We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
CAT'S PROFILE Age: Dead (120 moons) Gender: Tomcat ♂ Rank: Ancient leader
Onderwerp: [KS] New life di 30 jul 2019 - 19:17
Ik zat hier al een tijdje over na te denken, maar heb nu toch besloten dit te doen. Ik ga Acorndust een tweede nestje geven. De moeder zal hierbij een npc zijn, wat inhoudt dat alle vachtpatronen mogelijk zijn wat mij betreft. Hou het alleen wel realistisch. Qua namen zou ik graag geen rare dingen zien, want Acorn is daar nou eenmaal niet het type voor. De kittens zullen verder een aantal oudere sibs hebben. Het aantal kittens heb ik nog niet besloten, dit zal ook liggen aan het aantal aanmeldingen en welke ik zal vinden die passen natuurlijk.
Verder wilde ik het idee van Babs een keer gebruiken, dus heb ik een google form gemaakt. Deze is anoniem, waardoor ik puur en alleen zou kunnen oordelen op hoe de kitten zelf is. Via de link hieronder kom je bij het formulier: