We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
GREENLEAF
Season
Greenleaf, 18 °C - 27°C
De vogeltjes kwetteren, het water kabbelt, de bloemen dansen en de lucht is zwaar van de hitte: eindelijk, het is greenleaf! Alle clans hebben het goed, nu prooi in overvloede is.
Onderwerp: [TS] Guess who's back zo 16 jun 2019 - 19:59
Hello, hello.
Ik ben er weer (soortvan). School is nu kalm omdat ik geen lessen meer heb en alleen nog maar hertentamens, alleen nog een project die ingeleverd moet worden maar voor de rest!! klaar. Dit betekent dat ik zo'n 1 a 2 dagen maar naar school moet. Plus, de korfbal is ook zo goed als klaar sooo. Hello.
Omdat ik nog wel wat dingen moet doen + weer een beetje moet inkomen in het RPG'en, zal ik beginnen met een paar topic's. Hierbij stel ik dan ook meteen dan niet één a twee personen meteen alles claimen :"D Beetje variantie eh :"D
Dus hierbij de accounts die topic's zoeken (en de hoeveelheid waar ik wss mee post)
Lítill Pretty active - Rogue - Former BloodClan leader - Tom-Cat Voor Lítill zoek ik max 6 topic's. Open voor iedereen behalve BloodClan (: Bcs yk hij is verbannen en staat daarmee als vogelvrij :"D - Amare - Shikraspirit - Nevermind - Satsui - -
Jaytail Semi-active - ThunderClan Senior Warrior - Tom-cat Max 3 topic's voor hem. Open voor alles en iedereen yee. - Open topic - -
Chillybreath Semi-active - RiverClan warrior - She-Cat Voor Chilly ook max 2 topic's (: Het liefste open voor Riverclanners, maar kan eventueel ook voor andere Clan. Zal dan geen interessant topic worden :") - Butterpact - Morningsun - Apricotpaw (training)
Falconkit Semi-active - WindClan kitten - Tom-Cat En ja ook voor Falcon zoek ik 2 topic's verassend Bo, goed bezig, hierbij geld alleen WindClan natuurlijk ;D - Eaglekit - Whitefur
That's it for now. Als ik nog meer topic's wil voeg ik ze erbij c: Als je me nodig hebt voor andere topic's (familie, trainingen etc.) stuur me dan even een berichtje op Discord!!
Thanks in advance yee
Normal OS:
Laatst aangepast door Lítill op di 16 jul 2019 - 23:22; in totaal 5 keer bewerkt
Amare
Member
Eline 695 Actief No use getting angry at the way that you're wired
Onderwerp: Re: [TS] Guess who's back di 18 jun 2019 - 13:45
@Boukje; Chillybreath en Lítill zitten vol qua topic's, dus een topicje Whitefur x Falconkit? (: @Eline; Is goed!! (: @Freedje; Prima!! (: @Dodo; Sure thing!