Connections



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Connections

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Primrose
Member
Connections CJZe8M5
James
65
Actief
“We all grow tired eventually; it happens to everyone. Even the sun, at the close of the year, is no longer a morning person.”


CAT'S PROFILE
Age: 65 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Primrose
BerichtOnderwerp: Connections   Connections Icon_minitimevr 16 aug 2019 - 3:26

Heya~
Ik heb sinds kort deze mooie man bij mijn clubje moordkatten kunnen toevoegen en hierbij zou ik dan ook graag met hem willen beginnen. Laat je niet afschrikken door het feit dat hij ava en os –naakt is, dit zal snel opgelost worden en zijn profiel is daarentegen al ingevuld en mooi gemaakt! Voel je dus vooral vrij om daarnaar te kijken in plaats van deze leegte. Maar goed, Primrose is een rijpe kater van 65 moons en hierom lijkt het me leuk als hij al met wat contacten de rpg in gaat. Op zo’n leeftijd heb je immers al veel indrukken gemaakt en je portfolio gevuld! Natuurlijk staat hij ook open voor gewone topics om te zien of hij zo in je heart-chart terecht kan komen, al moet ik even wachten tot zijn naamkleuring voor ik deze kan aanmaken, maar reserveren kan altijd. Hieronder staan enkele ideetjes die ik had maar voel je compleet vrij om met een eigen idee te komen voor een leuke band~ Also op zijn profiel staat zijn persoonlijkheid en ruwe geschiedenis geschreven, mocht je wat meer info willen kan je hier overheen skimmen!

Vrienden: Die zijn best handig om te hebben. Deze kunnen ook uit ieder stadium van zijn leven komen. Misschien is hij met ze opgegroeid als kitten en apprentice? Of zijn ze vrienden geworden tijdens zijn wilde young-warrior tijd? Of misschien is deze vriendschap ontstaan nadat Primrose serieus en kalmer is geworden? Ze kunnen ook in de jaren heen uit elkaar gegroeid zijn om de een of andere reden. Of vroeger juist heel erg overeengekomen zijn maar nu juist een hele vreemde combinatie zijn.

In zijn latere jaren zou hij ook zeker vrienden maken met katten van andere clans, al blijft dit toch altijd wat formeler vanaf zijn kant. Toch staat hij er niet op tegen om een gezellig gesprekje bij de grenzen te houden en het weer te bespreken.

Ex-lovers: In zijn jongere jaren heeft Primrose ook enkele relaties gehad. Dit was niks in de graad van partners worden, maar meer wat jonge liefde en gedate. Korte en onderzoekende relaties die uiteindelijk uit elkaar gedreven zijn. Of juist met een kleine onevenheid zijn gebroken. Hoe dan ook zijn deze relaties al lang in het verleden. Ex-lovers mogen van ieder geslacht zijn (beetje experimenteren hoort erbij) en kunnen ook geweldig dienen als vrienden van nu.

Ex-apprentices: Primrose heeft redelijk wat apprentices opgeleid door de jaartjes heen en mocht je een warrior hebben met een npc-mentor zou hij deze met liefde willen vervangen. Mocht je dit leuk vinden kan ik vertellen over zijn manier van training zodat je kan besluiten of de ex-apprentice dit een aangename ervaring vond of liever Primrose ziet stikken in een stukje zalm. Alles is mogelijk, opties staan open.

Maar zoals ik al zei, als je zelf nog betere ideeën heb kan je helemaal losgaan en je kan ook al topicjes reserveren voor straks. Ik wil immers een beetje op hem (en misschien Whitepaw) gaan focussen zodat ik wat inspiratie op kan bouwen.

<3 James

Terug naar boven Ga naar beneden
Moraine •
Member
Connections E2f9e310
Daniëlle
223
Actief
Have you ever seen the sun after the heartbreak?
Frozen somewhere in time
Have you ever seen the stars after the word goodbye?

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Moraine •
BerichtOnderwerp: Re: Connections   Connections Icon_minitimevr 16 aug 2019 - 8:10

Mudpuddle of Marshfire als ex-apprentices?
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherstar
StarClan
Connections Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: Connections   Connections Icon_minitimevr 16 aug 2019 - 12:20

Ik denk dat Panther en Prim het best goed met elkaar zouden kunnen vinden, wat denk jij? c: Miss dat ze casual vrienden zijn voor nu, om te zien hoe ze klikken in de RPG?
Terug naar boven Ga naar beneden
Primrose
Member
Connections CJZe8M5
James
65
Actief
“We all grow tired eventually; it happens to everyone. Even the sun, at the close of the year, is no longer a morning person.”


CAT'S PROFILE
Age: 65 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Primrose
BerichtOnderwerp: Re: Connections   Connections Icon_minitimevr 16 aug 2019 - 15:08

Daniëlle: Zullen we Mudpuddle als een van de ex apprentices doen? En misschien een topicje samen?

Loïs: Dat denk ik ook! Het helpt ook dat ze ongeveer dezelfde leeftijd hebben dus naast elkaar zijn opgegroeid. Zullen we ook een topicje doen om te kijken hoe het gaat? >3

Terug naar boven Ga naar beneden
Mudpuddle
StarClan
Connections Tenor
Daniëlle
257
Actief
Be proud of all the scars, they make you who you are

CAT'S PROFILE
Age: Forever young, I want to be forever young (32 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mudpuddle
BerichtOnderwerp: Re: Connections   Connections Icon_minitimevr 16 aug 2019 - 16:27

Mudpuddle als klinkt goed! Ze is al wel dood, though... xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Ivoryrose
Member
Connections DPKsfdL
44
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ivoryrose
BerichtOnderwerp: Re: Connections   Connections Icon_minitimevr 16 aug 2019 - 18:14

Ik heb Blueflower als ex-apprentice? Als dat niet echt iets word dan wil ik wel kijken of ze vrienden kunnen zijn. Ze is absoluut niet moeilijk in de omgang en heel zachtaardig. Let me know!

Hoe kan ik Primrose voorstellen als mentor? Streng? Niet streng? Er tussenin?
Terug naar boven Ga naar beneden
Primrose
Member
Connections CJZe8M5
James
65
Actief
“We all grow tired eventually; it happens to everyone. Even the sun, at the close of the year, is no longer a morning person.”


CAT'S PROFILE
Age: 65 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Primrose
BerichtOnderwerp: Re: Connections   Connections Icon_minitimevr 16 aug 2019 - 19:27

Daniëlle: Alright dan ligt het topic eruit maar ik zal het toevoegen aan zijn profiel B)

Lianne: Oewhhh yes Blueflower als ex appie is goed! Zullen we dan ook meteen een topicje tussen de twee doen?
En Primrose neemt zijn trainingen zeer serieus en kan ook zeker streng worden genoemd. Toch zorgt hij ervoor dat er genoeg pauzes zijn tussen het werken door en vind hij het ook leuk zijn apprentices wat te plagen met zijn droge humor of om gewoon samen een dag vrij te nemen om van het zonnetje te genieten. Hij probeert ook een beetje een vaderrol op te nemen als hij ziet dat zijn appie hier misschien baat aan kan hebben!
Terug naar boven Ga naar beneden
Blueflower
Member
Connections VcoUtBO3_o
Lianne
325
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ● 35 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Blueflower
BerichtOnderwerp: Re: Connections   Connections Icon_minitimezo 18 aug 2019 - 12:37

Oke dat is goed. Ik denk dat wij daar wel wat leuks mee kunnen doen! Ik zal het topic deze week proberen aan te maken maar jij mag dat ook doen natuurlijk als je wilt (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherstar
StarClan
Connections Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: Connections   Connections Icon_minitimezo 18 aug 2019 - 13:15

Ja leuk James! Wie maakt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Connections E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Connections   Connections Icon_minitimezo 18 aug 2019 - 14:44

Crystalshell als Ex-apprentice? Ik kan wel een topic aanmaken waarin staat wat ze van hem denkt c;
Terug naar boven Ga naar beneden
Primrose
Member
Connections CJZe8M5
James
65
Actief
“We all grow tired eventually; it happens to everyone. Even the sun, at the close of the year, is no longer a morning person.”


CAT'S PROFILE
Age: 65 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Primrose
BerichtOnderwerp: Re: Connections   Connections Icon_minitimezo 18 aug 2019 - 22:15

Ik maak het topic wel aan voor beiden B)

Bo: Oewhh yess I'm in! Ik ben benieuwd wat haar mening is <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Connections E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Connections   Connections Icon_minitimezo 18 aug 2019 - 22:49

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Connections
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: