Don't shoot the messenger[Plot]

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Bleaktail
Don't shoot the messenger[Plot]  0rS1Iyi
Dorian
Actief
Setje made by kip

Edit made by Bunny

CAT'S PROFILE
Bleaktail
BerichtOnderwerp: Don't shoot the messenger[Plot]    Don't shoot the messenger[Plot]  Icon_minitimevr 7 jun 2019 - 19:30

Hey allemaal!

Dit is meer een beetje een brainstorm topic dan een compleet uitgeschreven plot maar ik wilde het er graag even over hebben om te kijken of we ergens op uit kunnen komen.

Zoals de meeste van jullie waarschijnlijk al wel weten ben ik van plan om Bleaktail van ShadowClan naar de Bloodclan te laten gaan. Echter zou ik dit verloop graag willen verwikkelen in een wat groter plot. Hij is nu begonnen met kleine taakjes te doen om het vertrouwen van Brat te kunnen winnen, dit houd onder andere in dat hij informatie van ShadowClan doorspeelt naar de BlodClan. Echter zou ik graag willen dat hij meer taken gaat uitvoeren voor verschillende andere Bloodclanners zodat hij kleine vriendschappen opbouwt en steeds meer vertrouwen weet te winnen. Ook heeft Bleaktail een grote wens om niet alleen de Shadowclan te verlaten maar deze ook op een of andere manier in de rug te steken.

Dus vandaar dat ik opzoek ben naar:
- Verschillende Bloodclan katten waarvoor Bleaktail kleine klusjes kan doen om steeds meer vertrouwen te winnen/ vriendschappen op te bouwen.
-Misschien een of twee katten in SH die hem beginnen te verdenken?
- Wellicht een groter plot tussen SH en BC waar hij op mee zou kunnen liften/ aan bij zou kunnen dragen? Alle ideeën zijn van harte welkom!

Groetzels,

Dorian.

Now shut your dirty mouth - If I could burn this town
Don't shoot the messenger[Plot]  Bleakos
I wouldn't hesitate - To smile while you suffocate
Don't shoot the messenger[Plot]  COxUkZt  Don't shoot the messenger[Plot]  23mrb6w

Extra::
Terug naar boven Ga naar beneden
Chawl
Deceased
Don't shoot the messenger[Plot]  BrokenNaiveEyelashpitviper-size_restricted
Julia
Actief
I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up

CAT'S PROFILE
Chawl
BerichtOnderwerp: Re: Don't shoot the messenger[Plot]    Don't shoot the messenger[Plot]  Icon_minitimevr 7 jun 2019 - 19:40

Ik heb Chawl voor je c:

Don't shoot the messenger[Plot]  85A0ca8T_oDon't shoot the messenger[Plot]  V4s23EcO_oDon't shoot the messenger[Plot]  FTbtNyE2_oDon't shoot the messenger[Plot]  FTbtNyE2_oDon't shoot the messenger[Plot]  PF71KdU0_oDon't shoot the messenger[Plot]  JeyKDma8_oDon't shoot the messenger[Plot]  GPr1M0jZ_oDon't shoot the messenger[Plot]  COxUkZt
Judge me
Don't shoot the messenger[Plot]  NJ8wT66H_o
by the cats I avoid
Bleaktail
Dorian
Actief
Setje made by kip

Edit made by Bunny

CAT'S PROFILE
Bleaktail
BerichtOnderwerp: Re: Don't shoot the messenger[Plot]    Don't shoot the messenger[Plot]  Icon_minitimevr 7 jun 2019 - 21:07

Is goed! Zullen we een topic doen met die twee? >3

Don't shoot the messenger[Plot]  COxUkZt  Don't shoot the messenger[Plot]  23mrb6w

Milkypaw
Don't shoot the messenger[Plot]  Giphy
☾ Rei
Actief
"YOU THINK I CAN'T PUT POSTERS UP ON MY OWN?! ....It's upside down, isn't it?"

CAT'S PROFILE
Milkypaw
BerichtOnderwerp: Re: Don't shoot the messenger[Plot]    Don't shoot the messenger[Plot]  Icon_minitimevr 7 jun 2019 - 23:48

Oh leuk idee zo! Ik heb Zahida voor je <3 Die is wel een beetje 'achterbaks' dus ik weet niet goed hoe ze in RPG zal reageren op Bleaktail, maar misschien leuk om is te kijken hoe ze klikken? C:

Don't shoot the messenger[Plot]  Milkyp14
Chawl
Deceased
Julia
Actief
I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up

CAT'S PROFILE
Chawl
BerichtOnderwerp: Re: Don't shoot the messenger[Plot]    Don't shoot the messenger[Plot]  Icon_minitimeza 8 jun 2019 - 12:36

Sure :3 , wie maakt c: ?

Don't shoot the messenger[Plot]  85A0ca8T_oDon't shoot the messenger[Plot]  V4s23EcO_oDon't shoot the messenger[Plot]  FTbtNyE2_oDon't shoot the messenger[Plot]  FTbtNyE2_oDon't shoot the messenger[Plot]  PF71KdU0_oDon't shoot the messenger[Plot]  JeyKDma8_oDon't shoot the messenger[Plot]  GPr1M0jZ_oDon't shoot the messenger[Plot]  COxUkZt
Judge me
by the cats I avoid
Bleaktail
Dorian
Actief
Setje made by kip

Edit made by Bunny

CAT'S PROFILE
Bleaktail
BerichtOnderwerp: Re: Don't shoot the messenger[Plot]    Don't shoot the messenger[Plot]  Icon_minitimeza 8 jun 2019 - 20:38

@Milkykit: Bedankt! ^-^ is goed >3

@Chawl: Zou jij 'm aan willen maken? ^^

Chawl
Deceased
Julia
Actief

CAT'S PROFILE
Chawl
BerichtOnderwerp: Re: Don't shoot the messenger[Plot]    Don't shoot the messenger[Plot]  Icon_minitimeza 8 jun 2019 - 20:59

Ja is prima c:

Judge me
by the cats I avoid
Settledstar
Catministrator
Don't shoot the messenger[Plot]  Dutch22
Renske
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: Don't shoot the messenger[Plot]    Don't shoot the messenger[Plot]  Icon_minitimeza 8 jun 2019 - 21:33

Settled kan hem misschien verdenken? Hij wordt bijna warrior, lijkt me wel leuk! c:

Settledstar
I remember the minute
It was like a switch was flipped—
I was just a kid who grew up strong enough
To pick this armor up
and suddenly it fit

Bleaktail
Dorian
Actief
Setje made by kip

Edit made by Bunny

CAT'S PROFILE
Bleaktail
BerichtOnderwerp: Re: Don't shoot the messenger[Plot]    Don't shoot the messenger[Plot]  Icon_minitimeza 8 jun 2019 - 22:11

@ Settlepaw: Dat komt goed uit! c: Misschien dat in het begin men Settle niet zo heel serieus neemt omdat hij nog een Apprentice is? Hij kan zich dan in ieder geval goed bewijzen voor de clan door Bleak van te voren al een beetje door te krijgen >3

Settledstar
Catministrator
Don't shoot the messenger[Plot]  Dutch22
Renske
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: Don't shoot the messenger[Plot]    Don't shoot the messenger[Plot]  Icon_minitimeza 8 jun 2019 - 22:13

Ja zoiets dacht ik ook al aan indd! Dat hij nog te jong is en dan twijfelt hij aan zichzelf etc. Kan wel interessant worden c:

Settledstar
I remember the minute
It was like a switch was flipped—
I was just a kid who grew up strong enough
To pick this armor up
and suddenly it fit

Fawnstep
Don't shoot the messenger[Plot]  UHsufNY
Daan
Actief
The road to hell is paved with good intentions.

CAT'S PROFILE
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Don't shoot the messenger[Plot]    Don't shoot the messenger[Plot]  Icon_minitimezo 9 jun 2019 - 9:57

Fawnstep kan hem ook wel verdenken? B)

Don't shoot the messenger[Plot]  SyMgVwe
Spoiler:
Ferretpaw..
Don't shoot the messenger[Plot]  DPKsfdL
Dorian
Actief
♕Setje made by Kip

CAT'S PROFILE
Ferretpaw..
BerichtOnderwerp: Re: Don't shoot the messenger[Plot]    Don't shoot the messenger[Plot]  Icon_minitimema 10 jun 2019 - 17:09

@Fawnstep: Is goed! c: misschien dat Fawn en Settle daar een topic over kunnen hebben? ^^

@Milkykit,: Zal ik openen voor Bleak en Zahida ?

Don't shoot the messenger[Plot]  K62wH9a
☾☾☾♖♜♖♜☽☽☽
Lethal

Don't shoot the messenger[Plot]  Mini10

Dark lord of Middle-Earth
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: Don't shoot the messenger[Plot]    Don't shoot the messenger[Plot]  Icon_minitimema 10 jun 2019 - 18:21

Ik heb Lethal altijd beschikbaar B) ook een overstapper van clan naar bc

Don't shoot the messenger[Plot]  Sww10
:::
Bleaktail
Dorian
Actief
Setje made by kip

Edit made by Bunny

CAT'S PROFILE
Bleaktail
BerichtOnderwerp: Re: Don't shoot the messenger[Plot]    Don't shoot the messenger[Plot]  Icon_minitimema 10 jun 2019 - 19:03

@Lethal oeh, sounds fun! Tips van oma Lethal :') Zou jij willen openen? ^^

Lethal

Afwezig

CAT'S PROFILE
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: Don't shoot the messenger[Plot]    Don't shoot the messenger[Plot]  Icon_minitimema 10 jun 2019 - 19:33

ja hoor!

Zahida
Don't shoot the messenger[Plot]  487e6ede5f88fb315ded12e2ea2dc1a40a1ce15a
R E I
Actief
you should see me in a
c r o w n

CAT'S PROFILE
Zahida
BerichtOnderwerp: Re: Don't shoot the messenger[Plot]    Don't shoot the messenger[Plot]  Icon_minitimema 10 jun 2019 - 19:51

Ferretpaw.. schreef:
@Fawnstep: Is goed! c:  misschien dat Fawn en Settle daar een topic over kunnen hebben? ^^

@Milkykit,: Zal ik openen voor Bleak en Zahida ?

Ja graag! c:

Don't shoot the messenger[Plot]  10pvxmwDon't shoot the messenger[Plot]  2gxnp75Don't shoot the messenger[Plot]  2hqc5lxDon't shoot the messenger[Plot]  2iha58wDon't shoot the messenger[Plot]  34nodx3Don't shoot the messenger[Plot]  VmwrhyDon't shoot the messenger[Plot]  89lmSOJDon't shoot the messenger[Plot]  23mrb6wDon't shoot the messenger[Plot]  COxUkZtDon't shoot the messenger[Plot]  Okd2lwDon't shoot the messenger[Plot]  10pvxmwDon't shoot the messenger[Plot]  10pvxmw
Don't shoot the messenger[Plot]  Zahida10
Chawl
Deceased
Julia
Actief

CAT'S PROFILE
Chawl
BerichtOnderwerp: Re: Don't shoot the messenger[Plot]    Don't shoot the messenger[Plot]  Icon_minitimedi 11 jun 2019 - 9:17

Judge me
by the cats I avoid
Lethal

Afwezig

CAT'S PROFILE
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: Don't shoot the messenger[Plot]    Don't shoot the messenger[Plot]  Icon_minitimedi 11 jun 2019 - 14:25

Bleaktail
Dorian
Actief
Setje made by kip

Edit made by Bunny

CAT'S PROFILE
Bleaktail
BerichtOnderwerp: Re: Don't shoot the messenger[Plot]    Don't shoot the messenger[Plot]  Icon_minitimema 1 jul 2019 - 21:16

Hey all,
mijn excuses dat het zo lang heeft geduurd om overal op te reageren. Er bleven steeds dingen voor mijn post tijd vallen. Maar nu is het gelukkig dan toch echt gelukt.

Ik zal hier een lijstje droppen met de topics met Bleaktail in dit plot. Als jullie topics hebben waarin Bleaktail verdacht word is het handig om daar hier ook de linkjes van te droppen.

Verder leek het mij nog wel leuk als er behalve Bleaktail er nog meer Schadowclan katten zijn die over zouden willen naar de Bloodclan zodat ze samen sterk kunnen staan. Mochten er mensen zijn die hun schadowclanner daarvoor willen opgeven dan zijn die meer dan welkom c:

Topics met Bleak:

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: