Make it right



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Make it right

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Shadefeather
Member
Make it right VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Make it right   Make it right Icon_minitimedo 29 aug 2019 - 15:46


  Met een grijns op zijn gezicht sprong Shadefeather naar voren, de muis waar hij op aan het jagen was plat drukkend op de grond. Hij boog zijn kop naar voren en met een snelle beet doodde hij het diertje. Hij murmelde een bedankje naar StarClan en ging weer recht op staan. Met zijn voorpoten groef hij een kuiltje tussen de stengels van de mais planten. Hij legde zijn prooi erin zodat hij die later weer op kon halen en gooide de grond over het muisje.
  Tevreden drukte hij de grond wat steviger aan zodat hij er zeker van was dat het goed verborgen was. Daarna stak hij zijn kopje weer in de lucht voor meer prooi geuren, maar kreeg iets anders zijn neus binnen; WindClan. Shadefeather draaide zich om en zag Falconpaw.
  'Heyy,' miauwde hij vriendelijk naar de Apprentice, een glimlachje rond zijn lippen.

+Falconpaw


Make it right Xvn0Hyy
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Make it right SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Make it right   Make it right Icon_minitimevr 30 aug 2019 - 17:47

De laatste tijd had hij wel echt een gave om katten aan te trekken die ofwel chagrijnig waren of gewoon... totaal niet aardig. Waarom was iedereen toch zo? Zelfs mama was zo... Zou Burnetbliss weten waarom katten zo waren? Hij probeerde het wel hoor, altijd vrolijk te zijn maar soms was het best moeilijk als iedereen zo down was om zelf nog een beetje de vrolijkheid te zien in alles. Vooral sinds Hazel het nog moeilijker leek te hebben met dit alles dan dat hij had. En hij was bezorgd om haar, echt heel erg bezorgd. Hij keek echter op toen hij een windclan geur rook, Shadefeather. Hij zag nog net hoe hij een prooi begroef, waarna hij hem ook leek op te merken. 'Heyy,' klonk er vriendelijk met een glimlachje en boy, dat had hij nodig nu, zo'n kat. Een beetje dezelfde mentaliteit als dat hij had. "Goedemiddag Shadefeather!" sprak hij met een brede glimlach tegen de kater, waarna hij naar het hoopje keek. "Wat heeft u zojuist gevangen? Een vogel? Of toch een konijn?" vroeg hij met een lichte enthousiaste zwiep met zijn staart. Ooit zou hij dat ook kunnen!


그대는 나의 이야기였다
Make it right Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadefeather
Member
Make it right VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Re: Make it right   Make it right Icon_minitimeza 31 aug 2019 - 12:06


  'Goedemiddag Shadefeather!' sprak de Apprentice met een brede glimlach. 'Wat heeft u zojuist gevangen? Een vogel? Of toch een konijn?'
  Shadefeather volgde zijn blik naar het hoopje en grinnikte even. Hij keek terug. 'Een muis, eigenlijk,' antwoordde hij. 'Muizen houden van die stengels,' miauwde hij en wees met zijn staart naar de maisplanten. 'Konijnen vind je niet snel hier, die zijn meer op de Moorlands. Ben je ook wat aan het jagen?'


Make it right Xvn0Hyy
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Make it right SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Make it right   Make it right Icon_minitimedi 3 sep 2019 - 20:57

De zwarte kater grinnikte even op zijn woorden. Het was toch niet grappig?? Hij wilde alleen maar weten wat voor prooi hij had gevangen! Misschien kon hij wel wat dingen leren van hem! 'Een muis, eigenlijk,' antwoordde de kater, waarop hij even een geluidloze 'o' vormde met zijn mond. Maar dat was ook goed! Want die waren heel klein en kon je snel uit het oog verliezen!! Dus het was alsnog heel goed van de kater! De kater wees met zijn staart ergens naar toe en Falcon volgde de staart met zijn blauwe ogen. 'Konijnen vind je niet snel hier, die zijn meer op de Moorlands. Ben je ook wat aan het jagen?' Hij twijfelde even iets om te zeggen, maar besloot het toch niet te doen. "Ik heb het vaak geprobeerd! Maar het lukt me nog niet echt... maar ik weet zeker dat het me ooit gaat lukken!" ooit, wie weet hoelang het nog zou duren, maar hij probeerde het tenminste! "Hoelang duurde het voor u voordat u uw eerste prooi had gevangen?" besloot hij met nieuwsgierige ogen te vragen aan de kater.


그대는 나의 이야기였다
Make it right Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadefeather
Member
Make it right VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Re: Make it right   Make it right Icon_minitimewo 4 sep 2019 - 18:07


  Hij merkte dat de Apprentice twijfelde voordat hij antwoord gaf. 'Ik heb het vaak geprobeerd! Maar het lukt me nog niet echt... maar ik weet zeker dat het me ooit gaat lukken!'
  Shade kantelde zijn kopje wat. Moeite met jagen, dat was voor hem vreemd. Maar dat de jonge kater dat lastig vond kon natuurlijk gewoon. Iedereen heeft zo z'n kwaliteiten.
  'Hoelang duurde het voor u voordat u uw eerste prooi had gevangen?' vroeg Falconpaw hem.
  Shadefeather keek met een glimlach in de nieuwsgierige ogen van de ander. 'Uh, dat duurde niet erg lang. Ik had natuurlijk wat oefening nodig, maar al na de eerste paar keer had ik een muisje te pakken.' Hij had geluk dat zijn jacht reflexen snel waren. 'Hey, misschien kan ik je helpen jagen nu?' stelde hij voor.


Make it right Xvn0Hyy
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Make it right SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Make it right   Make it right Icon_minitimedo 5 sep 2019 - 20:24

De zwarte kater kantelde zijn kop iets toen hij vertelde dat hij moeite had met jagen. Alsof hij het niet begreep. Zie? Hij was gewoon raar! Hij moest moeite doen om er niet teleurgesteld uit te zien, want deze woorden hielpen hem niet echt bepaald. Toen hij echter aan de kater vroeg wanneer hij zijn allereerste prooi had gevangen, keek de kater hem met een glimlach aan. 'Uh, dat duurde niet erg lang. Ik had natuurlijk wat oefening nodig, maar al na de eerste paar keer had ik een muisje te pakken.' Oh.. Hij knikte even met een glimlach, hij was dus erg goed in jagen! Dat was goed om te horen en het maakte hem ergens wel jaloers. Ze hadden nog geen echte vechttraining gedaan, dus wie weet was hij daar wel beter in! 'Hey, misschien kan ik je helpen jagen nu?' Zijn oren schoten naar voren en zijn blauwe ogen begonnen te glanzen. "Zou u dat willen??" vroeg hij met een brede glimlach tegen de kater. Als hij dat wilde dan.. Dan zou hem dat zo erg helpen! "Als u tijd heeft dan zou ik dat super erg waarderen!" hij probeerde nog steeds netjes te praten, ondanks de enthousiasme.


그대는 나의 이야기였다
Make it right Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadefeather
Member
Make it right VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Re: Make it right   Make it right Icon_minitimevr 6 sep 2019 - 15:43


  Hij merkte de stemmingswisseling van de Apprentice erg goed toen hij voorstelde om hem te leren jagen. Natuurlijk was dat ook een taak van zijn mentor, maar het kon nooit kwaad om extra te trainen en om dat ook te krijgen van andere katten. Hoe eerder Falconpaw begon met oefenen, hoe beter hij uiteindelijk zal worden.
  'Zou u dat willen??' vroeg Falcon met een brede glimlach.
  Shadefeather lachte en knikte. Dat zou hij zeker willen. 'Anders had ik het niet voorgesteld, Falconpaw,' grinnikte hij en tikte de Apprentice op zijn schouder met het puntje van zijn staart.
  'Als u tijd heeft dan zou ik dat super erg waarderen!'
  'Natuurlijk heb ik tijd, Falcon. Ik heb altijd tijd voor jagen,' miauwde hij. 'Maar voordat we beginnen moet je me wel één ding beloven,' vervolgde hij op een serieuze toon. Hij pauzeerde even en keek de jonge kater ernstig aan. 'Je moet me beloven nooit meer u te noemen. Oké? Zou oud ben ik ook weer niet,' miauwde hij, waarna er weer een glimlach doorbrak. 'Ik ben gewoon Shadefeather, Shade of je, jij, afgesproken?'


Make it right Xvn0Hyy
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Make it right SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Make it right   Make it right Icon_minitimedo 12 sep 2019 - 22:12

De kater lachte en knikte toen hij aan hem vroeg of hij hem echt wilde helpen met jagen. 'Anders had ik het niet voorgesteld, Falconpaw,' grinnikte de zwarte kater, waarna hij hem met zijn staart aantikte op zijn schouder. Hij vervolgde dat hij het alleen moest doen als hij tijd had hoor!! Hij wilde de kater niet van zijn taken afhouden, al helemaal niet als het belangrijk was voor de clan! 'Natuurlijk heb ik tijd, Falcon. Ik heb altijd tijd voor jagen,' sprak de kater, waarop Falcon even glimlachte en knikte. Dat was goed om te horen! Hij zou geholpen worden! 'Maar voordat we beinnen moet je me wel één ding beloven,' klonk er echter opeens op een serieuze toon, waardoor Falcon de kater recht aan keek. Wat het ook zou zijn, hij zou het accepteren! Als een echte vent. 'Je moet me beloven nooit meer u te noemen. Oké? Zou oud ben ik ook weer niet,' sprak de kater, waarna er weer een glimlach bij de kater door brak. Falconpaw glimlachte ook even, als dat het was... dan zou hij dat wel kunnen! 'Ik ben gewoon Shadefeather, Shade of je, jij, afgesproken?' sprak de kater, waarop Falcon meteen knikte. Als de kater dat wilde, natuurlijk! "Natuurlijk Shadefeather!" sprak hij met een glimlachje tegen de oudere kater. Als hij het niet zou vergeten tijdens het jagen, want dan kon het soms even ontglippen. Zelfs als dat niet de bedoeling was. "Welke prooien vind je het beste om te vangen, Shadefeather?" vroeg hij vervolgens aan de kater. Dan kon hij meteen achterhalen wat de specialiteit was van de kater.


그대는 나의 이야기였다
Make it right Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadefeather
Member
Make it right VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Re: Make it right   Make it right Icon_minitimedi 17 sep 2019 - 23:36


  De Apprentice knikte na zijn woorden. 'Natuurlijk Shadefeather!' sprak hij met een glimlachje.
  Shade glimlachte terug en knikte. Dat was dan geregeld.
  'Welke prooien vind je het best om te vangen, Shadefeather?' vroeg Falconpaw vervolgens aan hem.
  'Uuh, konijn vind ik altijd heel leuk om te jagen. Ik hou ervan als je zo hard gaat,' grijnsde hij naar de jonge kater. 'En daarna muis. Dat is lekker makkelijk en je moet ook erg stil zijn, iets waar ik ook best goed in ben.' Hij wilde absoluut niet opscheppen, maar hij wist wel wat hij wel goed kon en wat niet. 'Wat wil je vooral leren nu?' vroeg hij Falcon, want het was handig om te weten waar hij nog extra hulp in kon gebruiken.


Make it right Xvn0Hyy
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Make it right SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Make it right   Make it right Icon_minitimema 30 sep 2019 - 22:31

De zwarte kater glimlachte terug naar hem en knikte weer even. Alsof hij wilde zeggen dat hij nu tevreden over hem was! Yes! Vervolgens stelde hij de vraag, welke prooi het beste te vangen was. 'Uuh, konijn vind ik altijd leuk om te jagen. Ik hou ervan als je zo hard gaat,' klonk er met een grijnsje van de zwarte kater af, waarop hij even begrijpend knikte. Hard rennen was ook wel heel leuk om te doen! Al kon hij ook weer niet zó hard rennen zoals hij misschien zou willen. 'En daarna muis. Dat is lekker makkelijk en je moet ook erg stil zijn, iets waar ik ook best goed in ben.' sprak de kater, waarop hij met een glimlachje begrijpend knikte naar de kater. Tot nu toe vond hij vogels misschien wel het meest irritante, die schrokken zo snel!! Sneller dan de meeste andere prooidieren tot nu toe. 'Wat wil je vooral leren nu?' klonk er van de kater, waardoor hij even 'hmm'de en naar de kater keek terwijl hij na dacht over wat hij precies wilde leren. "Je bent dus professional in muizen vangen... dus.. misschien leren over muizen vangen??" stelde hij voorzichtig voor aan de kater. Gewoon goed nadenken over wat er het beste was om nu te leren en het per prooi aanpakken. Er waren immers verschillen tussen de prooien. "Tenminste, als je het daarmee eens bent!! Als je iets anders in gedachten hebt is het natuurlijk ook goed!" Hij wilde hem immers niks opleggen!!


그대는 나의 이야기였다
Make it right Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadefeather
Member
Make it right VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Re: Make it right   Make it right Icon_minitimewo 2 okt 2019 - 19:52


  Shadefeather wachtte rustig af op Falcons antwoord, met een eeuwige zachte glimlach op zijn gezicht.
  'Je bent dus professional in muizen vangen... dus.. misschien leren over muizen vangen??' stelde de jonge kater voorzichtig voor. 'Tenminste, als je het daarmee eens bent!! Als je iets anders in gedachten hebt is het natuurlijk ook goed!'
  Shade grinnikte en knikte. Muizen vangen dus, dat was geen probleem. Ze waren ook al in het goede gebied, want tussen de mais stengels waren veel muizen te vinden. 'Ik ben het daar helemaal mee eens, Falconpaw. Laten we een paar muisjes vangen dan, hm?' Hij glimlachte weer naar hem en sprong op, waarna hij tussen de stengels door trippelde. Hij keek even achterom en wenkte Falcon om naast hem te gaan lopen.
  'Ik loop een eindje daar vandaan, want door ons geklets kan het heel goed zijn dat de muizen weg gevlucht zijn,' legde hij even kort uit. 'Dus, waar moet je denk je vooral op letten tijdens het jagen? En dan vooral met muis, want ieder dier is weer anders natuurlijk,' vroeg hij de Apprentice.


Make it right Xvn0Hyy
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Make it right SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Make it right   Make it right Icon_minitimedi 8 okt 2019 - 18:14

Hij vond het heel erg fijn dat de kater met zo'n glimlach naar hem keek. Daardoor voelde hij zich toch wel iets meer op zijn gemak om zo'n gunst aan de kater te vragen. Toen hij aan de kater voorstelde om muizen te gaan vangen, want dat leek echt de expertise te zijn van deze kater, grinnikte de zwarte kater even waarna hij knikte. 'Ik ben het daar helemaal mee eens, Falconpaw. Laten we een paar muisjes vangen dan, hm?' Het feit dat de kater sprak dat ze een paar muizen gingen vangen maakte hem al helemaal enthousiast. Hij was er klaar voor! Hij zou niet één muis vangen maar meerdere! De kater glimlachte weer en sprong op, waarna de kater begon te lopen en hem mee wenkte toen hij achteruit keek. Hij trippelde meteen mee, benieuwd om te kijken hoe de kater dit zou gaan aanpakken. 'Ik loop een eindje daar vandaan, want door ons geklets kan het heel goed zijn dat de muizen weg gevlucht zijn,' sprak de kater, waarop hij even instemmend knikte. Dat was niet meer dan logisch toch? Ze hadden vast aardig wat lawaai gemaakt door daar te gaan praten. Hopelijk zou alles nu niet verkeerd gaan! 'Dus, waar moet je denk je vooral op letten tijdens het jagen? En dan vooral met muis, want ieder dier is weer anders natuurlijk,' sprak de kater, waarop Falcon even rustig nadacht. Duiven waren onderhand de dieren die het meeste schrikachtig waren, samen met konijnen. "Muizen... zijn er klein dus je moet precies springen." sprak hij rustig tegen de warrior. Als je miste, dan miste je goed ook. Een konijn of vogel was nog groter, dus als je daar iets miste kon je het dier alsnog pakken. "en je moet erop letten dat ze niet hun holen in vliegen." voordat je er zelf in vloog, wat hij ook nog wel zag gebeuren.


그대는 나의 이야기였다
Make it right Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadefeather
Member
Make it right VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Re: Make it right   Make it right Icon_minitimedo 10 okt 2019 - 18:57


  Falconpaw dacht even rustig na over zijn antwoord, waardoor hij een goedkeurende blik van Shade ontving. Shade vond het belangrijk dat je goede antwoorden gaf, in plaats van snelle en foute. 'Muizen... zijn er klein dus je moet precies springen,' sprak de Apprentice rustig. 'en je moet erop letten dat ze niet hun holen in vliegen.'
  Shadefeather grinnikte en knikte. 'Dat is inderdaad waar.' Hij had gedoeld op een ander antwoord, maar de dingen die Falconpaw zei waren ook belangrijk natuurlijk. 'Waar je ook op moet letten is vooral hoe je sluipt. Muizen kunnen heel goed aanvoelen of er iets of iemand aankomt, door de grond heen,' vertelde de Warrior. 'Daarom moet je je sluiptechnieken goed onder de knie hebben want anders ben je wel een tijdje bezig.' Hij stopte met lopen en ging zitten, waarna hij naar de rode kater knikte. 'Laat me je sluiphouding maar is zien.'


Make it right Xvn0Hyy
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Make it right SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Make it right   Make it right Icon_minitimedi 29 okt 2019 - 23:48

Hij kon dan wel impulsief zijn in zijn acties, maar als het om theorie ging dan ging hij er wel even voor zitten. Hij wilde zich niet voor gek zetten mentaal gezien want hij wist toch wel dat hij zich al zwaar voor schut kon gaan zetten met zijn fysieke slungeligheid. De zwarte kater grinnikte op zijn woorden, waarop hij even ietwat bang werd. Had hij zich dus alsnog voor schut gezet? Hij mocht toch hopen van niet, want hij wilde het echt heel erg graag goed doen. 'Dat is inderdaad waar.' klonk er van de kater af, waardoor hij mentaal opgelucht zuchtte, maar zijn fysiek kalm bleef. 'Waar je ook op moet letten is vooral hoe je sluipt. Muizen kunnen heel goed aanvoelen of er iets of iemand aankomt, door de grond heen,' Vertelde de warrior hem, waarop hij aandachtig luisterde. 'Daarom moet je je sluiptechnieken goed onder de knie hebben want anders ben je wel een tijdje bezig.' De zwarte kater stopte met lopen en hij keek even twijfelachtig naar de kater. Sluipen was juist wat hem vaak niet goed af ging. Dus een muis vangen ging misschien nog moeilijker worden dan hij had verwacht. 'Laat me je sluiphouding maar is zien.' Hij knikte even langzaam en zwiepte een keer twijfelachtig met zijn staart. Hij zakte langzaam door zijn poten, lichaam laag bij de grond, staart recht achter hem, poten vrij om te bewegen indien nodig. Maar in ieder geval laag bij de grond, zodat hij niet snel gespot zou kunnen worden. "Zo.. denk ik?" sprak hij ietwat onzeker. Als het zo aan je gevraagd werd, was het toch altijd raar om te voelen hoe je nou echt stond en dat maakte hem ietwat onzeker.


그대는 나의 이야기였다
Make it right Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadefeather
Member
Make it right VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Re: Make it right   Make it right Icon_minitimewo 30 okt 2019 - 17:00


  Falconpaw knikte, maar hij kon zien dat hij twijfelde. Shadefeather knikte hem nog een keer bemoedigend toe, voordat de Apprentice door zijn poten zakte. Hij hield zijn lichaam laag bij de grond, maar met genoeg ruimte voor zijn poten om te bewegen. Zijn staart hield hij netjes achter zich.
  'Zo.. denk ik?' sprak hij wat onzeker.
  Shadefeather glimlachte. Zo te zien kon hij niet echt iets zien wat hij kon verbeteren, maar misschien lag het in het sluipen zelf. En omdat hij er nu natuurlijk extra op lette ging hij het ook extra goed proberen te doen. Dat was nou eenmaal zo.
  'Sluip nu maar een paar staartlengtes vooruit,' miauwde de kater terwijl hij Falcon goed in de gaten bleef houden, oplettend voor de kleine dingetjes.


Make it right Xvn0Hyy
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Make it right SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Make it right   Make it right Icon_minitimevr 1 nov 2019 - 20:33

De zwarte kater knikte hem nog een keer bemoedigend toe, waarna hij door zijn poten zakte om in de sluiphouding te gaan. Toen hij onzeker sprak dat dit waarschijnlijk de manier was hoe hij meestal sloop glimlachte de kater even. Hij wist niet goed wat hij daarvan moest denken, was het een bemoedigende glimlach en moest hij dingen verbeteren? Of was het iets anders? Deed hij het goed? Hij wist het niet, maar hij hoopte dat hij het wel goed deed. ’Sluip nu maar een paar staartlengtes vooruit,’ sprak de kater, waarop hij even langzaam knikte. Hij zette langzaam zijn poot naar voren, waarna hij zijn achterpoten neer zette op de plek waar zijn voorpoten hadden gestaan, omdat hij daar zeker was dat daar niks lag wat kon kraken. Hij probeerde zo geconcentreerd mogelijk te blijven en hij was gewend dat zijn mentor naar hem keek terwijl hij sloop, maar dat weerhield het er niet van dat het apart voelde dat iemand iedere beweging keek. Dus misschien was het daarom, dat hij er even over na dacht en daardoor concentratie verloor, dat hij op een krakend stukje grond stapte, wat zowel een takje of een blaadje kon zijn, maar het maakte geluid. En hij wist zeker dat als er een prooi in de buurt was deze dat ook gehoord zou hebben. Diepe, diepe zucht.


그대는 나의 이야기였다
Make it right Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadefeather
Member
Make it right VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Re: Make it right   Make it right Icon_minitimeza 2 nov 2019 - 13:40


  Met zijn gele kennersogen keek Shadefeather aandachtig toe hoe Falconpaw naar voren sloop. Hij zag hoe hij zijn achterpoten op dezelfde plek zette als zijn voorpoten, waarschijnlijk omdat hij wist dat dat geen geluid maakte. Wel slim, maar heel erg efficiënt niet. Als je sneller wilde sluipen was het moeilijk om je achterpoten op precies dezelfde plek te zetten. Maar dat zou hij vanzelf wel leren, als het allemaal wat beter ging.
  Op zich had hij er niet veel op aan te merken, wat hij net wilde zeggen toen hij zag hoe hij op een krakend stukje grond ging staan. Hij wilde het wel zeggen, maar hield zijn mond. Hij had gezien hoe Falconpaw even zijn concentratie verloren had. Jammer.
  De kater glimlachte weemoedig naar de Apprentice. 'Dat kan gebeuren, geeft niets,' stelde hij hem gerust. 'Wat zorgde ervoor dat je concentratie minder werd?'


Make it right Xvn0Hyy
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Make it right SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Make it right   Make it right Icon_minitimedo 7 nov 2019 - 19:24

Hij probeerde heel erg alles in de gaten te houden, alles wat hij hoorde te doen probeerde hij echt te doen. Zo goed mogelijk jagen, sluipen.. Want hij kon geen prooien vangen, oké alleen misschien bij heel erg veel geluk, als hij alles niet goed onder de controle had. En dat had hij ook wel gemerkt ook de afgelopen tijd. Anders had hij echt wel inmiddels prooien gevangen zoals de andere apprentices hadden. Toen hij omkeek naar de gitzwarte kater glimlachte de kater weemoedig naar hem. 'Dat kan gebeuren, geeft niets,' klonk er geruststellend van de kater af, waarop hij even langzaam knikte. Dat snapte hij ook wel maar het leek zo te zijn dat iedere keer als hij ging jagen wel iets mis ging! Was het niet hoe hij sloop dan was het weer iets anders waardoor het weer mis ging. 'Wat zorgde ervoor dat je concentratie minder werd?' klonk er vervolgens van de kater af, waardoor hij even slikte. Het was eigenlijk echt een stomme reden, maar goed. Hij moest eerlijk zijn wilde hij iets leren van de kater. "Omdat er naar me gekeken wordt." bekende hij eerlijk tegen de kater. Het was geen leugen, het was verre van een leugen. Hij vond het gewoon niet fijn dat er naar hem gekeken werd. "Het maakte me nerveus." vervolgde hij zachtjes terwijl hij zijn oren wat beschaamd naar achteren draaide. Het was alleen maar normaal dat er naar hem gekeken werd, maar dat maakte het niet dat hij zich daardoor minder nerveus voelde.


그대는 나의 이야기였다
Make it right Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadefeather
Member
Make it right VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Re: Make it right   Make it right Icon_minitimeza 9 nov 2019 - 15:25


  Falconpaw slikte en Shade kon zien dat hij het moeilijk vond om toe te geven, alsof hij zich schaamde. Hij hoopte dat hij veilig genoeg voelde voor Falcon om zijn problemen aan hem te vertellen. Hij was tenslotte niet zijn mentor en veel contact hadden ze nooit gehad tot dit moment.
  'Omdat er naar me gekeken wordt,' bekende de Apprentice uiteindelijk. 'Het maakte me nerveus.' Falcon draaide beschamend zijn oortjes naar achteren, maar Shadefeather glimlachte alleen.
  'Ah, ja, dat begrijp ik,' miauwde hij en hij knikte even een paar keer. Zelf had hij daar niet heel veel last van gehad, maar hij herkende wel dat als je extra nerveus bent over iets dat dingen dan vaak fout gaan.
  'En wat als je probeert voor te stellen dat je helemaal alleen bent. Niemand kijkt naar je, je bent in je eigen wereldje. Als je wil kan ik een eindje van je weggaan, dan zit ik niet zo op je poten te kijken,' stelde hij voor. Shade wist niet precies wat de beste oplossing zou zijn voor dit, maar het was ergens waar ze mee konden beginnen.


Make it right Xvn0Hyy
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Make it right SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Make it right   Make it right Icon_minitimeza 9 nov 2019 - 17:42

De kater leek te begrijpen dat hij zich erover schaamde, maar het feit dat hij glimlachte was even nadenken wat het precies was, want hij werd hier toch niet over uitgelachen? Het was ook wel schamend, dat moest hij toch echt wel toegeven. Het zou niet meer dan normaal moeten zijn dat iemand zo naar je aan het kijken was, anders zou hij immers ook niet beoordeeld kunnen worden op hoe zijn jaaghouding was. Dat was het hele probleem. 'Ah, ja, dat begrijp ik,' klonk er waarna de kater een paar keer knikte. Het was lastig om je concentratie erbij te houden want deed hij het normaal ook zo? Hij had echt werkelijk waar geen idee of hij het precies zo deed als dat hij normaal deed als hij aan het jagen was en dat maakte het moeilijker. 'En wat als je probeert voor te stellen dat je helemaal alleen bent. Niemand kijkt naar je, je bent in je eigen wereldje. Als je wil kan ik een eindje van je weggaan, dan zit ik niet zo op je poten te kijken,' klonk er van de kater af, waarop hij even begrijpend knikte. Dat klonk wel goed, maar het maakte het alsnog.. nep. "Het is raar.. om op niks te jagen." sprak hij zachtjes tegen de warrior, hopende dat hij het begreep. Waar moest hij anders zijn aandacht op vestigen? Normaal als hij ging sluipen had hij zijn aandacht gevestigd op een prooi en niets of niemand kon zijn aandacht daarvan af krijgen. Maar hier was er niks anders, dus dan ging hij op zijn gedachten focussen.


그대는 나의 이야기였다
Make it right Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Make it right
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory :: Maize Field-
Ga naar: