Show me what you've got. [TRAINING 1/NIGHTPAW AND RABBITPAW]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Show me what you've got. [TRAINING 1/NIGHTPAW AND RABBITPAW]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Coldstreak
Member
Show me what you've got. [TRAINING 1/NIGHTPAW AND RABBITPAW] DPKsfdL
Freedje
232
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Coldstreak
BerichtOnderwerp: Show me what you've got. [TRAINING 1/NIGHTPAW AND RABBITPAW]   Show me what you've got. [TRAINING 1/NIGHTPAW AND RABBITPAW] Icon_minitimedo 6 jun 2019 - 14:33

Hij was mentor geworden voor een tweede keer op korte tijd. Niet alleen had hij nu Hastypaw om te trainen, maar had hij ook Nightpaw en Rabbitpaw onder zijn hoede gekregen. Hij had het zelf speciaal gevraagd bij Thornstar omdat hij vond dat hij die verantwoordelijkheid wel aankon, dus in principe zat hij er niets mee in. Bovendien waren Nightpaw en Rabbitpaw allebei apprentices die al een paar trainingen achter de rug hadden en van waar de mentors de training niet meer hadden kunnen voortzetten, dus het was niet alsof ze beiden helemaal van nul moesten beginnen. En als dat zo was, dan was dat maar zo. Hij stak zijn tijd graag in het grootbrengen van zijn Clanmates. Hij was erg behulpzaam voor ze en als hij zo een dienst voor zijn Clan kon bewijzen en daarmee zijn halfbloedstatus kon verdrijven, dan was dit voor hem perfect. Coldstreak werd de ochtend na de ceremonie al vroeg wakker. Hij had beloofd aan zijn apprentices dat hij ze al vroeg mee zou nemen. Hij kwam snel overeind en zorgde er zorgvuldig voor dat hij niemand zou raken terwijl hij langs de slapende lichamen liep van zijn denmates. Hij liep in de richting van de apprentices’ den en stak zijn kopje naar binnen. “Rabbitpaw, Nightpaw,” sprak hij op een duidelijke toon, maar ook weer niet zo luid dat hij de andere apprentices zou wekken. “Kom als jullie wakker zijn meteen naar de uitgang van het kamp.” En met die woorden draaide hij zich om en liep vervolgens naar de kampuitgang, waar hij op de twee apprenties zou wachten.


OOC: Om dit een actieve, leuke training te maken, zou ik graag hebben dat er minstens 1 keer in de 2 weken gepost wordt. Dit om te voorkomen dat er omwille van inactiviteit twee verschillende trainingstopics aangemaakt moeten worden. Mocht het niet lukken om je aan de deadline te houden, laat dan even iets weten zodat ik niet onnodig te vaak ga polsen. Have fun!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rabbitpaw,
StarClan
Show me what you've got. [TRAINING 1/NIGHTPAW AND RABBITPAW] LSwEsOj
Babs
141
Actief
A rabbit’s foot may bring good luck to you, but it brought none to the rabbit.


CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rabbitpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Show me what you've got. [TRAINING 1/NIGHTPAW AND RABBITPAW]   Show me what you've got. [TRAINING 1/NIGHTPAW AND RABBITPAW] Icon_minitimedo 6 jun 2019 - 17:21

Rabbitpaw had ontzettend slecht geslapen. Ze had liggen rollen en rollen in haar nest maar slaap was haar blijven vermijden. Als de zon zijn lichtstralen over de bomen zou werpen, was het moment immers daar, trainen met haar nieuwe mentor en haar nieuwe mede apprentice. Seconden werden minuten en minuten uren, met korte hazenslaapjes kwam Rabbitpaw de nacht door. Om vervolgens ontzettend wakker te schrikken op het moment dat Coldstreak's stem door de den klonk. De apprentice knipperde haar slaperige ogen open en rolde meteen op haar buik, behoedzaam met amberkleurige ogen naar de zwarte warrior kijkend. Ze drukte haar oren plat in haar nek voor een moment en zuchtte huiverig terwijl zenuwen haar buik zich tot een racebaan maakten. Ze moest nu naar de kampuitgang, er was niks aan te doen. Vandaar ook dat Rabbitpaw zich uit haar nest tilde en met stramme spieren naar de kampuitgang liep. Haar gebeef was nog niet gestopt.
Terug naar boven Ga naar beneden
.Nightpaw.
Member
Show me what you've got. [TRAINING 1/NIGHTPAW AND RABBITPAW] DPKsfdL
-
17
Actief
"No, I really am that stupid. And if you don't believe me: watch!"

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
.Nightpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Show me what you've got. [TRAINING 1/NIGHTPAW AND RABBITPAW]   Show me what you've got. [TRAINING 1/NIGHTPAW AND RABBITPAW] Icon_minitimema 10 jun 2019 - 11:16

Slapen was een uitdaging waar Nightpaw niet geheel tegen was opgewassen. Sinds het moment dat de duisternis over het ThunderClan territorium schoof, had energie door zijn aderen geruist en kriebelde zijn poten vol verwachting. Trainingen waren niet altijd zijn favoriete bezigheid geweest, zeker niet als hij om vechttraining ging, maar nu had hij Coldstreak als mentor. Dus hopelijk zouden zijn toekomstige trainingen met een stuk minder frustratie verlopen.

De momenten dat zijn ogen koppig open bleven, keek Nightpaw om naar zijn mede-apprentices. Met name Rabbitpaw, met wie hij zijn training die ochtend zou starten. Haar constante omrollen en gespannen lichaam vertelde hem dat ze nog minder succes had met slaap en ook nog eens bloednerveus was. Eén vreemd geluidje, en hij twijfelde er niet aan dat ze een gat in de den sprong. Nightpaw had de hele nacht de verleiding onderdrukt. De arme kattin had al genoeg aan haar kop dus de actie zou eerder gemeen dan grappig zijn.

Toen het ochtendlicht eindelijk het hol binnen kroop, was Nightpaw, zoals gewoonlijk, al een tijdje wakker. Hij had zijn tijd nuttig gemaakt door het beetje slaap uit zijn vacht te likken en stond helemaal klaar voor Coldstreak, die niet veel later zijn zwarte kop door de ingang stak. "Rabbitpaw, Nightpaw. Kom, als jullie wakker zijn, meteen naar de uitgang van het kamp." En met die woorden vertrok de oudere kater.

Nightpaws blik gleed naar zijn mede-apprentice en de aarzeling waarmee ze opstond en met trillende stappen de den uit kroop. Hij volgde haar stilletjes op de voet, zijn staart hoog opgeheven.

Eenmaal bij de kampuitgang aangekomen, wierp hij één begroetend knikje naar zijn nieuwe mentor. "Morgen," zei hij met enige vrolijkheid en wierp datzelfde knikje ook nog naar Rabbitpaw. Wat zou de warrior voor hen in petto hebben?
Terug naar boven Ga naar beneden
Coldstreak
Member
Show me what you've got. [TRAINING 1/NIGHTPAW AND RABBITPAW] DPKsfdL
Freedje
232
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Coldstreak
BerichtOnderwerp: Re: Show me what you've got. [TRAINING 1/NIGHTPAW AND RABBITPAW]   Show me what you've got. [TRAINING 1/NIGHTPAW AND RABBITPAW] Icon_minitimeza 22 jun 2019 - 14:27

Coldstreak had de reacties van beide van zijn apprentices kunnen peilen tijdens de ceremonie. Zo had hij ontdekt dat Rabbitpaw als de dood was voor hem en dat Nightpaw er juist heel erg naar uitkeek. Het deed Coldstreak nieuwsgierig maken naar wat hij eerder had meegemaakt als de apprentice zijnde van zijn vorige mentor, maar hij wist dat ze het daar niet uitgebreid over konden hebben terwijl er nog zo veel te doen was. Even was het in hem opgekomen om ze apart te trainen, maar toen bedacht hij zich dat Nightpaw Rabbitpaw wel het één en ander kon voordoen en aan kon leren. Hij schatte dat Nightpaw ongeveer drie moons training moest hebben gehad, dus dat wilde zeggen dat hij al kon jagen, het territorium kende en al een deel van zijn vechttraining moest hebben gehad. Het zou saai voor hem zijn om alles nog eens te gaan herhalen en dus hoopte Coldstreak dat hij het voor beiden zo educatief mogelijk kon maken. Hij knikte eerst Rabbitpaw en daarna Nightpaw vriendelijk toe toen de twee naar hun toekwamen. “Goedemorgen,” zei hij op een rustige toon tegen de twee. “Nightpaw, jij hebt natuurlijk al enige training gehad, dus ik zou graag hebben dat je op een zelfbedachte manier aan me laat zien wat je al weet. Maak er maar iets moois van.” Hij grijnsde even naar de opgewekte tom. “Rabbitpaw, jij bent nog maar net begonnen met je training en dus zal ik je een klein stukje van het territorium laten zien voordat we ons volledig op jouw training storten. Ik weet zeker dat het met de hulp van Nightpaw en mezelf wel zal lukken om je je eerste prooi vanavond mee terug te laten nemen naar het kamp.” Hij knipoogde in de richting van Nightpaw om aan te geven dat de zwarte apprentice nu al wel wist wat hem te doen stond. Hij wenkte de twee vervolgens en liep het kamp uit, waarna hij zich wat liet afzakken tot het tempo van Rabbitpaw en zich naar haar toe boog. “Relax,” zei hij zachtjes, zijn staartpunt op haar schouder laten rustend. “Het zullen niet constant gezamenlijke trainingen zijn. Omdat Nightpaw op een ander punt zit dan jij in zijn training lijkt het me interessanter als we sommige trainingen apart doen. Je mag het altijd aangeven als het te druk voor je wordt of als je iets niet begrijpt. Niemand zal je daar raar voor aankijken of je uitlachen, oké?” Hij richtte zijn kop weer naar boven en zei iets luider: “Nightpaw, waarom laten we Rabbitpaw niet meteen even zien waar de apprentices hun vechttechnieken oefenen?”


OOC: Sorry voor de onzekerheid (en de late post)! Deze was iets later dan origineel gepland!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rabbitpaw,
StarClan
Show me what you've got. [TRAINING 1/NIGHTPAW AND RABBITPAW] LSwEsOj
Babs
141
Actief
A rabbit’s foot may bring good luck to you, but it brought none to the rabbit.


CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rabbitpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Show me what you've got. [TRAINING 1/NIGHTPAW AND RABBITPAW]   Show me what you've got. [TRAINING 1/NIGHTPAW AND RABBITPAW] Icon_minitimedi 23 jul 2019 - 15:08


Rabbitpaw knikte zachtjes terug naar haar mede apprentice en probeerde een glimlach op haar snoetje te forceren. Ze wilde wel leuk mee trainen, maar ze vond het zo ontzettend enorm eng.. Ze verschoof wat op haar plek en keek wat verbouwereerd omhoog naar haar nieuwe mentor toen deze haar aansprak. Huh? Maar ze had al een mentor gehad? Ze had al twee manen getrained? Hadden ze Coldstreak niet verteld dat Sandflower haar mentor was geweest? Had de kater dat zelf niet doorgehad? Of was ze zo’n falende apprentice geweest dat hij maar gewoon op het nulpunt begon? Haar mond was gortdroog terwijl ze daar stond, maar ze durfde haar bekje helemaal niet open te trekken om er iets tegen in te brengen. Huiverig draaide Rabbitpaw haar oren naar achteren. Ze kreeg de spanning niet uit haar spieren en ze had het gevoel dat ze moest huilen, maar dat wist ze nog net wel binnen te houden. Ze wierp eventjes een blik op Nightpaw en toen weer naar Coldstreak en knikte daarna toch maar zachtjes. Ze zou hier niks op zeggen. Stilletjes liep ze achter haar nieuwe mentor en Nightpaw aan, zich miserabel voelend.

Sorry voor de hele late post van mijn kant!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Show me what you've got. [TRAINING 1/NIGHTPAW AND RABBITPAW]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: