Beautiful day



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Beautiful day

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Falconstrike
Member
Beautiful day SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Beautiful day   Beautiful day Icon_minitimeza 27 jul 2019 - 0:14

Nieuws binnen de Clan ging altijd als een lopend vuurtje door het kamp heen. Natuurlijk, want niks was geheim voor je mede clangenoten. Dus in plaats van dat hij doodleuk het hele territorium ging bekijken, besloot hij dit keer iets anders te doen met zijn tijd. Hij trippelde voorzichtig de medicine cat den binnen en keek even rustig rond. Hij was hier een keer eerder geweest, met Oceanstar. Hij had haar verder niet goed gekend, maar hij wist dat het een verlies was geweest voor de Clan. Ze was een zachtaardige poes waar iedereen zich bij op zijn gemak voelde. "Hoi Dewpaw!" sprak hij met een brede glimlach op zijn gezicht. Vandaag zou hij hier zijn om haar te entertainen!

+Dewpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Dewberry
StarClan
Beautiful day Dewpaw
dodo
443
Actief
we never bury the dead, not really, we take them with us.
It is the price of living

CAT'S PROFILE
Age: ➤ † 16 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dewberry
BerichtOnderwerp: Re: Beautiful day   Beautiful day Icon_minitimezo 28 jul 2019 - 18:34


Haar lichaam deed pijn, bijna iedereen in de had wel gehoord wat er gebeurd was en ze voelde zich een mislukkeling. Haar kop lag op de rand van het nest dat ze toegewezen had gekregen en hier lag ze dan ook languit op haar zij om haar achterpoot zo min mogelijk te belasten. Met gesloten ogen lag ze in de medicine cat den totdat de geur van een andere apprentice haar neus binnendrong en ze met een zachte zucht haar goede oog opende om de ander te bekijken. ”Hoi Dewpaw!” Sprak de kater met een brede glimlach op zijn gezicht. Normaal gesproken zou ze deze meteen beantwoorden met een glimlach, maar ze kreeg haar mondhoeken gewoonweg niet omhoog. ”Falconpaw, toch?” Vroeg ze voor de zekerheid aan de ander terwijl haar kop op de rand van haar nest bleef liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Beautiful day SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Beautiful day   Beautiful day Icon_minitimezo 28 jul 2019 - 20:02


Hij vond het zielig, dat wel, maar daarom was hij juist gekomen! Om een glimlach te zetten op het gezicht van de poes en om haar bezig te houden! Want het moest vrijwel zeker saai zijn om hier zo te liggen en niks te doen.. "Falconpaw, toch?" klonk er van de gewonde poes af, waarop hij even glimlachte met een brede glimlach. "Ja! Dat ben ik!" sprak hij met dezelfde glimlach, terwijl hij zelf ging zitten in de den, in haar zicht natuurlijk. "Hoe gaat het met je?" Vroeg hij vervolgens aan haar, zich een beetje comfortabel makende. Hij zou niet zomaar weg gaan! No way!
Terug naar boven Ga naar beneden
Dewberry
StarClan
Beautiful day Dewpaw
dodo
443
Actief
we never bury the dead, not really, we take them with us.
It is the price of living

CAT'S PROFILE
Age: ➤ † 16 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dewberry
BerichtOnderwerp: Re: Beautiful day   Beautiful day Icon_minitimeza 19 okt 2019 - 12:18

Het leek er niet op dat de kater haar snel met rust zou laten dus forceerde ze haar mondhoeken maar omhoog tot een glimlach. ”Ja! Dat ben ik!” sprak hij met een grote glimlach toen ze hem naar zijn naam vroeg en ging bij haar in het nest zitten, vol in haar zicht. ”Hoe gaat het met je?” Vroeg hij vervolgens en ze haalde haar schouders even op terwijl hij zich comfortabel maakte in haar nest. ”Ik heb me nog nooit zo goed gevoeld” miauwde ze met een zacht gegrinnik, maar of het ook echt oprecht was was de vraag.


Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Beautiful day SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Beautiful day   Beautiful day Icon_minitimewo 30 okt 2019 - 22:36

De poes begon eindelijk te glimlachen naar hem! Yay! Zie je wel, het was veel beter als je ging glimlachen en nu glimlachte ze eindelijk! Hij vroeg aan haar hoe het met haar ging en ze haalde haar schouders even op op zijn vraag. "Ik heb me nog nooit zo goed gevoeld" klonk er met een grinnik, waarop hij even zijn hoofd ietwat kantelde, vragend. Hij wist niet zeker of ze het echt meende of.. "Maar zodra je beter bent ga je je alleen maar beter voelen!" Spinde hij tegen de poes met een brede glimlach. Dat kon niet anders! Dan zou het alleen maar beter worden! "En dan kunnen we samen in de apprentice den dingen gaan doen en in het territorium!" sprak hij met een brede glimlach. Ja! Samen ontdekken en dingen doen! Hij was er zeker van.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Beautiful day
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp :: Medicine cat's den-
Ga naar: