[TS] Topics gezocht!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [TS] Topics gezocht!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Whitewolf
Member
[TS] Topics gezocht! 5CQC6n
Tim
59
Actief
'Those who run with the Wolves will learn to howl...'

CAT'S PROFILE
Age: 34 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitewolf
BerichtOnderwerp: [TS] Topics gezocht!   [TS] Topics gezocht! Icon_minitimewo 24 jul 2019 - 15:07

Hallo iedereen!


Ik had al iets eerder een topic search geopend alleen voor Icesong, maar eigenlijk zoek ik topics voor al mijn accounts! Hier komen ze:


-Icesong (TC) - {Snel overprikkeld || Gevoelig || Sarcasme is geen keus maar een levensstijl || Intellectueel || Sociaal vrij niet intellectueel}

-Whitewolf (SC) - Whitewolf is een kat die weet waar hij voor gaat en waar hij voor staat. Katten die hij aantreft op ShadowClan gebied zijn kraaienvoer. Binnen de Clan staat deze grote witte kater bekend om zijn galgenhumor en om zijn achterdocht, zelfs naar Clangenoten.
Toch is de kater ontzettend loyaal naar zijn Clan en zal hij kosten wat kost zijn Clan altijd verdedigen. De enige momenten dat hij zijn 'masker' laat vallen is met zijn familie. Buiten dat zal niemand een gevoelige kant zien van deze knorrige kater.

-Dandelionclaw (RC) - Dandelionclaw is een trotse warrior van rond de 20 manen oud met een lichte, crémekleurige cyperse pels en amberkleurige ogen. Hij is ambitieus van aard en zal vaak streven naar het zijn van de betere. Maar dit betekent niet dat hij altijd zeer serieus zal zijn. Hij kan best zijn competitieve gedrag loslaten om wel eens lol te maken. Hij heeft dan ook vaak een vrolijke lach op zijn lippen. Dit betekent echter niet dat deze kater met zich laat sollen. Ga over zijn voor zichzelf gestelde grenzen heen en je kan een felle reactie verwachten waar hij niet van vooraf over na gedacht heeft. En door zijn trots, geeft hij niet snel toe dat hij fout zat...

-Dwyn (BC) - Een grote kater met diverse littekens en een hele lange backstory, waardoor hij best grimmig over kan komen.





Brand los!

-Tim

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PS: Ik ga wel binnenkort op vakantie, dus het kan zijn dat ik soms laat reageer.








[TS] Topics gezocht! 5CCufd
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
[TS] Topics gezocht! Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Topics gezocht!   [TS] Topics gezocht! Icon_minitimewo 24 jul 2019 - 20:03

Whitewolf x Breezespring en/of Viperpaw, Blackpaw, Dragonpaw, Loudkit?
Dandelion x Butterpact en/of Blizzardpaw, Breakingkit, Tigerpaw?
Dwyn x Shark en/of Agate?
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitewolf
Member
[TS] Topics gezocht! 5CQC6n
Tim
59
Actief
'Those who run with the Wolves will learn to howl...'

CAT'S PROFILE
Age: 34 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitewolf
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Topics gezocht!   [TS] Topics gezocht! Icon_minitimewo 24 jul 2019 - 20:08

Allemaal?

Zal ik Whitewolf x Viperpaw en Dandelion x Butterpact , Dwyn x Agate maken?

Zou jij dan Dandelion x Blizzardpaw , Dandelion x Breakingkit, Whitewolf x Dragonpaw willen maken?


[TS] Topics gezocht! 5CCufd
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
[TS] Topics gezocht! Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Topics gezocht!   [TS] Topics gezocht! Icon_minitimewo 24 jul 2019 - 20:16

Is prima!
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitefur
Member
[TS] Topics gezocht! DPKsfdL
Eden
108
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 53 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior [Moorrunner]
Whitefur
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Topics gezocht!   [TS] Topics gezocht! Icon_minitimedo 25 jul 2019 - 10:29

Whitewolf x Amberkit?

volgens mij hadden we al een Blue x Dwyn


[TS] Topics gezocht! Nusjice
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitewolf
Member
[TS] Topics gezocht! 5CQC6n
Tim
59
Actief
'Those who run with the Wolves will learn to howl...'

CAT'S PROFILE
Age: 34 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitewolf
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Topics gezocht!   [TS] Topics gezocht! Icon_minitimedo 25 jul 2019 - 15:09

Whitefur schreef:
Whitewolf x Amberkit?

volgens mij hadden we al een Blue x Dwyn




Super!

Zou jij White x Amber willen maken dan?


[TS] Topics gezocht! 5CCufd
Terug naar boven Ga naar beneden
Icesong
Member
[TS] Topics gezocht! 5UzLAz
Tim
274
Actief
I'm searchin' for somethin' I can't find


CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icesong
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Topics gezocht!   [TS] Topics gezocht! Icon_minitimedo 25 jul 2019 - 15:48

Shark schreef:
Is prima!


Dandelion x Butter

White x Viper

Dwyn x Agate




Als het goed is zijn dit ze allemaal!


[TS] Topics gezocht! 5QJBsz
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[TS] Topics gezocht!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Topic search-
Ga naar: