerde ze. Het probleem was dat de meeste katten in haar leven haar geen zelfvertrouwen inpraatten. Nee, Soundkit werd eerder twijfel ingepraat. "Dankje," Vertelde ze hem, oprecht dankbaar. "Zelfvertrouwen in moeilijk te krijgen wanneer ik word verteld dat ik het juist niet goed doe, maar ik heb nu tenminste iemand die in mij geloofd. Jij" De woorden waren een opluchting om te zeggen. Het was niet alsof ze het iemand hiervoor had verteld. Zelfs Timekit niet. Misschien was ze bang geweest, of misschien was dit nu eenmaal het juiste moment.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw-
Member
This is the sound of C (S). DPKsfdL
57
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Blackpaw-
BerichtOnderwerp: Re: This is the sound of C (S).   This is the sound of C (S). Icon_minitimedi 21 mei 2019 - 21:47

“Dan is dat bij deze afgesproken,” zei Blackkit met een tevreden glimlach. Hij vond het altijd fijn als hij een Clanmate kon helpen. Het lag er natuurlijk ook wel een beetje aan aan wie het was, maar Soundkit zou in elk geval wel een vriendin van hem kunnen worden. Ze lagen elkaar goed en het leek erop dat ze nog goede toekomstige gesprekken tegemoet zouden gaan. Blackkit wilde zeker wel een paar vrienden hebben eer dat hij apprentice zou worden, maar aan de andere kant wist hij ook wel dat hij genoeg tijd zou hebben om zijn Clanmates beter te leren kennen zodra hij apprentice geworden was. En zelfs als warrior zijnde kon hij zijn Clan nog beter leren kennen. Zijn vader had hem geleerd dat het belangrijk was om een goede verstandshouding te hebben met zijn Clanmates, maar dat dat niet wilde zeggen dat hij zomaar over zich heen moest laten lopen. Hij mocht dan ook zeker voor zichzelf opkomen als iemand gemeen tegen hem was, maar tot dusver had Blackkit dit nog niet meegemaakt. Misschien kwam dat ook omdat hij van zichzelf al een rustige, vriendelijke houding had. “Waarom zouden ze dat tegen je zeggen?” vroeg hij, zijn kopje scheef houdend. Er moesten wel behoorlijk belabberde karakters rondlopen als ze al tegen zo’n onzeker, vriendelijke kitten als Soundkit zeiden dat ze iets niet kon. Hoe konden ze dat nu al bepalen? Ze was nog maar amper op de leeftijd gekomen dat ze haar oogjes kon openen en al fatsoenlijke woorden kon formuleren. “En wie heeft dat tegen je gezegd?” vroeg hij nog snel voordat ze antwoord zou geven. Het zou hem al een stuk logischer lijken als één van de kittens het had gezegd dan een oudere warrior. Sommige kittens wisten dan ook niet beter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Soundpaw*
Member
This is the sound of C (S). Tumblr_pnnipzB4Ib1y72wcko1_400
Elfje
163
Actief
I'm special

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Soundpaw*
BerichtOnderwerp: Re: This is the sound of C (S).   This is the sound of C (S). Icon_minitimedo 23 mei 2019 - 21:24

De vraag waarom ze dat zouden zeggen lag zwaar in de lucht en Soundkit shudde haar kopje. Ze was ineens een stuk minder blij dan daarnet, toen Blackkit haar nog had beloofd te helpen met trainen. Ze wilde hem antwoord geven toen hij er nog gauw een vraag tussen duwde. “En wie heeft dat tegen je gezegd?” Die vraag was tenminste makkelijk, maar de waarom niet. "Tigerclaw," mompelde ze zachtjes. Hij was haar pleegvader, maar veel zag ze niet van hem en als ze dat wel deed dan was hij gemeen. Ze zou zelfs zweren dat hij dat konijn express op haar had laten vallen. "Hij zegt het niet echt. Maar ik merk het in hoe hij zich gedraagt. Ik ben niet belangrijk voor hem en als iets niet lukt is het gelijk fout." De woorden waren een opluchting om van haar borstje af te krijgen, maar toch was ze wel nerveus. Ze had het gevoel, dat door ze te zeggen, ze rond zouden gaan. En als er ook maar iemand woord kreeg dat ze een sterke en belangrijke warrior omlaag haalde met woorden dan zou ze vast in de problemen komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw-
Member
This is the sound of C (S). DPKsfdL
57
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Blackpaw-
BerichtOnderwerp: Re: This is the sound of C (S).   This is the sound of C (S). Icon_minitimevr 31 mei 2019 - 21:10

Blackkit trok kort met zijn oortje toen hij de naam hoorde. Om eerlijk te zijn, had hij geen idee om wie het ging. Hij kende geen warrior die Tigerclaw noemde, maar dat lag niet zozeer aan de warrior zelf. Blackkit werd als kitten zijnde ontzettend afgeschermd van de wereld buiten de nursery. Als hij de kat al eens gezien moest hebben, dan was dat als deze de nursery kwam bezoeken. En of Tigerclaw kwam niet vaak langs, of Blackkit lag net altijd te slapen als hij langskwam. Toch zorgde iets in Soundkit’s ondertoon ervoor dat Blackkit vanaf nu wakker ging blijven als zij ook wakker was om een oogje in het zeil te houden. Hij had een sterke neus voor het gevoel van anderen en dus voelde hij ook aan het dat haar zenuwachtig maakte om het over Tigerclaw te hebben. En hij wist niet waarom, maar het zorgde er toch voor dat hij een bepaald beschermend gevoel voor haar ontwikkelde. Zijn vader had hem doen beloven dat hij zich niet in de intriges verwikkelde van anderen en dat hij zich enkel concentreerde op zijn eigen doel, maar toch wilde Blackkit deze Tigerclaw voortaan wat beter in de gaten gaan houden. Snel deed hij een paar stappen dichterbij en drukte zijn flank tegen Soundkit aan. “Hé,” sprak hij op een zachte, maar ook wel indringende toon. “Ik kan niet oordelen of je belangrijk bent voor hem, maar je bent wel belangrijk voor mij. En voor mij – en ook een hoop anderen – doe je het wél goed, dus laat je niet door hem naar beneden halen, oké? Dat is het niet waard.” Hij gaf haar een snelle lik over haar oor. “Je mag ook altijd naar me toekomen als je je ongemakkelijk voelt of iets dergelijks, zelfs als ik apprentice ben. Nee, vóóral als ik apprentice ben.” Hij glimlachte naar haar, zijn vacht nog wat dichter tegen de hare drukkend. Niemand zou Soundkit nog naar beneden halen. Niemand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Soundpaw*
Member
This is the sound of C (S). Tumblr_pnnipzB4Ib1y72wcko1_400
Elfje
163
Actief
I'm special

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Soundpaw*
BerichtOnderwerp: Re: This is the sound of C (S).   This is the sound of C (S). Icon_minitimezo 2 jun 2019 - 21:36

Geloofde hij haar nu niet? Wie wilde er nou ook weer het woord van een maan oude kitten geloven tegen dat van een sterke, loyale warrior. Misschien beelde ze het haarzelf ook allemaal maar in en moest ze maar gewoon sterker worden. Zwak was ze nu zeker nog, al bekeek je het in het simpelste opzicht. Een kitten van een maan met kleine postuur en een gevoelige persoonlijkheid. Misschien was ze wel geen goede match voor het clanleven. Maar toch, Blackkit was aardig voor haar en Saffronkit was haar vriend. Dus dat moest toch betekenen dat ze hier wel hoorde. Hoe aardig Blackkit nu ook was, Soundkit was wel een beetje bang toen hij zijn mond opendeed dat hij zou zeggen dat hij haar niet geloofde. Ze was klaar om ontzichtbare muren omhoog te trekken en weer in haar eigen schulpje te kruipen. Als ze op haarzelf bleef kon niemand haar pijn doen. Verassing was dan ook duidelijk van haar snuitje af te lezen toen hij zei dat ze belangrijk voor hem was en dat ze het wel goed deed. Een waterige glimlach kroop op haar gezichtje. Ergens moest ze zich afvragen waarom hij zo in haar geloofde zonder dat ze nog echt vrienden waren, maar was dat wel zo? Ze moesten na dit gesprek toch vast wel vrienden zijn? Blackkit gaf haar een snelle lik over haar oortje en vertelde haar nog meer aanmoedigende woorden. Een gelukkig gevoel vulde haar hartje toen ze hoorde dat ze altijd naar hem kon komen zelfs als hij weg zou zijn uit de nursery. "Dankjewel. Het betekend echt heel veel voor me," durfde ze hem dan ook te vertellen. Ze nam genoegen van zijn vacht tegen de hare en gek genoeg voelde ze zich voor het eerst eens helemaal veilig. Ze wist dat Blackkit haar adoptieve vader nooit aan zou kunen, maar toch voelde het wel zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw-
Member
This is the sound of C (S). DPKsfdL
57
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Blackpaw-
BerichtOnderwerp: Re: This is the sound of C (S).   This is the sound of C (S). Icon_minitimezo 16 jun 2019 - 16:31

Blackkit kreeg een kleine glimlach om zijn lippen toen hij de verraste houding van Soundkit zag. Als katten tegen haar bleven zeggen dat ze het niet goed deed en dat ze niets waard was, dan begreep hij wel dat ze aangenaam verrast was als iemand eindelijk eens iets anders tegen haar zei. Blackkit kon het nog steeds amper geloven dat er volwassen katten waren die zich naar dat niveau verlaagden, maar hij zag heus wel aan de reactie van Soundkit dat het niet gespeeld was en dat wat ze zei dat haar overkomen was ook daadwerkelijk was gebeurd. Ze was echt aan de kant gezet door haar eigen pleegvader, die maar vol bleef houden dat ze niks kon. Hij wilde dat ze wat ouder was zodat ze op hetzelfde moment apprentice konden worden, maar dat ging hem niet worden. En hij zou niet oud genoeg zijn om haar training op zich te nemen als ze eenmaal apprentice werd. Als hij één of twee moons ouder was geweest, was het hem misschien wel gelukt. Maar dan nog zou Tallstar misschien vinden dat hij te weinig ervaring had en hem geen apprentice geven. En dus betekende dat dat hij haar vragen moest stellen zodra ze apprentice geworden was. En goed moest opletten wie dat haar mentor werd. Hij moest de anderen in de Clan beter leren kennen zodat hij een oordeel over ze kon vormen, want als kitten zijnde kende hij natuurlijk nog niet veel katten, al werkte hij daar wel zorgvuldig aan. “Het zijn dan ook oprechte woorden,” snorde hij tegen haar. Ze hoefde hem niet te bedanken. Hij sprak gewoon wat hij dacht en hopelijk zou ze dat als waarheid aannemen, want het was effectief ook wel zo. “Misschien is het ook niet slecht als je je, zodra ik uit de nursery ben, openstelt naar andere kittens. Ik zal je zo vaak mogelijk op proberen te zoeken, maar vanaf dan wordt het leven wel wat drukker voor me en misschien zou het niet slecht zijn als je naast mij ook andere vriendjes krijgt.” Hij glimlachte naar haar. “Ik weet zeker dat er veel anderen zijn die even oprecht zijn als mij.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Soundpaw*
Member
This is the sound of C (S). Tumblr_pnnipzB4Ib1y72wcko1_400
Elfje
163
Actief
I'm special

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Soundpaw*
BerichtOnderwerp: Re: This is the sound of C (S).   This is the sound of C (S). Icon_minitimewo 19 jun 2019 - 20:55

Vrienden maken met andere kittens. Ja, dat was een beetje moeilijk, maar ze was er al mee bezig. Ze stuurde haarzelf steeds vaker op anderen af, hoe bang ze ook was dat ze gemeen zouden zijn. Ze raapte dan gewoon haar moed bij elkaar en zei hallo tegen ze. En langzamerhand maakte ze dan ook wel vrienden. "Saffronkit is lief voor mij," merkte ze dan ook op voordat ze het wist. Ze had hem wakker gemaakt toen, midden in de nacht, en ze waren toen een veer gaan zoeken in de stortregen. Ze durfde zeker wel zo ver te gaan om de rode kitten haar vriend te noemen. En dat bracht een glimlach naar haar gezichtje. Ze kon het wel. En Blackkit geloofde ook dat ze meer vrienden kon maken en dat betekende veel voor haar. "Ik beloof dat ik meer vriendjes ga proberen te maken, om jou trots te maken," beloofde ze hem. Soundkit zou hem niet teleur gaan stellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
This is the sound of C (S).
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Nursery-
Ga naar: