{GZ} You bring out the worst in me



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 {GZ} You bring out the worst in me

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Starteller
Endless Hunting
{GZ} You bring out the worst in me DPKsfdL
Babs
353
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Starteller
BerichtOnderwerp: {GZ} You bring out the worst in me   {GZ} You bring out the worst in me Icon_minitimezo 9 jun 2019 - 10:57

Shroud


Of Fallen Stars
Cast beyond duty and passed through the scorn.. Voices that warn the discreet..

General
Goedemorgen!

Zoals de meesten van jullie wel weten, heeft Shroud drie kinderen gekregen zo'n 6 moons geleden. Nu is Shroud geen maria en dus moeten de kittens toch wel echt een vader hebben. Deze vader is nooit naar voren gekomen als papa van de kittens, om welke reden dan ook, maar ik zou eigenlijk wel graag een vader zoeken voor al die heerlijke drama en spanning tussen die twee. ;-)

Ik zoek hiervoor geen hyper actieve tribekat, maar ik zou het wel leuk vinden als Shroud en de kater in kwestie zo nu en dan een topic kunnen doen, want anders had de papa net zo goed NPC kunnen blijven. Wat mij betreft mag het ook bekend worden voor Rumble, Turtle en Wren wie het is, want meer drama is meer beter.

Dus heb jij de papa van drie heerlijk onproblematische kinderen (kuch) en een liefhebbende mama (kuch kuch) meld je gerust aan.

PS. Shroud haat je waarschijnlijk met een passie van 1000 brandende zonnen.
 
Deze sheet is gemaakt door Babs van Warrior Cats, gelieve niet te kopieren!
Terug naar boven Ga naar beneden
Dewberry
StarClan
{GZ} You bring out the worst in me Dewpaw
dodo
443
Actief
we never bury the dead, not really, we take them with us.
It is the price of living

CAT'S PROFILE
Age: ➤ † 16 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dewberry
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} You bring out the worst in me   {GZ} You bring out the worst in me Icon_minitimezo 9 jun 2019 - 14:16

Ik heb Solar misschien? Hij is ongeveer 60(+) moons oud en gebaseerd op Ross Geller van Friends, aka a big idiot haha, maar ik weet niet of je daarop zit te wachten <33  x
Terug naar boven Ga naar beneden
 
{GZ} You bring out the worst in me
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: