Show me what it feels like now I'm on the outisde.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Show me what it feels like now I'm on the outisde.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Cedarpaw
Member
Show me what it feels like now I'm on the outisde. DPKsfdL
19
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cedarpaw
BerichtOnderwerp: Show me what it feels like now I'm on the outisde.   Show me what it feels like now I'm on the outisde. Icon_minitimezo 14 jul 2019 - 10:02

Cedarpaw liep met rustige stappen naar de prooistapel, pakte een vis en at deze in een paar snelle happen op. Zijn mentor had hem daarnet laten weten dat hij dringend een patrouille moest bijwonen en dat Cedarpaw om die reden een vrije dag had. Een smalle grijns kroop om Cedarpaw’s lippen toen hij terugdacht aan die woorden. Mooi, want dan kon hij gebruik maken van de gelegenheid om gebieden te ontdekken waar zijn mentor hem nog niet naar geleid had. Misschien expres, misschien bij gebrek aan te weinig tijd, maar dat deerde Cedarpaw niet. Hij wilde graag zijn omgeving leren kennen en dat ging niet als het enkel beperkt bleef tot RiverClangebied. En dus, nadat hij zijn vis had opgepeuzeld, rende de Bengaalse kat richting de uitgang van het kamp, maar niet nadat hij snel over zijn schouder had gekeken of hij misschien in de gaten werd gehouden. Na heel dat gedoe tussen RiverClan en WindClan had hij het idee dat de apprentices korter werden gehouden en daarom was het dus niet zo simpel om als apprentice zijnde het gebied te verlaten. Het leek er echter op dat niemand naar hem keek en Cedarpaw verdween tussen de struiken. Zijn poten roffelden dof over de bosgrond terwijl hij rende en ondertussen zijn territorium in zich opnam. Het kabbelende water leek overal te horen te zijn en de vogels floten, wat aantoonde dat er in elk geval genoeg prooi was om te vangen. Geuren van vis, natte aarde en een vleugje ThunderClan mengde zich in zijn neusgaten en al snel had hij de grens van RiverClan bereikt. In plaats van dat hij richting Fourtrees ging, koos hij nu de richting naar een plek waar hij nog niet eerder geweest was. Hij had er vaag de historie van gehoord van zijn elders, maar meer wist hij er ook niet van. Zijn enthousiasme om de plek te ontdekken bleef aanwezig, zelfs nadat hij het verwoeste landschap met zijn groene ogen op kon nemen. Hij opende zijn bek zodat hij de geuren om zich heen kon indrinken en zijn oren wiebelden toen hij de geur van as in zich opnam. Maar ook iets anders. Verrast draaide hij zijn kop toen hij pootstappen opmerkte en een vreemde geur die bij geen enkele van de Clans toehoorde opmerkte.

&Lilise
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilise
Member
Show me what it feels like now I'm on the outisde. AgedFlakyGalapagossealion-max-1mb
Daniëlle
58
Actief
No scorching sun or freezing cold
Will stop me on my journey
If you will promise me your heart
And love me for eternity

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lilise
BerichtOnderwerp: Re: Show me what it feels like now I'm on the outisde.   Show me what it feels like now I'm on the outisde. Icon_minitimema 15 jul 2019 - 9:53

Lilise was steeds meer van haar "territorium" aan het afdwalen. Ze was in deze omgeving opgegroeid, natuurlijk, maar Rosa had haar altijd dicht bij haar gehouden. Wat toen nog ok was, maar nu ze hier alleen woonde, moest ze wel weten wat voor landschap er was. Op de een of andere manier kwam ze vaak op een bepaalde plek terecht. Een plek die eerst waarschijnlijk prachtig was, maar nu vergane glorie. Hoewel die vergane glorie er ook wel mocht wezen. De kattin kwam hier minstens één keer per kwartmaan sinds ze het had ontdekt. Ze was hier tot nu toe altijd alleen geweest, maar deze keer kwam een nieuwe geur haar neusgaten binnen. De ander rook niet als een rogue die ze ooit ontmoet had, en de verhalen over "clans" kwamen omhoog. Zachtjes liep ze op de ander af. Ze was ouder dan de ander, dat wist ze zeker. Maar ze wilde geen ruzie. "Vind je dit ook niet een prachtige plek?" vroeg ze simpel, haar stem dromerig, zoals hij altijd al was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cedarpaw
Member
Show me what it feels like now I'm on the outisde. DPKsfdL
19
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cedarpaw
BerichtOnderwerp: Re: Show me what it feels like now I'm on the outisde.   Show me what it feels like now I'm on the outisde. Icon_minitimedi 16 jul 2019 - 16:39

Hoewel Cedarpaw ietwat gespannen was, liet niks in zijn houding dat merken terwijl hij de nieuwkomer met zijn groenige ogen in zich opnam. De she-cat kwam dichterbij en Cedarpaw dwong zichzelf om te blijven staan. Hij had verschillende verhalen gehoord over katten buiten de Clans en ook BloodClan was aan bod gekomen, maar de bekende geur die hij dan zou moeten ruiken, drong niet zijn neusgaten binnen. En toen de nieuwkomer tegen hem begon te praten, klonk het allesbehalve dreigend. Cedarpaw voelde dat hij al ietwat ontspande en bewoog wat met zijn oortjes toen ze haar vraag stelde. Hij wierp een blik over zijn schouder en nam the Wastelands nog eens in zich op, waarna hij moest concluderen dat ze inderdaad gelijk had en dat het iets fascinerends had, ondanks de triestige geschiedenis die eraan vasthing. “Het heeft wel iets,” was dan ook zijn rustige antwoord. Daarna richtte hij zich weer naar haar, want om eerlijk te zijn, was hij best nieuwsgierig naar haar achtergrondverhaal. Wie weet was ze verbannen van één van de Clans en wist hij dat helemaal niet. Ze kon één of andere gekke moordenaar zijn, maar ook een kat die als rogue was opgegroeid. “Wat is jouw verhaal?” vroeg hij niet al te tactisch aan haar. “Heb je ooit in de Clans gewoond? Of ben je al sinds je geboorte rogue?” Hij keek haar rustig aan, wachtend op antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilise
Member
Show me what it feels like now I'm on the outisde. AgedFlakyGalapagossealion-max-1mb
Daniëlle
58
Actief
No scorching sun or freezing cold
Will stop me on my journey
If you will promise me your heart
And love me for eternity

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lilise
BerichtOnderwerp: Re: Show me what it feels like now I'm on the outisde.   Show me what it feels like now I'm on the outisde. Icon_minitimedi 6 aug 2019 - 14:07

”Het heeft wel iets.” Lilise wist dat dat het dichtst bij een echte reactie op de omgeving zou zijn dat ze zou komen. ”Wat is jouw verhaal?” Haar verhaal? Wat bedoelde hij daar nou weer mee? ”Definieer ‘verhaal’.”, zei ze rustig, terwijl de ander haar met vragen bleef bombarderen. ”Heb je ooit in de Clans gewoond? Of ben je al sinds je geboorte rogue?” Dus deze kat was dus wel van een Clan. Dat was goed om te weten. Het woord rogue zorgde ervoor dat ze fronste. Oh, wat haatte ze dat woord. ”Ik ben zolang ik me kan herinneren al een loner geweest”, antwoordde ze, hem zachtjes wijzend op het feit dat ze dus géén rogue was. ”Dus jij komt wel uit zo’n... Clan?” Het woord voelde vreemd aan. Hoe werkten dat soort dingen dan?
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Show me what it feels like now I'm on the outisde.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Lost Territory-
Ga naar: