The first mission



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 The first mission

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Blueberry
Member
The first mission  DPKsfdL
Eden
162
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blueberry
BerichtOnderwerp: The first mission    The first mission  Icon_minitimewo 12 jun 2019 - 16:49

The first mission  IpTDNE2


The first mission  2gxnp75 The first mission  10pvxmw The first mission  Db4vcln-46ef6919-d662-459f-85a0-2b9416ef32cf.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcL2E3NzZhZWVmLTc1NGYtNGQ0Zi1iZTRjLTU3YmU2NzM3MTQwNFwvZGI0dmNsbi00NmVmNjkxOS1kNjYyLTQ1OWYtODVhMC0yYjk0MTZlZjMyY2YucG5nIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0The first mission  34nodx3The first mission  2iha58w

Terug naar boven Ga naar beneden
Marvel
Member
The first mission  DItoaqE
Camilla
96
Actief
heroes are bullshit.

CAT'S PROFILE
Age: 19 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Marvel
BerichtOnderwerp: Re: The first mission    The first mission  Icon_minitimewo 12 jun 2019 - 17:08


  Marvel was gewoon met zijn eigen zaken bezig. Namelijk, een beetje in de bescheiden zon liggen. Hij vond het niet zo nodig om elke dag een grote activiteit te doen. Het liefst liep hij maar een beetje rond, at af en toe een prooi en ging daarna gewoon lekker slapen.
  Dit keer werd zijn doezelmomentje verstoord door een grijze kattin. Hij rook aan haar dat ze BloodClan was, dus Marvel vond het niet nodig om zijn ogen verder open te doen dan noodzakelijk was. Hij kon prima kijken met halfopen ogen. Blijkbaar had ze haast, want ze sprintte op hem af. Een diepe zucht ontsnapte zijn bekje.
  'Hm?' Hij vond het niet nodig om de kattin helemaal te gaan begroeten en de hele vraag te stellen van waarom ze nou zo'n haast had. Dat zou ze zelf wel vertellen, nam hij aan.


to build a better world
sometimes means tearing the existing one down
Terug naar boven Ga naar beneden
Blueberry
Member
The first mission  DPKsfdL
Eden
162
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blueberry
BerichtOnderwerp: Re: The first mission    The first mission  Icon_minitimewo 12 jun 2019 - 17:18

mijn template doet een beetje raar, dus maar even zo
De rode kater lag te luieren in de zon. Blueberry was opgewonden, dit zou haar eerste tand kunnen worden. Ze wachtte niet een vraag van Marvel waar ze hem nu weer mee lastig zou vallen. "Je weet dat er een vos alle prooi steelt uit het territorium toch?" weer wachtte ze niet op antwoord, ze had haast, wat als de vos weer zou verdwijnen? "Ik heb er een geroken, bij de grens, hij ging richting de oude tweebeen schuur. Daar zitten wel eens konijnen. Als we nu gaan kunnen we hem grijpen, en verdienen we allebei onze eerste tanden!"



The first mission  2gxnp75 The first mission  10pvxmw The first mission  Db4vcln-46ef6919-d662-459f-85a0-2b9416ef32cf.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcL2E3NzZhZWVmLTc1NGYtNGQ0Zi1iZTRjLTU3YmU2NzM3MTQwNFwvZGI0dmNsbi00NmVmNjkxOS1kNjYyLTQ1OWYtODVhMC0yYjk0MTZlZjMyY2YucG5nIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0The first mission  34nodx3The first mission  2iha58w

Terug naar boven Ga naar beneden
Marvel
Member
The first mission  DItoaqE
Camilla
96
Actief
heroes are bullshit.

CAT'S PROFILE
Age: 19 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Marvel
BerichtOnderwerp: Re: The first mission    The first mission  Icon_minitimewo 12 jun 2019 - 17:38


  En zoals hij al verwacht had, begon de kattin te ratelen over waar ze zo opgewonden over was. 'Je weet dat er een vos alle prooi steelt uit het territorium toch?' Hij knikte eenmaal. 'Ik heb er een geroken, bij de grens, hij ging richting de oude tweebeen schuur. Daar zitten wel eens konijnen. Als we nu gaan kunnen we hem grijpen, en verdienen we allebei onze eerste tanden!'
  Aha. Deze kattin was uit om tanden te verdienen. Voor hem maakte die tanden niet zoveel uit. Hij bleef ook liever gewoon liggen waar hij lag. Maar die vos was onderhand wel irritant aan het worden. Hij zuchtte eens diep en stond op, zijn voorpoten uitrekkend.
  'Nou goed dan,' mauwde hij eentonig, met een lichte irritatie in zijn stem. 'Laten we eens zien wat we er aan kunnen doen.' En met grote passen liep hij de grijze kattin voorbij, richting die oude schuur.


to build a better world
sometimes means tearing the existing one down
Terug naar boven Ga naar beneden
Blueberry
Member
The first mission  DPKsfdL
Eden
162
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blueberry
BerichtOnderwerp: Re: The first mission    The first mission  Icon_minitimewo 12 jun 2019 - 19:02

"nou goed dan" mauwde de kater. Blueberry hoorde aan zijn stem dat hij niet in de mood was voor een vossenjacht. "laten we eens zien wat we er aan kunnen doen" de rode kater liep langs haar heen. Verbaasd dat ze geen preek hoefde te houden om hem te overtuigen. Hij liep stevig door richting de schuur. Gauw rende ze achter hem aan. We moeten een tactiek hebben dacht ze. "als ik hem van achter besluip, dan kan ik hem jouw richting op jagen, dan spring jij er boven op. Ik denk dat dat het beste is" ze probeerde niet te bazig overtekomen.


The first mission  2gxnp75 The first mission  10pvxmw The first mission  Db4vcln-46ef6919-d662-459f-85a0-2b9416ef32cf.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcL2E3NzZhZWVmLTc1NGYtNGQ0Zi1iZTRjLTU3YmU2NzM3MTQwNFwvZGI0dmNsbi00NmVmNjkxOS1kNjYyLTQ1OWYtODVhMC0yYjk0MTZlZjMyY2YucG5nIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0The first mission  34nodx3The first mission  2iha58w

Terug naar boven Ga naar beneden
Marvel
Member
The first mission  DItoaqE
Camilla
96
Actief
heroes are bullshit.

CAT'S PROFILE
Age: 19 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Marvel
BerichtOnderwerp: Re: The first mission    The first mission  Icon_minitimewo 12 jun 2019 - 20:07


  De grijze kattin voegde zich even later naast hem. 'Als ik hem van achter besluip, dan kan ik hem jouw richting op jagen, dan spring jij er boven op. Ik denk dat dat het beste is.'
  Marvel keek van opzij even naar de kattin. 'En waarom denk jij dat?' vroeg hij. Zelf vond hij het ook een prima plan, maar hij wilde wel eens weten of er enige logica achter haar plan zat, of dat ze hem gewoon opofferde mocht de vos sterker zijn dan gedacht. Niet dat hij eraan twijfelde of hij een vos aankon, maar het kon nog eens lelijke wonden op leveren. En daar had hij niet bepaald zin in.


to build a better world
sometimes means tearing the existing one down
Terug naar boven Ga naar beneden
Blueberry
Member
The first mission  DPKsfdL
Eden
162
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blueberry
BerichtOnderwerp: Re: The first mission    The first mission  Icon_minitimewo 12 jun 2019 - 20:30

"ik dacht dat dat het beste zou zijn" mauwde ze verlegen. Ze zag hem twijfelen. "het was echt niet om jouw op te offeren, ik ben redelijk snel en jij sterk dus dat leek me het meest tactisch." even voelde ze zich weer de jonge domme en verlegen kitten die ze manen geleden was. Ze snapte Marvel wel, geen een kat had zin in onnodige verwondingen. Als je een vos eenmaal had dan kon hij best flink van zich af bijten. "had jij anders een beter idee?"


The first mission  2gxnp75 The first mission  10pvxmw The first mission  Db4vcln-46ef6919-d662-459f-85a0-2b9416ef32cf.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcL2E3NzZhZWVmLTc1NGYtNGQ0Zi1iZTRjLTU3YmU2NzM3MTQwNFwvZGI0dmNsbi00NmVmNjkxOS1kNjYyLTQ1OWYtODVhMC0yYjk0MTZlZjMyY2YucG5nIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0The first mission  34nodx3The first mission  2iha58w

Terug naar boven Ga naar beneden
Marvel
Member
The first mission  DItoaqE
Camilla
96
Actief
heroes are bullshit.

CAT'S PROFILE
Age: 19 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Marvel
BerichtOnderwerp: Re: The first mission    The first mission  Icon_minitimewo 12 jun 2019 - 23:06


  'Ik dacht dat dat het beste zou zijn,' mauwde ze verlegen. 'het was echt niet om jouw op te offeren, ik ben redelijk snel en jij sterk dus dat leek me het meest tactisch.'
  Marvel zuchtte even. Hij moest dus in zijn eentje een vos weten af te slaan, te verwonden en verjagen of nog het liefst te doden. Terwijl zij hem alleen ging opjagen.
  'Ik hoop maar dat jij ook wat gaat doen, in plaats van een beetje achter een vosje aan sukkelen,' mauwde hij, totaal haar vraag negerend of hij een beter idee had. Hij wist ook wel dat je moest uitkijken als je een vos wilde opjagen, maar het vechten is nog eens vele malen uitdagender. Ugh, waar ben ik aan begonnen, dacht Marvel terwijl hij even kort zijn groene ogen ten hemel hief.


to build a better world
sometimes means tearing the existing one down
Terug naar boven Ga naar beneden
Blueberry
Member
The first mission  DPKsfdL
Eden
162
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blueberry
BerichtOnderwerp: Re: The first mission    The first mission  Icon_minitimewo 12 jun 2019 - 23:19

"ik hoop maar dat jij wat gaat doen inplaats van achter een vos aan sukkelen." Blueberry voelde zich erg ongemakkelijk, ze had gelijk spijt dat ze Marvel had gevraagd. Die korte tijd om naar the barn te rennen was ook de wereld niet en die vos zou daar vast nog wel even zijn geweest. "als het echt zo moet, dan rennen we er toch allebei achter aan als een stelletje honden?" zei ze bits. Ze was nu het humeurtje van de kater behoorlijk zat. "waarom ga je niet gewoon weer luieren? ik zoek wel een andere kat die me wilt helpen." Ze draaide zich om en wilde wegrennen. Ze twijfelde een beetje, wachtend op de reactie van de kater.


The first mission  2gxnp75 The first mission  10pvxmw The first mission  Db4vcln-46ef6919-d662-459f-85a0-2b9416ef32cf.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcL2E3NzZhZWVmLTc1NGYtNGQ0Zi1iZTRjLTU3YmU2NzM3MTQwNFwvZGI0dmNsbi00NmVmNjkxOS1kNjYyLTQ1OWYtODVhMC0yYjk0MTZlZjMyY2YucG5nIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0The first mission  34nodx3The first mission  2iha58w

Terug naar boven Ga naar beneden
Marvel
Member
The first mission  DItoaqE
Camilla
96
Actief
heroes are bullshit.

CAT'S PROFILE
Age: 19 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Marvel
BerichtOnderwerp: Re: The first mission    The first mission  Icon_minitimedo 13 jun 2019 - 0:10


  'Als het zo moet, dan rennen we er toch allebei achter aan als een stelletje honden?' reageerde de kattin bits. 'Waarom ga je niet gewoon weer luieren? Ik zoek wel een andere kat die me wilt helpen.' Met die woorden draaide ze zich om, maar ze bleef aarzelen, alsof ze heel erg graag zijn antwoord wilde weten.
  Marvel had haar al die tijd met een opgetrokken wenkbrauw aangekeken. 'Er samen achteraan rennen als een stelletje honden kan niet,' mauwde hij. 'We zijn namelijk helemaal geen honden.' Dat moest ze toch wel weten? 'En het zal niet eens werken, al zouden we er als katten achteraan rennen. Want dan kan je inderdaad maar beter gaan om nog een kat te halen, want iemand moet die vos opvangen.'


to build a better world
sometimes means tearing the existing one down
Terug naar boven Ga naar beneden
Blueberry
Member
The first mission  DPKsfdL
Eden
162
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blueberry
BerichtOnderwerp: Re: The first mission    The first mission  Icon_minitimedo 13 jun 2019 - 16:17

"Oke prima, ik ga wel terug naar het kamp, kijken of daar een kat is die wilt helpen. Dan kan jij misschien vast kijken of de vos niet wegloopt" Mauwde ze geïrriteerd. Zonder op antwoord te wachten rende ze weg. Marvel nam helemaal niks serieus, ze was blijkbaar de enige die wat wilde beteken in de clan. Ze had er liever niet meer katten bij gehaald, maar toch had marvel gelijk. Meer katten was veiliger. Ze wou niks onverstandig doen, maar werkte liever met zo min mogelijk katten. Toen ze het kamp naderde twijfelde ze. Wat als opeens meer katten mee willen? Ach wat boeit het ook, ik zorg er wel voor dat ik mijn tanden krijg. Kosten wat het kost.


The first mission  2gxnp75 The first mission  10pvxmw The first mission  Db4vcln-46ef6919-d662-459f-85a0-2b9416ef32cf.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcL2E3NzZhZWVmLTc1NGYtNGQ0Zi1iZTRjLTU3YmU2NzM3MTQwNFwvZGI0dmNsbi00NmVmNjkxOS1kNjYyLTQ1OWYtODVhMC0yYjk0MTZlZjMyY2YucG5nIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0The first mission  34nodx3The first mission  2iha58w

Terug naar boven Ga naar beneden
Marvel
Member
The first mission  DItoaqE
Camilla
96
Actief
heroes are bullshit.

CAT'S PROFILE
Age: 19 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Marvel
BerichtOnderwerp: Re: The first mission    The first mission  Icon_minitimedo 13 jun 2019 - 16:25


  'Oke prima, ik ga wel terug naar het kamp, kijken of daar een kat is die wilt helpen. Dan kan jij misschien vast kijken of die vos niet wegloopt,' mauwde de kattin geïrriteerd, en voordat hij haar kon tegenhouden renden ze al weg.
  Marvel snoof geïrriteerd. 'Ja, alsof ik die vos ga vragen netjes te blijven staan waar hij staat,' mompelde hij. Hij schudde zijn kop en zuchtte eens diep. Hij had helemaal geen zin om op die vos te jagen, zelfs al zou deze grijze kattin meer katten kunnen verwerven. En het vooruitzicht om alvast naar die schuur te gaan en dan misschien alleen die vos tegen het lijf te lopen was ook geen prettig idee, vond hij. Maar ja, dit was misschien wel hun kans om die vos weg te jagen, hopelijk wel doden. Marvel haalde eens diep adem en met grote passen liep hij richting de schuur.
  'Beter schiet ze op met iemand anders vinden,' mompelde hij tegen zichzelf.


to build a better world
sometimes means tearing the existing one down
Terug naar boven Ga naar beneden
Blueberry
Member
The first mission  DPKsfdL
Eden
162
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blueberry
BerichtOnderwerp: Re: The first mission    The first mission  Icon_minitimedo 13 jun 2019 - 16:39

Eenmaal op het kamp aangekomen was er geen kat te bekennen. "Tuurlijk, ze gingen op jacht." Ze kon zichzelf wel krabben. Er waren waarschijnlijk alleen wat kittens en moeders. Daar had ze niks aan. Er zat niks anders op als naar de schuur. Misschien kon ze Marvel overtuigen om het samen te proberen. Met wat geluk lukte het. Snel rende ze met grote sprongen weer het bos in richting de oude schuur. Ze proefde de lucht, het spoor was nog vers dus de vos zou er nog moeten zijn. Ze hoopte niet dat Marvel hem stiekem gepeerd was en weer lekker lag te zonnen. Maar toen ze dichterbij kwam rook ze ook de geur van Marvel.


The first mission  2gxnp75 The first mission  10pvxmw The first mission  Db4vcln-46ef6919-d662-459f-85a0-2b9416ef32cf.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcL2E3NzZhZWVmLTc1NGYtNGQ0Zi1iZTRjLTU3YmU2NzM3MTQwNFwvZGI0dmNsbi00NmVmNjkxOS1kNjYyLTQ1OWYtODVhMC0yYjk0MTZlZjMyY2YucG5nIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0The first mission  34nodx3The first mission  2iha58w

Terug naar boven Ga naar beneden
Marvel
Member
The first mission  DItoaqE
Camilla
96
Actief
heroes are bullshit.

CAT'S PROFILE
Age: 19 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Marvel
BerichtOnderwerp: Re: The first mission    The first mission  Icon_minitimedo 13 jun 2019 - 16:48


  Marvel was in de tijd dat Blueberry iemand anders ging halen naar de schuur gelopen. Hij spitste zijn oren en lette goed op de geuren. Als hier een vos in de buurt was was moest je oppassen. Hij zag de schuur al voor zich uit en langzaam sloop hij er heen, gebruik makend van de bosjes en schaduwen om niet snel opgemerkt te worden. De wind stond van opzij, dus de vos kon hem zo ook moeilijk ruiken. Wel betekende het dat hij hem ook niet zo goed kon ruiken, maar door de oudere geuren was het nog makkelijk hem te traceren. En hij wist dat de vos in de buurt moest zijn, die vos wist niets van zijn bestaan af.
  Hij ging achter een klein heuveltje liggen, van waaruit hij goed zicht had op de schuur. Hij kon de vos nog niet zien, maar de geur was vers. Achter hem hoorde hij geluid en hij draaide zijn kop om te zien wat het was. De grijs blauwe kattin kwam in zijn gezichtsveld, maar zonder een andere kat. Hij gromde even geïrriteerd.
  'Kon je echt helemaal niet overhalen?' siste hij naar haar. Dit zou nog eens een lastig klusje worden, dacht hij bitter.


to build a better world
sometimes means tearing the existing one down
Terug naar boven Ga naar beneden
Blueberry
Member
The first mission  DPKsfdL
Eden
162
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blueberry
BerichtOnderwerp: Re: The first mission    The first mission  Icon_minitimedo 13 jun 2019 - 16:53

Ze zag de rode kater achter een heuveltje zitten. Ze wou hem niet laten schrikken dus ze liep rustig naar hem toe. De kater keek verschrikt en daarna geïrriteerd. "Ze zijn allemaal op jacht en patrouille, ik had het kunnen weten. Er waren alleen wat kittens en moeders maar daar hebben we ook niks aan. Dus ik denk dat we het maar met z'n tweeën moeten oplossen mauwde ze met een zucht. Ze had dit avontuur wel iets anders gezien. "Als je suggesties hebt voor een tactiek dan hoor ik die graag, want mijne zijn toch niet goed genoeg."


The first mission  2gxnp75 The first mission  10pvxmw The first mission  Db4vcln-46ef6919-d662-459f-85a0-2b9416ef32cf.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcL2E3NzZhZWVmLTc1NGYtNGQ0Zi1iZTRjLTU3YmU2NzM3MTQwNFwvZGI0dmNsbi00NmVmNjkxOS1kNjYyLTQ1OWYtODVhMC0yYjk0MTZlZjMyY2YucG5nIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0The first mission  34nodx3The first mission  2iha58w

Terug naar boven Ga naar beneden
Marvel
Member
The first mission  DItoaqE
Camilla
96
Actief
heroes are bullshit.

CAT'S PROFILE
Age: 19 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Marvel
BerichtOnderwerp: Re: The first mission    The first mission  Icon_minitimedo 13 jun 2019 - 17:05


  'Ze zijn allemaal op jacht en patrouille, ik had het kunnen weten. Er waren alleen wat kittens en moeders maar daar hebben we ook niks aan. Dus ik denk dat we het maar met z'n tweeën moeten oplossen,' mauwde ze met een zucht. 'Als je suggesties hebt voor een tactiek dan hoor ik die graag, want mijne zijn toch niet goed genoeg.'
  'Ik heb nooit gezegd dat ze niet goed genoeg zijn,' reageerde Marvel met een zwiep van zijn staart. Hij keek weer naar de schuur. 'Maar ik denk dat we het inderdaad samen moeten doen. Ik hoop maar dat je intimiderend genoeg bent dan, om hem naar mij toe te jagen,' mauwde hij met een kleine grijns terwijl hij weer in haar richting keek. 'Dankjewel, trouwens, dat je denkt dat ik groot en sterk genoeg ben om een vos in m'n eentje aan te kunnen.' Hij grijnsde naar haar en gaf haar een knipoog, voordat hij weer de andere kant op keek.


to build a better world
sometimes means tearing the existing one down
Terug naar boven Ga naar beneden
Blueberry
Member
The first mission  DPKsfdL
Eden
162
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blueberry
BerichtOnderwerp: Re: The first mission    The first mission  Icon_minitimedo 13 jun 2019 - 17:12

'Maar ik denk dat we het inderdaad samen moeten doen. Ik hoop maar dat je intimiderend genoeg bent dan, om hem naar mij toe te jagen,' Zei de kater. Blueberry was verbaasd, dat was orgineel haar plan geweest. Misschien probeert hij ook maar het beste uit te halen dacht ze. 'Dankjewel, trouwens, dat je denkt dat ik groot en sterk genoeg ben om een vos in m'n eentje aan te kunnen.' zei hij er achteraan. Hij grijnsde. "je doet het niet helemaal alleen, ik kom er zo snel mogelijk aan om te helpen. Maar groot en sterk ben je wel" glimlachte ze. Plots hoorde ze geritsel, dat moest waarschijnlijk de vos zijn. Ze gaf een kort knikje naar Marvel en sloop er met een grote boog omheen. Daar wachte ze op het goede moment.


The first mission  2gxnp75 The first mission  10pvxmw The first mission  Db4vcln-46ef6919-d662-459f-85a0-2b9416ef32cf.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcL2E3NzZhZWVmLTc1NGYtNGQ0Zi1iZTRjLTU3YmU2NzM3MTQwNFwvZGI0dmNsbi00NmVmNjkxOS1kNjYyLTQ1OWYtODVhMC0yYjk0MTZlZjMyY2YucG5nIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0The first mission  34nodx3The first mission  2iha58w

Terug naar boven Ga naar beneden
Marvel
Member
The first mission  DItoaqE
Camilla
96
Actief
heroes are bullshit.

CAT'S PROFILE
Age: 19 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Marvel
BerichtOnderwerp: Re: The first mission    The first mission  Icon_minitimedo 13 jun 2019 - 17:23


  'Je doet het niet helemaal alleen, ik kom er zo snel mogelijk aan om te helpen. Maar groot en sterk ben je wel,' glimlachte ze. Kijk, daar doen we het voor, dacht Marvel met een grijns.
  Plots hoorde hij geritsel, en zo te zien had Blueberry het ook gehoord. Ze gaf hem een kort knikje en sloop er met een grote boog omheen. Marvel haalde even diep adem en ging klaar zitten. Het was nu of nooit, dacht hij. Dit zou het moment zijn van leven of dood, of gewoon heel erg gewond. Oh, waar was hij aan begonnen? Hij wist niet eens hoe groot dat beest was. Maar ja, er valt nu toch niet zo veel meer aan te veranderen. Die vos zou hen vroeg of laat toch al opmerken, dus dan was het vechten voor je leven.
  Hij keek in de richting van de grijze kattin en knikte haar toe. Hij was er klaar voor.


to build a better world
sometimes means tearing the existing one down
Terug naar boven Ga naar beneden
Blueberry
Member
The first mission  DPKsfdL
Eden
162
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blueberry
BerichtOnderwerp: Re: The first mission    The first mission  Icon_minitimedo 13 jun 2019 - 17:29

Marvel knikte terug, dit was het moment dacht ze. Ze gluurde door de struiken, de vos was niet erg groot, gelukkig. Hij snuffelde aan de grond, er vloog een vogel weg een paar meter veder op. De vos keek op. Hij was afgeleid, dit was perfect. Blueberry sprong achter de vos. Ze wou er niet boven op springen dan zou hij waarschijnlijk in gevecht gaan. Ze blaaste en haalde uit, de vos draaide zich met een ruk om. Hij zag de kat en probeerde de bosjes in te vluchten. Maar blueberry was sneller en sprong voor hem. Hij rende weg, precies de goede kant op. Gauw rende blueberry er achter aan.


The first mission  2gxnp75 The first mission  10pvxmw The first mission  Db4vcln-46ef6919-d662-459f-85a0-2b9416ef32cf.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcL2E3NzZhZWVmLTc1NGYtNGQ0Zi1iZTRjLTU3YmU2NzM3MTQwNFwvZGI0dmNsbi00NmVmNjkxOS1kNjYyLTQ1OWYtODVhMC0yYjk0MTZlZjMyY2YucG5nIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0The first mission  34nodx3The first mission  2iha58w

Terug naar boven Ga naar beneden
Marvel
Member
The first mission  DItoaqE
Camilla
96
Actief
heroes are bullshit.

CAT'S PROFILE
Age: 19 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Marvel
BerichtOnderwerp: Re: The first mission    The first mission  Icon_minitimeza 15 jun 2019 - 15:41


  Met zijn spieren nog ontspannen keek Marvel intens naar het bosje waar de vos zou moeten zitten. Hij had expres zijn spieren nog niet aangespannen, anders zouden ze al vermoeid raken voordat hij echt iets ging doen. En hij moest natuurlijk al zijn krachten kunnen gebruiken wilde hij die vos verjagen, of verwonden en het liefst nog doden ook.
  Inmiddels had de vos Blueberry gezien, die voor de vos sprong en hem zijn richting in joeg. Marvel wipte even van poot naar poot voordat hij al zijn spieren aanspande en naar de vos sprong die voorbij hem kwam.
  Met zijn nagels uit en zijn poten ver voor hem gestrekt sprong de rode kater op de flank van de vos. Hij maakte een paar lelijke krassen, voor dat hij snel weer wegsprong, buiten het bereik van de vos. Snel cirkelde hij om de gedesoriënteerde vos en besprong hem van achter, om weer wat lange halen over zijn huid te geven. Hij was even snel weer buiten zijn bereik. De vos draaide zich nu naar hem om en hij hoopte vurig dat Blueberry in zou springen anders zou hij zelf ook wat lelijke wonden oplopen, en dat wilde hij natuurlijk niet.


to build a better world
sometimes means tearing the existing one down
Terug naar boven Ga naar beneden
 
The first mission
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: