Black tar and nicotine [TS]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Black tar and nicotine [TS]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Seaweedpaw
Member
Black tar and nicotine [TS] Output11
Elfje
454
Actief
"Even strength had to bow to wisdom sometimes"

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Seaweedpaw
BerichtOnderwerp: Black tar and nicotine [TS]   Black tar and nicotine [TS] Icon_minitimedi 16 jul 2019 - 22:50





TOPIC SEARCH






Hya,

Aangezien ik sinds mijn vorrige topic search weer wat andere accounts actief heb gemaakt, nieuwe accounts heb gemaakt en een paar topics heb afgesloten, heb ik besloten om een nieuwe search te maken. Heel simpel, zeg gewoon met welk account je een topic wilt!

Let wel even op dat ik met deze search pas heb besloten om Blitestorm weer actief te gaan maken dus het even kan duren voordat ik weer goed in zijn karakter zit.




Ardentpaw
Thunderclan - Apprentice - 8 Moons

Een jonge, energieke kater die graag avontuur opzoekt. Hij is een vriendelijke, albeit ietwat té nieuwsgierige apprentice die graag nieuwe vrienden maakt. Ook kan hij goed aanvoelen hoe anderen zich voelen en probeert hen te helpen met slechte gevoelens om te gaan.


Soundkit
Shadowclan - Kitten - 2 Moons

Een verlegen poesje dat normaal niet zo snel actie onderneemt of op iemand af stapt. Dat komt omdat ze haar vaak niet op haar gemak voelt omdat ze bang is wat anderen van haar denken. Echter als ze zich wel op haar gemak voelt slaat haar karakter compleet om en wordt ze een energierijke pluizenbol die graag speelt en op onderzoek uitgaat.


Seaweedpaw
Shadowclan - Apprentice - 8 Moons

Een typisch voorbeeld van een moody teenager. Hij doet vaak het tegenovergestelde van wat hem verteld wordt of voert zijn taken met een rotbui uit. Hij volgt de regels niet te nauw en is een beetje rebels moest het gaan over iets wat hem niet aanstaat.


Heatkit
Windclan - Kitten - 3 Moons

Een optimistich en goedgelovig katertje dat hierdoor heel gemakkelijk dingen aangepraat kan worden. Hij is erg koppig en kan soms ietwat brutaal zijn. Toch bedoeld hij het goed en is hij eigenlijk gewoon een lieverd die alleen maar vriendjes wil maken en een (ir)rationele angst voor roofvogels heeft.


Blithestorm
Riverclan - Young Warrior - 15 Moons

Blithestorm is een wat kinderachtige kater met een erg aanwezige en soms wat irritante persoonlijkheid. Hij is een beetje een grappenmaker en probeert vaak het aandachtspunt een beetje naar hem te trekken. Hij kan luid zijn en brutaal, maar dat is alleen omdat hij zijn onzekerheid probeert te verbergen.

Stag roaming the forest
Tribe - Prey Hunter - 20 Moons

Een kater die van redelijk rustig naar extreem actief kan gaan. Hij gaat makkelijk door het leven en neemt niet te veel persoonlijk, tenzij het om familie gaat. Dat is het enigste waar hij echt veel waarde aan hecht en is dan ook heel beschermend over familie en dierbare vrienden.


Flint that sparks the fire
Tribe - Cave Guard - 36 Moons

Flint is een rustige kater die serieus in het leven staat. Hij kan dan ook niet erg goed tegen katten die denken dat alles maar plezier en grappen is. Toch, hoewel hij zijn emoties sterk voelt en deze erg onvoorspelbaar kunnen zijn, is hij erg goed in deze verbergen en een plekje geven. Hij kan makkelijk harde beslissingen maken hierdoor, omdat zijn emoties deze vaak niet beinvloeden. Wel is hij een nette, vriendelijke kater die geen nee zegt tegen een gesprek of wat gezelschap.


Mazikeen
Elite - Young one - 6 Moons

Op jonge leeftijd was ze makkelijk gemanipuleerd om de Elite te joinen met de belofte om sterk te worden en macht over anderen te kunnen hebben. Dit is nog steeds een van haar ambities en ze is tegenwoordig dan ook in een pestbui omdat ze vast zit in het kamp zonder mentor.


Lola
Rogue - 46 Moons

Een intelligente kattin die niet zo makkelijk meer vertrouwt. Ze is echter wel goedgezind naar de meesten katten doen ze haar geen kwaad. Lola hecht waarde aan loyaliteit en waarheid en reageert dan ook fel mochten deze geschonden worden door iemand dierbaar naar haar. Ze heeft een gevoel voor sarcasme en schrikt niet snel af.


Bombón
Kittypet - 4 Moons

Een jonge, nieuwsgierige kittypet die een goed gevoel voor drama heeft. Ze is een echte overdrijfster en heeft een felle persoonlijkheid. Ze kan erg bazig zijn tegen katten die ongeveer dezelfde leeftijd als haar zijn en ziet haarzelf graag als een onderneemster, een leidster. Ze wil niets liever als de wereld gaan ontdekken nu ze kan rondrennen, spelen etc.


Okay, laten we gaan kijken of ik deze allemaal actief kan houden. Kom maar op met de topics!
Terug naar boven Ga naar beneden
Eaglekit.
Member
Black tar and nicotine [TS] DPKsfdL
Freedje
56
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Eaglekit.
BerichtOnderwerp: Re: Black tar and nicotine [TS]   Black tar and nicotine [TS] Icon_minitimedi 16 jul 2019 - 23:01

Ardent x Coldstreak
Sound x Dragonpaw en/of Breezespring, Viperpaw, Loudkit
Seaweedpaw x Dragonpaw en/of Breezespring, Viperpaw, Loudkit, Blackpaw
Heatkit x Eaglekit en/of Crowfur
Blithe x Butterpact en/of Breakingkit, Blizzardpaw
Mazikeen x Shark en/of Agate
Lola x Shark en/of Agate

je vroeg erom
Terug naar boven Ga naar beneden
Dion
Member
Black tar and nicotine [TS] DPKsfdL
boukje <3
19
Actief
The scars will heal, the memories are forever

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dion
BerichtOnderwerp: Re: Black tar and nicotine [TS]   Black tar and nicotine [TS] Icon_minitimedi 16 jul 2019 - 23:16

Ik heb:

Blueberry x Mazikeen
Zoek je nog een "mentor" voor der?

Rosekit x Blithestorm

Evt Whitefur, Heatkit
Is wel moederkat. Maar heatkit kan evt langskomen om naar de kittens te kijken ofzo
Terug naar boven Ga naar beneden
Soundpaw*
Member
Black tar and nicotine [TS] Tumblr_pnnipzB4Ib1y72wcko1_400
Elfje
163
Actief
I'm special

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Soundpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Black tar and nicotine [TS]   Black tar and nicotine [TS] Icon_minitimewo 17 jul 2019 - 0:07

@Freedje
I did ask
All of them, als je dat wil natuurlijk. Anders Ardent x Cold, Sound x Viper & Sound x Loud, Seaweed met alle apprentices (want hij is niet sociaal met de andere apprentices tot nu toe), Heat x Eagle, Mazi x Shark (die gast had haar nog de elite ingepraat ooit 3 jaar terug ofs) en Lola x Shark & Lola x Agate?

@Boukje
Ik vind alles goed. Kan jij die met rose x blithe maken dan maak ik die van mazi x Blueberry en Heat x White
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
Black tar and nicotine [TS] Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Black tar and nicotine [TS]   Black tar and nicotine [TS] Icon_minitimewo 17 jul 2019 - 6:42

Soundkit schreef:
@Freedje
I did ask
All of them, als je dat wil natuurlijk. Anders Ardent x Cold, Sound x Viper & Sound x Loud, Seaweed met alle apprentices (want hij is niet sociaal met de andere apprentices tot nu toe), Heat x Eagle, Mazi x Shark (die gast had haar nog de elite ingepraat ooit 3 jaar terug ofs) en Lola x Shark & Lola x Agate?

@Boukje
Ik vind alles goed. Kan jij die met rose x blithe maken dan maak ik die van mazi x Blueberry en Heat x White

Nee nee, all of them is helemaal prima. Dat zijn ruw geteld 19 topics. Zal ik de eerste tien maken en jij de overige negen dan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Seaweedpaw
Member
Black tar and nicotine [TS] Output11
Elfje
454
Actief
"Even strength had to bow to wisdom sometimes"

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Seaweedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Black tar and nicotine [TS]   Black tar and nicotine [TS] Icon_minitimewo 17 jul 2019 - 13:42

Helemaal prima hoor
Terug naar boven Ga naar beneden
Burnetbliss
Member
Black tar and nicotine [TS] XQXA7Xt
Sean
2114
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Re: Black tar and nicotine [TS]   Black tar and nicotine [TS] Icon_minitimewo 17 jul 2019 - 15:04

Stag en River hadden al een topic denk ik? ik zal er asap op posten ♥

Ardent x Drifting/Silver
Sound x Brit
Seaweed x Brit
Blithe x Burnet
Terug naar boven Ga naar beneden
Bleaktail
Member
Black tar and nicotine [TS] 0rS1Iyi
Dorian
533
Actief
Setje made by kip

Edit made by Bunny

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bleaktail
BerichtOnderwerp: Re: Black tar and nicotine [TS]   Black tar and nicotine [TS] Icon_minitimewo 17 jul 2019 - 16:05

Blithestorm x frostbite?
Seaweedpaw x Ferretpaw?
Mazikeen x Bleaktail?
Terug naar boven Ga naar beneden
Seaweedpaw
Member
Black tar and nicotine [TS] Output11
Elfje
454
Actief
"Even strength had to bow to wisdom sometimes"

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Seaweedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Black tar and nicotine [TS]   Black tar and nicotine [TS] Icon_minitimewo 17 jul 2019 - 22:42

Burnetbliss schreef:
Stag en River hadden al een topic denk ik? ik zal er asap op posten ♥

Ardent x Drifting/Silver
Sound x Brit
Seaweed x Brit
Blithe x Burnet

Yess, die hadden al een topic. En ik vind alles wel goed. Als jij die met Ardent en Blithe maakt maar ik die met Sound en Seaweed wel?

Bleaktail schreef:
Blithestorm x frostbite?
Seaweedpaw x Ferretpaw?
Mazikeen x Bleaktail?

Alles! Ik maak Blithe x Frost en Seaweed x Ferret wel als jij die met Mazi en Bleaktail maakt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitewolf
Member
Black tar and nicotine [TS] 5CQC6n
Tim
59
Actief
'Those who run with the Wolves will learn to howl...'

CAT'S PROFILE
Age: 34 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitewolf
BerichtOnderwerp: Re: Black tar and nicotine [TS]   Black tar and nicotine [TS] Icon_minitimedo 18 jul 2019 - 13:30

Icesong x Ardentpaw ?

Whitewolf x Seaweedpaw ?

Dandelionclaw x Blithestorm ?

Dwyn x Mazikeen ?

Dwyn x Lola ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Seaweedpaw
Member
Black tar and nicotine [TS] Output11
Elfje
454
Actief
"Even strength had to bow to wisdom sometimes"

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Seaweedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Black tar and nicotine [TS]   Black tar and nicotine [TS] Icon_minitimedo 18 jul 2019 - 16:44

Whitewolf schreef:
Icesong x Ardentpaw ?

Whitewolf x Seaweedpaw ?

Dandelionclaw x Blithestorm ?

Dwyn x Mazikeen ?

Dwyn x Lola ?

Allemaal?
Terug naar boven Ga naar beneden
Bleaktail
Member
Black tar and nicotine [TS] 0rS1Iyi
Dorian
533
Actief
Setje made by kip

Edit made by Bunny

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bleaktail
BerichtOnderwerp: Re: Black tar and nicotine [TS]   Black tar and nicotine [TS] Icon_minitimeza 20 jul 2019 - 13:03

@Seaweedpaw: here you go c:  https://www.warriorcatsnl.com/t38932-those-who-fight-alone-mazikeen#835913
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvercrescent
Member
Black tar and nicotine [TS] VJcjsnn
San
63
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons✧
Gender: She-cat ♀
Rank:
Silvercrescent
BerichtOnderwerp: Re: Black tar and nicotine [TS]   Black tar and nicotine [TS] Icon_minitimeza 20 jul 2019 - 16:44

Heatkit x Silvercrescent? Jij maken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitewolf
Member
Black tar and nicotine [TS] 5CQC6n
Tim
59
Actief
'Those who run with the Wolves will learn to howl...'

CAT'S PROFILE
Age: 34 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitewolf
BerichtOnderwerp: Re: Black tar and nicotine [TS]   Black tar and nicotine [TS] Icon_minitimema 22 jul 2019 - 19:41

Seaweedpaw schreef:
Whitewolf schreef:
Icesong x Ardentpaw ?

Whitewolf x Seaweedpaw ?

Dandelionclaw x Blithestorm ?

Dwyn x Mazikeen ?

Dwyn x Lola ?

Allemaal?



Ja? Wie maakt wat?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardentheart
Member
Black tar and nicotine [TS] Giphy
Elfje
881
Actief
Contentions fierce, ardent, and dire, spring from no petty cause.

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ardentheart
BerichtOnderwerp: Re: Black tar and nicotine [TS]   Black tar and nicotine [TS] Icon_minitimedo 25 jul 2019 - 1:54

Silvercrescent schreef:
Heatkit x Silvercrescent? Jij maken?
Yess, ik zal hem deze week nog maken


Whitewolf schreef:
Seaweedpaw schreef:
Whitewolf schreef:
Icesong x Ardentpaw ?

Whitewolf x Seaweedpaw ?

Dandelionclaw x Blithestorm ?

Dwyn x Mazikeen ?

Dwyn x Lola ?

Allemaal?



Ja?   Wie maakt wat?

Ik Seaweed, Ardent en Blithe en jij die met Dwyn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitewolf
Member
Black tar and nicotine [TS] 5CQC6n
Tim
59
Actief
'Those who run with the Wolves will learn to howl...'

CAT'S PROFILE
Age: 34 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitewolf
BerichtOnderwerp: Re: Black tar and nicotine [TS]   Black tar and nicotine [TS] Icon_minitimedo 25 jul 2019 - 15:10

Ardentpaw. schreef:
Silvercrescent schreef:
Heatkit x Silvercrescent? Jij maken?
Yess, ik zal hem deze week nog maken


Whitewolf schreef:
Seaweedpaw schreef:
Whitewolf schreef:
Icesong x Ardentpaw ?

Whitewolf x Seaweedpaw ?

Dandelionclaw x Blithestorm ?

Dwyn x Mazikeen ?

Dwyn x Lola ?

Allemaal?



Ja?   Wie maakt wat?

Ik Seaweed, Ardent en Blithe en jij die met Dwyn?



Doe ik!
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
Black tar and nicotine [TS] Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1106
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 35 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: Black tar and nicotine [TS]   Black tar and nicotine [TS] Icon_minitimevr 26 jul 2019 - 0:50

Seaweed x Wolfpaw? Wil jij maken? c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Icesong
Member
Black tar and nicotine [TS] 5UzLAz
Tim
274
Actief
I'm searchin' for somethin' I can't find


CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icesong
BerichtOnderwerp: Re: Black tar and nicotine [TS]   Black tar and nicotine [TS] Icon_minitimevr 26 jul 2019 - 15:19

Ardentpaw. schreef:
Silvercrescent schreef:
Heatkit x Silvercrescent? Jij maken?
Yess, ik zal hem deze week nog maken


Whitewolf schreef:
Seaweedpaw schreef:
Whitewolf schreef:
Icesong x Ardentpaw ?

Whitewolf x Seaweedpaw ?

Dandelionclaw x Blithestorm ?

Dwyn x Mazikeen ?

Dwyn x Lola ?

Allemaal?





Ja?   Wie maakt wat?

Ik Seaweed, Ardent en Blithe en jij die met Dwyn?





Lola x Dwyn

Hier is 'ie!
Terug naar boven Ga naar beneden
Seaweedpaw
Member
Black tar and nicotine [TS] Output11
Elfje
454
Actief
"Even strength had to bow to wisdom sometimes"

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Seaweedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Black tar and nicotine [TS]   Black tar and nicotine [TS] Icon_minitimevr 26 jul 2019 - 20:55

*Wolfpaw schreef:
Seaweed x Wolfpaw? Wil jij maken? c:
Yes, zal m gelijk maken nu ik met Seaweed ga posten
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Black tar and nicotine [TS] SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Black tar and nicotine [TS]   Black tar and nicotine [TS] Icon_minitimezo 28 jul 2019 - 23:29

Ardent x Falcon
Seaweed x Falcon
Heat x Falcon
Blithe x Falcon

Kies maar :>
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Black tar and nicotine [TS]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Topic search-
Ga naar: