We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
GREENLEAF
Season
Greenleaf, 18 °C - 27°C
De vogeltjes kwetteren, het water kabbelt, de bloemen dansen en de lucht is zwaar van de hitte: eindelijk, het is greenleaf! Alle clans hebben het goed, nu prooi in overvloede is.
Onderwerp: [TS] Hon hon hon baguette zo 28 jul 2019 - 21:27
Bonjour! Ik zit nog altijd in Frankrijk maar heb opeens de post smaak te pakken -a- daarom zoek ik een paar topics voor de karakters waar ik nu inspiratie voor heb! Mijn andere karakters staan nu dan ook even op pauze maar no worries als je een topic met ze hebt, 2 augustus ben ik thuis en dan worden ook zij weer bijgepost. Ik heb ook niet zo ontzettend goed bereik hier en maar beperkt 4g, dus antwoorden duren soms wat langer!!
De karakters waar ik nu topics voor zoek:
Wolfpaw - 16 moons - poes - Shadowclan - apprentice [geen max] -keep in mind dat Wolf een boze puber is en dat haar woede nooit persoonlijk is <3 - Falconpaw -
Littlekit - 3 moons - poes - Shadowclan - kitten [geen max] - Littlekit is een prinsesje en het dochtertje van Slatefur - Brittlekit -
Rookpaw - 8 moons - poes - Riverclan - apprentice [max 2] - Rookpaw is een enthousiast, ondeugend poesje dat niet stil kan zitten maar een heel slechte gezondheid heeft. Dochtertje van Panther en Silver - -
[In principe genoeg topics, thank you!]Routnose - 23 moons - poes - Windclan - medicine cat [max 2] - Rout is atm een depressed mess omdat al haar vrienden dood neer vallen. Pls cheer her up - Falconpaw - Dewpaw - Burnetbliss - Erminekit
Jackdaw - 23 moons - kater - Bloodclan - member [max 3] - Jackdaw is een viespeukje met slecht gevoel voor humor en altijd aan het flirten -Whitepaw - Burnetbliss -
Farai - 32 moons - poes - Rogue - x [max 2] - strong independent rogue who dont needs no man - -
Merci beaucoup
X Poulet
It is both a blessing and a curse to feel everything so very deeply
hey you:
some words of wisdom:
Sparrow, Sprout, Violet, Eagle & Parsnip
Laatst aangepast door Routnose op zo 28 jul 2019 - 23:04; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: [TS] Hon hon hon baguette zo 28 jul 2019 - 22:03
Honhonhon Baguette baguette avec du fromage je veux un topic de loupe x brit
anyway, we moeten echt nog een Rout x Burnet, Brit x Little, Jackdaw x Burnet , Stag x Brit en Olie (fight me ik noem hem zo en u cant do anything about it bih) x Burnie
xoxoox
nee, kies maar welke je eerst wilt en welke ik moet maken. <3
If I could begin to be
half of what you think of me
I could even learn how to love
Wolfblood
Deputy
Kip 1106 Actief ➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips