A Lazy Day



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 A Lazy Day

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lightstrike
Member
A Lazy Day DPKsfdL
Niesnies
22
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightstrike
BerichtOnderwerp: A Lazy Day   A Lazy Day Icon_minitimedi 18 jun 2019 - 8:02

Het was een mooie ochtend wanneer Lightstrike besloot naar de rivier te wandelen. De vogels floten vrolijk en fladderden langs hem heen. Jammer genoeg net iets te snel voor hem om er eentje uit de lucht te kunnen slaan. Ach wat... hij besloot om verder te lopen door het vochtige gras en over de, nog koude, stenen die in zijn omgeving aanwezig waren.
Hij nam een hap adem tijdens het lopen en zuchtte deze rustig weer uit. Wat was het fijn om zo rustig te kunnen wandelen. Eenmaal aangekomen bij de rivier keek hij in het water, waar hij een grijs gestreepte kat in terug zag. Dat was zijn spiegelbeeld. Lightstrike grinnikte een beetje omdat het er grappig uit zag volgens hem.
Hij bleef wat langer staren naar het water dan dat hij werkelijk dacht te doen. Verloren en verzonken in gedachtes en herinneringen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blueflower
Member
A Lazy Day VcoUtBO3_o
Lianne
325
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ● 35 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Blueflower
BerichtOnderwerp: Re: A Lazy Day   A Lazy Day Icon_minitimedi 18 jun 2019 - 10:21

Vandaag was één van de mooiere dagen. De zon scheen zo nu en dan tussen de dikke groepen wolken heen en verwarmde dan haar vacht. De zon was warmer dan normaal maar door de hoeveelheid wolken kon ze maar moeilijk de aarde verwarmen. Blueflower zag het als een goed teken echter. Het zou een kwestie van tijd zijn voordat het weer echt om zou slaan en de kou voorbij zou zijn. Met zachte stappen liep de blue point poes langs de rivier heen. Nu dat het water eindelijk weer open was kon ze naar harte lust een duik nemen. Het was dus ook niet zo gek toen ze zich in de water liet glijden tot haar middel en voor enkele momenten de sensatie in zich opnam. Dit zou de eerste zwempartij zijn sinds de rivier was dicht gevroren al die manen geleden. Ze zou er lang van genieten. Wie weet wanneer het over zou zijn. Voordat ze die kans kreeg echter zag ze een eindje verderop een zilvergrijze tabby bij de oever staan. Hij stond aan zijn kant van de rivier en leek haar niet op te merken. "Hallo!" Miauwde ze beleefd terwijl ze zijn kant op begon te waden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightstrike
Member
A Lazy Day DPKsfdL
Niesnies
22
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightstrike
BerichtOnderwerp: Re: A Lazy Day   A Lazy Day Icon_minitimedi 18 jun 2019 - 14:33

Lightstrike bleef even staren naar zijn spiegelbeeld, in gedachten verzonken tot hij een stemmetje hoorde: "Hallo!". Hij schrok een beetje van het stemmetje aangezien hij er niet zo bij was met zn hoofd.Hij keek op en zag een poes al zwemmend in het water. Al zittend keek hij een beetje verbaasd naar de zwemmende poes En antwoordde: "Oh, hallo! Sorry ik had je niet opgemerkt" .
"Maar, waarom zit je in het water?" Vroeg hij verbaasd en wierp een blik naar het rustige water wat er erg kalm en vredig uit zag. Echter zou hij zelf nooit het water in springen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blueflower
Member
A Lazy Day VcoUtBO3_o
Lianne
325
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ● 35 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Blueflower
BerichtOnderwerp: Re: A Lazy Day   A Lazy Day Icon_minitimedi 18 jun 2019 - 14:42

Blueflower voelde de grond onder haar poten dieper begon te worden. Gretig zette ze zichzelf af en schoot ze vooruit. Toen ze niet langer de bodem onder haar poten voelde voelde ze haar binnenste een sprongetje maken. Met vlugge slagen zwom ze door het water, gelukkiger dan ze zich in een lange tijd gevoeld had. Ze stopte halverwege de rivier waar ze dus ook bleef watertrappelen. Ze wilde niet te dicht bij komen en hem het gevoel geven dat ze op zijn kant van de rivier zou komen. "Wat bedoel je?" Sprak ze verbaasd. "Ik ben van riverclan, als ik niet zou zwemmen zou ik in de verkeerde clan geboren zijn denk ik." Lachte ze geamuseerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightstrike
Member
A Lazy Day DPKsfdL
Niesnies
22
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightstrike
BerichtOnderwerp: Re: A Lazy Day   A Lazy Day Icon_minitimedi 18 jun 2019 - 16:19

Hij keek toe hoe ze door het water bewoog, toen drong het tot hem door. Tuurlijk... riverclan. Hoe kon hij dat nou weer vergeten? Misschien was het beter om voortaan wat meer te focussen op zijn omgeving. Lightstrike ging zitten langs de kant en plaatste zijn staart om zn poten op de grond. Zwemmen in water, hij kon zich niet voorstellen hoe dat fijn kon zijn. "Och..natuurlijk... het spijt me, ik ben niet zo gefocust vandaag. Ik ben trouwens Lightstrike" zei hij met een vriendelijke lach toen hij de poes weer aan keek.
Hij zag dat ze in het midden van de rivier bleef, wat hij op zich wel kon waarderen. Echter was hij zelf niet echt zo territoriaal, vijanden maken hield Lightstrike niet van.
Na een poesje de poes te hebben aangekeken viel zijn blik weer op het water zelf en besloot hij op zijn buik in het gras langs de kant te gaan liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blueflower
Member
A Lazy Day VcoUtBO3_o
Lianne
325
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ● 35 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Blueflower
BerichtOnderwerp: Re: A Lazy Day   A Lazy Day Icon_minitimedo 20 jun 2019 - 19:22


Blueflower dobberde op en neer op de zachte stroming. Ze vond de thunderclanner aardig. Ze was zelf nou niet bepaald onvriendelijk of vijandig aangelegd dus zulke gesprekken vond de kleine poes heel fijn. "Geeft niet hoor. We hebben allemaal onze dagen." Toen de kater een ontspannen houding aannam voelde zij zichzelf ook wat extra ontspannen. Ze nam het moment aan om een eindje terug te zwemmen, de stroming trok haar immers heel langzaam verder. "Aangenaam Lightstrike. Ik ben Blueflower." Stelde ze zichzelf voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightstrike
Member
A Lazy Day DPKsfdL
Niesnies
22
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightstrike
BerichtOnderwerp: Re: A Lazy Day   A Lazy Day Icon_minitimevr 21 jun 2019 - 18:23

Hij glimlachte naar de poes nadat zij zich voorstelde. "Blueflower, mooie heb je." zei hij terwijl hij nog naar het kalme water keek, hij vervolgde zijn zin. "Ik kom graag hier bij de rivier...Het is zo lekker rustig hier, je kunt er goed kalmeren wanneer je van streek bent geraakt.." vertelde Lightstrike, terug denkend aan afgelopen week toen hij een adder aan zijn voorpoot had hangen. Dat was niet bepaald een pretje. De wond was inmiddels al goed aan het helen dus hij had er niet veel last meer van. Hij keek omhoog wanneer een takje in het water viel en zijn spiegelbeeld deed verdwijnen. Daarna keek hij Blueflower aan waarna hij toch best nieuwsgierig werd. "Zeg, wat brengt jou eigenlijk naar deze fijne plek? Als ik dat vragen mag?" vroeg hij op een beleefde manier terwijl hij haar bleef aankijken. Nu dat ze toch hier waren kon hij net zo goed een gesprekje aangaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blueflower
Member
A Lazy Day VcoUtBO3_o
Lianne
325
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ● 35 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Blueflower
BerichtOnderwerp: Re: A Lazy Day   A Lazy Day Icon_minitimezo 23 jun 2019 - 18:21

Af en toe knikte Blueflower terwijl ze luisterde naar de grijs cyperse kater met de groene ogen. Ze was het absoluut eens met hem. De rivier was een uitstekende plek om te komen ontspannen en dat zeker ook als je van streek zou zijn. De rivier was heerlijk om gewoon in te dobberen zonder enige weerstand tegen de zachte stroming. Daarom kwam ze hier ook zo graag, wanneer de rivier niet bevroren was. "Ik kwam hier om te zwemmen." Miauwde ze dromerig. "Dit is de eerste keer sinds de rivier dichtgevroren is. Daar moet ik gebruik van maken.. het liefste zou ik hier de hele dag blijven zweven." Een vage glimlach kwam op haar gezicht terwijl ze daar dobberde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightstrike
Member
A Lazy Day DPKsfdL
Niesnies
22
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightstrike
BerichtOnderwerp: Re: A Lazy Day   A Lazy Day Icon_minitimema 24 jun 2019 - 9:00

De kater keek Blueflower een klein beetje bedenkelijk aan bij de gedachten dat het drijven in water fijn zou kunnen zijn. Zelf had hij nog nooit echt gezwommen in water. Het werd hem vroeger als kitten ook afgeraden om bij het water in de buurt te komen. Hij kon zich niet voorstellen hoe het was om te drijven in de nattigheid. Hij keek eventjes naar zijn linker voorpoot waarna zijn blik stilletjes weer viel op het water en de drijvende poes. Ze zag er gelukkig uit zo, drijvend en dobberend in het water. Zou het dan echt zo fijn zijn?
Lightstrike besloot op dat moment op te staan en een gokje te wagen. Hij werd wel een klein beetje nerveus toen hij al staand naar het water keek. De woorden van zijn vader volgden hem in zijn gedachtes: 'Ga nooit het water in Light, het water is gevaarlijk. Het zal je meesleuren diep naar beneden!' Light slikte een keer en bleef even naar het water staren. Uiteindelijk besloot hij het advies van zijn vader te negeren en nam hij een stap vooruit. Zijn voorpoot nu in het water. Goh.. dat water was toch wel kouder dan hij had verwacht... zal hij verder gaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Blueflower
Member
A Lazy Day VcoUtBO3_o
Lianne
325
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ● 35 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Blueflower
BerichtOnderwerp: Re: A Lazy Day   A Lazy Day Icon_minitimedi 25 jun 2019 - 10:53

Vanaf haar plek in de rivier kon ze Lightstrike van beneden af goed zien. Zijn uitdrukking en zijn manier van doen. De manier waarop hij naar het water keek was haar niet ontgaan natuurlijk maar ze twijfelde of een thunderclan kat bij haar in het water kwam. Toch sloeg ze hem stilletjes gaande. De cyperse kater staarde naar het wateroppervlak terwijl er een stilte viel. Toen ze zag dat hij zijn voorpoot er in zette greep ze toch in. "Hey," zei ze om zijn aandacht te trekken. "Ik weet dat het er fijn uit ziet en zo maar technisch gezien ben je op mijn gebied als je er in komt.." Oké, dat was de halve waarheid. "En dan moet ik je komen redden want thunderclanners kunnen niet zwemmen, alleen klimmen." Citeerde ze de woorden die haar moeder ooit haar geleerd had. Thunderclanners konden wel meer dan klimmen maar toch was dat een trek die zij niet beheerste. Hun sterke spieren en brede schouders waren daarvoor gemaakt. Zij was gebouwd om moeiteloos door het water te glijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightstrike
Member
A Lazy Day DPKsfdL
Niesnies
22
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightstrike
BerichtOnderwerp: Re: A Lazy Day   A Lazy Day Icon_minitimewo 26 jun 2019 - 16:59

Als hij zn poot in het water wil laten zakken hoort hij de riverclanner roepen. Hij keek op naar haar, heel stilletjes. Zijn ogen staarde haar ogen een tijdje niets vermoedend aan. Hij wist dat Blueflower half gelijk had wat het territorium betreft. Zijn oren draaide een klein beetje naar achter waarna hij een zucht liet. Hoe kon zij nou weten wat hij wel en niet kon? Ook al wist hij zelf dat het waarschijnlijk geen goed idee was om überhaupt een poging te doen tot zwemmen. Hij zette zijn poot weer terug maar bleef de poes aankijken. "Wie heeft je dat nou weer wijs gemaakt? Ik kan best veel hoor" antwoordde hij op haar laatste opmerking na het staren. Light ging even zitten maar verloor geen oog contact. "Trouwens, ik denk dat ik me wel kan redden hoor..." hij voelde zich een beetje ongemakkelijk en kranten met zijn achterpoot, achter zijn oor. "Maar, in plaats van redden...Zou je het me natuurlijk ook gewoon kunnen leren...?" vroeg de zilveren tabby heel voorzichtig. Hij zag zijn kans om te groeien en hij was toch wel nieuwsgierig naar hou het zijn om te kunnen zwemmen. Ondanks het advies van zijn ouders.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blueflower
Member
A Lazy Day VcoUtBO3_o
Lianne
325
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ● 35 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Blueflower
BerichtOnderwerp: Re: A Lazy Day   A Lazy Day Icon_minitimevr 28 jun 2019 - 13:54

Blueflower trok onhandig met haar oren en voelde zich toch wat opgelaten. Haar moeder had dat geleerd aan haar en ze twijfelde er niet aan dat hij meer kon. Toch voelde ze zich beter toen hij weer zijn poot terug zetten. Ze besloot om zijn mannelijke trots niet nog verder te krengen door op te merken dat zwemmen hem niet goed af zou gaan. Immers was hij geen riverclan en het was ongehoord dat een kat het water in dook en zonder zwemles wist wat te doen. Ze dacht terug aan het verhaal van de twee geliefdes die haar vertelt was toen ze een kitten was. De poes in thunderclan wilde naar haar geliefde toe zwemmen en verdronk toen. Blueflower had dat verhaaltje nooit leuk gevonden.

Ze kon haar geschokte uitdrukking niet verbergen toen hij vroeg of ze hem het wilde leren anders. Ze twijfelde dus ook totaal niet toen ze hem erop aan sprak. "Nee! Dat mag niet," oké dat kwam er misschien iets intenser uit dan ze had bedoeld. "Ik bedoel- dat kan niet. Dat staat in de warrior code. Het zou niet juist zijn." Voegde ze er zacht aan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightstrike
Member
A Lazy Day DPKsfdL
Niesnies
22
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightstrike
BerichtOnderwerp: Re: A Lazy Day   A Lazy Day Icon_minitimevr 28 jun 2019 - 14:22

Hij trok zn oren naar achter toen Blue zo intens reageerde maar liet ze al snel weer terug komen nadat ze zichzelf herpakte. Er verscheen een lichte grijns op zijn gezicht toen Blue begon over de warriors code. "Juist.. de code...
Light stond op en stond op het punt om zich om te draaien.

"Jammer dit... Ik had gehoopt dat zo'n goede zwemmer als jij me vast wel iets kon bijspijkeren..." hij knipoogde eenmalig terwijl hij dat zei en draaide daarna zijn kopje weg van de rivier. "Misschien is het inderdaad maar beter als ik hier weg blijf..." zei hij, nieuwsgierig naar wat Blue der reactie zou zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blueflower
Member
A Lazy Day VcoUtBO3_o
Lianne
325
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ● 35 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Blueflower
BerichtOnderwerp: Re: A Lazy Day   A Lazy Day Icon_minitimevr 28 jun 2019 - 14:27

Zacht dobberde Blueflower op en neer terwijl ze op bleef kijken naar Lightstrike. Ze hield haar gezicht in de plooi toen hij op haar zwemkunsten complimenteerde. Was het een compliment? Ze had immers alleen maar hier gedobberd. Ze knikte zachtjes en wendde haar blik af. Misschien moest zij ook maar eens verder. "Het was leuk je ontmoet te hebben, Lightstrike." Ze keek weer omhoog en ontmoette zijn groene ogen opnieuw. "Ik ga denk ik nog maar eens wat vis vangen, tot ziens." Zei ze met een zachte glimlach. Ze kon niets anders dan aardig tegen hem zijn. Ze draaide om en begon tegen de stroom in te zwemmen, weg van Lightstrike. Wie weet zou ze hem nog wel eens weerzien binnenkort.

Topic uit!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
A Lazy Day
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Sunningrocks-
Ga naar: